Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 9.02.2025 in all areas

  1. 5 точки
    Аз ще подходя малко психоаналитично и се надявам колегата да не се сърди, защото го разбирам напълно. Според мен е имало общо разочарование от автомобила в двата месеца след покупката му особено от човек с опит с други марки и вероятно поради зараждащото се усещане за незаслужено дадени повече пари. Проблемът със стартера е прелял чашата и натрупания гняв в момента блика като антифриз от казанче с прецакана радиаторна капачка. Няма лошо, нека колегата да излее вербално натрупаната агресия стига да му подейства добре, защото от цялата работа вреди само на себе си, а кенефа си стои паркиран кротко на завет и дори не подозира как влияе на ползвателя си. Който се натоварва от темата или се чувства засегнат от критики към марката може да скокне в раздел Офтопик и да се забавлява. Основният проблем тук са очакванията, а именно колко са здрави определени марки коли, как не се развалят, как няма никога да те оставят на пътя, бла бла... Решаваш да подходиш разумно, да си вземеш сравнително проста кола с лесна и "евтина" поддръжка и изведнъж идва разочарованието и в случая дори безсилието и радикалните намерения. Колега @D.G. тук никой няма да поощри идеята да се отървеш от колата, все пак е форум на фенове, но ще намериш съмишленици, които са се справяли с далеч по-сериозни предизвикателства и би могъл да се мотивираш. Ако решението е да се разделиш с колата направи го, ако решиш да минеш през това въпреки студа и сополите и след време да се сещаш как си се ядосвал, но си проявил инат и си научил урок направи и това. Важното е да нямаш очаквания нито към хора, камо ли към железа. Успех!
  2. 4 точки
    Не ми е проблем. Недоволстваш малко в повече. Изправи се срещу проблема и малко по - мъжки действай, и ще се намери решение.
  3. 3 точки
    @D.G. Надявам се да се измъкнеш от тва изпитание жив и със здрави нерви. Даже не колата е виновнар а тоз, дет е боднал настоящият стартер. Дали ще постъпиш като него - решаваш ти и не те упреквам. Ората след 1-2 преспивания решават че не са един за друг. Дребните камъчета обръщат тигана и палачинката пльосва на пода. Знам какво е "да я намразиш". Имах до 2015-та Акорд 6 / 2.0 / АТ. Взех го 3-годишен в лето 2004 и до въпросната пролет ме устройваше, ама му обух нови гуми - нови, ама несполучливи за хандлинга с който бях свикнал. Новият му стопанин каза че те са супер и си ги кара още 5 години, но той е спокоен водач. След него имах 2.4 / АТ / комби - реколта 2007-ма - също без големи драми, но чат - пат нещо се разваляше, по 1 в година - да напомня че не е нова кола. И той вече е с друг стопанин, комуто е по-полезен, че е с 2 малки деца, а моето порасна - има си своя Хонда. Аз кретам с оня черньо от подписа ми, а най-здравата ми Хонда е онова бялотодо него. Малка, лека, проста колца, набор 86-та. Още е "в строя", ама поизгни - 40 години не са малко за непоцинкована кофа. Шефовете ми все нови коли карат, нещо не ги хвалят и дълго не ги ползват. Миналата седмица единият ме докара до дома с неговото джелезо. Гуми широки по 2 педи, 11 квадратни метра сянка на асфалта по пладне, 700+ немски премиум коня - мии, кат настъпи газта - прилошава ми бре - за таквоз може да си мечтае само някой не постоянно с всичкия си - НЕ, МЕРСИ! Но парите решават много проблеми, повечето възникнали поради излишни налични пари. Хондите не са НАЙ-, но са достатъчно и прагматично премерено от важното, а че нищо не е вечно е така, но някак боли като се окаже вярно.
