Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.07.2021 in Мнения

  1. 1 точка
    @ceco_accord - Да речем, че на мен не ми харесва(трафик, румънски драйвъри, настилка и т.н.). Темата е друга, нека не я разводняваме. @CARPERA - Не знаех, че предлагат заместващ автомобил. Добра идея и ако наистина е реализирана, ще е много полезно.
  2. 1 точка
    Ако колата влезе в сервиза и ти се наложи да я оставиш,получаваш оборотното HRV с което да се върнеш и да не останеш без кола.
  3. 1 точка
    Да, ама ако се налага да оставиш колата в сервиза, нещата стават сложни. Аз ще отида до Маркони скоро(ако се съгласи да се занимава с моя проблем де), но това е само защото не мисля, че тук има кой да ми реши проблема. Гадното е, че пътя Търново - Русе е отвратителен и да намериш желаещ да идва с теб не е лесно.
  4. 1 точка
    Аз се сещам за един свързан с намаляване на светлинния поток(лумените)...колкото е по-качествено фолиото толкова по-слабо забележим следва да бъде този ефект.
  5. 1 точка
    На XCarLink-a ми папките се сменяха от CH/DISC копчето. Реално, това устройство симулира външен чейнджър, а всяка папка го играе отделен диск. Иначе от тъча - надали има шанс.
  6. 1 точка
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    За в самото Търново не знам, но препоръчвам Тодор Герганов в Първомайци - +359888314570 Уикендите не го търсете по телефона.
  9. 1 точка
    Това е. Съвсем стандартен ОЕМ спойлер.
  10. 1 точка
    Здравейте отново! Да споделя, че след като колата беше оголена до ламарина, заливана с вода от всякъде и разглобявана, се установи, че в купето влиза вода единствено от мястото, където влизат тръбите от климатика, но при директно налива на мястото, а там при дъжд и автомивка вода не може да стигне. Установи се, че от конденза на климатика се събира също вода, а явно и е бил запушен пътят за отвеждането ѝ. Сега го отпушиха, минах и на проверка на климатика - всичко е наред. Остава единствено да я следя. Дано вече съм решила проблемите с водата в купето, че цяла година се занимавам с тях...
  11. 1 точка
    „На теб, Българио свещенна, покланям песни си сега. На твойте рани, кръв безценна, на твойта жалост и тъга, на твойте сълзи и въздишки, на твойте страсти и тегло и на венеца мъченишки, кой грей на твоето чело… Дано таз вяра, туй мечтанье не се разбие в някой брег и твоя зов да не остане като в пустинята без ек.“
  12. 1 точка
    При мен имаше тракане и се оказаха задните спирачни апарати. Отделно рейката си тропа, но е така откакто съм я взел преди 7 години. Смених по-голямата част от окачването и колата е значително по-тиха, но тропането по павета остана.
  13. 1 точка
    Това с потропването на паваж си е май стандартното потропване от рейката. В началото обаче имах потропване и от окачването при преминаване по неравности - оказа се от тампоните, но след като ги смених с оригинални (в последствие смених и аморисьорите с оригинални, че старите отпред заминаха) основното потропване изчезна. При мен тропаше осезаемо десният тампон. При преминаване например през малки последователни слягания на асфалта се чуваше осезаемо тупкане от дясната страна. С лявата нямах проблем. Оказа се че оригиналните са различни отляво и отдясно (с отделен каталожен номер и отделна цена в Бултрако), а повечето афтърмаркет ги продават с един и същ номер за лявата и дясната страна. Също има някакъв номер при монтирането - описан е в сервизното ръководство, нещо свързано с ъгъла на монтиране. За тампоните и лагерите за мен не си заслужава да се взимат афтърмаркет - цената не е толкова по-голяма и издържат доста повече. За жалост в Бултрако ги нямат налични и се чака около две седмици. За остатъчното тропане бях пробвал с обтягане и спирачните апарати - и това не помогна. Преди години пробвах да сменя и слайдера - честно казано нямаше никаква промяна. В един сервиз ми обясняваха, че просто рейката е проектирана кофти, евентуално и корпусът се деформирал с времето. По чуждите форуми съм виждал, че сменят и някакви втулки. Чувал съм, че някой колеги обтягат болта на рейката и се обирал луфта при гребена леко, но тогава волана става твърд и не се връщал при завой. Явно проклетата рейка има доста места, откъдето може да се прецака - слайдера, корпуса, втулките, луфт в гребена, луфт при мотора.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...