Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 6.11.2024 in all areas

  1. 1 точка
    На Сивика на синковеца Ванко прави основен ремонт на 409000 км пробег. Харчеше 1 л масло на 5000 км. Колата не пушеше, освен в режим моторна спирачка след дузина км спускане. ДВГ-то го играе помпа и с вакуума вади масло през износените сегменти. Караше се с 10-W40. След ремонта - разход 0, вече 3-та смяна на масло, първо с 5-W40, а сега е с 5-W30. Челата на клапаните и буталата бяха в нагар, но перифериите чисти и си имаше хонинг - и в 4-те цилиндъра. Това са му свещите. Надявам се при теб да е чисто и свещта да е била проблемна.
  2. 1 точка
    Дошло е време за смяна на дпф, ако не си на 100% сигурен, че колата е на 180к, а не на 280 или 380, което е по-вероятно за над 15г. дизел.
  3. 1 точка
    Точно това бях почнал да пиша. Един оглед с ендоскоп ( на всички цилиндри)ще каже гумички на клапани ли са, сегменти ли са, или цилиндри.
  4. 1 точка
    То като цяло не изглеждат като иридиеви свещи на 86к. Ако ти е голяма тръпка какво се е случвало в този цилиндър, ходи да ти го прегледат с ендоскоп.
  5. 0 точки
    Аз не бих имал търпение. Погледни с ендоскоп - скоро. В този цилиндър няма как тези "коралови" образования да са само по свещта! Ако периферията на буталото свети от чистота - маслото идва от сегментите, а не от клапаните. Този разход на масло само от 1 цилиндър ако го умножиш по 4 - мамма миа - моторът е за капиталка - дано не съм прав де. Това че моторът е на малко км, не значи че не може да има строшен сегмент.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...