  4. 2 точки
    Колата ми от профила (2015 фейслифт) е с безключов достъп и ми хрумна да проверя дали работи ключалката на шофьорската врата чак, след като я купих. Оказа се, че е счупена. Тъй като това би ми създало проблем, ако по някаква причина акумулаторът падне, реших да я поправя. Купих следния патрон от Алиекспрес: https://www.aliexpress.com/item/1005007092158488.html Прилагам и снимки, ако след време линкът не се отваря. Пасна идеално. При предходния патрон (изглеждаше оригинален) имаше поставена допълнителна пластина между декоративната капачка на ключалката и самия патрон. На закупения не се наложи да я ползвам, тъй като ствола на патрона (който завършва с подобие на кръстата отвертка) беше по-дълъг. Свалянето на патрона става така: 1. Отваряте вратата, за да имате достъп до черната пластмасова тапа, която е отстрани на вратата (откъм ключалката) и я махате (тапата, разбира се, не вратата :)) ). 2. Сваляте болта, който се вижда през отвора на тапата, като внимавате, за да не падне вътре във вратата той или използвания шестостен (по-добре да е магнитен). 3. От външната страна леко дръпвате дръжката на вратата, защото тя малко припокрива ключалката. Най-добре е едновременно да притиската самата дръжка наляво (т.е към предницата на автомобила), за да не се измъкне навън, защото от вътрешната страна на дръжката има една пластмасова "тапа", която при по-груби манипулации и дърпане може да падне вътре във вратата. 4. Измъквате ключалката навън. 5. Смяната на патрона е лесна - откачате патрона от декоративната капачка първо откъм ограденото на последната снимка с кръгче "чопче". 6. Сглобяването е по обратния път, като пак внимавате да не падне нещо във вратата. Сигурно можеше да се използват пластинките от оригиналния патрон на мястото на тези в закупения, за да се отключва с оригиналния ключ, но при мен имаше липсващи 1 или 2 пластинки, вероятно паднали във вратата при счупването на патрона, а и някои от другите изскочиха при отварянето на патрона и трябваше да си играя да налучквам коя от къде е, затова реших, че не си заслужава усилието. Просто добавих ключа от Алиекспрес, който идва с патрона, към връзката ми с други ключове за дома. Ако все пак, не дай, боже, нещо падне във вратата, прилагам и извадка от сервизното ръководство, в която е описано свалянето на тапицерията на вратата отвътре. 06A FRONT DOOR OUTER HANDLE REMOVAL.pdf
  5. 2 точки
    И ще си купиш друг кошник, който ще ти създаде и такъв, и куп други проблеми. Стартер - рециклиране при кадърен майстор (иначе ще кара малко, и пак), слагаш и караш още 100 000 км. Това е. Каквъв е проблемът? Ако искаш да не правиш нищо по стара кола - няма да стане. Решението е нова от завода. ... Но пък и от тях гледам, че реват...
  6. 2 точки
    Извинявай, жена ли си? Толкова рев рядко се среща. Във всеки пост пишеш, че ще я разкатаваш тая кола. Махай я и да се приключва.
  7. 2 точки
  8. 2 точки
    Ами при мен стартера отказа и също беше от този капсулован тип. Майстора взе оригинален втора ръка и смени четките и другите "чаркове" които са достъпни за подмяна на този втората ръка. Всичко беше по спомен 70лв...
  9. 1 точка
    Да се похваля с новата си придобивка! Измислих си багажник и го дадох на фирма да го изпълни по идеята ми. И това е резултата. Само още не съм свързал ледбара, но го тествах и свети като истински. Багажника издържа 250кг. - цялото семейство се качихме отгоре
  10. 1 точка
    Не се налага, ако моторът е изряден - аз не доливам между смените от 10-12К. Същевременно не е драматично на 7К да ти е паднало нивото на маслото. Очевидно колата е патила щом е с ново турбо и т.н., тъй че няма нищо учудващо. Може да минеш на 5W30 C3 масло и да видиш дали това ще помогне. Високите обороти, респективно скорост също вдигат разхода на масло.
  11. 1 точка
    Ако си мислиш, че си по-умен от предишното поколение: Преди 50 години: Ръководство на автомобила показва как да сменим клапаните. Сега: Предупреждава те да не пиеш съдържанието на акумулатора.
  12. 1 точка
    Ето линк и към ключ, който влиза точно в оригиналната кутийка (проверено) и изглежда добре: https://www.aliexpress.com/item/1005006416761188.html Също и снимки. Сега остава да намеря ключар, който да го нареже на прилична цена.
  13. 1 точка
    Колега за части от другия край на света, които Хонда нямат ползвай epc-data.com вкарваш вина на колата избираш кой вариант е твоя и на всяка част има номер! Ако частите се произвеждат още оригинални има и цена. От Amayama идват от Япония другия вариант е май обединените арабски емирства не съм сигурен, но и в двата случая се плаща мито! А по ноимера, който са ти дали от Хонда ми излиза това https://www.daparto.de/Teilenummernsuche/Teile/Alle-Hersteller/31200RBB004?ref=fulltext , но не знам дали правят доставки до България! Аз имам моя Акорд от 2019 и освен компресора на климатика друго не съм пипал по него.. но беше на 126 000 км като го взех сега е на 212 000 най вероятно е въпрос на време да почне да се обаждат болежките.
