Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.07.2024 in all areas

  1. 6 точки
    Здравейте, През май 2021 се сдобих с CU2 2.4 автомат и с повишаването на температурите се появи подобен мистериозен проблем. Основният симптом беше шум отпред вляво (по-скоро "пукане", отколкото "тракане") при ниска скорост, което се проявяваше единствено в летните жеги, т.е. над 30 градуса. Шумът не се появяваше веднага след потегляне, а известно време след това (5-10 минути, а може и повече). Главно се чуваше при потегляне или натискане на спирачката при движение с ниска скорост. Ако колата беше оставена да престои на място, шумът изчезваше, но задължително се появяваше пак (при горещо време). Ето едно видео, което съм направил по това време, на което се чува шума (трудно е да се разбере каквото и да е от него :D): https://youtube.com/shorts/SS_RhwcaFZk След много ровене из чуждестранните форуми и след като момчетата в сервиза почти бяха вдигнали ръце от мен, попаднах на следната тема: https://www.hondaaccordforum.com/forum/general-tech-help-7/thumping-popping-sound-when-braking-slowly-hot-days-34620/page8/#post302039 (линкът е към конкретен коментар с решението на проблема, а назад са описани перипетиите на колегата) Ето и нещо като service manual: https://honda.oemdtc.com/217/front-suspension-clunk-in-hot-weather-2008-2012-honda-accord-2010-2013-crosstour Накратко: при горещо време гресът/смазката в оригиналния преден долен шарнир не си върши работата правилно и започва да се получава това отвратително пукане. Проблемът е оправен с нова ревизия на шарнира (парт номер 51220-TA0-306, оригиналният е 51220-TA0-A02). След монтаж на новия шарнир отляво проблемът изчезна моментално. Забавното е, че точно днес, 3 години по-късно, ми смениха и десния шарнир, защото и той се "разпука" Частта струва 172,13 лв. в Бултрако, а срокът за доставка е 10-15 дни. При мен шумът не беше чак толкова силен, колкото при колегите в темата, и не си спомням да се е проявявал при въртене на волана на място. Със сигурност го имаше при потегляне/спиране/минаване през неравности с ниска скорост. В сервиза не бяха срещали такъв проблем преди моята случка, но казват, че са сменили доста шарнири и оправили доста "пукащи" Акорди след това Успех!
  2. 1 точка
    На твое място, да, бих отишъл да видя колко фреон липсва. В тия коли е около 400 грама мисля. При мен специално така започва да съска като намалее и преди да откаже да хлади.
  3. 1 точка
    Оказа се, че е прехвърляло от мръсни и задръстени филтри. ХРВ-то го карам от 11 години и филтър съм сменял 2 пъти за 200 хил + км, обаче Мондеото вече за втори път дръсти филтрите през има няма 20 хил. км.
  4. 1 точка
    Здравейте, Пети тест с масло Mobil 1™ ESP 5W-30 (партида май 2022 France) 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – Mobil 1™ ESP 5W-30 3) Маслен филтър – NITTO 4HM113 - FILTER OIL, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ; 4) Общ пробег на автомобила – 208481 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – 7076 км; 6) Цикъл (извънградско/градско – 90/10; 7) Средна скорост 57,5 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – от 25. 04. 2024; 9) Моточасове – 123 ; 10) Изразходвано гориво – LPG около 630 литра Gazprom (България),; 11) Kтм = (л.265 / 4.3 л.) ≈ 146.5 ; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след градска експлоатация 2-3 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура, че и отгоре; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло – не, спад от около 2-3 мм 15) Други - източени около 330 мл от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км., Amsoil XL 5W30 -7389 км., RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 High Mileage – 7280 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на щеката до хартията (Office 1 Laser Copy Paper).
  5. 1 точка
    Не е стандартен модел. Моята я купих през 2013, но постоянно обикалях официалните представители и в периода 2011 -2012 бяха пуснали някакъв модел(бюджетен) без темпомат,без кожен волан, без алуминиеви джанти и други. Моята е elegance и е стандартен.
  6. 1 точка
    @ceco_accord, съска и при мен и после няма климатик т.е. фреона е изпуснал. Аз си го допълвам всяка година, че не ми се занимава да го правя сега. Това пропадане на оборотите съм питал кой ли не през годините и нито 1 "спец" не може да отговори адекватно. Питал съм в Юби Ко, Бултрако, Омбре още в началото на сервиза и други майстори и всеки или вдига рамене или не му се занимава. Това, което съм чел е, че това е проблем на компресора т.е за рециклиране е. Клапанчета разни, ново масло и така. На мен ми е интересно, вие с този Сивик, сега от 22.07, минахте ли преглед или предстои? Гледам някаква паника е настанала по групите за колите на бензин/газ.
  7. 1 точка
    Може и самото управление (навигацията да е проблема, не е изключено) В пловдив до завода Ангел Стоилов след като го подмините веднага в дясно, преминаваш през бариерата и търсиш Желязко, майстор на климатици и ги разбира доста. И не просто зарежда а и ремонтира климатични системи. Не се лъжете от лъскавите гаражи, гледайте хората да имат качества. 0877771828 - Желязко (Пловдив)
  8. 1 точка
    При мен имаше следния проблем с Романо Антонио преди 3-4 години. Проблемът беше, че влизаше в някакъв цикъл и превключваше непрекъснато от газ на бензин и обратното, колата се давеше и беше невъзможно да се кара. Като отидох при газаджията се оказа дефектирал компютър, смениха ми го гаранционно пред мен. След като го смениха проблема изчезна. Надявам се при теб да не е това, успех.
  9. 1 точка
    Подкрепям! Тази зима имаше 1 ден сняг и всики леко заледени баирчета бяха задръстени от боксуващи. Даже слизах да ги избутам, че да освободят пътя. След това потеглях без даже да светне лампата за ESP-то. Да дам и аз моите 5 пари по темата: Поради липсата на сняг заложих на среден клас гуми - Дебица. Логиката ми беше, по-добре малко по-евтина зимна гума вместо всесезонна. Такава грешка втори път няма да направя. Не е оправдана раликата в цената спрямо каеството на високия клас гуми.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...