Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 6.06.2025 in all areas

  1. 2 точки
    На Прелюда съм слагал оригиналната патерица и на предна лява и на задна дясна. На къси разтояния съм нямал никакви проблеми, не съм усетил нищо от описаното по-горе. Караш с 40-50км и внимаваш максимално.
  2. 1 точка
    Здравей, на мен ми се наложи да мина през тази процедура с монтаж на релсите, тъй като колата, която купих нямаше. Монтажът на е особен проблем и отнема, поне на мен, около два часа. не са необходими специални инструменти. поръчах оригинални и в пакета имаше много добро описание стъпка по стъпка за монтажа. пожелавам ти успех в този проект.
  3. 1 точка
    Общо - труд и каквото е било нужно за смяна, от тогава не съм имал проблем, виенето/шума изчезна.
  4. 1 точка
  5. 1 точка
    Провокиран от темата, реших да проверя как е при мен, понеже от 5 г. имам колата, но не ми се е налагало да "куцам". Както казва наследникът ми: Имаш време - играйкаш си. Оказа се че в упътването за модела не пише задължително на заден мост, но не бих я сложил отпред. Принципно е с еднакъв външен диаметър на стандартната гума и не опира никъде в предния 4 бутален апарат. Японецът проектант не е икономисал някоя йена, а и при 4х4 (макар и асфалтово) не би било сериозно. Иначе джантата е алуминиева и естествено жълта - да знаят околните участници в движението, че колата е с временно ограничен потенциал. Вкарах и 1 атмосфера БГ въздух и си я прибрах обратно в "трюма".
  6. 1 точка
    SRS - има проблем, но без компютърна диагностика не може да се каже, какъв точно. За несложен колан си има червена лампичка със човече с колан. Първото, най-елементарно нещо, което може да направиш е да провериш буксата на кабелите под шофьорската седалка. Ако е разкачена, ще свети лампата. Обаче, не съм сигурен за тази букса дали е така, но по принцип, когато "пипаш" нещо по SRS трябва акумулатора да е откачен. Ако не е, като закачиш буксата може да се задейства я обтегача на колана, я някоя въздушна възглавница, я ... N - никога. Аз лично, а и повечето други карачи на автоматик, го ползваме само при паркиране под наклон. Спираш, държиш крачната натисната. Местиш лоста на N. Дърпаш ръчната. Пускаш крачната. Гасиш двг. Местиш лоста на Р. D - не, не трябва. 2 - тръгва директно на 2-ра предавка и върви само на 2-ра, докато не преместиш лоста. 1 - тръгва и върви само на 1-ва, докато не преместиш лоста. Няма проблем да местиш лоста от 1 до D и обратно в движение. Не е необходимо колата да е спряла. Естествено, трябва да се съобразяваш със скоростта на колата. Не може, т.е. не трябва при движение със 80 км/ч на D да "забодеш" 1-ва. 4х4 не е постоянно зацепено. Включва се при превъртане на някое от предните колела.
  7. 1 точка
    Поредната безмислена тема за масла, масла...и пак масла. Що не го прекъстите тоя форум на "Масленият форум" Явно съм голям късметлия и се чудя как пък за над 20 години само с Хонда, един двигател не ми гръмна и не отварях за основен ремонт. Въпрос на поддръжка е всичко. Аз също си карам Accord Tourer, 2015/R20A3 с 5W/40 от Бултрако и я обслужвам там, защото в годините се наиграх с разбирачи на Хонда. От както го купих (почти нов) го обслужвам макс. на 1 год. (км винаги са ми под 10к) и нямам проблеми. Сега с нетърпение чакам поне 20 човека, които ще ми обяснят как ще си прецакам колата. Със здраве и да не забравяме, че това са просто едни варели с двигател, които са неизбежна необходимост в ежедневието ни и има по-важни от тях приоритети в живота ни.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...