Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29.04.2024 in all areas

  1. 4 точки
    Още една Acura по нашите пътища. Да ми е честита. Остана ми само пръскалките на фаровете да намеря
  2. 1 точка
  3. 1 точка
    Имам в Пловдив, гледам жената като не я кара да я взимам аз, ама вече все по-трудно ѝ се отделя от сърцето. Страхотна кола, ако можем да помагаме от разстояние, с удоволствие. Няколко бързи препоръки, ако ходиш да гледаш някъде. 1. Гледай дали има кора под двигателя. В Пловдив в Бултрако продаваха една светлосиня - кората липсваше. Според тях не било задължително да я има, в същото време се бяха заяли с един джамбазин с автокъща, който беше отишъл да си обслужи неговата там. Бяха му написали в протокола изрично, че липсва кората под двигателя. И тъй като не стана ясно трябва ли да има, или не... моята си я докарах от Германия, има кора. В английските форуми споделят, че колата е сравнително шумна, подозирам, че в Англия ги продават именно без тази кора, защото аз такова нещо не мога да кажа за моя Crosstar. Супер тиха кола, прекрасна за каране. 2. Декоративните лайстни по предните греди около предния прозорец - слабо място и се чупят щипките при по-агресивно търкане по автомивките. Не е показател, че колата е удряна, ако имат луфт. Просто трябва да се има предвид и да знаеш, че проблемът се решава със силиконово лепило на щипките. 3. Нивото на батерията почти никога не стига максимум заряд, но и не пада под 2 чертички(20%). Това е така, защото тя почти винаги е част от процеса, дори при по-високи скорости. Това не трябва да те притеснява въобще, защото идеята на батерията е да се ползва, а не да седи заредена за по-добри времена. 4. Тъй като колата е с по-различна задвижваща технология и няма скоростна кутия, съответно звуците са малко по-различни от стандартните очаквания, които човек има. Колата като е студена пали и двигателят работи, за да зарежда батерията, но при потегляне не се форсира и не променя оборотите си, освен ако не я натиснеш повече. Когато е топло и батерията има достатъчно заряд, пали без да стартира двигателя и тръгва в електрически режим, в някакъв момент разбираш, че е запалила и ДВГ-то. При ниски скорости в града почти винаги е в изцяло електрически режим. Но заради малката батерия се налага да работи и ДВГ-то, за да я зарежда. Режим "B" на скоростния лост увеличава рекооперацията и в някаква степен може да се докара дори до One-Pedal-Driving.
  4. 1 точка
    Желязото е тежко и би трябвало да пада долу...на дъното на картера. Мисля, че магнит на пробката на картера ща работи по-добре.
  5. 1 точка
    Тези магнити са нож с две остриета. Вместо тези абразиви да се уловят безвъзвратно от филтърната хартия, те се задържат по стената на филтъра и когато имаме поток с голям дебит през байпаса, има голяма вероятност част от тези частици да се отмият и попаднат в двигателя.
  6. 1 точка
    Здравейте. Линк: https://ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество: Honda Synthetic Blend 5W-30 0.946 L – 5 x 0,946 l Линк: https://ato24.de/en/honda-psf-0-354-l.html Вид и количество: Honda PSF 0,354 L – 1 бр. Стойност на поръчката: (5x8,49+6,99) х 2,15 = 106,30 лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: Доставка чрез куриерска фирма Клубни поставки: Не
  7. 1 точка
    Много се радвам, че най-сетне успях да заснема тази невероятно красива подводна пещера.
  8. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...