Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 21.01.2024 in Мнения

  1. 4 точки
    Здравейте.Ами вече имам натрупани впечатления от газовата и мога да споделя. Разхода е 14 извънградско 15 магистрала и 16-17 градско.Като се има предвид че не я галя въобще.Върви както на бензин.Маркони я сложи и съм доволен за сега.Сложих и тая джаджа дето да не се изключват цилиндрите VCM TUNER.
  2. 3 точки
    Ако има проблем с имобилайзера няма да пали на бутане. Проблема както казват @policeman и @s.s.d.d. е точно там. И лека забележка към колегата с пробема (не, че аз съм човека да я прави) да си попълни профила, да опише с бензин или дизел е, с АТ или МТ е колата, че така е малко с гадание и помощ може да не получи.
  3. 2 точки
  4. 2 точки
    Здравейте, Отварянето и измерванията ми отнеха около един час, сега следва трудната част, анализа и описанието. Още от началото да кажа, че мога да се наема занапред да отварям филтри. Ще се радвам да помагам, а и ми е интересно и имам условия. Филтър Champion COF100128F. Купил съм го за ЦРВ бензин R20A9. Цената е убиец - 8 лв. Опаковката е добре, кутия и найлонче на филтъра, защото ако не се лъжа Mahle-то нямаше найлонче, а само беше в кутия и това ми направи впечатление.На кутията пише, че е за Fiat 500 Размерите отговарят на описанието по сайтовете за продажба. Малко филтърче, на размер е същия като предишния ми Mahle. След отварянето филтъра изглежда доста добре изработен. Не видях никaкви забележки, от механична гледна точка, а аз съм машинен инженер. Да се пофала. Има поставен някакъв найлон за предпазване, но само за едри боклуци, не е плътен достатъчно, за да защитава и от влага. Няма ръжди или петна по вътрешната повърност. Уплътнението е плоско, не е о-пръстен и се вади много лесно. Но каналът е много дълбок, не мисля, че има опасност от изплюване. Някакъв вид каучук е според мен. Резбата е добре нарязана. Противодренажният клапан също е от обикновена черна гума, горе долу е еластичен, има какво да се желае според мен. Но пък си ляга много точно на мястото. Без да го изучавам подробно, нещо ми подсказва, че може да се подобри тази част от филтъра. 629e0515-d4c9-4161-8958-b655703ee362.mp4 Вътрешното асембли на филтъра изглежда много добре изработено, както казах. Залято е равномерно с лепило и няма пропуски, сглобката и "заварките" са много здрави и прецизно изработени. Филтърната хартия е захваната с метална пластина доста добре според мен. Филтъраната хартия ми изглежда добре, до сега не бях виждал какво представлява и честно казано ми е чудно как минава масло през това нещо. На светлина не виждам никакви проблясъци през нея. Дебелината е 0.6 мм. Сега за площта на хартията. Тъй като нямам опит ще помоля за помощ или корекция. Както се вижда на снимките "светлият отвор" на филтъра между двата метални пръстена е 47 мм. Но лепилото не запълва цялото легенче и след измервания установих, че реалният размер на хартията може да се приеме за 56 мм. Да повторя, хартията влиза навътре в металните пръстени, но те не са изцяло запълнени с лепило и остават по 4.5 мм на старана свободна хартия, която може според мен да се приеме за работна площ. Дължината на хартията е 122 см. Чиста площ "светъл отвор" - 573 см2. Реална работна площ с добавката - 683 см2. Байпас клапанът е с размер 1.01 см и отваря при 1.2-1.3 кг. Ако вземем средно 1.25 кг, то налягането, при което отваря е 0.49 bar. Тук вече започвам да се съмнявам и се сещам за поговорката, като знам какъв съм инженер ме е страх да отида на докото. Вярно ли съм ги сметнал? Моля за помощ със заключението и анализа на данните. Поне докато се понауча
  5. 2 точки
    Да извинявам се на колегата и аз ползвам за гориво,тъй като имам газова ,за превенциа на бензиновите дюзи против запушване ползвам това. Добавки за масло не.
  6. 1 точка
    Стискам палци моделът да ти допадне, а конкретният екземпляр който докопаш, да е читаво ползван и обгрижван.
  7. 1 точка
    Последния път поръчах две неща от Amayama с EMS International за 116 лв с доставката , след 15-18 дена ЕMS ми се обадиха да ми доставят пратката и ми взеха 21 лв ддс и 3 и нещо обработка на документи. В случая, те се занимаваха с Митницата. Сега поръчах за над 150 евро, ще кажа какво е положението, след това, но мисля, че няма да се размина с митото.
  8. 1 точка
    Най-разумно е да намериш желаната и да удариш 1 тестдрайв, просто да усетиш дали е твоята марка и модел. Сравнително нов е, а напролет ще има и 6-та ген CR-V.
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    ^ оправи се внезапно /за can type crv 2012 е избрано/. Ако някой търси мултимедия с копчета - перфектна е!
  11. 1 точка
    Първият път е страшно, като с всяко сефтосване. После си се хилиш, па обясняваш на други че няма драма.
  12. 1 точка
    @Bizzito При диаметър на отвора 1,01 см и натиск, средно 1,25 кг, се получава: - Площ 0,8 см2 - Налягане 1.25/0.8=1,56 кг/см2 * 0.980665 = 1,53 bar. Малко по-високо е от целта, но е приемливо. Не е като при Filtron и Hengst над 2 бара, например. За площта на филтърната хартия може да се приеме ширина (по снимките) средно 5 см и дължина 122 см = 610 см2. Стандартна за този размер филтри. Наско (с общите поръчки) ми беше предложил няколко филтъра да ги отворя, но му отказах, че нямам време. Ако си мераклия, обади му се да ти ги изпрати. Адмирации за положеният труд и отделеното време! Чудесно си се справил!
  13. 1 точка
    Здравейте! Линк: https://ato24.de/en/ravenol-fds-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FDS SAE 5W-30 1x5л + 1x1л. Стойност на поръчката: 1*50.95€+1*11.95€=62.9€ = 123.02лв. Начин на плащане: - Чрез наложен платеж Начин на получаване: - чрез куриер* ще пиша на вайбър
  14. 1 точка
  15. 1 точка
    Профилактично ползвам тези две добавки на Pro-Tec. PRO-TEC P1180 OXICAT и PRO-TEC P1101 FLC Два пъти в годината OXICAT и веднъж годишно FLC. Убедил съм се, че работят. Друго не ми трябва. Добавки за масло не слагай в никакъв случай!
  16. 1 точка
    Кияака комбинрано 8,4 засега втората турбина не е влизала в употреба
  17. 1 точка
    Освен икономията, е и много по-екологично, и не спонсорира толкова горивната мафия. И като цяло това мрънкане против газифицирането е абсолютно безсмислено - законно е и всеки си решава. И аз не разбирам за какво се слагат тия афтърмаркет музики по 2000 вата например, но не спамя по темите.
  18. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...