Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.09.2021 in Мнения

  1. 2 точки
    С "USVO" (Ultra Strong Viscosity Oil) маркират топ - сегментът на маслата си, които съдържат PAO + други едни специални нещица от Равенол. (https://www.ravenol.de/en/unternehmen/usvo) Но! Противоизносните присадки не могат да се разтварят в РАО, но могат да се разтварят в хидрокрек. За това маслото винаги е смес. Тоест винаги присъства количество хидрокрек. Предполагам, че поради тая причина присъства и надписът CleanSynto, освен USVO. В другият сегмент масла има само надпис CleanSynto.
  2. 2 точки
    Вюрт имат специално лепило за лепене на такива труднолепими пластмаси, обаче цената му не е приятна. Все пак ако решиш да го пробваш търси klebfix plastobond. Изпратено от моят GM1913 с помощта на Tapatalk
  3. 1 точка
  4. 1 точка
    Да, само лекинко да ги стресира с "фаст лап".
  5. 1 точка
    Здравей, Ако става въпрос за стопа който оставана купето, а не се вдига заедно с задният капак, развиват се двата болта под капачките и се дърпа на страни, мисля, че има маркер "slide" и стрелкичка.
  6. 1 точка
    Паяжина хванал
  7. 1 точка
    Стартираме първи , Ботас от края ще видим Мкалръните, но мисля че Бат Макс ще задържи полпозишъна...Взехме важни точки!
  8. 1 точка
    Здравейте, https://www.ato24.de/en/castrol-edge-professional-h-5w-30-honda-1-l.html Вид и количество: Castrol Edge Professional H 5W-30 Honda 1 L-4 броя Стойност на поръчката: (4*9,99)*1.9775 = 79.03 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез Куриер*
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Не е зле, а? https://www.drive.ru/news/subaru/613b7366715f6564a7ab6c91.html Концепцията https://www.drive.ru/news/subaru/59f07dacec05c4a67300018e.html повече ми харесваше, ама ...
  11. 1 точка
    Note е прав, че най-добре е да си видиш колата от търга, за да знаеш точно каква е щетата. "Нашите хора" може да са я оправили много професионално и качествено, но аз такива сивици видях в copart.com, че направо свят ми се зави. Аз също в момента търся точно този двигател, като за мен по-скоро дилемата е към коя фирма посредник да се обърна. Ако някой има опит, моля да сподели...........most auto, north auto или някой друг. И аз се двуомях за CVT или ръчка, но заради ръчната скоростна кутия може да се лишиш от някои от следните екстри: отопляеми седалки,система за следене на лентите, система за предотвратяване на сблъсък, адаптивен круиз контрол, камера на страничното огледало, по-малък централен диспей, по-нисък клас аудио уредба, безключово палене и стартиране на двигателя от разстояние от дистанционното на колата. Може да има и други. Като цяло има разлики в обурудването в САЩ и Европа, като основното е камерата на дясното странично огледало (САЩ и Канада), липсата на пера на волана при CVT (САЩ и Канада) и аз досега не видях civic с парктроник (явно разчитат на камерата за задно виждане). До сега не съм прочел за проблеми със CVT-то в чуждестранните форуми, но и до сега никой не е писал с пробег по-голям от 150к.
  12. 1 точка
    Аз пък купих ново от Великобритания.
  13. 1 точка
    Млада двойка се премества в нов квартал. На следващата сутрин, докато закусват пред прозореца, младата дама вижда съседа, който си простира дрехите навън. - Това пране не е много чисто - казва тя - той не знае как да го пере добре. Може би се нуждае от по -добър прах за пране… Съпругът й нищо не отговори. Винаги, когато нейният съсед простира прането си, младата жена прави същия коментар. Месец по-късно жената била изненадана да види чисти кърпи на простора и казала на съпруга си: - Виж, най -накрая е намерил начин да изпере добре дрехите си. Кой ли му е помогнал за това, след като живее сам? - Аз. Събудих се рано тази сутрин и почистих прозорците ни. Това, което виждаме, когато гледаме другите, зависи от яснотата на начина, по който гледаме. Така че не бързайте да съдите другите, особено ако визията ви за живота е замъглена от гняв, , негативизъм или неосъществени желания. Оценката, която давате на даден човек не определя какъв е той, тя определя какъв сте вие!
