Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12.11.2023 in Мнения

  1. 3 точки
    Неделя - ден за баня. Мих голямата и "зимния пакет" на малката, че отзад имаше кал от лани. Тоя сезон тасовете по проект ще са бял мат (като тавана) + малко синьо. Злати беше прав - пласмасата им не държи много боята. Малко комп симулация, шкурка и 1 спрей. Като за днес - толко.
  2. 2 точки
    Аз съм доволен от направените 2 поръчки от миналата година до сега. При поръчката с Vtec уплътненията и гарнитура капак клапани гледах да запълня до покритието на доставката (6.56 Е) с проблемните щипки на лайсните отстрани на предния прозорец. Успях да включа щипките само на едната страна, но нищо, другия път с другата страна :) . За 42,28 Евро митото ми беше 21лв и стотинки, хайде 22лв :). Получих ги във Варна като явно митниците са се обновили, та всичко си беше готово и направо си отидох до местния по местоживеене клон и си платих без да се занимавам с документи и допълнително чакане. Другата ми поръчка от миналата година беше пълния комплект за профилактика на хидравличната помпа. Нещата бяха по-тежки и съответно доставката беше 17,86 Евро. Общо частите + доставка 41,8 Евро + 25 лв и стотинки мито. Тогава ходих да освобождавам от митница. Последната ми поръчка дойде за 2 седмици. За сръвнение тука офертите бяха по 2 + риска да са ментета.
  3. 1 точка
    Подобния звук на тоя ми звучи като пружината на обтегача на пистовия ремък. Пусни климатика, бъди сигурен че работи и той, дай директна, накарай някой да държи спирачката и да подаде леко и отпуска газта, ще го видиш как мърда напред назад и в същото време почуква, ако е от там проблема ти.
  4. 1 точка
    Нямат интерес. Техният е над твоят. И като чуеш - "Сори, нищо лично", отиваш да дириш друг, който освен себе си цени и теб. А ако не намериш, вариантите са 2: 1. "Бай гаражния майстор" 2. Пари за инструменти и ставаш гаражен майстор
  5. 1 точка
    И бягаме от темата и нека се затрият коментарите ми ама един от форумните препоръчани сервизи за времето си тогава преди години ей така, не работел с части на клиента вече. Нищо, че там са ми сменяли маса неща и ходя от години, просто така, нова политика. Нося ОЕ части от Япония и USA, нови, пресни. Можем да ти предложим същите на “555” ако бързаш 🤣 Кви 5-ци, кви 6-ци, за какво говорим въобще.
  6. 1 точка
    @marto_bo, чакай сега. Като начало, ментетата се виждат с просто око, кое как е направено и дали въобще трябва да се монтира. Както майстора ти, така и ти можете да си купите нечовешките боклуци и да си ги забоде човек в колата. Майсторът затова е майстор, да ти даде гаранция за труда а не да ми монтира както ти казваш с пистолета на 400нм бананите и ролките и после да каже - то прескача, ебати боклука си ми донесъл. Искам единствено гаранция за неговият труд който той полага, нищо повече. Ако имам гаранция, че ги е монтирал правилно, аз си нося отговорността за частите които съм му ги донесъл. А то какво става? Отиваш някъде и ти се казва - гаранция не давам, защото ти ми носиш частите а в същото време ти му носиш ОЕ части от Япония които може би са по-истински от тези които той ще ти поръча за "оригинал". Цялата работа е в процента който се взима, защото няма как да ти вземе още +40 - 50 % отгоре за частите. Не коментирам, че има случаи да се носят невероятни евтинии и искат да им се монтират по колите и търсят гаранция за всичко после, има такива, да. Както има и такива които носят части за монтаж, ангажират подемник и всичко останало и частите не стават, грешни са. Но като изключим това, ако клиента е читав и носи ОЕ части, няма причина да му се откаже смяната им с гаранция за труда. P.S Това е малко като с ремонта вкъщи. Шпакловката, казанчето и бойлера, ти ли ще ги взимаш или майстора? Майстора ако не ти е приятел, ще ги вземе от 1-вият магазин на XXXX пари. Ако имаш приятел обаче, ти ще ги купиш за XXX. Майстора ги монтира, довиждане и всичко хубаво. Ако прокапе някоя тръба, уплътнение или мека връзка, кой е виновен сега? Майстора, че не ти е взел нещата или ти?
  7. 1 точка
    Не те разбрах - за първи път 😉. Гледай сега Цецо : Може да си пишем и разтягаме локуми до 2063 г..... Аз казах основното, като премълчах умишлено за корупцията и семейното възпитание. Премълчах за облъчващите ни продажни медии и за идиотите които ни управляват от 30+ години и създават условия да сме невзрачни, нещастни, да има зачернени семейства и каквото си представиш нататък. Списъка е дълъг и не си струва да продължавам! Какви японски коли, каква мирна главица, какви потомци, какъв ген, какво, какво, какво... 21-ви век, некакъв байдън, некаква урсула,некакво посолство, некакъв ес, некакъв денков,ристо, делянчо, кирчо, кокорчо, бойко и така нататък дс.... Некакви избори, машини, сикове, цикове, кметове, съдилища, прокуратура.... Некакви самолети на чертежи, ама два пъти, ама и една бомба за тях, некакви бронирани машини, ама кога... Ай сиктер - тате ще ми купи колело, ама друг път.... Тогава ще се оправим и ние. П.п. И пиши по кратко. 😊
  8. 1 точка
    @marto_bo, e разликата е повече от двойна, кое не си заслужава? Частите нямат 600лв от Япония, тука най-евтината "оферта" на ОЕ е 1100лв? Гаранция не дават майсторите, защото трябва да си вземат процента и от частите които ти продават. Като носиш ОЕ части, каква е драмата да ти дадат гаранция за труда, че всичко са монтирали както трябва?
  9. 1 точка
    Дойде време за зимните гуми. При монтажа на летните гуми не можаха да ми направят дубликат на сензорите и сложиха тези от зимния комплект. Заех се да проуча нещата сам и сега споделям тук. Открих едно устройство за копиране на сензори на смешно ниска цена - 40 евро. Устройството е Autel MaxiTPMS PAD По-късно си закупих и сензори на същата марка. Те са двубандови, работят на 315 MHz (каквито са повечето щатски автомобили) и 433 MHz. Включва се MAXITPMS Pad-a с USB кабел към компютър и има програмка с която се четат ID-тата на сензорите. След това се слага новия сензор и се копира ID-to. За четене на сензорите не е необходим демонтаж от джантата. Прочетох си ги и монтирани. След програмирането ги прибрах в багазника да чакат момента за монтаж. Кутийката се плъзнала до едната задна гума и системата полудя . Та трябва да се внимава да не са близо до приемника.
  10. 1 точка
    Дойде време да поднемин батерията на хонделата. Започна да върти мудно сутрин, а онзи ден като вързах ЕЛМ-то да го проверя при палене, падна на 9 волта. Пращаме ексайдчето в заслужен отдих.
  11. 1 точка
    500ком и 5 микро и спря да свети чека засега ,явно зависи в какво състояние е катализатора .
  12. 1 точка
    Защо да чака до другата година, втората генерация на Джаз от 2008г. насам е с витек мотори.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...