Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 20.05.2021 in Мнения

  1. 2 точки
    Компютъра е GasItaly, проблемът се оказа 2 скъсани маркуча, като единият се беше извадил от един тройник т.е Мап сензора не отчиташе нищо и беше забил на едно налягане. Не запомних много каква е връзката между всичко, но човекът който я прави ми обясни че при неправилни данни, които отчита компютъра, започва да се опитва да "наваксва" и се случват странни неща, като той е подавал сигнал за отваряне и затваряне на клапана на бутилката. Последва смяна на маркучите и връщането на всеки на мястото му, както и възстановяване на настройки, защото компа се беше "шашнал" и трябваше повторна настройка. Това е с две думи, преглеждайте си маркучите дали са здрави и дали всеки си е на мястото и не се е извадил Останах супер доволен от майстора (досега не бях го посещавал), така че с радост ще го препоръчам, ако на някого му трябва за гр.Варна, може да пише ЛС. Поздрави.
  2. 2 точки
    Какво и има за да тупаш темата.Има телефони,обади се.
  3. 2 точки
    Взех и аз една 5 литровка от БГ представителя, датата е 07.11.2020 г., пък ще видим на магистралата К20ката дали ще киха
  4. 1 точка
    Кое "палче", колега? 1. Откачваш минуса от акумулатора. 2. Сваляш лулите от свещите и ги отместваш настрана, заедно с кабелите. 3. Сваляш дистрибуторната капачка, както е заедно с кабелите (за да не объркаш поредността на цилиндрите после) и я отместваш настрана. 4. Развиваш стопорното болтче на палеца и го изваждаш (палеца). 5. Вадиш старата бобина и слагаш новата. Свързваш й кабелите. 6. После монтираш всичко в обратна последователност. Ако ти се вижда трудно - отиваш в сервиз.
  5. 1 точка
    Работи, ама имам чувството че "без да променям позицията на педала на газта" ти се е видяло сложно. Натискаш спирачката с левия крак, слагаш на 1-ва, настъпваш "до ламарината" с десния крак (да скочат оборотите на мотора) и пускаш рязко спирачката. И не пускаш газта в никакъв случай - само сменяш предавките като оборотомера докосне червеното. Тея мотор/кутия могат и 2 и 200. Грехота е да караш 2.4 като 1.4, стига обстановката да го позволява разбира се. Разучи възможностите на колата - багажника е голям, но и моторът не е малък.
  6. 1 точка
    Да, старта е важен, а там Макс е добър. Но - в 12 от последните 20 старта на нея, победителят е тръгнал от пол позишън. А в цялата история на шампионата, само десетима пилоти са триумфирали след старт от втора редица или по-назад. Самото трасе няма как да се промени и да е по-широко в някой участък. Най много да махнат "новият" шикан след тунела, но няма да го направят. Пистата няма зони за сигурност, които да позволяват за по-дълго време висока скорост. Бавничка е и така ще е - нали е култово парадна. Но пак ще е интересно - има младоци https://sportal.bg/news-2021052008144376459?fbclid=IwAR3ALgJWDB2Nm_EKVspCVPrZl4-wFETZ1r2hVKVqnsjSMQF1SEWsRoFgOjE , а "Мазалото" ще осигури сейфти кар.
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    Здравей колега, На мен ми правеше така, когато клапаните ми станаха за регулиране. При такава случка с премигване на чека ми даваше грешка за незапалване в някой от цилиндрите.
  9. 1 точка
    Здравейте, При мен все още си е добре втулката която си направих от "фосфорен бронз", аз я монтирах преди зимата и майстора я беше оставил на долна граница като размер, имаше леко затягане на -10 , но след това изчезна и тази зима не се появи повече, за сега е на ~20к. Много е важно как е изработена втулката, чудя се дали да не я прережа като оригиналната, но си мисля че ще се разтропа, може и да пробвам на лявата. Поздрави
  10. 1 точка
    Така, както са описани симптомите - само ремонт на двигател! Няма да се оправи с различно масло, промивки, баене, леене на куршум и други подобни. Питай fenabg за възможност да ти я вземе за ремонт, или търси друг майстор, който знае и може! А после сложи нов катализатор.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...