Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 14.09.2025 in all areas

  1. 2 точки
    Привет колеги! Във вторник взех колата от ремонт и току що се връщам от Банско, 1100 км без никакъв проблем. какво се оказа - потънали ризи на втори и трети цилиндър с някакви микрони и от там духа. Шлайф на блока, шлайф пак на главата, нови гарнитури на главата, всмукател и изпускател и колата пее. Моя съвет е при ремонт на глава, винаги да си търсите и шлайф на блока, не в скъпо изобщо но спестява ей такива главоболия! поздрави!
  2. 2 точки
    @galin_k Здравей Благодаря! Да, след дълги разпитрвания и проверки установих, че кората, която си мислих, че е от там се оказа, че е под жабката. Относно уплътненията - не е лепило. Проблема се оказа съвсем елементарен и разреим за минути. Просто свали уплътнението и притисни двете метални ленти, които се намират от двете страни на канала. След като ги притиснеш канала се стеснява и когато слагаш уплътнението после просто си щраква на местата където трябва и си остава там
  3. 1 точка
    Ясата си е точно същия размер - нищо не съм пипал. Не помня точно от къде го взех. Намерих го в някакъв сайт на търговец от София, продаващ акумулатори и изпратих племенника ми да го вземе (работи в София). Това беше преди 4 години :-)
  4. 1 точка
    Благодаря и на теб и всички , че помагате. Благодаря.
  5. 1 точка
    Ще опитам да онагледя разликите между седан и комби
  6. 1 точка
    2008 Honda Accord Tourer, 6 скорости, ръчна трансмисия (излиза като SPORT SE): Задни накладки ОЕМ № 43022-SED-E60 https://honda-europe.epc-data.com/accord_tourer/2008_6mt/883/steering/B__1910/?p=10&fromMap=1 Оригинални: 1. www.coxmotorparts.co.uk - https://www.coxmotorparts.co.uk/2003-2008-accord-tourer-brake-pads-discs/genuine-honda-accord-tourer-rear-brake-pads-2003-2008/?srsltid=AfmBOopRHyyyJgls9VvqzB-NCfiuyXcmUzcgva1g-E5mG4gLULyXAUZR 2. www.amayama.com - https://www.amayama.com/en/part/honda/43022sede60 Афтърмаркет: 1. EBC - DP2781/2 2. ATE - 13.0460-5711.2
  7. 1 точка
    Сивик Аеродек 2001 година, една от последните истински Хонди. Внос от Италия преди 5 години, няма никъде ръжди, обслужена с минимални външни забележеки за годините си. Кара се ежедневно. Направени са много неща по нея, като част от тях : 1. Сменена водна помпа, ролка и ангренажен ремък преди 10к км 2. Сменен съединител Exedy преди 20к 3. Сменено челно стъкло с ново 4. Сменени 2 нови фара с нови LED крушки с 24 месеца гаранция. 5. Сменени нови свещи, капачка и палец. Свещите са иридиеви Denso/ 6. Сменени тампони по мотор 2 броя + задните ушати тампони на надлъжните носачи. 7. Сменяни всички флуиди редовно - спирачна течност, хидравлика, антифриз и масло. Кара се с оригинално масло Honda 5/30. 8. Ново казанче на хидравликата с нови оригинални маркучи. 9. Нови летни гуми 195/45/16 ДОТ 2024-та на джанти 10. Нови зимни гуми 14-ски на джанти. 11. Нов воден оригинален Honda радиатор Toyo. 12. Климатика работи чудесно. 13. Сменена генерация след катализатора до крайното гърне, който катализатор работи и си е на колата. 14. Евро 3 с 3-та категория за газовете. 15. Има газова уредба но от 2 години се кара само на бензин. Съответно трябва да се профилактират и/или сменят изпарител и газови дюзи. Вписана е в талон като газ/бензин Разхода на бензин е между 7 и 8/100 в град София. Забележки : типичните за модела, дръжка на шофьорска врата отвътре, шофьорски стъклоповдигач. Работят, но е хубаво да се сменят с нови. Леки външни забележки от годините на експлоатация. Леко натиснат десен калник, имам нов такъв в същият цвят и ще бъде даден на купувача. Сигурно изпускам още неща, които съм правил по нея. Платени данък, гражданска и винетка до краят на годината. Може да се види след предварителна уговорка. За колеги от форума, ще има коментар. Продава се поради покупка на 3-ти автомобил. Много мразя репликата "качваш се и караш", но има малки неща за отстраняване и колата е в добра кондиция. История какво и как съм правил по нея, има в моята тема за колите. За връзка с мен тук на л.с. и тел О893 / ОО9 15О
  8. 1 точка
    Вчера смених четкодържателя с четките на стартера на моята К24А3, с нов комплект от амаяма. Имам чувството, че съм сложил нов стартер. Никога до сега не е въртял толкова бързо. До сега през годините: няколко месеца след като я купих, изгоря изправителя в алтернатора. Казах на техника да провери и сатартера - каза, че го е поправил и повече от това не може да се направи. Въртеше по-добре, но пак мудно. Набедих акумулатора: варта с 330А стартов ток. Все пак го изчаках да умре преди да го изхвърля и го замених с Yassa 50 Ah с 450А стартов ток. Нещата се пооправиха, но през зимата, особенно сутрин пак въртеше "на магия". Сега, при смяната на четкодържателя видях, че онзи човек е сменил четките с нови - и все още бяха като нови, като тези с новия четкодържател, но проводниците им бяха запоени с клай, а на новите са заварени точково.
  9. 1 точка
    Това е за комби 7ма серия дизел/бензин , без "пъпката",която е при седана.
  10. 1 точка
    Пълния комплект, възможно най-високоя клас дискове и накладки за моя автомобил този месец, с 10% отстъпка излизат 239 Е! Според мен е много добре за съотношение цена/качество. Разбира се и безплатна доставка ! Който има нужда сега е момента :). Жалко, че преди 3 месеца си взех задни и вече са на колата. Няма проблеми с тях, но след като са задни, то и няма какво толкова да им се случва де. Няма свирене, няма тресене, няма загряване... за сега.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...