Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10.06.2024 in all areas

  1. 2 точки
  2. 1 точка
    Аз се чудех от къде ми е познат дизайна на Honda e
  3. 1 точка
    Здрасти Насе, моля те да ме включиш в общата поръчка за 12.06: ivo_shogun https://ato24.de/en/honda-0w-30-acea-c2-motorol.html Honda 0W-30 ACEA C2 Motoröl 1*4литра 57.15 euro и 2*1л. 14.79 euro. Общо 86.73 euro *2.15=186.47лв Ще преведа парите по сметката ти Доставка с куриер Спиди Варна на ул Роза
  4. 1 точка
    А пък аз вчера реших да раздвижа колелото на синковеца, понеже не го ползва, а и исках да идем с приятели на 1 местенце, до което са 45 км асфалт + още 5 черен път. Идеята бе да тръгна по хладно, по пладне да съм там, а на обратно, в 1 от колите. Речено - сторено, обаче техните планове се променили и се наложи да си се прибирам сам. План Б беше да стигна до 1 гара и с влака, но го изтървах с 5-6 мин, а не ми се чакаше още 2 часа за следващия. Пих кафе на гарата, разхладих се и минах на план В - до където ме умори жегата, а от там на стоп. 5 км преди Монтана спрях на 1 сянка край асфалта, пуснах колелото на земята и реших че ще махам. Седнех ли - не мОа стана, а легнех ли - умрел съм. Жегата бе адска - водата сврЪши, абее 100 км на 30+ градуса не е за всеки, явно и за мен. Взех да си подбирам потенциалните спасители. Колата да сбере цялото колело (без разглобяване) + мен и водачът да е сам. Първо махнах на 1 пикап с 4 врати - подмина ме. После на 1 ванче - Опел Зафира. Мина и една Т-4-ка - празен, ама не спря. Мина и едно Кю 7, но него не стопирах - твърде потен и прашен бях. До тук минаха 10-тина мин, па си викам, ако още 2-ма / 3-ма не спрат, поне ще почина, па ще се пробвам да се прибера дом на ход. Иии, задава се от завоя 1 Харви 1-ва ген. Викам си - ХОНДАджия, няма как да не спре. Още преди да вдигна ръка, чувам как водачът отнема газта. Спря до мен, свали десния джам и пита: - Проблем с колелото? - Не, но жегата ме умори. Ще ме метнете ли до Монтана? Слезе, помогна ми да го натоварим (свалих предното колело на байка), седнахме, па поехме. Рекох да завържа разговор: - Отдавна ли имате колата? - От 4-5 години. Наследих я от баща ми. Той вече не може да шофира. Над 80 годишен е. - Доволен ли сте? - Това ми е първи японец. Похарчих няколко хилядарки за ремонти, но ми е работна кола и ще ме надживее. Отзад нямаше задни седалки и се търкаляха разни строителни инструменти и материали. Отвън не е кърпено и боядисвано - вид лош, та зле. Човекът е едър / здрав / загорял / вече белобрад - от мен 100% по-възрастен - поне на 60г. Мълчалив труженик - прагматик. Остави ме в града, нищо не поиска, името си не каза, ръкостиснахме се здравеняшки и това бе. Харвито снимах с последните електрони ток в батерията на тел-а си - просто да се съпоставят размерите. Малките коли са голяма работа. Важното е (както казваше Джоко Росич) не каква кола караш, а какъв човек слизаш от нея! Преди да си фен, трябва да станеш човек!
  5. 1 точка
    Ти нямаш втори катализатор, другата ми кола е Хюндай атос и е с два, като вторият не се контролира от сонда .
  6. 1 точка
    Все още не съм клякал отдолу, не знам дали и от двете страни има капаче, а може на упътването да е е дадено в зависимост от дирекцията.
  7. 1 точка
    Здравейте! Маслата пристигнаха. Тези, които са с получаване чрез куриер Еконт, бяха изпратени вчера, Спиди ще бъдат изпратени утре, а тези, които са за лично получаване, може да се взимат. ✅
  8. 1 точка
    Ноо, не всичко е "цветя и рози". Малко в ретроспекция. След като си замина видях на площадката капчици масло. Звънях му на Обнова да погледне отдолу и да види нивото по щеката. Мии, не е добре хавата. Не знам дали е от стоплянето на времето, или му е дошло времето, но явно "памперса" между мотора и кутията бе протекъл. :( Севиз / диагностика / поръчка на части / сваляне на кутията - съединителя и той бил "пътник" (а нямаше симптоми), та от 1 семеринг се оказаха 2 (на кутията пред лявото каре и той текъл) + съединител. Аре 550 леви. Грехота е моторът да не гори грам масло, а да тече. После ми донесе старият съединител. Горкият - "но неим", с луфт в оста със шлиците и вместо демпферни пружини - някакви тампончета. Новият поне е "джапанка" и ще кара доста години / километри, а и отдолу е сухо. След ремонта пък му се бъгна стрелката на скоростомера, та втори път при майстора, за наместване куплунга на датчика. Явно не бил щракнат категорично. От тогава - няма драма. Та така със CIVITO. Движи се тва тенеке, но си иска своето. Парата съм спрял да броя. Вадим / давам / сменям / карам. Кенеф до кенефа, ама си го уважаваме. Задоволява нуждите ни. 441435251_7460804620655495_1852155128705426656_n.mp4 petal_20240506_160318.mp4
  9. 1 точка
    CVT е добро. Плюят го хора които или не са ползвали или са пробвали едно кръгче. За ежедневна кола е приятно. Ръчка само ако ще правиш "рали" изпълнения. Но тази кола не е създадена за тях, има други по подходящи....
  10. 0 точки
  11. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...