Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 28.02.2025 in Мнения

  1. 2 точки
    Honda: Марката, която революционизира мобилността Honda не е само производител на автомобили - тя е световен лидер в инженерството, иновациите и моторните спортове. От скромното начало като компания за мотоциклети до доминиращи автомобили, роботика и състезания, пътуването на Honda е една от смелите идеи, технологията, променяща играта и неуморен стремеж към превъзходство. 1. Раждането на Хонда: От велосипеди до мотоциклети (1940-те-1950-те години) След Втората световна война Соичиро Хонда, самоук инженер, видя възможност за достъпни транспорт. Той започва с закрепване на малки излишни военни двигатели към велосипеди, което води до създаването на Honda Motor Co., Ltd. през 1948 г През 1958 г. Honda представя Super Cub, прост, но надежден мотоциклет, който се превърна в най-продаваното моторно превозно средство на всички времена с Този успех направи Honda най-големият производител на мотоциклети в света, титла, която носи и днес. 2. Навлизане на автомобилния пазар: Първите автомобили на Honda (1960-те-1970-те) Автомобилното пътуване на Honda започва през 1963 г. с мини камион Honda T360 и спортния автомобил Honda S500. Но истинският ѝ пробив дойде с Honda Civic от 1972 г. Защо Гражданската е била толкова революционна? Той въведе технологията на двигателя CVCC, което го прави един от първите автомобили, отговарящи на правилата за емисиите на САЩ. Беше достъпна, гориво ефективна и надеждна, идеална за световния пазар. Тя утвърди Honda като сериозен конкурент срещу американските и европейските автомобилни производители. Успехът на Civic положи основите на бъдещите легенди на Хонда. 3. VTEC: Двигателят, променящ играта (1989) Honda е известна със своите надеждни двигатели и нищо не представлява това по-добре от VTEC (TEC) (Timing & Lift Electronic Control), представена през 1989 г. с Honda Integra. Какво прави ВТЕЦ специален? Той осигурява както горивна ефективност при ниски обороти, така и висока производителност при високи обороти. Стана фаворит на тунер, захранвайки легендарни автомобили като Integra Type R, Civic Type R и S2000. Тя направи двигателите Honda едни от най-надеждните и високопроизводителни в света. Дори днес VTEC е символ на инженерното превъзходство на Honda. 4. Раждането на Акура: първата луксозна марка в Япония (1986) През 80-те години на миналия век Honda иска да предизвика Mercedes-Benz и BMW. Вместо просто да прави луксозни модели под името Honda, тя създаде Acura, първата японска марка луксозни автомобили. Acura Legend – Луксозен седан, който доказа, че японските автомобили могат да се конкурират с Acura NSX (1990) – Суперкар със среден двигател с технология Формула 1, фино настройван от самия Аертон Сена. NSX промени света на суперколите, влияейки на коли като McLaren F1 и Ferrari 458 Italia. 5. Хонда в моторните спортове: Състезателна ДНК във всяка кола Страстта на Honda към скоростта и производителността е очевидна в състезателното ѝ доминиране: Формула 1 (1964 – настояще) – Автомобилите, задвижвани от Хонда, са печелили множество шампионата, с шофьори като Аертон Сена, Ален Прост и Макс Ферстапен. MotoGP Kings – RC213V на Honda спечели множество световни първенства, с ездачи като Марк Маркес и Валентино Роси. Indy 500 & Le Mans – колите, задвижвани от Honda, са печелили Indy 500 многократно, доказвайки инженерното си над Отделение Gazoo Racing (GR) на Honda и Honda Racing Corporation (HRC) продължават да прокарват границите на моторните спор 6. Хибридното и електрическото бъдеще на Хонда Honda винаги е била пионер в екологичните технологии: Honda Insight (1999 г.) - Един от първите масово производство хибридни автомобили, преди Toyota Prius. Honda Clarity (2016) – Лидер в технологията на водородните горивни клетки Honda e (2020) – ретро-вдъхновен електрически градски автомобил с футуристични функции. Sony-Honda EV Partnership – Honda се обединява със Sony за разработване на интелигентни електрически Honda инвестира в твърди батерии, водородни технологии и мобилност, захранвана с изкуствен интелект, като гарантира, че остава лидер в EV революцията 7. Защо Honda е една от най-уважаваните марки Несравнима надеждност - двигателите Honda издържат десетилетия. Инженеринг Prowess – Pioneering VTEC, хибридна технология и горивна ефективност. Състезателно родословие - Формула 1, MotoGP и доминиране на IndyCar. Иновативен Дух - Винаги преминава граници в технологията и производителността.
