Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.04.2025 in all areas

  1. 1 точка
    Отварям темата за да спестя ядовете,които брах аз на други колеги.Та от нямане какво да правя реших да сменя течността на съединителя,бях я сменял преди 3 години без никакви проблеми тогава.Отворих пробката на долната помпа натиснах педала и....нищо,капнаха няколко капки и толкова.Педала съответно пропадна и колкото и да помпиш нищо не се случва.И така останах без кола на вилата на 100км. от дома.Добре,че бях взел малко инструменти и се започнаха йога упражненията по сваляне на горна помпа,който е свалял знае какво е.Не можах да извадя шплента на място и я свалих,както си му е реда с цялата планка.Онзи заверения болт,който японец го е проектирал,бял ден да не види🤨. Та какво се получава,може би и при вас: Пружината на горната помпа се чупи,тя си работи(горе-долу) нормално и буталото се връща от обратното налягане в системата.Отворите ли пробката обаче,при първото натискане на педала буталото остава горе и вече помпа все едно няма.Педала движи металния "гергелек" ,но помпата не помръдва. Както и да е,сега чакам от Аутодока нова помпа sachs.Долната също ще сменя,в маншона имаше спирачна течност.Цилиндъра и е наранен и е тръгнала.Горната има едва видими износвания вътре,но реших да играя на сигурно,че йогата не ми харесва😁. Съвета ми е,правете тези неща на подходящо място и с едно на ум,че не се знае.. Между другото за 3 години течността беше доста черна.Тогава сложих Ate dot4 Sl 6,такава ми остана от спирачките.Дали е по-агресивна към думичките от dot3 каквато е оригинално не знам,но тогава промих идеално,а сега пак боза.
  2. 1 точка
    Toва нали го коментирахме вече. На масла като горното от линка не му трябват диблоци, това са овкусители за минералки.
  3. 1 точка
    Какво да му има? Ползва си се във върховите масла. Стои под молибдена като смазочни свойства, но предимството му е, че издържа по-дълго(по-термично устойчив е, но надали някой от нас ще достигне границата на молибдена), основно се предпочита, тъй като не вдига сулфатната пепел. Ето ти еталон за масло https://www.oil-club.ru/forum/topic/83258-exline-vrs-0w5w-30-gti-svezhee/ Тоест масло правено от физици и инженери, а не от счетоводители.
  4. 1 точка
    Като измислят нещо по-добро ще минем на него. Тези неща се доказват от физиката на база емпирични изследвания, а не от схващания и спекулации. След като най-добрите масла в света са на база тези трите, кои сме ние да се съмняваме и спорим.
  5. 1 точка
    https://www.oil-club.ru/forum/topic/92862-mobil-1-esp-0w-30-cvezhee-francija/
  6. 1 точка
    Само аз ли виждам жълто, мистериозно хилещо лице в тая капка, баси?
  7. 1 точка
    Това е някакво афтърмаркет изпълнение с пълнеж до размера на оригиналните места - трудно ще намериш. Но пък, ако си такъв мераклия, защо не вземеш панел за скоростния лост, заедно с оригиналните бутони около него и да прехвърлиш кабелите натам? Нещо такова:
  8. 1 точка
    Основния проблем е масовото претягане на тези пробки и от там замазване на резба, трудно развиване. Цецо не го мисли толкова а действай-старата спирачна течност може да направи по-вече бели и скъпи ремонти от една скъсана пробка, като се скъса тая пробка има "ремонтни комплекти-втулка+пробка"
  9. 1 точка
    ЛЮБОПИТНИ ФАКТИ ЗА КОКОШКИТЕ: Кокошките са наследници на ДИНОЗАВРИТЕ. Кокошките са ВСЕЯДНИ. Кокошката, която МЪТИ, обръща яйцата си 50 пъти на ден. Майката кокошка разговаря с ПИЛЕНЦАТА си още преди да се излюпят. Яйченият жълтък е една от малкото храни, които естествено съдържат ВИТАМИН D. Нужни са 25 часа, за да се развие ЯЙЦЕТО в кокошката. Нужни са 21 дена, за да се ИЗЛЮПЯТ пиленцата. Кокошките са ПОЛИГАМНИ. Мястото, от което кокошките изхвърлят екскременти, урина и полови секрети и от което снасят яйца, е едно и също и се нарича КЛОАКА. Кокошките НЯМАТ ЗЪБИ. Те смилат храната със специален орган - ВОДЕНИЧКА. Тя е мускулесто стомахче, което като бъде заредено с камъчета и песъчинки, работи като челюстите при хората. Мускулите се съкращават, камъчетата в стомаха се задвижват и стриват зърната и храната. Затова кокошките всеки ден поглъщат камъчки и песъчинки, ако са на свобода. Воденички имат птиците, червеите, китовете-кашалоти, пингвините, тюлените, крокодилите (последните ги позлват и за БАЛАСТ). Кокошките са много ПЛАШЛИВИ. Когато бъдат заловени, могат да умрат от сърдечен удар, причинен от ужаса, който изпитват. ПЕТЛИТЕ изпълняват специален „танц“ със специфични звуци, когато призовават за храна. Движат главите си нагоре и надолу, като вдигат и пускат парчета храна. От всяко яйце ли може да се излюпи пиле? Ако няма петел при кокошките, не може, защото няма кой да ОПЛОДИ яйцата. Докато спят, пилетата СЪНУВАТ и имат REM фаза на съня. Ако завъртите едно яйце: СВАРЕНОТО яйце се върти добре. Суровото яйце се клати заради течността вътре.