  14. 1 точка
    Здравей колега, Явно и ти отиваш на смяна на бобина(обаче, Не е задължително да трябва да сменяш шайбата !). Най-важното е много внимателно да се измерят размерите на повредената електромагнитна шайба. Обяснявам ти това, защото аз си изпатих този месец два пъти (и да отбележа, че и 2-та пъти ремонтът се извършваше от специализран сервиз на автоклиматици !). Проблемът беше, че първият път се доверих безрезервно на майстора и не го притисках с въпроси - все пак той постави точната диагноза и трябваше да подбере точното "лекарство" (когато имах абслолютно същите симптоми които описваш, че на хладно се включва климатика, а на топло - след като поработи до 10 минути - спира) майсторът ми смени бобината, но явно е сложил с 1-1.5 мм по-висока от оригиналната такава. Вследствие на което трудно закопча вътрешният /големия/ зегер - това го установих, защото се наложи да му асистирам. Вследствие на нестабилното закопчаване на зегера се появява триене м/у бобината и ремъчната шайба, което допринася за вдигане на темпертурата(първи проблем). Лагерът който е в бобината не ми го смени(и това е вторият проблем), а това е задължително , защото на тези километри, които пишеш, че е колата да е сменян най-много 1 път. Самият лагер /оригиналният/ трябва да е от производител NSK (JAPAN)- марката трябва да е щампована на лагера. От неправиният монтаж и повишената температура само за 1 мес. /при мен / на лагерът му беше изтекла смазката и беше посинял. Съчмите почти се бяха разхвърчали. Жив късмет съм имал, че не е блокирал. Така, че сменяй го задължително, колега. Цената му от дистрибутора е 20 лв, но ако го купуваш от тези от сервиза - ще ти го пробутат минимум х2 (на двойна цена) - поне такава е практиката в Варненските сервизи(не се наядаха тези таргаши, не стига че му плащаш труда дебело, ами гледат и с частите да те прекарат). Така, че както се оправиш, но задължително като те "качват на черешата" искай да ти сменят и лагера, защото той е най-отвътре и след време като му се навърти наработката - той ще започне да отделя също топлина, която загрява бобината и така изолацията й старее по-бързо и животът и се съкращава по-бързо от предвиденото( или защитата на компресора го изключва, което е по-доброто положение ). Примен вторият път вече ми смениха шайбата на климатика и лагера, и всичко заспа. Да видим до кога ? Но за тази нескопосана работа на 1-вия сервиз платих втори път процедурата - НЕ ПРИЕ РЕКЛАМАЦИЯТА, ЗАЩОТО НЕ БИЛ ПИПАЛ ЛАГЕРА-I-вият БАШ Майстор. МАЛКО СЪВВЕТИ ОТ МОЯ СТРАНА: 1.Не се довярявай на майсторите при подбора на бобината - провери си лично размерите на бобината, защото аз като се включих при моята (като разследващ) открих, че моята бе висока с 1,5 мм което е довело до вътрешно триене, вследствие на което се повишава температурата и защитата на климатика сработва - за да го защити. 2. Правилният избор за комплектовка на бобина с шайба е Важен ! Основните играчи на пазара, които предлагат бобини са китайците. Предлагат се както отделни бобини, така и комплекти(бобина, ремъчна шайба и притискателен капак). Най-добре е готовият комплект, но той е и най-скъп ! Ако от сервиза ти обясяват, че са оригинални/японски/ не им се връзвай - японеца не предлага консумативи - директно заменят нов/окомплектован/компресор с гаранция, ама който го дърпа късия - търси компромисми решения.Казаха ми, че на оригиналният компресор му търсили 1200 лв-1400 лв. и е само по заявка. Има и заместители , но колко са качествени - божа работа. 3. Внимавай с размерите, защото се предлагат бобини с много близки размери(отклонение в рамките от 0.5мм до 2/2.5 мм, което НЕ е допустимо при сборката на на място, т.е. когато са комплектоват на място бобината с шайбата. Предлагам да не пълня повече темата с разсъждения, че много дълго стана и предлагам ако имаш други въпроси: на разположение съм на 088/77-87-555. Късмет ти желая с майстора и ремонта 😉
  15. 0 точки
    Винаги по този начин съм проверявал за неработещ цилиндър - чрез вадене на кабелите и това на различни автомобили, проблеми нула. Също и в сервизи като съм ходил действат по същия начин. Не мисля, че може да прецакаш бобината. Друг начин за който се сещам е да погледнеш всяко бутало как изглежда през отворите на свещите с ендоскоп . Не работещия цилиндър ще се различава от другите.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...