Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 30.06.2018 in Мнения

  1. 3 точки
    Е, дойде време за финала... 1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Ravenol SSV 0w-30; 3) Маслен филтър – HONDA OEM (Purflux); 4) Общ пробег на автомобила - около 410 410 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 9600 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 40/60; 7) Средна скорост - около 37 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 08.12.2017 -30.06.2018; 9) Моточасове – около 260; 10) Изразходвано гориво - около 624 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (624 л./ 3.7 л.) = 169; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 23 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,5 л.; 14) Доливане на масло – 200+ мл. доливане заради поставянето на датчика за налягане на маслото (изтече масло от филтъра); 15) Други – работещ EGR; леко градско; кратка магистрала - 120-130 км/ч мах. скорост; последния месец и половина извънградското е увеличено с около 20 км (всеки ден навъртам 70 км, вместо 50 км), което вдига средната скорост и облекчава (осезаемо) като цяло режима на експлоатация. 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. За съжаление последната капка (тази на офисната хартия) се разля, което се отрази на визията й и може би донякъде на резултата - този път оставих капките в гаража да попият в хартията, тъй като валеше, и докато се върна след 15-20 мин. (подготвен за пренасянето им) проблемът вече бе налице . В тази връзка първата капка на филтърната хартия е по-меродавна за състоянието на маслото: Като цяло - маслото се представи отлично при моя режим на експлоатация. До последно моторът работеше тихо и се развърташе изключително леко. Трябва да призная, че съм приятно изненадан - браво на Равенол. Има още мъничко живот е него, но реших, че ще се презастраховам. Ядрото почва леко полеко да се размива. Вижда се и навлизането на замърсяването в зоната на дифузията. Завзета е около половината от зелената зона. По надолу ще видите и снимки на мотора - ЗАБРАНЕНИ ЗА ЛИЦА ПОД 18 Г., БЕЗ КАПАК НА ГЛАВАТА Е, ВИЖДАТ МУ СЕ ИНТИМНИТЕ ЧАСТИ! Моля модераторите да сложат червена точка 18+ . История: Маслото вече е сменено. Ето я и секцията 18+ : Направих снимките, тъй като отделих време и за реглаж на клапаните: 1. Моторът веднага след сваляне на капака на главата: 2. Капакът на главата: 3. Тук се чистим : 4. А ето и пример за това, колко масло остава в картера на главата - около 200 мл.: 5. А на следваща снимка съм добавил и изсмуканото със спринцовка от картера на мотора масло - около 300 мл.: Сумарно всичко (картер на глава + картер мотор) = около 500 мл. старо масло, което Ви остава всеки път в мотора при смяна. 6. Вече съм "заредил" Mobil 1 ESP 5w-30 + Honda OEM филтър (след много размисли оставих Amsoil филтъра за зимата). Еми… това е. Поздрави на всички!
  2. 3 точки
    Да споделя по темата - вана се пълни с 2-3 бутилки меглио и гореща вода до необходимото ниво. В моя случай за вана ползвах прозрачна пластмасова кутия за обща употреба от тези дето ги продават в икеа, има подобни и в други магазини. Вътре потапям главата, както и другите чарколяци. След една нощ всичко лъщи почти като ново, и с мека четка с неметален косъм се доизчеткват местата, където се е задържала мръсотия. По същия начин и капака на главата и останалите части. Изплаквам с чиста вода и оставям да изсъхне. Не очаквах да е толкова ефективно.
  3. 3 точки
    Здравейте отново от мен! Вече съм на 10200 километра, поставих собствен рекорд за разход извънградско при скорост 120-130, 5,0 до морето. Засега всичко за мен е ОК по колата. Борд компютърът ми показва 6800 до смяна на маслото. В книжката пише, че на 3000км оставащи ще светне напомнителна лампичка да планирам влизане за смяна. Да напомня, колата е 1.0 , бензин 129 коня.
  4. 1 точка
    Каква голяма тема стана тази...."духалка"!
  5. 1 точка
    Извинявам се, станало е объркване. Действително колата вече не е при мен от около 5 години. И понеже бях забравил за духалката, а пък и не съм се возил отзад. Питах синковеца и той потвърди, че е имало, ама явно и той помни колкото мен. Сега разгледах каталога за резервните части и по моя VIN на мястото на духалката има пепелник. А пък на осмицата която имам в момента си има духалка за задния ред. А също така има и под предните седалки за краката.
