Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10.09.2021 in Мнения
-
3 точкиЕкзактли! За онези, които са я измислили. За онези, които правят ГТП. За онези, които правят стикери. За онези, които ще изградят системата за следене. За онези, които ще прибират глобите. За онези, които ... абе всичко е за онези, а не за нази. Честито на печелившите!
-
2 точки
-
2 точки
-
2 точкиМлада двойка се премества в нов квартал. На следващата сутрин, докато закусват пред прозореца, младата дама вижда съседа, който си простира дрехите навън. - Това пране не е много чисто - казва тя - той не знае как да го пере добре. Може би се нуждае от по -добър прах за пране… Съпругът й нищо не отговори. Винаги, когато нейният съсед простира прането си, младата жена прави същия коментар. Месец по-късно жената била изненадана да види чисти кърпи на простора и казала на съпруга си: - Виж, най -накрая е намерил начин да изпере добре дрехите си. Кой ли му е помогнал за това, след като живее сам? - Аз. Събудих се рано тази сутрин и почистих прозорците ни. Това, което виждаме, когато гледаме другите, зависи от яснотата на начина, по който гледаме. Така че не бързайте да съдите другите, особено ако визията ви за живота е замъглена от гняв, , негативизъм или неосъществени желания. Оценката, която давате на даден човек не определя какъв е той, тя определя какъв сте вие!
-
1 точкаДнес си взех старата лейди от сервиза и благодаря отново на Цецо за труда който е вложил в над 20 годишната кола. За информация на недоволстващите които пишат по темите, че били чакали много, моят час беше записан на 2-ри Август за 9-ти Септември но това не е толкова важно. - проблема с празният ход вече го няма, колата кове оборотите и на студено и на топло. Системата за празен ход не е била чистена вероятно никога. - ходовата част е наред - реглажа на клапани с комшията е бил добре направен Идва момента със съединителя...Кой нормален механик ще направи това? Лагерчето на маховика тоталка, по маховика ( съответно и лагера ) е удряно вероятно със секач или нещо подобно, че видиш ли "не пада тоА болт". И в крайна сметка семеринга също не е бил сменен. Всъщност, съединител си имаше "PHC Valeo" обаче монтирането е било под всякаква критика което не знам как може да се обърка като е на шлици. Не знам къде е правено а и ми е все едно обаче такава мърлящина и безотговорна работа скоро не бях виждал. Както се досещате - нов комплект съединител, нов лагер, нов семеринг и колата стана съвсем различна след намесата на Цецо. Наясно съм, че това е стар автомобил но не знам какво да кажа, то не е много за говорене. Колкото купето да е като на почти нова кола, толкова технически е правена от човек който дори в техникума 1-ви курс би се справил по-добре но на Ганьо трудно може да се обясни така или иначе. Ако не обичах марката толкова, отдавна да се бях прехвърлил към VW Group поради ред причини.
-
1 точкаДа, примерно на ATE! На капачките на резервоарите за спирачна течност и съединител трябва да пише кой ДОТ да се използва, ако не в сервизната книжка! Дот3 е старо, сега се ползва Дот4 или Дот 5.1! За акорда от подписа определено Дот4!
-
1 точкаАбе то е достатъчно да се спре вноса на стари дизели, но тогава "вой ще нададе" баба Изперкел! А нашите мутри се пъчат само пред журналята, но като идат в Европа се кротват като агънца на заколение....
-
1 точкаИ така трябва да бъде, ама нали се сещаш, че в тази територия половината от парка ще е за скрап, а половината от другата половина за ремонт! Какъв вой ще настане, не е истина! Всичко от АПИ се прави за ОНЕЗИ, да съберат още повече пари от оФцете, па те нека си карат барутниците и да се трепят! Лошото е, че никой не е застрахован от последното!
-
1 точкаЗащото са от онези! Приказките за са бльа-бльа-бльа. Защото, национална база данни за МПС и шофьори ще спре кранчето на мнооооооооого от онези. За онези е по-добре на един стълб да има 5-6 "камери". Една за скорост. Една за ГТП. Една за винетка. Една за застраховка. Една за еко. Една за ... Зад всяка една камера стоят онези и онези, които са под крилото на онези. Колкото и да е чудно, в страната на мъглите и дъждовете през почти цялата година, системата за контрол с една-единствена камера по рег.номер работи перфектно. За няколко минутки онзи пред монитора научава, че съпругата ми преди една седмица е родила чрез секцио и няма право да кара кола следващите шест седмици. Това по рег.номер на моята кола. Това, защото съпругата ми е втори шофьр в моята полица за застраховка. Това, защото администрацията на родилното още в деня на раждане е ъпдейтнала базата данни за съпругата ми. Ако снимката от камерат е отпред и се вижда, че съпругата ми е зад волана, жална ни майка! Както казах в предишен пост - онези нямат интерес нещата да се случват по точи начин. Лошото е, че и ние, простосмъртните нямаме интерес. Не всички, но голяма част от нази. Затова ... диагоналката през рамо и ... честито на печелившите.
-
1 точкаТочно така се проверява за луфтове. Това имитира ударите, които се получават в окачването и кормилната уредба при преминаване през неравности на пътя. Колкото и силно да завърти волана, пак ще е в пъти по-слабо от действителното натоварване на пътя, например от дупка в асфалта. Проверката за луфтове не приключва само с тази процедура. Трябва да се направят още няколко неща за да се проверят всички луфтове.
-
1 точкаИ аз имах такава дилема.Когато купих колата (R20 двигател) беше в гаранция и от нова до 5тата й година Бултрако са й сипвали 5W40.След колебания,четене и съвети от някои от момчетата тук ( БЛАГОДАРЯ ) се спрях точно на RAVENOL DXG 5W-30. Не съм специалист, но колата работи тихо, няма колебания в оборотите и не доливам масло. Тубата си има скреч поле и може да проверяваш автентичноста й в сайта на RAVENOL. Сменям го на около 7 000 заради голям % градско каране често след студен старт.Имам миризма на бензин в маслото и въпреки,че предполагам че не е проблем предпочитам висококачествена пълна синтетика със смяна на 6-7 000 км, за да ми е спокойно Ти беше сред хората ,които ме съветваха и ти благодаря Имам въпрос относно RAVENOL DXG 5W-30.На тубата хем има USVO,хем CleanSynto ?
-
1 точкаАз продължавам да съм н мнение, а и виждам, как автомобили минават в по-ниска категория вместо да са върнати, тоест ефект върху състоянието на автопарка - никакъв.
-
1 точка
-
0 точкиВъв връзка с вчерашните и днешните протести пред Парламента: Тошко и Мая вчера излезли на протеста. Тошко го били, Мая я ......... Днес пак има протест. На Мая пак и се ходи, а Тошко се двоуми.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиИ аз минах. Значи такова чудо, да не ставам банален къде само може да има... Пункта е СБА, Плевен. Не стига че платих 40 лв, не стига че от години съм им клиент, ами за Благодарност ме овикаха, и то за нещо толкова незначително като това че исках сам да си залепя стикера и да го поолепя първо в кожата си, за да отслабне лепилото! Едвам успях да си изпрося да я поогледам отдолу, а настройката на фаровете (наскоро ги свалях) ми беше забранено дори да я погледна в екранчето!!! За меренето: нито казаха нещо за резултати, нито ме караха да дам обороти (да е по-добро изгарянето и да се симулират условия на реално шофиране все пак!) Цепиха на празен ход и резултата е: 2000 год. Accord, 3000 кубика бензин, работещ катализатор: "еко" 2!!!! Благодаря СБА, Плевен!!! Повече никога при вас!
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00