SRS - има проблем, но без компютърна диагностика не може да се каже, какъв точно. За несложен колан си има червена лампичка със човече с колан.
Първото, най-елементарно нещо, което може да направиш е да провериш буксата на кабелите под шофьорската седалка. Ако е разкачена, ще свети лампата.
Обаче, не съм сигурен за тази букса дали е така, но по принцип, когато "пипаш" нещо по SRS трябва акумулатора да е откачен. Ако не е, като закачиш буксата може да се задейства я обтегача на колана, я някоя въздушна възглавница, я ...
N - никога. Аз лично, а и повечето други карачи на автоматик, го ползваме само при паркиране под наклон.
Спираш, държиш крачната натисната. Местиш лоста на N. Дърпаш ръчната. Пускаш крачната. Гасиш двг. Местиш лоста на Р.
D - не, не трябва.
2 - тръгва директно на 2-ра предавка и върви само на 2-ра, докато не преместиш лоста.
1 - тръгва и върви само на 1-ва, докато не преместиш лоста.
Няма проблем да местиш лоста от 1 до D и обратно в движение. Не е необходимо колата да е спряла. Естествено, трябва да се съобразяваш със скоростта на колата. Не може, т.е. не трябва при движение със 80 км/ч на D да "забодеш" 1-ва.
4х4 не е постоянно зацепено. Включва се при превъртане на някое от предните колела.