Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 15.07.2024 in Мнения
-
1 точкаНе виждам такава възможност нито в новите версии, нито като плъгин. Доколкото виждам има само една питанка във форумите на Invision и 0 интерес.
-
1 точкаТипични симптоми на вътрешно каре. Скъпо, защото само с оригинално се оправя. То и моето е тръгнало. При мен пък има лека вибрация между 30 и 40 км/ч. Но има още хляб в него.
-
1 точкаНяма нищо чудно. При смесен разход 10-11 е нормално да има 8 литра резерва. Стандартът винаги е бил да има резерва за около 80 км. А това дали да се показва на борда или не е просто технологично решение. Както и обема на резервоара. Естимейшъните мисля, че ги прави на средния разход на големия километраж, а не на А, който е след зареждане. Затова може да не ти излизат сметките. На тройката ми пак беше така. Малко след светване на лампата оставаше пробег 0, но беше ясно, че има литри резерва в резервоара. Дано се разбира какво искам да кажа.
-
1 точкаТочно тази тема бях дискутирал преди време тук. Ако ти се рови ще видиш доста разсъждения и опити.Извода ми бе ,че Хонда крият около 8,5 л които коммпютъра някак си не брои. Тоест в твоя случай ако изминеш останалите 35 км по борд и си на 0 ще имаш още около 8,5 л в резервоара. Аз винаги зареждам пълно-пълно и дори лампата да светне повече от 48-49 л не е събирала. Това си е мистерия и никъде в книжките не го пише. Освен ако лъжат и резервоара не е по-малък от 58 л но това няма как да стане.
-
1 точкаИ последната поръчка е направена. Ще пиша отново, когато пристигнат.
-
1 точкаЗдравей! Линк: https://ato24.de/en/honda-full-synthetic-0w-20-advanced-protection-0-946-l.html Вид и количество: Honda Full Synthetic 0W-20, 2x0.946L Стойност на поръчката: 2*12.95€=25.9€ - (25.9€*0.15) = 22.015€*2.15 = 47.34лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Доставка чрез куриер
-
1 точкаЗдравей Насо! Линк: https://ato24.de/de/ato24-motorenoel-synth-5w-40.html Вид и количество: ATO24 ENGINE OIL 5W-40 - 2 x 5 L Стойност на поръчката: 2 x €22.79 = €45.58 - (6,84) = €38.74*2.15 = 83.30 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Манастирски ливади Поздрави!
-
1 точкаПовдигам стара тема, нооо.... В пост № 38 е препоръчан ключар на Дондуков. Преди пет години ползвах неговите услуги за направа на дубликат на ключ с имобилайзер за Цр-в - то (и ключове за кутията на покрива). Ключа работеше без проблеми до преди няколко дни, когато имобилайзера отказа да го разпознае при палене - съответно мигаше зелената лампа с ключето. Опитах с оригиналния ключ - запали без проблем. След това няколко пъти се повтори отказа с дубликата, но с оригиналния палеше без проблем. Беше напрегнат ден с обикаляне по доктори и т. н., та единственото за което се сетих, бе да звънна на колегата docev от Русе https://forums.hondabg.com/profile/3485-docev/. Той бе изключително отзивчив!!!! Описах му какво се случва и дори малко го заблудих, че ключа е правен в Практикер, но човека ми направи диагностика по телефона и ме насочи към ключар, понеже според него (а и логически е така) проблема е в ключа. Не е в клемореда, в липса на комуникация с компютъра и т. н. Описа ми дори как ключара да си диагностицира проблема. Междувременно му споделих (на доктор и майстор всичко се казва) че съм изпускал ключа и че съм удрял по таблото заради лоша връзка на радиото, но според него са неоснователни притесненията ми. В последствие, на спокойствие, чудейки се къде да ида на майстор в паметта ми изплува къде (именно на Дондуков и то на база тази тема) съм правил ключовете. Отидох в ателието. Разказах как стоят нещата, като започнах с това, че съм правил ключа преди много години (почти пет), т. е. нямам претенции за гаранция. Чул-недочул "майстора" каза, че може ако искам да ми направи нов ключ, срещу заплащане естествено, защото не виждал как може да помогне и не било техен (с ключа и имобилайзера) проблем. Предложи да ида на електричар, но не може и не желае да предложи такъв. Накратко няма как да помогне да си реша проблема, а и не иска. Напомних му че живеем в интернет общество и ще опиша случката. Вече поядосан (то и аз не бях ок) разменихме някои мисли и констатации, а той се представи като: "Стоян - нисък, дебел, плешив и арогантен!!!". С последното съм съгласен, другото си е лично негова квалификация... Хубавото е че нещо в системата се закисна и от тогава (да чукна на дърво ) не е имало проблеми с паленето! ...а бях готов да им платя и пренареждане на патрона на багажника, че миналото лято го разбиваха...