  2. 1 точка
  3. 1 точка
    "Слушай, чедо, помни – както семето в земята пониква, тъй и думите в душата остават. Който изрича добра дума, добро жъне. Който с лошо жегне, жупел връща. Не хвърляй тежки думи по вятъра, че като ятаган режат и не зарастват. По-добре е с благо да срещнеш човек, с усмивка да го дариш, с ласкава реч да му стоплиш сърцето. Както капката роса освежава стръка, тъй и добрата дума живот дава. Човек с нея не обеднява, а душата му се обогатява. Който мило говори, мостове гради. А който с лошотия ходи, пътеки руши. Тъй че, чедо, пази езика си – да бъде като лятна вечер, не като зимна виелица. Защото благата дума не тежи, ала златна ябълка носи."
  4. 1 точка
    И верига да е, пак има разлика от стар до нов мотор. А на мечока е и двуредова. https://www.facebook.com/reel/3679957082302687
  5. 1 точка
  6. 1 точка
    Само с Yacco 0/30 и го сменям на 20к. Не съм забелязал да имал разход на масло( даже не вдигам капака). По спомен Lube P.
  7. 1 точка
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Вие сякаш гарсониера продавате.. Не ставайте роби на вещите си, макар че е хонда.
  10. 1 точка
    Лека грешка или типичен нонсенс, няма значение, сега по същество. Според схемите които намерих се оказва че в механизма на огледалото има два крайни изключвателя които изключват моторчето при достигане на двете положения, отворено/затворено. Или е повреден единия изключвател, или тази част от механиката която го задейства е счупена. За съжаление не съм разглобявал точно на Хонда за да те насоча какво да правиш, но знам че това е слабо място на доста автомобили при влажно и студено време, попада влага вътре и при замръзване се чупят зъбчатки и други компоненти в механизма. По принцип в студено и влажно време тази функция не се ползва, аз лично си ги оставям отворени. ПП -захранването на огледалата е директно през бутона за отваряне/затваряне, не минава през никакъв модул за да се нуждаят от обучение, поне това показва схемата.
  11. 1 точка
  12. 1 точка
    Ще е приятно да вложиш творчество и да къстомизираш с подръчни средства - надявам се, де. Поне за мен таквиз занимания са в раздел хоби. Така тунинговах колцата на синковеца тук-таме. Задният лип е от бленда на релса за перде - 15 лв от Практикер. Оригинален (преди боя) е 200лв. Накрайникът на гърнето е от кенче РедБул. Самоделки, ама биват. Не те агитирам с (може би) лош пример, но те насърчавам да твориш. Маркираш си елементите на рейката и окачването в крайните позиции от диапазоните на хода им и кройш, па лепиш.
  13. 1 точка
    Не се слага резонатор!!!! Купува се Катализатор. Ползват се се сайтове за афтърмаркет консумативи, някои са на цената на резонатора.като сметнеш и шмекерлъците около напасването и гасенето на грешки.
  14. 0 точки
    Щем, не щем, натам е тръгнал света.
  15. 0 точки
    Един фермер имал около 200 кокошки, но нямал петел, а искал пиленца. Един ден отишъл надолу по пътя при следващия фермер и му поискал петел. Другият фермер отвърнал: - Да, имам един великолепен петел. Кръстил съм го Страхил, защото е страшно добър в работата си. Той ще оправи всичките ти кокошки без проблем. Страхил струвал много пари, но фермерът решил, че си ги заслужава и го купил. Отнесъл го вкъщи, настанил го в двора и започнал да го агитира: - Страхиле, искам сега да влезеш в ритъм, понеже имаш доста кокошки да оправяш, а и ми струваше много пари, така че трябва да свършиш добре работата си. Лека-полека се захващай и се забавлявай! Петелът го гледал, все едно разбира всяка човешка дума и, след като фермерът му посочил кокошарника, Страхил излетял като куршум и започнал да оправя всяка кокошка по 3-4 пъти, а фермерът го зяпал, невярващ на очите си. След като свършил с кокошките, Страхил излетял от кокошарника и налетял на ято патки в езерото. После нахлул и в кочината, а след това и при кравите. Страхил скачал като невидял на всяко животно, притежавано от фермера. Фермерът бил объркан и притеснен, че скъпият му петел с това темпо няма да може да издържи дори до края на деня и разочарован си легнал. Когато се събудил на следващия ден, открил Страхил безжизнен на двора, а над него в небето кръжало ято лешояди. Фермерът, натъжен от загубата на такова породисто животно, поклатил глава и заплакал: - Ех, Страхиле, Страхилеее! Казвах ти аз в ритъм да ги оправяш, а ти?!... Виж сега какво сам си причини! Страхил отворил бааавно едното си око, кимнал едва забележимо към небето и прошепнал с човешки глас: - Тихо, приближават се, а си ги подплашил тебе те почвам!
  16. 0 точки
  17. 0 точки
    След 100 Хонди, най-сетне жената тази лесно я намира по паркингите.
  18. 0 точки
    Брех! Ставали и чудеса в нашата България! Как са го намерили и то за 24 часа?!? Значи можело да се случват нещата... Ама защо не винаги...? Честито, Колега! Късметлия си! Сега му е времето да му направиш една профилактика, водородно почистване или там каквото трябва. И си карай колицата с кеф!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...