  14. 1 точка
    Тц ,Ferrari V10 750 к.с. от болид от F1
  15. 1 точка
    Нямам време в момента да разглеждам схеми за да видя, какви точно са разликите в трите вида стартери. Обаче, според това https://www.parts-honda.uk/ Mitsuba - 31200-RBB-004 се вгражда в кола с автоматик. Denso - 30201-PH9-004 се вгражда в кола с ръчна ск.кутия. Mitsubishi - 31200-RBD-001 - дизел.
  16. 1 точка
    Колегата пуснал темата нова кола няма да си купи щом един стартер му е изправил косите в Бултрако, той и сервиза в който ходи явно е менте. Толкова ли не може по снимка да се търси такъв по характеристики ми трябва да се доверява на моргаджии които в повечето случаи живеят от измами. Опитвайки се да чата между редовете така и не разбрах автора, иска да продава колата или иска да я оправи? Оригинален стартер нов за каквато и марка да се търси за 24 часа никъде няма да му доставят. Колата може да се пусне за продажба и без стартер. Не ми се мисли когато дойде ред да се подменят тампоните на мотора и кутията, че тогава отиваме на инфаркт на миокарда.
  17. 1 точка
    Хидравликата е по-благо за ръката и окото, но само ако ти се дават 100-200лв отгоре. За рядка употреба и крикчето работи. С хидравлика няма да ти се клати подвижната рамка, която иначе носи крика като запънеш нещо под ъгъл. Абе ако знаеш какво правиш и крика ще свърши работа. По-леко, по-внимателно и ще се свърши работата.
  18. 1 точка
    @CARPERA Владо, не вкарвай човека в излишни разходи. Няма никакво значение, от тук нататък, какво масло ще сложи. Няма да му намалее разходът на масло. 400 мл. масло за 350км. са сериозен разход! Сегментите на Джазката са много малки и финни. Запечени са от неправилното масло, използвано до момента и няма никакъв начин да ги разпече. Разходът му на масло не е от гумички на клапани, или поне не е главно от тях, а от запечените сегменти. Само ремонт ще оправи нещата. Няма смисъл да пробва различни масла , добавки, промивки. Няма да има ефект. Само излишни разходи и възможност да донадере цилиндрите още повече. После няма да става и за ремонт. П.П. Нищо не може да види през гърловината за наливане на масло, понеже е с решетка.
  19. 1 точка
    Сменял съм на CRV1и CRV3 за двете е 1.2л . Пуснал си темата в раздела CRV2,за коя генерация питаш. Ето откъде ще ти излязат 2 туби по изгодно https://obshtiporachki.online/produkt/honda-dual-pump-fluid-ii/ Ако си с R20A2 CRV 3 смятам знаеш че този двигател най-добре му понася 0на20масло двигател или макс0на30. п.п не цитирай предходно мнение против правилата на форума е.
  20. 1 точка
    Подарявам детско столче за кола, тип "седалка". Състояние - използвано, но запазено.
  21. 1 точка
    Имало да става. Тя ще оцелява. Водих я на баня - "да измия срамът от челото" пред момчето.
  22. 1 точка
    Ей за такива моменти трябва админите да измислят още един тип реакция, а именно - емпатия, съчувствие, "с теб сме, брат" или нещо подобно. Позитивната част: не си бил с Леджо, за пореден път е доказана здравината на хонда и всички са живи и здрави. Негативната: може да се кара така, ама ние не сме от тия. Дразни ни и ни бърка в душевността. Мъдрата: Тва ся пак от ония уроци ли беше? И кво да не рискуваме, да пазим дистанция, ако може по-рядко да караме. То пък в тая ненормална държава и веднъж в годината да излезеш да караш може да изскочи скала, кон, диво прасе и други пътни екзотики.Въпроси, въпроси и пак въпроси...
  23. 1 точка
    Да, УАЗ е, то е очевидно от снимката. Модела му е 452 ДГ, не е самоделка, заводски е с три оси. Другата вярно, че е по лиценз на Фиат. Казва се Пирин - Фиат 850, сглобявали са ги в Ловеч.
