Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 7.05.2023 in Мнения

  1. 2 точки
    По спомен 7,5мм, но задните се износват много бавно. Ако работната зона е колкото ширината на накладката и е огледална - карай, но виж и отвътре (към окачването) как са. Не е рядкост там да е по-зле.
  2. 1 точка
    Аз съм ги сменявал всичките и знам какво ти е сега. Афтермаркет ще изкарат една смяна на масло ако ме разбираш какво имам предвид,а пък това от линка може и да не пасне въобще на колата. Едва ли е нужно да ги сменяваш всичките наведнъж така,че може да почнеш от най-скъпия този на кутията(щот там работата е най-много по смяната) или от този който е най-зле и така лека по-лека да ги смениш за няколко месеца. Иначе 2к+ за всичките и още толкова за работа цената става неприятна. Ако има друго питай.
  3. 1 точка
  4. 1 точка
    Относно клемите, с годините от стяганията се смачкват понеже са медни. Това което направих аз е че леко и внимателно за да не се счупят, с подходящи инстументи ( раздвижени клещи, чук пробой и други) махнах болтовете и ги поизправих горе долу в първоначалното им състояние. Там където е гайката подложих шайба, ( даже я направих квадратна ) да не се впива гайката като се стяга. Принципно стягането е докато спрат да се въртят, но в повечето случай хората стягат до отказ.
  5. 1 точка
    Добре че е Шарлито, за да стане поне началото на състезанието интересно и малко по объркана решетка. Испано говорящите изгряха и извадиха късмет. ;-)
  6. 1 точка
    Строги норми няма за това и не пишат колегите. Различни производители ги правят различни по дебелина и те си слагат някакви изисквания на износване кога са за смяна. Показвам ти моите задни които сложих преди година-две но не трябва да се ти критерий защото ако си избереш друга марка по всяка вероятност ще са и с друга дебелина, лавират от 1/2мм.
  7. 1 точка
    Направих го! Ъглов заден ляв. Работа за гениколог, през отвора 8х11 см , в бронята отдолу - 2 часа + . Оказа се , че някой е снаждал кабели и датчик без букса, на изолирбанд. Толкова калпава работа... нямам думи. Намерих от моргата стар кабел с гофре и букса с 2 пина за новия.. Явно, през загубената капачка под бронята е влизало кал , сол и вода. Винаги има първопричина за ремонта. За десерт, трябваше да направя и ново капаче на дупката. Удоволствието по пътя към удовлетворението беше пълно /сиреч отпсувах си/.
  8. 1 точка
    Новият оригинален датчик е вече монтиран и работи перфектно! Новия е сив, като колата ми, т.е. няма нужда от боя. За смяната, махате щипките и винтовете на кората над гумата (под калника). Разкачвате бронята под фара и странично до веждата. Леко издърпвате напред бронята и се отваря достатъчно място за смяната. Поздрави,
  9. 1 точка
    Вчера свалих преден десен датчик и стана както предположих. Разкачих под калника, леко си наврях ръката покрай казанчето за течността на чистачките, разкачих буксата, след което избутах пластмасовата щипка и я извадих навън, и накрая избутах датчика напред, за да излезе. Ето го и него: Напръсках буксата, да не би да е клеясала, но нямаше ефект. Изглежда плаче за нов.
  10. 1 точка
    Ето така идва новия датчик....
  11. 1 точка
    Зад преден десен датчик е казанчето на течността за чистачките и разстоянието за бъркане е минимално. Евентуално, ако се махне под калника и отпред/отдолу на бронята има едно декоративно капаче, може и да се види датчика или поне да се стигне до буксата му. Обаче капачето е хванато с два винта от вътрешната страна и те са гадни за развиване, та внимавайте да не го напъвате.
  12. 1 точка
    40-45 лв.Има планка за закрепване от вътрешната страна.
  13. 1 точка
    Да бе, да. Сега ще ми кажеш, че и кремвирш е дублетна форма и се приема за вярно, нали? Това не е "мляко" или "млеко". Той, българският език, така се е "дублирал" по форумите, че вече на нищо не прилича. Най-лошото е, че четейки многократно неправилно изписани думи по цял ден, в крайна сметка започвам да губя представа кое е вярно и кое не. Май трябва да си дам почивка.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...