Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 28.07.2018 in all areas

  1. 3 точки
    Направих си импровизиран "стенд",и най-накрая си нагласих фаровете да светят както и където трябва.
  2. 3 точки
    @honda_japan За съжаление снимките не са ОК. Светлината е неравномерна. Ето ги обработени с "пила": Независимо от това: снимките показват, че маслото е в добро състояние. Съдя за това по цвета на зоната на дифузия и този на ядрото + цвета на края на капката. Всички са в "светлата гама" на кафяво и жълто (доколкото мога да преценя от снимките). Има неголямо обводняване (накъдрянето). Периодът на експлоатация на маслото е малък - около 3 месеца и то летни. Изразходваното количество бензин е много малко. Явно караш основно (почти изцяло) на газ. Разходът на масло също не е голям за тези километри (за мен лично - нормален). Според мен можеш спокойно да продължиш експлоатацията на маслото. Ето и една таблица - за ориентация (качвана е и преди):
  3. 2 точки
    Тая работа е като в нашенската народна поговорка: "видяла жабата че подковават коня, та и тя вдигнала крак". Принципно така трябва да е, но за това се работи с десетилетия. Не става от днес за утре, а ако дръзнат, най слабите социално са най-многобройни и който го въведе е "пътник" (барабар с партията си). Да, екологията е важна, но София е място дето "вятър го вее на бял смог" и кел файда че в центъра ще е забранено за "старите печки", като домашните печки са навсякъде. Друго трябва да се измисли и то не утре ами вчера, но никой не му се мисли, особено пък за напред. Всеки си вика "след мен и потоп". Правят пътища, а ще спират най-масовите коли - хайде холам. :) когато почнаха да разширяват улиците за да поемат по-големия трафик, по европата хората отдавна бяха разбрали че в градовете трябва той драстично да се намали и дадоха приоритет на пешеходните зони и вело алеите, а комуналките, градският транспорт и доставката на стоките минава на ток. Още преди няколко години като бях в Амстердам бях жив свидетел с какво негодувание населението там гледа на всеки който се пъха в центъра с кола (без значение колко е нова). На нас ни е рано за това, понеже колата е 1 от основните критерии за себеусещане и социален статус, но идващото поколение не е така пристрастено към тая вещ, така че рано или късно нещата ще си дойдат на мястото. Е - при нас късно, но ние сме си така. Не се "палете" и дишайте дълбоко, ама нейде нависоко.
  4. 2 точки
    @DTEC Красота Равномерна и фина дисперсия. Леко оформено ядро = малко "тежки" замърсявания/слепвания. Като цяло - чистота (за дизелов мотор). Но и режимът ти е лек. Ще бъде интересно .
  5. 2 точки
  6. 1 точка
    Купих този - КЛИК Цена с отстъпката = 557 лв. (Темата на crown_bg от Общите поръчки). Замества 1 към 1 оригиналния на мотора ми. Надявам се да го сложа скоро (ако не утре, то другия уикенд). Отзиви от газанализатор ще мога да дам средата на Септември, тъй като тогава съм на годишен технически преглед. Всъщност... мога да го тествам и по-рано, за да видя предварително какво е положението. Ще пиша, когато имам резултат.
  7. 1 точка
    Иди да ти направят баланса на друго място. Ако искаш да провериш дали една баланс-машина е точна, след като ти балансират една от гумите, нека да я свалят от машината и качат отново. Ако машината е точна, ще покаже същите показания (0:0), но ако покаже, че пак има нужда от баланс...
  8. 1 точка
    Не се притеснявай. Повече практика и ще успееш. И аз бях така, когато снимах моите капки . Важното е да намериш равномерно осветено място, на което да снимаш, и да не засенчваш капката с телефона/апарата. Пробвай - ще се получи. Сега имаш капка. Тренирай с нея или си направи друга. Когато снимаш - гледай внимателно образа на телефона за светли и тъмни зони. П.С. Пази листчето от измачкване. Намачканият лист е проблемен, тъй като не отразява равномерно светлината => светли и тъмни петна на снимката.
  9. 1 точка
    Толкова е ремонта защото всяко легло е по 40лв 8х40=320лв са само там сменят се само на изпускателните и при оглед на клапаните може и тях,за тези пари няма да ти сложат оригинални гумичките на клапаните питай какви .
  10. 1 точка
    За маслото е ясно че ще държи,но се постарай следващият път да ти бъде по добра галерията,която излагаш тук,като добър вариант е да се сдобиеш със скенер.Нищо лично,просто ще улесниш колегата emod и всеки,който би искал да коментира.
  11. 1 точка
    Втора капка след смяна на масло: 1) Автомобил – Honda Civic 1.6 i-DTEC, 2013г.; 2) Масло – Mobil 1 ESP Formula 5w-30; 3) Маслен филтър – HONDA OEM; 4) Общ пробег на автомобила - 80 356км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1921км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 80/20; 7) Средна скорост - 73 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 05.07.2018 - 26.07.2018; 9) Моточасове – 26:35 часа; 10) Изразходвано гориво - 78л Esso Synergy Diesel; 11) Kтм = (78 л./ 4.9 л.) = 15.92; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 23 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 4,9 л.; 14) Доливане на масло – не е правено. 15) Други – предходнo маслo: Mobil 1 ESP 0W-30; смяната на маслото до сега винаги е била на 15 -16 000км; всички системи работят (ДПФ, ЕГР..); нормално каране 100км/ч извънградско (95км/ч съгласно ГПС); малко градско; 16) Капката е скенирана с Canon MG3550 на 600 dpi; 17) Снимка с таблет, като листа е поставен на прозорец. Този път поради изключително горещото време (37°C температура на въздуха) капнаха общо три капки от щеката - на лявата капка се събраха основно капнала първа капка и малка капчица до нея като двете се събраха в една. Дясната капка е втората от щеката - като видях, че ще капне още една, само преместих щеката надалеч от първата позиция.
  12. 1 точка
    1) Автомобил – Audi A4 B7 1,8T 163 PS 2) Масло – Ravenol VST 5w40; 3) Маслен филтър –Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 210164km; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 6959km; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 50/50; 7) Средна скорост - около 63 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 01.05.2018 -27.07.2018; 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво - околo 680л газ и 5 литра бензин; 11) Kтм = (680 л./ 3.8 л.) = 178,9473; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 21 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,8 л. 14) Доливане на масло – 100-150 грама; 15) Други – Работа на студен двигател сутрин и вечер за по 2,5 километра до работа, не надвишаване на 1500 - 1800 оборота за това време, каране по магистрала между 130 и 160, като тази скорост се поддържа в продължение на поне 10 минути. Самата хартия върху която е взета пробата се измачка леко, надявам се да не е проблем.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...