Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 1.07.2025 in all areas

  1. 5 точки
    Малко мръсни, но ще има скоро и след….
  2. 2 точки
    Посрещнах слънцето (от терасата), па по ладовина заведохме подопечните в автопарка ни да им сменят маслото, че денем става джулан МОРнинг. Да им е честита новата лятна година. Който слушка - папка.
  3. 2 точки
    Да. Това бе кратка пробна фотосесийка, "от ръка", но комплектът от 2-че червени са обещаваща концепция за "Лаконичната срещу Бруталната". Те ти няколко кадъра от камерата на синковеца. Все пак, оптиката си е оптика и то без заигравки с пост обработка. Но като финализираш 4-ката, ще има нови.
  4. 2 точки
    https://www.youtube.com/watch?v=TH6r0GtuKMA&list=RDTH6r0GtuKMA&start_radio=1
  5. 1 точка
    Автомат се управлява от газта. При плавно боравене е една кутия, при рязко чукване на газта е друга. Даже няма нужда от "газ до ламарината". Свикнеш ли и, ще забравиш за перцата, но по надолнище помагат, преди да и усвоиш маниерите. Ако искаш да ти държи предавката при всякакви условия, но и да ползваш газта, трябва да си в ръчен режим. Не е като глупавите автомати, като стигнат оборотите на ДВГ в червеното и самоволно да сменя нагоре. Това се начича "честна" кутия и такива има все по-рядко. Карай си и експериментирай.
  6. 1 точка
    Не мисля, че е бедна, вървежа е добре има отлична отзивчивост, дългия трим е в норми щом не вдига чека, мисля под 5% беше последно, свещите при последната проверка даже не бяха чисто бели по изолатора ами имаха на места от онзи приятния блед керемиден цвят. Карам в 90% от времето с 80-90км/ч което е малко преди да включи V-тека на около 3000 об/мин, който тука е за икономия както си споменал, а не толкова за вървеж. При това каране бордът отчита 4,5 л/ 100км среден разход, което реалистично е + 1,5л на газ или около 6л/100. Между другото малко офтопик, но свещите са евтино китайско DENSO KJ16 CLR11 и да чукна на дърво са безупречни към момента въпреки постоянните препоръки, които чета да се кара само с NGK и как щяло да прекъсва и забива с DENSO.
  7. 1 точка
    Здравей, колега! Аз имах същия проблем. Смених и двете помпи и подобрението беше съвсем леко и за кратко. Новата горната помпа се прецака след около месец. Майстора в сервиза ми обясни, че при износени (омекнали) ламели на съединителя, усилието на помпата за отделянето му става все по-голямо, докато стане непосилно (дори и при условие, че и двата диска на съединителя са в изправност). Сложихме друга нова помпа, като я напъна докрай, тъй като нормалния и ход не отделя добре съединителя и скоростите влизат страшно трудно. При здрав съединител помпата го движи с абсолютна лекота, дори и да има въздух, вода или др. в системата. Така, че и двойно и тройно амбриране няма да решат проблема, дори е възможно да прецакат така или иначе тормозещата се помпа, докато не се смени съединителя. Успех!
  8. 1 точка
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...