Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 22.12.2024 in Мнения

  1. 6 точки
    Еми и аз да се похваля с направените километри от 2013 година при мен,купих я на около 160 000 и миналата седмица прехвърлихме 400 000 , съединенителя мисля ,че е оригиналния
  2. 4 точки
    Проблемът с подсветката е решен . Оказа се, че е изгорял предпазител №6, в таблото от страната на пасажера. А някой преди мен е слагал друг тип предпазители (малко по-високи), които не работят и съответно не ми работеше и запалката (предпазител № 23 от към шофьора). Така че, ако някой сменя предпазители - само от най-малките, както са си оригиналните.
  3. 3 точки
    Не,вериги не съм сменял Смяна на алтернатор и ремонт на хидравличната помпа, маркуча на хидравличната помпа когато купих колата предният собственик го ремонтира.
  4. 3 точки
    Ха честито и весели ти празници! Но не протакай с претакането на антифриза! И да го опазиш от замръзване, водата в него си има "пъклени" планове относно някои метали.
  5. 2 точки
    Добре за да приключим темата.. Вчера пътувах Поздрави - Силистра и температурата не мръдна през целия път от нормалното си положение. Днес сутринта антифриза в казанчето си стои на минимума, а радиатора е пълен. Наистина целия проблем е бил в откачения маркуч, който е в долната част на капачката на разширителния съд.
  6. 2 точки
    Включвам се с малко ъпдейт по колата. Смених: Кабели, свещи, реле и бобина. Нов акумулатор и рециклиран алтернатор. За момента колата няма и спомен за прекъсвания. Виновниците бяха некачествени кабели, но покрай тях се смени всичко.
  7. 2 точки
    Нови правила за зимните гуми в Германия! От октомври 2024 г. Германия променя разпоредбите си за зимните гуми, подобно на много други страни. Гуми, маркирани само със символите "M+S" (кал и сняг), вече няма да бъдат разрешени за използване при зимни условия. Въпреки, че тази маркировка се използва от години като символ на съответствие за шофиране през зимата, зад нея не стоят официални тестове и правна защита. Вместо това, гумите вече трябва да имат "алпийски символ" (планина с три върха и снежинка), за да отговарят на изискванията за екплоатация в зимни условия. Това гарантира, че гумите са преминали строги тестове за сцепление върху сняг, лед и мокри настилки. Така че, ако планирате да пътувате до държава в ЕС с кола, проверете правилата и се подгответе.!
  8. 2 точки
    Приятелю, отворих твой произволен отговор във форума. Искам да кажа, че с нищо не си по-добър в стилистиката - камо ли в правописа... Ако искаш да водиш, трябва да си пример във всичко.Айде да не се излагаме повече. Ако не може да помогнеш поне не пречи... Весели празници!
  9. 2 точки
    Тази снимка е направена на почти 15 километра, над Ирландско море през април 1985 г. Става въпрос за свръхзвуковия пътнически самолет „Конкорд“, летящ със скорост 2 Мах, тоест 2 пъти скоростта на звука, или приблизително 1350 мили в час. Малък боен самолет го приближава в полет и го придружава 4 минути, със същата скорост, след което пилотът на изтребителя е направил снимката, която до ден днешен е единственото изображение на „Конкорд“, летящ с такава скорост. На заден план слънцето грее и на тази височина, небето вече приема по-тъмен оттенък дори посред бял ден, поради намаляването на плътността на въздуха. Можете дори да видите извивката на Земята на тази височина.
  10. 1 точка
    Ми те помпите са две. Сваляш подкалника на предна дясна гума и виждаш кое моторче е за смяна.
  11. 1 точка
    Какво хвалане, те на толко ги внасят дизелите и после новите собственици още толкова правят и пак са на толкова. В този реди на мисли, още толкова ти пожелавам, ако искаш.
  12. 1 точка
    Понякога бързам и потеглям малко по-рано, но никога съвсем на студено, и ако тръгна по-рано, карам едва-едва, докато загрее в нормата. Да, забелязах, че по-бързо загрява ако държа спирачката на Драйв докато маневрирам в малките улички. Ако се измъкна бързо, всичко си е нормално. Благодаря за отговорите!
  13. 1 точка
    Добър и полезен е човешки навик - просто ти идва отвътре, искренно и първосигнално - без очакване на благодарност. https://www.facebook.com/share/v/14djNyomJq/
  14. 1 точка
    Резервен. Вярно.
  15. 1 точка
    Обединението между ХОНДА и НИСАН ще се казва ХАСАН.
  16. 1 точка
    Не е заради автомата, а защото в движение всако ДВГ е по-натоварено, отколкото работейки на празен ход. Автоматът би помогнал за по-бързо следстартово загряване, ако го държиш 1 - 2 минути със спирачка - на място и скоростният лост да е на D или R.
  17. 1 точка
  18. 1 точка
    Правило 1 - За езика: 1.1. Във форума се пише на кирилица, а официалният език е българския. Изключения се допускат само за специфични технически термини, както и за чуждестранни потребители и то само по преценка на екипа. Забранено е изписването на български думи с латинска азбука . Стремете се да пишете грамотно, защото начинът ви на писане говори за самите Вас. Писането изцяло с главни букви в интернет се приема като ВИКАНЕ (ПОВИШЕН ТОН). Използвайте почернен (bold) шрифт, само когато искате да подчертаете нещо важно, а не за цялото си съобщение.
  19. 1 точка
    https://fb.watch/wyT-8VPUQu/
  20. 1 точка
    https://www.facebook.com/reel/893789772941760
  21. 1 точка
    Така е с всички бензинови хонди,супер парно на 5тат минута,ако е обратно трябва да се търси проблема.
  22. 1 точка
    Всичко е нормално - карай си. Това че бързо вдига градусите по стрелка, не означава че моторът и особено кутията са темперирани, та в началото не я натискай, но за 5 минути в движение е готова.
  23. 1 точка
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...