  6. 1 точка
    Неприятно, но като ще търсиш друга седалка по-добре отвори твоята може и да я оправиш. Пък като се счупи тогава си търси друга.
  7. 1 точка
    7 x https://www.ato24.de/en/honda-full-synthetic-0w-20-advanced-protection-0-946-l.html 7 x 10.95E = 76.65Е * 1.9675 = 150,81 лв - 5% = 144 лв Нареждам превода веднага, парите трябва да са по сметка в понеделник. Доставка с Еконт. Поздрави
  8. 1 точка
    9 * 1l от https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-5w-30.html 30.51е 57.50лв - ще го взема от Боила Парите ще пратя в понеделник
  9. 1 точка
    Привет на всички.Благодаря за пожеланията !Колата вече тук . В сравнение с Авенсиса, 2.0 бензин , автоматик, тази е просто САМОЛЕТ. От Пловдив до София, с около 130-150 км/ч разходът е 7,6л. дизел.Не знам какъв е, защото резервоарът беше над половината пълен, така я взех.... В Пловдив смениха задните накладки, понеже хич ги нямаше, бяха залепнали и стържеха ужасно.Раздвижиха и апаратите.В сервиза( който е НИСАН на Карловско шосе), съобщиха, че нито предните дискове и накладки са за смяна, нито шарнири и тампони на носачи( както пък казаха от Бултрако при проверката там).Мисля тук да отида на трето независимо мнение :). Може да се окаже, че са за смяна само маслото и филтрите + пистовия ремък + 2-3 крушки (задни габарити и тези за осв. на номера. Е, и летни гуми, понеже е с нови M+S Гудиър и ще ги съсипя. Колата радва МНОГО.Не успях да регистрирам, защото на КАТ по традиция в петък следобед и при дъжд не им работи с-мата... Ако някой има излишна щора за багажника, да сподели. Намерих в една морга - 250 лв, и не е ясно какво е състоянието . Това засега. Ще споделям занапред.
  10. 1 точка
    Сори за офтипика, ама цвета на маслото е доста относителна величина Ден след като налях на CR-V-то Amsoil SS 0W20, вече беше тъмно кафяво, докато преднишното масло, вероятно евтино и налято в автокъщата, си го източих с почти кехлибарен цвят. Тук в темата за маслата и други хора споменаваха за Amsoil-а, че почти веднага потъмнява.
  11. 1 точка
    Бях ходик при него преди време,защото имах шум откъм ремъчната част на двигателя. Точно за 1 секунда я погледна и каза : " ОООО верига около 1300-1500лв" . Вчера си оправих проблема точно за 50лв. Лагер на климатика:30лв Смяна: 20лв и 2 часа без кола.
  12. 1 точка
    Дано не ти счупят колата, ако само ти кажат че всичко е ОК без да пипат, ще е в твой плюс. Начинът им на работа е потресаващ, отношението също, отношението между хората в сервиза е потресаващо. Всичко това ми направи впечатление само от 2 посещения, да си оставя колата и да си я взема.
  13. 1 точка
    Е били са близо де, биалетки, ама на грешния мост. Майтапа на страна, 'ма като се сетя как стоеше в оня сто като бей и сумати ключове и незнаят кой на кой е. Питам го, грам не помни за какво е оставена колата, дори не си зписва, естествено че няма как да помниш 59 проблема наизуст....Бултрако скъпи били, ама се обаждат да кажат, това се оказа, да ги правим или не...
  14. 1 точка
    Имиджа на този сервиз е абсолютно пресилен. Не ходете в ОМБРЕ 1. Ще ви Одерат с цените на частите 2. Ще ви одерат с цените на услугите . 3. Няма ценоразпис (ценоразписа е според буцата в джоба ви) 4. Не се надявайте на касова бележка 5. Не се надявайте на протокол за извършените ремонти 6. Можете да забравите за гаранция на поставените от тях части. 7. Може да се надявате да ви сложат оригинални части . 8. Можете да забравите за рекламация , при неуспешно или некачествено извършена услуга. 9. Ако ви усетят , че не разбирате тогава просто ми е жал какво ще ви се случи и как ще ви ограбят с усмивка. За мен тези хора там са абсолютно , тотално некоректни. Карам Хонди от близо 10 години. И двата пъти, когато съм ходил в този сервиз с елементарни проблеми по колата съм си плащал за да си остана с проблеми. Върха на всичко беше преди броени дни.. Апелирам всеки един от вас останал със здрав разум .. Не ходете там ! Има много алтернативи в София от които, ще спестите пари.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...