Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 6.10.2022 in all areas

  1. 3 точки
    Няма да пускам тема "Бягайте далеч от CVT", но трябава да си имате 1 на ум. Снимките са от 1.5T CVT на 100к км. Тамън да видите как изглежда от вътре. Ясно се виждат надиранията по конусите. Карайте по-пенсионерската с тия кутии и сменяйте редовно маслото.
  2. 1 точка
    Здравейте, Оборудвах се с калник и капак втора ръка същия цвят (моя капак е натиснат на няколко места). Имат малки забележки, но могат да се монтират и така. Работата е там, че вече имам компресор за въздух и пистолет за боядисване, така че май няма да им се размине новата боя и лак. Със стария натиснат калник мога да си поиграя като го сваля (за целите на експеримента и обучението). В допълнение имам тръгнала ръждичка на веждите на преден десен и заден ляв калник. Там ще го мисля дали ще мине само с локално боядисване или ще правя целите детайли.
  3. 1 точка
    Тъй като стандартно хечовете са с по-широки гуми: 235/45/17, офсетът е ET50. При нас е 215/45/17, ET45. От много чудене и на края бързане, от всички цветове на тези джанти, поръчах сякаш най-неподходящия по погрешка: Това ми струваше 480 Евро + 125лв за доставка от Германия, че тукашните търговци много са си повярвали.
  4. 1 точка
    ECU - това е електронен блок за управление и контрол - наричан още "компютър". Ако там не е зададено, че автомобила е с електрически седалки, се предполага, че такива няма да работят, независимо от това, че има предпазители в съответните гнезда. 8ма серия има и запаметяване, та не просто "мушкаш и жулиш". Лява/дясна дирекция, мисля също има значение, щото възглавниците могат да направят големи бели, ако са объркани местата. Темата е в секция "Акорд 8ма", ама не е уточнено, че баш за такава кола е въпроса...
  5. 1 точка
    Чакай полека ,че верно ще изкъртиш пластмасите! Ето ти съпка по стъпка:1. Изпразваш жабката от боклуци – намира над самите врътки на парното /средната конзола/.2. В дъното на жабката, по средата има едно правоъгално капаче–има леки срезове от горната му страна ,в които вкарваш малка отверка и го издърпваш към теб, за да го свалиш.3. Отвиваш винта там и изваждаш цялото тяло на жабката.4. Вече, ще може да видиш и отвиеш, другите два винта на тялото на което са врътките за парното и след това да издърпаш самото тяло към теб /отдолу има две щипки които не се виждат и го придържат но са само фиксиращи/.Дръпни ръчната спирачка за да може да извадиш самото тяло.5. Отзад на самото тяло има голяма букса с кабели - откачаш я и то ти остава в ръцете.6. На гърбъ на тялото /където е буксата/ има 6-7 малки рапидки-като ги отвиеш ще видиш платката на която са фасунгите.7. Отвиваш фасунгите, сменяваш крушките и след това по обратния ред - сглобяваш.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...