Момче! тук става пределно ясно кой не разбира.
Подчертаното в червено - имаш кардинална грешка в превода ти от английски на описанието, това е от абсолютното непознаване на електротехниката а вероятно и от непълното познаване на езика.
Подчертаното в зелено - как би обяснил това? номиналния ток да е по-голям от максималния високи познания по електротехника или по английския на чичко Гошо?
Подчертаното в синьо - това ли е съвета ти за установяване на истинността на твоите твърдения?
Подчертаното в оранжево - само да попитам, "твоя" модул елиминира ли всички тези сензори и модули при лошо "замасяване" ?
Подчертаното в лилаво - не съжалявай за това че не си направил поредната безсмислена проба! всъщност може да пробваш на дизел, ама не с турбина
Епилог: не искам да кажа че аз разбирам всичко но че ти разбираш почти нищо е лесно разбираемо, искам обаче да те уверя че инженерите създали която и да е автомобилна свещ, бобина, комутатор, чукче, наковалня или който и да е елемент от която и да е запалителна система разбират мноооого повече от теб и със сигурност са докарали параметрите на всеки един елемент от запалването до стойности с максимално допустими граници на издръжливост и ефективност по всички показатели. А тези които измислят и продават подобни модули за уж подобряване на режими, мощности, икономии и други магии са като онези които лъжат бабите по телефона да си хвърлят парите през терасата,а бабите които им се връзват в един момент разбират че са излъгани, Вероятно за теб обаче този момент е далеч в бъдещето, но няма да е късно ако се вслушваш малко в съветите на хората!
Дерзай! и успех в намирането на идеалния модул!
Сори за офтопика но нямаше как да оставя без отговор изписаните небивалици!