Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 3.05.2018 in Мнения

  1. 3 точки
    Значи снимката, която съм сложил от ойл-гида е вярната. VSW 0W-30 е с много суперлативи, но е "дизелово" ориентирано, с по-нисък TBN е и при бензинов двигател бързо ще му свърши ресурса според мен. При каране на газ може и да издържи все пак... На твое място, на следващата смяна (ако е наесен), бих експериментирал със SSO 0W30. Двигателят ще развърта по-добре. А следващата пролет и със SSL 0W40, което е набъкано с всякакви чудеса, дори е и с малко естери, и е нещо средно между грейд W40 и грейд W30 като вискозитетни характеристики. Но ако ти хареса VST, може да продължиш да си караш и с него.
  2. 2 точки
    Пичове, харесах талигата и я взех. Няма да се впускам в подробности какво и как съм гледал, щото много пъти е обсъждано. Бяхме 2-ма технически грамотни ( уж ), казахме че е арна и я яхнахме. Очи гледали, очи плакали... По-нататък ще се похваля с някой снимка, че сега не ми е до това. При всички положения ставам активен потребител на форума... казвайте какво е бойното кръщене?! За съжаление обстоятелствата не позволиха да направим тест драйв със скорост над ~30-35km/h. Сделката приключи и се изстреляхме към магистралата... Първите 50 метра по А1 и волана затресе в чуден танц със преницата и взе да се носи миризма на феродо. Късмет, че имаше след 500м някаква бензиностанция с ТИР паркинг отзад и баба Mazda зад мен с малка работилничка в багажника. Предно дясно колело не се пипа. Запекъл цилиндър на апарата. 2 часа със бояджийски шапки от вестник се печем като свински ш**ки. Почистихме буталото пот уплътнението и го преплакнахме няколко пъти обилно със спирачна течност, като го избутахме малко навън, да паднат мизериите. Почистихме и накладките да се движат нормално по ламаринките. Стояла е много колата някъде. Успяхме да я докараме до дередже на свободна да се тика с не голямо усилие. Пак тръгнахме без да тресе. Ослушвах се за миризми и переиодично спирахме да проверяваме температурата на дисковете. Предно и задно колело от дясно държаха ~100 градуса. Ще пада пълен ребилд на спирачките. В рамките на 200 километра вече бях сигурен, че това е моята кола. Радиото иска код, вентилаторчето на датчика за температура голямо мрънкане ми хвърли, че иска четка, тук цъкнато, там чекнато, но тия работи грам не засенчват другите достойнства на тая кола. Повече се притесних, като спряхме да хапнем преди балкана, и като я запалих светна чека. Започна да пали по-тегаво. 5-6 хълцания преди старт. Преди чека палеше на четвърт. Единствената разлика в поведението на мотора е, че започна да държи +~100 оборота над пазния ход. Не отчитам разлика във вървенето, а тя добре върви. Борд компютъра малко ме стресна с моментния разход, но го отдавам на проблема със спирачките и не успях да преценя, дали светването на чека вдигна разхода. Мирише ми на лабда. Има два датчика преди катализатора. Сега ще оправя спирачките, и и ще я прекарам на диагностика, да видим за какво се моли тая лампа и ще тичам при фуражките да мине и тоя зор. После вече спокойно ще я чепкам, да видя в какъв филм съм се вкарал!
  3. 1 точка
    Теста е задължителен, не мисля да надвишавам 8-10к, защото през седмицата ходя само на работа, което е по 2,3 км в посока а за мен този режим не е лек. Въпреки, че не подминавам 1800 оборота по целия участък, защото двигателя не е загрял.
  4. 1 точка
    Здравейте. По темата и моите 5 стинки. Карам ЦРВ 128 коня. Имах същия проблем . Смених дросела и ступковия мотор. Проблема се оправи едва след като смених и делкото. Следващата стъпка след придърпването е гасне е в движение. От делкото също показва грешка TPS , стъпков мотор, а също така и слаба батерия. Ама това в последствие го разбрах, след анализ на ситуацията. Дано да съм бил полезен!
  5. 1 точка
    Интересно в ойл селектора на ravenol отсъства варианта VST...?
  6. 1 точка
    Мисля, че един няма, като мен да се взира толкова с маслата, специално за този двигател.Масово се налива Кастрол и Тотал и двете 5в40 и тук таме някое друго. Затова и посещавам тази тема, тук научих толкова неща, колкото няма да мога в "моите" ВАГ форуми. И мнението ми да не се приема, като недоволство от Равенол-а, може би трябваше да избера VSI версията, която се препоръчва и от ойл гид-а на сайта на Равенол.
  7. 1 точка
    Резолюцията не е проблем. Виж настройките на скенера и тези на компа (помниш поста ми, че пиша от таблета и ми е трудно в момента да дам линк), и изключи всички оптимизации/подобрения на изображението, включително баланса на бялото. Селектирай само капката.
  8. 1 точка
    @romborak Да си сменял хартията или скенера, или нещо друго (място на сушене на капката), в което този тест се отличава от предходните два? Видът на капката е странен (много бяла стои), оттенъците от сканирането също (сякаш изображението синее/сивее). Маслото изглежда по-чисто, вместо да трупа мърсотия.
  9. 1 точка
    Да, точно така е. Точно под еърбега има капаче, под което са буксите за клаксона и еърбега.
  10. 1 точка
    @esox hunter това би трябвало да са болтовете, които държат еърбега на мястото му. И на моята са така.
  11. 1 точка
    След лека корекция на показанията за километрите, измиване на мотора, пастиране и почистване на салона - я виждам на около 10-11 000 лева и УНИКАТ*КАТО НОВА*ЕДИНСТВЕН*НЕВЕРОЯТЕН. ПП:@nakata що си мислиш, че повечето дизелови хонди нов внос в България са на по-малко километри?
  12. 1 точка
    - Eibach 15мм фланци = ET 15 - Yokohama Geolander G015 225/70R16 = +5,2% размер = +18mm лифт = 48mm общо лифт
  13. 1 точка
    Стрелката на температурата, до колкото знам, там и е мястото - малко под средата. И моята там се заковава.
  14. 1 точка
    Емич голямо Благодарско и да знаеш че изкара една каса бира.Ходих вчера при Дидо,и след около час и половина чудо,хондака взе да пали като види че вадя ключа от джоба.Каза че сменил един клапан или датчик или нещо такова за налягането на рейла,макар че моите майстори(поне 2ма от тях) казаха че са проверявали това налягане и ВСИЧКО Е ТОЧНО.Дидо каза че може да са го проверявали,но при запален мотор,а той гледал живи или реални данни не знам как се казва,при самото стартиране,и там налягането било под минимума,а после било много високо и имало опасност да се прецакат дюзите защото доста се натоварвали.Та така двумесечната сага се реши.Поздрави на всички опитали се да помогнат.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...