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаСамия механизъм на ключалка има болтове за регулиране едва ли ти трябва толкова специализиран сервиз.
-
1 точкаMAP сензора на газовата. Така се беше прецакал при мен че даже не искаше да обърне въобще на газ.
-
1 точка"Спиралата" се слага в дъното на дистанционната втулка, разбира се ти трябва втулка продават ги по 10 12 лв, а може и стругар да ти я направи. Та спиралата се слага в дъното на втулката, и около 5 см от телта се промушва през малката дупчица на втулката, за да може да излезе в катализатора. Става въпрос за втора сонда, която е по средата на катализатора, поне при мен е там. Медните телчета са най-обикновени оголени медни телове от стар кабел, които съм увил хубаво на ръка, за да не се разплитат. Навива се като охлювче и 5 см се оставят да стърчат в катализатора . А дали ще изгорят, вероятно в някой момент и това може да се получи, но медна тел, колкото искаш :)))).
-
1 точкаЗдравейте, да дам и аз малко обратна връзка за справяне с проблема 0420. Колата е 2.0 бензин 2005 CR-v , когато я взех преди 3 месеца нищо не светеше. Минах над 1000 км , нищо не светеше. В деня,в който отивах да й монтират газ, светна p0420(преди да бъде монтирана газова уредба). Така ,както и да е, започнах с ровенето във форума и на други места, пробвах Oxycat - нищо. Сложих дистанционна втулка - нищо. Някой беше писал в друга тема , но сега не мога да я намеря, за спирала от медни телчета във втулката ,които излизат към катализатора - направих го и магия, чека не свети повече. Не знам защо, и какво точно върши това нещо, но ми реши проблема с досадната лампа и то абсолютно без пари. Ако човека който го беше правил и писал тук чете, благодаря за съвета. И още нещо, като махнах ламбда сондата, катализатора вътре направо изглежда чисто нов( а със сигурност не е )което не значи че е ефективен , но важното за сега е че лампата не свети. Поздрави на всички.
-
1 точкаВероятно съм първият с тази грешка, да кажа и как я реших. Проблем с първа ламбда сонда, след смяна се оправи.
-
1 точкаЗначение няма, че не кара Хонда. Ако иска и самолет да кара, важното е да доставя читави части на нормални цени. Не съм му нито роднина, нито близък приятел, пазарувам от него определни неща, които не ми се чакат сам да си ги доставя или които не мога да намеря в момента. Към този момент - точен е, бърз е, ценово е добър, отговаря по никое време ( събота, неделя, късно вечер, на почивка ), какво повече? В крайна сметка му палят главата със стотици безумни въпроси ежедневно и го казвам като човек който се е занимавал със същото преди години. Нормално е да има и недоволни, неразбрали и неудовлетворени.
-
1 точкаЗдравейте, колеги. Извинявам се, че пиша чак сега, но едва сега оправих проблема и споделям, в случай, че някой друг има подобен проблем. След като ходих на сервиз за климатика и ми казаха, че всичко е наред, а после и на още няколко "майстори", които твърдяха, че на колата нищо й няма, въпреки, че чуваха как свири, когато завива, когато пусна климатика и когато пусна парното. Реших да взема нещата в свои ръце - след доста ровене, чететене и гледане, попаднах на видео на един американец, който обяснява, че при Хонда Фит / Джаз ремъкът задвижва ролката на алтернатора, ролката на климатика и ролката на серво помпата и ако колата свири/вие, когато е пуснат климатика, когато е пуснато парното или когато завива на ляво или на дясно, то означава, че ремъкът е отпуснат твърде много и при извършване на едно от тези действия се приплъзва по някоя от изброените ролки и свири. Този господин обаче не обясни как да го обтегна. На по-късен етап попаднах на друго видео, в което обясняват, че в горната част на алтернатора има един много дълъг болт, който е именно с цел обтягане на ремъка. Той е лесно достъпен, върти се с ключ 10-ка и чрез навиването му се мести алтернатора, а от там ролката му и се обтяга ремъка. Опитах да го навия, но не помръдваше. Това, което беше пропуснал да каже този влогър беше, че първо трябва да се отхлаби горния закрепващ болт на алтернатора (с ключ 12-ка), след това да се натегне дългия обтягащ болт и накрая отново да се затегне горния закрепващ болт на алтернатора. Направих го и спря да свири при каквото и да е положение - завиване, климатик, парно, промяна на обороти, край! Как разбрах колко да го обтегна? Ами на проба - грешка. Пробвах малко, свиреше, после още малко, пак свиреше и на третия път вече спря да свири. Оттогава за 5 дни минах 800км извън и в града, с и без климатик, парно и т.н., с цел да я провокирам, но вече не свири! Дано съм помогнал на някого.
-
1 точка
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00