  10. 1 точка
    https://www.facebook.com/reel/986630623190139
  11. 1 точка
    В твоя случай с алуминиеви апарати, големият проблем е галваничната коризия. Като не отвиваш дълго време пробката и става така, за това казвам, че си е задължително на 2г. да я претакаш, ако ще и да свети в казанчето.
  12. 1 точка
    Това си е галванично спичане(стомана-алуминий). Това с нагряването само на пробката с индукция не ми се струва правилно. В случая трябва да се стремим да нагреем предимно алуминия в безопасни граници(горелката предложена от Карпера е ок, грее доста и локално, прецизно). Принципно се нагрява гайката(в случая апарата), а не болта(пробката). Та в този ред на мисли, се грее около пробката и се пръска пробката с вд40(вода не) и се пробва с леки отвивания и завивания, докато тръгне. После е хубаво да се развие изцяло и да се намеже с грес за апарати(ате) и после около нея(след обезвъздушаването), за да блокира навлизането на катализатор(вода със сол, в изобилие по нашите пътища). Ако се сменя редовно на 2г., както е по книжка, не би следвало да спича, чак толкова.
  13. 1 точка
    Алуминия има гадното свойство да запича. Аз в такива ситуации съм постигал успех по следния начин: Нагрява се пробката, след което рязко се охлажда с вода и така 2-3-4 пъти. По този начин алуминиевия окис, който се е вклинил в резбата на пробката се отлепя от нея и развиването става по-лесно. Разбира се най-добре и безопасно е нагряването да стане с индукционен нагревател, но ако няма такъв, може да се нагрее с малка оксиженова горелка, като се внимава огъня да не отива към алуминия. И понеже темата малко кривна в страни, за да не съм съвсем офф. Наскоро си мислех да сменя течността на съединителите на двете Хонди, че не съм го правил, ама сега се разколебах.
  14. 1 точка
    Виенето се оказа заден десен лагер на колелото.Проблема е решен.
  15. 1 точка
  16. 1 точка
    Здравей @ddimitrovv първо честито за придобивката, със здраве да си я караш. Управлението на дългите светлини е по +. Двата фара са на различни предпазители в бушониерата в краката на шофьора, номер 12 за десен фар и номер 13 за ляв фар. Най-добре е да се ползва модул с два изхода, ако модула е с един изход трябва веригите към двата фара да се разделят с реле или с диоди. Аз лично на Сивика за ДРЛ съм монтирал комбинирани диодни лампи с бяла и оранжева светлина в мигачите. Когато запаля двигателя светва бялата светлина, която е много ярка и се вижда иделано през деня. Когато включиш мигач, бялата светлина изгасва и започва да мига оранжевата. При включване на габарити и/или светлини бялата светлина намлява, за да не дразни през нощта, може да се направи и съвсем да не свети при включени фарове.
  17. 1 точка
    През 1896 г. великият изобретател на електрическата крушка, Томас Едисон, работел върху проектирането на автомобил, когато разбрал, че един млад служител в неговата компания е създал експериментален модел на автомобил. Едисон се запознал с този млад човек, Хенри Форд, по време на фирмено събитие в Ню Йорк и останал дълбоко впечатлен от идеята му за автомобил с бензинов двигател. Самият Едисон, който до този момент разглеждал електричеството като възможен източник на енергия за превозните средства, въодушевено насърчил Форд с думите: "Младежо, това е бъдещето! Ти го откри! Мисля, че си на прав път! Насърчавам те да продължиш своята работа!" Вдъхновен от уважавания изобретател, Хенри Форд продължил своята дейност, което в крайна сметка довело до създаването на автомобил, който не само променил индустрията, но и го направил изключително богат. На 9 декември 1914 г. лабораторията и фабриката на Томас Едисон били разрушени от пожар. По това време той бил на 67 години, а щетите били толкова големи, че застраховката не можела да покрие загубите. Още преди пепелта да изстине, Хенри Форд му предоставил чек на стойност 750 000 долара, придружен от бележка, в която пишело, че ако е необходимо, може да получи още средства. През 1916 г. Форд преместил дома си в съседство с този на Едисон. Когато впоследствие Едисон бил прикован към инвалидна количка, Форд също си взел такава, за да могат да се състезават заедно. Томас Едисон помогнал на Хенри Форд да повярва в себе си, а това създало приятелство за цял живот. Поука: Не завиждайте на успеха на другите. Вашата свещ не губи от светлината си, когато запали друга.
  18. 0 точки
  19. 0 точки
  20. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...