Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 3.09.2025 in all areas

  1. 1 точка
    Бабето покори Витоша уикенда. https://freeimage.host/i/KBOPjC7 https://freeimage.host/i/KBOPVTl https://freeimage.host/i/KBeCy67 Дойдоха ми чарковете за мотора и взех та добавих и нови задни амортисьори + масло за опресняване на автомата. https://freeimage.host/i/KBOQeVV https://freeimage.host/i/KBOQOoQ Задните подозирам са почти приключили понеже задницата доста се клати и я усещам нестабилна на моменти, пък и никак не се харесват с по-твърдите KYB отпред. Одеве разлях още 2.4л AFT 500-1000км след първата смяна. Приятно съм изненадан, че имаше съвсем малко гняс по магнита. При първата смяна магнита не смогваше да удържи цялата слуз. https://freeimage.host/i/KBedCGa https://freeimage.host/i/KBedn6J https://freeimage.host/i/KBedBCg Подготвил съм масло за още една смяна след 500-1000км.
  2. 1 точка
    Здравейте, за информация - изминах 97 000 км след ремонта на двигателя. Последно маслото е сменено преди 7 000 км, а не съм доливал.
  3. 1 точка
    1. Genuine Honda Type 2 Coolant/Antifreeze (Pre Mixed) - OEM 08CLAG026L2, Europe 2. Honda Antifreeze Type 2, OEM HO-999011-A, (OL999-9011), USA 3. RAVENOL HTC Premix -40°C Protect MB 325.0 (Recommendation: Honda OL999-9011). Готов за употреба! 4. RAVENOL HTC Concentrate Protect MB 325.0 (Recommendation: Honda OL999-9011). Разрежда се 1:1 с дестилирана (дейонизирана) вода.
  4. 1 точка
    Все е било да псувам без да шофирам, ама да шофирам без да псувам не е било!
  5. 1 точка
    Здравейте, за информация - изминах почти 20 000 км след ремонта - засега няма никакви проблеми. Колата не харчи масло. 🙂 Забравих да спомена, че покрай/преди ремонта на двигателя смених и клапана за обратните газове. Навсякъде във форумите на английски език, преди да се пристъпи към ремонт на двигател, препоръчваха да се провери дали проблемът с горене на масло или омасляване на двигател не е (и) поради запушен клапан за обратните газове. Търговците предлагаха този клапан за около 90 лв., но го поръчах от Amayama, тъй като с доставка, клапан + маркуч (който се оказа, че е спукан), гумичка (която се слага на двигателя и в която влиза маркуча) и щипки цената беше доста по-ниска.
  6. 0 точки
    Този на Хонда лонг лайф е и не е като сините бози по магазините.
  7. 0 точки
    На мен капацитета ми е толкова. Има колега , който повече ги разбира. Дал ти е достатъчно съвети.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...