Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 30.08.2018 in all areas

  1. 3 точки
    Да припомня, че и предишното масло имаше започнало заформяне на ядро, на 1068км, но после нещата се размиха. Интересно сега как ще е.
  2. 2 точки
    И както често става, сам питам и сам си и отговарям, ама пък дано е полезно за още някого. Свалих го точно както и мислех. С обратната страна на инструмент за сваляне на майката на радио. Като се пъхне и се движи нагоре-надолу се усеща къде е щипката. Тогава се подпъхва при щипката и се дърпа настрани, за да я освободи. Снимка на капачката, където ясно се вижда къде са щипките, както и "инструмента": Снимка на датчика, който си остава все така на стъклото: Ще кача снимки като го прорежа, за да закача микрофона и с какво съм го уплътнил.
  3. 1 точка
    Z1 не се произвежда, и ако си намери явно ще е доста старо.
  4. 1 точка
    Какви смяташ да "спечелиш" повече ако си купиш "старо" масло Z1, което Хонда са заменили с ново и го дават по предписание?
  5. 1 точка
    Здравей, Линк: https://www.ato24.de/en/fuchs-titan-gt1-pro-flex-5w-30.html Вид и количество: Fuchs Titan GT1 PRO FLEX 5W-30 1x4l + 1x1l Стойност на поръчката: (27,57+8,09)*0,95*1,9675= 66,65 лв Начин на плащане- Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване- Куриер- гр. Казанлък Еконт Изток Поздрави
  6. 1 точка
    Вече е наред, благодаря. Поздрави Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  7. 1 точка
    Както се сменя и на спирачки. Един помпа на педала един е на пробката. Като наливаш нова течност в казанчето докато от пробката потече чиста течност.
  8. 1 точка
    По принцип - формирането на структурата, която е резултат от разтичането и абсорбирането на капката от хартията, зависи от много фактори, сред които са: съставът на маслото и неговото състояние; вида и качеството на самата хартия; условията на провеждане на теста; и т.н. Мобилната фаза (капката) "пътува" по стационарната фаза (хартията) в резултат на капилярния ефект (способността на течността да протича през тесни пространства без помощта на външни сили, като гравитацията), при което частичките с еднаква големина се отлагат на еднакво разстояние от началото, от което е започнало разтичането - най-напред най-големите и тежките, после по-малките и все по-малките.... По този начин се формират различните зони (кръгове; пръстени), които виждаме. Към момента не съм срещал "научно обоснован" отговор защо някои масла не формират ядро. Сигурно такъв има . Явно е обаче, че много фактори оказват влияние, и наличието/липсата на ядро зависи от тяхната взаимна връзка и влияние, като тук се намесват и типа гориво (газ, бензин; дизел), състоянието на мотора, конструктивни особености, др., които оказват пряко влияние върху натрупването на замърсявания в маслото - замърсявания, проявяващи се в съответните "пръстени" (вж. картинката по-горе).
  9. 1 точка
    При предишните ми проби, преди смяната на масло, нямаше очертало се ядро, а сега като гледам е започнало да се формира. Пробите ги правех по един и същи начин, маслото е едно и също, режимът на шофиране и той, а сега има ядро. Странно ми е защо. Единствената разлика, която поне аз намирам, е, че при предишната смяна в двигателя старото масло е било различно от смененото. Беше Motorex 5/40 и го смених с Ravenol 0/20.
  10. 1 точка
    Здравейте! След като заприходих един двулитров акорд купе,взехме и и едно прелюдче са престолонаследника.Ето и малко снимки:
  11. 0 точки
  12. 0 точки
    скива ли, боб не ми е нужен, просто тая глава няма как на бензин да стигне до тоя хал Ти кво напраи всъщност с ремонта?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...