Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 22.07.2024 in all areas

  1. 2 точки
    По принцип се оказа, че има приспособления специално за тази цел. За да не ви купувам такова, обаче, аз го направих с твърда шпатула и 2 клещи. Дано става ясно от снимката.
  2. 1 точка
    Имах подобен проблем със скутер хонда. Надуваше разширителя и не връщаше. Сменях термостат, промивах системата, водна помпа и накрая като сложих нова оригинална капачка заспа. Това беше най-евтината част от всичко изброено.
  3. 1 точка
    Схема на вътрешна бушониера и АВS бушониера
  4. 1 точка
    Напред и нагоре - към Формула 1 ! https://www.facebook.com/watch?v=1218224795979060
  5. 1 точка
    Моят Сивик 11 ген. e:HEV дава 4,8 като средно от нов до 6к. километра, като по-голямата част са изминати в града.
  6. 1 точка
    И аз ще сменям зимни гуми тая година и съм се насочил към Bridgestone blizzak XL.Тихи са и единствено те имат А на мокър път и като цена не са чак толкова скъпи в сравнение с Мишелин
  7. 1 точка
    Подкрепям! Тази зима имаше 1 ден сняг и всики леко заледени баирчета бяха задръстени от боксуващи. Даже слизах да ги избутам, че да освободят пътя. След това потеглях без даже да светне лампата за ESP-то. Да дам и аз моите 5 пари по темата: Поради липсата на сняг заложих на среден клас гуми - Дебица. Логиката ми беше, по-добре малко по-евтина зимна гума вместо всесезонна. Такава грешка втори път няма да направя. Не е оправдана раликата в цената спрямо каеството на високия клас гуми.
  8. 1 точка
    Регулирах клапаните на Джаз-ката на сина, голямо потъване на изпускателните клапани и почти никакво мърдане на смукателните. Двигател L13 A1, регулирани преди почти 2 години, веднага след това е монтирана газова уредба, регулирането е направено лично от мен и е на стойности 0.30 за изпускателни и 0,18 за смукателни. След изминати 48000 км. 70% извънградско и 30% градско, измерена хлабина на изпускателни преди регулирането 1-ви цилиндър - едвам напъхах 0,08 пластина, 0,05 влизаше спокойно 3-ти - 0,12 4-ти - 0,10 2-ри - 0,08 Смукателни не бяха мръднали с изключение на 3-ти цилиндър където се наложи лека корекция от 0,15 на 0,18. Сега всичко е установено на 0,30 и 0,18, смятам следващата проверка да я направя на 30 - 35 хилки че както се вижда газта доста зле (според мен) влияе на малките клапанчета. Ако може някой спец да каже нормално ли е такова "потъване" на изпускателните за този мотор, също дали е в подобни граници при каране само на бензин.
  9. 1 точка
    Колега имаш ли възможност да я качиш отново
  10. 0 точки
    Научих папагала да казва: - И какво още? Вече един час говори с някаква от А1...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...