Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 21.02.2022 in Мнения

  1. 3 точки
    @jijane да, ама нищо не мога да направя по въпроса. Оказа се, че при сервизирането октомври месец са забравили да сложат филтъра на кутията, което води до скапване на всички фрикционни дискове на всички пакети съединители.Разбира се в сервиза казват, че няма как да върви колата без филтър. Но явно е вървяла, ама маслото не е стигало като хората до всички части на кутията. Майстора ми ги показа и бяха препечени доста. Той не отваря за първи път ZF8 и каза, че до сега не е виждал такова нещо. Сменени са всички дискове в кутията и торк конвертор-а. Колата в момента върви много добре. В събота ходих до Боровец и проблеми не съм имал никакви. Оня ден при едно излизане от една пресечка трябваше да я настъпя малко повече, тръгна си без никакви проблеми. По 3ти март ще ходя до Търново та ще й направя едни 300-400км и би трябвало адаптациите да се оправят
  2. 2 точки
    Трите лампи остават да светят при палене със слаб акумулатор. На мен така са ми светвали като беше -20, но след като колата поработи малко изгаснаха.
  3. 1 точка
    Наскоро писах в тази тема, където имах въпроси относно ксеноновите крушки и понеже нещата , при мен, се усложниха и развиха до пълно рециклиране, реших да споделя - какво и как стана. Някои от нещата описани по долу, ако не са незаконни, то поне са в дълбоката сива зона на законодателството! Не се подвеждайте по мойте дивотии! Първоначално мислех да сменя само крушките, защото светлината отслабна до толкова, че в мокро - нищо не се виждаше. Баластите и крушките са сменяни от предишния собственик. Предполагам - джамбазина, щото в Швейцария ме съмнява някой да се занимава с "но нейм китайчета", да ги завира на разни тъмни места:), еле пък и като е незаконно. Единия баласт изгоря месец, след като купих колата и тогава, с ужас установих, че във фаровете има торбички със силика гел. Ужас, щото бяха се одървили яко. Това ми коства много прах из фара:/ Смених си баласта и така карах цяла година, докато вече нищо не се киризеше. И така, след като не си намерих по-добра занимавка на 31 Декември - разпилях фаровете😀 Няма да обяснявам процедурата подробно, защото има достатъчно клипове и информация за това. Разбира се, ако някой има въпроси, да заповяда! Та разпилях ги аз и намерих безименни крушки с яко опушени балони. Но по - гадното излезе, като разглобих рефлекторите на ксеноните - бяха леко поизгорели. Имаше и пукнатина в "стъклото" на левия фар, под черната лайстна вътре и на снимките не личи(не се сетих да я снимам). Обмислих доста варианти - нови фарове(много скъпи), нови рефлектори от Али-то( не намерих),да разкостя някои счупени фарове по моргите, включително и фарове от фейслифта с идеята за дневни светлини с мигачите, ама кой ли щеше да ми позволи, да проверявам за изгорели рефлектори на втората употреба🤨 А и вече съм си монтирал модул за дългите. Накрая си останах с пълно рециклиране на мойте. Рефлекторите дадох на едно момче в Търново, който се замава с фарове и срещу 40лв. на брой, ги прати някъде за ново покритие. Другите рефлектори и останалата част си ги измих внимателно с доста разреден обезмаслител, като забърсах и подсуших всичко с една много мека микрофибърна кърпа. Да се внимава много! Поликарбоната се драска много лесно отвътре и след като се полира отвън, всяка драскотинка си личи! Като върнаха рефлекторите, сглобих всичко по обратния ред, залепих спуканото и един приятел ги полира и сложи фолио. Взе ми пари само за фолиото, като за тези фарове(с подгъв) - 50лв. Предполагам, че би взел поне още толкова за работата и полирането. Та монтирах си аз фаровете на колата, слагам чисто новите крушки "Raytech" 5000К, с нови 55W баласти и к'во да видя: Отивам в магазина и момчетата съвсем спокойно зеха да ме убеждават, че било нормално и след малко "обгаряне" щели да си изравнят цветовете. Аз се смея те се чудят к'во ми има. Като видяха снимката зарязаха каквото правеха и на летящ монтаж, много се кефиха на зеленяша😄 Дадоха ми нова крушка и сега всичко си е по местата. За влагата: Видях тази тема. Гледах и аз разни видеа, на които под тапите отзад на фара е разпробито за вентилация т.н. Само дето при мен има тапи, но няма дупки. Преди ремонта ми се появяваше влага в левия фар, но с пукнатината там е било нормално. Сега левия е о.к. Десния беше добре, сега леко се потѝ. Бързо се досетих, че аз съм виновен: Това е снимка на левия фар, но в десния имаше такива дупки също и нямах време да търся болкит. Ама ше го оправя де, поне знам къде е проблема. Като цяло съм много доволен. За комбинацията крушки/баласти ще дам мнение по натам, че се поразболях и нямам тръпка да се возя нощем само за тест.
  4. 1 точка
    555 са Ок. Вече 40 Хил с ниски гуми и не са мръднали.
  5. 1 точка
    Проблемът е решен. Намерих устройстото втора ръка от морга и е поставено и работи!
  6. 1 точка
    https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-professional-0w-30-av-l.html SHELL HELIX ULTRA PROFESSIONAL 0W-30 AV-L 5x1 L Стойност на поръчката: (5*6,15)*1,9775 = 60,80 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по Банков път Начин на получаване: - чрез куриер
  7. 1 точка
    Ще видим къде е "заровено кучето". Другия месец като се стопли ще я отварям за реглаж на клапани и ще проверя маслоуловителите в капака на клапаните в какво състояние са! Ще последва смяна на масло и промивка на двигателя и ще поддържам темата!
  8. 1 точка
    Само гарнитурата смени, изрежи докрай отворо на старата, ако не се скъса или си направи нова по старата от картон.
  9. 1 точка
    Ти си с електрически дросел. Флашва ти се колата, като само се променят оборотите на празен ход и така. Самото флашване е 12-на минути. То и на колегата може и така да стане, само трябва да погледна, нищо че дросела му е с тел. Само ми трябва софтуерната версия на компютъра.
  10. 1 точка
    Прогнозата за неделя съм я гледал още преди 10 дни в Синоптик и времето си го даваха такова - облачно и към дъжд. Явно от Синоптик са знаели, че самолетите ще летят.
  11. 1 точка
    https://www.bultraco-sofia.bg/kontakti
  12. 1 точка
    Да съживим темата. Та... от Октомври миналата година до сега нито грам масло не е изгорила! Каране предимно градско! Пак си стигам до извода за качеството на маслата в България!
  13. 1 точка
    Абсолютно същите светят и при мен! Но по-странното е, че както могат да се появят по време на палене и движение, така могат и да изчезнат! Ако е спирачна течност, не светят те, а и няма да се появяват, и изчезват ей така.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...