Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 27.03.2024 in all areas

  1. 2 точки
    Ти тоя инфлуенсър "го мани". Явно и той си мисли че колата му е стандартното хондово AWD, забравяйки че пред него има SH, което напълно променя играта. Rear Differential Dual Pump II Fluid Dual Pump II Fluid is used in the Real Time 4WD/AWD™ system for lubrication and to produce hydraulic pressure for transmitting force to the rear wheels when needed. Тая система има 2 попми и нагнетява нейното си масло, за да включи задният мост в различни условия. Самата система се управлява електронно и алгоритмите и се менят, както и с различните генерации се усъвършенства - тоест - повече функции, но си остава задвижване "до поискване". Ледженда е с постоянно зацепен заден мост. Там няма помпи, които да правят налягане, което да зацепва задницата. Няма и диференциал с класическата конструкция. За какво му е тогава "дуал пумп флуид за заден диф"? Отзад си е втори автоматик и си има масло за него. Защо са 2 сектора ли? Ами заради различните нива на маслото в 2-та агрегата. За да е общ картер, или отвор (и скачени съдове) компановката на надлъжните редуктори (след кардана), трябва да е по-високо, спрямо сега - тоест по-нагоре в купето (резервоар - задна седалка). Така го е решил японеца, а и няма да се плиска напред - назад при рязко потегляне и спиране. Умен е японецът - поне "нашият".
  2. 1 точка
    На скоро четох едно интервю на Джони Хърбърт в което казва "Още не сме видяли най доброто от Макс Верстапен защото до сега не му се е налагало да го използва". Аз мисля, че е прав.
  3. 1 точка
    Здравейте фенове, Ще споделя как "закърпих" модул мигачи след като останах без десни мигачи. По законите на Мърфи това се случва Петък привечер и познайте дали има работещи морги Събота и Неделя. Положението при мен беше като на клипа който споделям: https://www.youtube.com/watch?v=pDN1ucP6wM8 Достъпа е малко затруднен и неудобен, но човека на клипа показва вариант. В тези модули натоварената част са съответните релета в предвид принципа им на работа. Предполагам, че модула е все още оригиналния на колата и си представих колко хиляди мигания са минали през него. Ето полуразглобения модул с едното отворено капаче на реле: Оказах се прав! Ето снимка как контактната пластина е залепнала за подвижната котвичка на релето" Ограденото с червено" Оригинално това е свързано с точкова заварка, но разбираемо е не всеки да има такова оборудване у дома си, а и да не говорим за минимилистичните мащаби с които трябва да работите. Аз лично се наложи да наслагвам 2 лупи. Преди да ме критикувате за метода който съм използвал, а именно запояване, то затова съм кръстил темата "ЗАКЪРПВАНЕ" ! Релетата използвани в оригиналната схема са: Ако имате познания и умения, моля споделете от къде може да се намерят аналогични релета които да паснат по размер на платката, че иначе ще се оформят едни "гроздове" от релета и кабели! Тука опираме до дилемата дали да търсим от моргите или да поръчаме оригинал. Колко ли време са работили модулите които бихте взели от моргите и колко биха изкарали? На мен лично 40лв. за стар модул не ми е оферта! Ето парт номерата, цената и местоположението на модула: Има разлики в модулите преди фейса, защото след фейса мигачите вградени в огледалата са LED. Виждате какви са цените. Моето решение беше да поръчам оригинал за да съм сигурен, че ще изкара още толкова. Надявам се темата да е полезна за феновете за да не изпаднат в ситуация като мен! По гадно щеше да е да ми изчезнат левите мигачи, е съдбата беше на 50% на моя страна.
  4. 1 точка
    Объркванията са отчасти "търговски", а отчасти и поради спецификата на колата - конкретно Ледженд КВ1 със SH_AWD - ПЪРВА ГЕНЕРАЦИЯ! Какво ни грее кой какво предлага в търговската мрежа и как го нарича? Да си припомним дали изобщо Ледженд-а има диференциал отзад, или иде реч за позабравена (или непозната) материя. https://www.autozine.org/technical_school/traction/4WD_3.html Да уточня че предполагаемо говорим за Honda SH-AWD - Honda Legend / Acura RL (2005), защото по-новите генерации са опростени и там ... абе - четете и мислете. А кратката версия (ако не ви се чете) е че няма диф, а отзад има втора автоматична скоростна кутия. Таа, как стоят нещата с маслата в този кейс???
  5. 1 точка
    Ето тук е написано...Официалният сайт на Хонда Ирландия
  6. 1 точка
    Човека в клипа ти каза,че (гледа ли го изобщо?!) може с 2 шибани релета за 10лв да направиш така ,че като вкараш ключа на кочината и дадеш на контакт огледалата да се отварят сами,като махнеш контакта да се затварят сами,без да натискаш никакви бутони. Това не е ли същото като да я заключваш/отключваш,ама за 10лв а не за 100 паунда?! Варианти има,от теб зависи колко пари ти се дават да имаш такава екстра.
  7. 0 точки
    Семеен скандал - жената крещи: - Господи, защо не ме прибереш? - Господ да не е луд кат мен ма!?
  8. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...