  24. 1 точка
    Членовете на Iron Maiden са намерили начин да обърнат музикалното пиратство в своя полза. Те си партнират с аналитичната компания Musicmetric, която използва анализ на торент трафика, за да определи къде (географски) музиката на групата се тегли най-активно. Но не за да съдят пирати, а за да планират турнета: Последните проучвания показват, че тези фенове, които предпочитат да теглят музика от интернет, най-често са най-активните посетители на концертите на любимите си групи. Например, членовете на Iron Maiden успяха да открият повишен интерес към музиката си в Бразилия и други страни от Южна Америка - в резултат на това групата се фокусира върху турнета в този регион и, както отбелязва Billboard, продажбите на билети там им донесоха големи приходи.
  25. 1 точка
    Появил се навремето един търговец в едно село в Африка и обявил на местните, че изкупува маймуни по 100 долара едната. Хората решили, че това е много добра оферта и започнали да ловят маймуни и да ги продават на търговеца за 100 долара бройката. Следващата седмица той обявил, че вече купува маймуни по 200 долара. Хората отново се втурнали в гората и изловили голяма бройка маймуни и ги продали на търговеца за по 200 долара. Третата седмица търговеца обявил, че вече купува маймуни по 500 долара. Дори и най - мързеливите станали и започнали да ловят маймуни, докато изловили всички маймуни и човека ги изкупил по 500 долара. На четвъртата седмица човека събрал всички и обявил, че заминава за известно време, но като се върне ще купува маймуни по 1000 долара бройката. Всички събрани до момента маймуни той затворил в клетка и поставил пазач отпред. След като заминал, хората се чудели откъде да вземат маймуни и обикаляли джунглата по цял ден. В един момент пазача на клетката им казал, че започва тайно да продава маймуни по 700 долара. Богатите купили по колкото могат, бедните взели заеми от богатите и също купили маймуни. И дошъл момента в който търговеца трябвало да дойде и да купува маймуни по 1000 долара. Но той не дошъл, и пазача на клетката бил изчезнал! И така приказката свършила.
  26. 1 точка
  27. 1 точка
    Японска мръсница, родена и израсла в Англия, сега пенсионерка в Ихтиман. За два дни минА 650км по хоризонтал + две изкачвания и спускания до 1400м във вертикал. Едно в Рила и едно в Родопи.
  28. 1 точка
  29. 1 точка
    При мен не се чуваше виене, а ето това притракване през интервал по-малък от секунда и се чуваше само при загряла кола на "P" и на "N". petal_20241018_125950.mp4
  30. 1 точка
    Най-вероятно ще стане с това точкуване, понеже моя изобщо не се въртеше, даже не можах да го сложа обратно. Беше се измушил от леглото, но не можеше да го върна свободно обратно.
  31. 1 точка
    Здравейте колеги, ето го новия батко https://automobiles.honda.com/future-cars/2023-cr-v#performance Все още е малко оскъдна информацията, но пак може да оплакнем окото...жалкото е поне за мен и моите мисли, че ще бъде електричка или поне ще има две модификации, една хибридна и една електрическа, но като гледам май ще е само хибрид. Може би на по-късен етап ще пуснат и електрически. Лек ден.
  32. 1 точка
  33. 1 точка
  34. 1 точка
    Това е абсолютно вярно и лично аз съм го чел в сервизен бюлетин на Волво, хората го обясняват по следния начин с предистория - в първите години на експлоатация на определен модел автоматична кутия Айсин която се ползва и в Опел, Форд, Рено, Нисан и др. е указано че маслото в кутията не се сменя през целия срок на експлоатация. Поради специално изискване на Волво обаче точно за техните кутии се внедрява една софтуерна екстра, изключване от скорост когато автомобила е на 5-та (последна) предавка и дръпнем крака от педала на газта, т.е. се изключва фрикционния съединител на 5-та предавка и колата се движи по инерция. Японците не са били съгласни но Шведите настояват да го има и се осъществява само софтуерно. Шведите обаче решават да отворят няколко кутии и виждат че резултата е плачевен, пълно преждевременно износване на фрикционите на 5-та и 4-та предавки още в началото на експлоатация и решават да премахнат тази екстра като междувременно изследват кутии от същия модел на другите марки автомобили и установяват че няма как маслото да остане в "кондиция" повече от 80 - 100 000км. и предписват на Волво да се сменя на 60 000 частично което там е около 55% от цялото количество. Проблемите при Волво изчезват и там кутиите изкарват 400-500 000 без проблем. Другите марки с тази кутия обаче се доверяват на японците и си откарват до 150 - 200 000км. като в един момент се установява че всичко вътре е свършило и започват да сменят маслото но нацяло, ефекта е ... абсолютна разсипия. Обясняват го с това че след цялостна смяна на маслото останалите фини частици фрикционен материал между фрикционите както и плунжерите на клапанното тяло се отмиват и превключването на предавките става изведнъж много по-твърдо, дори ударно понякога. Кутията е интелигентна и до момента на смяна на маслото се е самонагаждала непрекъснато за плавно превключване и след смяната на маслото не може да се пренастрои веднага като периода на адаптация е достатъчен да изсипе няколко фрикциона. В по-късните модели вече е заложена принудителна софтуерна адаптация дори след частична смяна на масло. Може да се направи до някъде аналогия с нашите дроселни клапи които искат адаптация след почистване. Кутиите на Хонда са различни по устройство от другите но принципа на работа е еднакъв, разликата е че при Айсин с частична смяна се опресняват около 55% от маслото - 3,8 литра от 7,2, докато в Хонда се подменят около 45% - 2,8 от 6,5.
  35. 1 точка
    Всички автокъщи в България продават автомобили, като замаскирват дефектите. Все още сме далече от Европа за съжаление !
  36. 0 точки
    - Ко прайш ма, Кино? - Ааа, нeща вино. Отиам да купа на унучиту бомбони. - Ма, зако са ти тез патрони? Да нямаш пушка? - То и на меня ми изгърмя ина крушка - те таквиз, нетрайни. - Въх, де ги видя тез комбайни? Да ги покажа на унучиту. - Чи га ти умря кучиту? Дан сай утровило с нещу? - Ааа, неска не е толкус гурещу. Биля казаха чи ша вали. - То и мойту унучи прай многу бели. Вчера да земи да скъса ина раница... - Чи кък изеди само цяла баница? Ни гу ли боля корема? - Няма, няма хрема - водя гу на детска градина. - Вярно ма, ша затворат магазина... Ай, добре чи тъ видях! - Тоз път тъ разбрах.
  37. 0 точки
    Поради поскъпването на тока полицията вместо шок-палка ще използва коприва.
  38. 0 точки
  39. 0 точки
    Срещат се две приятелки и едната се оплаква, че е зле със с*кса. А втората ѝ казва: - Аз се приспособих много бързо. Звъня на майстор плочкаджия. Слагам си къса поличка без да обувам гащи, и когато дойде майстора, се навеждам много ниско за да му покажа къде е пукнатата плочка, и той направо ме започва. Жената помислила и решила: - Плочкаджия ми се вижда прекалено просташко, по-добре да се обадя в Газификация. Обадила се, облякла къса поличка без да обува гащи. Пристигнал майсторът, тя се навела да му показва тръбите на газта, и в този момент той ѝ го сложил в д*пето. Тя извикала: - Ох, не там, по-надолу! На което получила отговор: - По-надолу са плочкаджиите, а аз съм от Газификация.
  40. 0 точки
    Некъде из Северозападо. Един врачанин намерѝл стара бутилка на брега на язовира и гледа вътре дух. Тръкал бутилката, ни'къв дедов. Тръкал час, два и накрая от бутилката се чул глас: - А маани тапата бее, уй!
  41. 0 точки
    - Къде беше две седмици бе, пияницо. Мислех да те обявявам за издирване! - Жена, няма да повярваш! Генчо кихна и две седмици бяхме под карантина на вилата му.
  42. 0 точки
    Кацам на летище София след дълга командировка. Не мога да включа телефона - батерията е паднала. Мога да го заредя в барчето, но най-евтината поръчка е 3 лева. "Няма да дам 3 лева" - си викам и хайде на такси в къщи. Прибирам се. В спалнята жена ми с някакъв мъж ще счупят леглото. Тихо излизам и се връщам на летището. Поръчвам вода за 3 лева и си зареждам телефона. Обаждам се, че съм кацнал и се прибирам с такси. Жена ми ме посреща радостна и гальовна. Всичко е чисто и подредено. На масата ме чакат сочни пържолки и бутилка от любимата ми ракия, салати и мезета. Хапвам, целувам се с жена си, попийвам, пак се целувам с жена си и си мисля: "За някакви си 3 лева, каква жена щях да изпусна?!"
  43. 0 точки
  44. 0 точки
  45. 0 точки
    Качваш се и караш.
  46. 0 точки
  47. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...