Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 1.04.2018 in Мнения

  1. 2 точки
    Да продължа - Ravenol SSV 0w-30 = 5000km 1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Ravenol SSV 0w-30; 3) Маслен филтър – HONDA OEM (Purflux); 4) Общ пробег на автомобила - около 405 833 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 5000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 50/50; 7) Средна скорост - около 31 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 08.12.2017 -31.03.2018; 9) Моточасове – около 160; 10) Изразходвано гориво - около 335 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (335 л./ 3.5 л.) = 96; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,5 л.; 14) Доливане на масло – не е правено. Няма разход на масло. 15) Други – работещ EGR; спокойно каране; леко градско; кратка магистрала - 120-130 км/ч мах. скорост. Развитие 1000-2000-3000-4000-5000км: Ядрото (центърът на капката) вече е доста наситено с мърсотия. Граничната зона на ядрото (пръстенът, който го обхваща) е добре изразена и доста черна. Тежките фракции от ядрото "се готвят" за експанзия в зоната на дифузия. Продължаваме към 6000км .
  2. 1 точка
    Колега, Свали си ремъка и виж: 1) Обтяжна ролка за луфт - ако има луфт се сваля и се сменя лагера с хубав KOYO (9лв); 2) Ролката на алтернатора (138.60лв): - 1во за луфт - 2ро за въртене на цялата ролка в едната посока - 3то свободен ход в обратна посока 3) Ролка на компресора - проверяваш за луфт в лагера. Гаранция е лагер на обтяжна ролка или freeweel на алтернатора! Ако опреш до купуване на ролката на алтернатора имам една купена от Бултрако София и ще ти я дам на добра цена (120лв + безплатна доставка), защото ми седи от 2-3 месеца. Емича беше в Бултрако като я купувах - може да потвърди. Поздрави!
  3. 1 точка
    Мерси още веднъж на всички за съветите Вчера смених накладките, като използвах Stanley скобата за прибиране на буталата. Преди да сложа накладките, зашлайфах увредения диск със шкурки 80,120 и 180. Използвах плоско дървено трупче, на което слагах шкурките и въртях диска - успях да сваля всички метални налепи от диска и останаха само няколко “по-дълбоки” деруги. Колата спира добре, няма скърцане или вибрации. Мисля да отида на мястото, където си правя техническия преглед и да проверим спирачките отзад дали се държат нормално. На следващата смяна на накладки направо ще подменя и дисковете с нови, но засега мисля, че проблема е решен
  4. 1 точка
    На пресконференция на Лукойл: — Защо вдигате цените на горивото? — За да се предпазим от бъдещата инфлация. — А откъде имате данни за бъдеща инфлация. — Ами щели да вдигат цените на горивото.
  5. 1 точка
    Пак лека корекция : Трябва да е 2.2 i-ctdi - естествено ако има значение . Също, това което си писал/а : "....Според мен, има някаква друга причина при 140-145 (средна скорост) да дава 9.5л..." Еми, това си е доста сериозна средна скорост и ме съмнява да си я постигнал. Ако обаче си я направил, плюс това, че си карал през цялото време на "темпомат", който обикновено вдига разхода с 1,5 до 2,0 л. на 100 км., плюс още няколко неща ( примерно каква нафта и от къде си заредил, имало ли е насрещен вятър и....), нещата са си точни. Естествено, може да имаш и проблем, но за разхода едва ли е виновно турбото.
  6. 1 точка
    Може би си натиснал грешен клавиш и си искал да нишеш 10 000, за 70 000 км ще се избие 7 пъти газовата:) или искаш да кажеш, за 70000 си избиваш покупката на целия автомобил
  7. 1 точка
    Притегнах къде що видях маси и кабели изобщо в двигателния отсек ,от тогава стана повече от десет дена не е имало проблеми . User2 ,едно голяяяяямо БЛАГОДАРЯ за помоща ти !!!Хубаво е че все още се намират отзивчиви колеги във форума като теб ! Поздрави на всички !
  8. 0 точки
    Тук още има снежец по банкета, та вчера сложих летните на левите колела, а десните оставих със зимните. Ако през Април зимата не ни изненада, може след Великден и тях да преобуя.
  9. 0 точки
    Така като чета си отчитам грешка в интервала за смяна. Явно ще се включа в общата поръчка с 5w30, след което ще послушам двигателя и ще наблюдавам през гърловината.
  10. 0 точки
    След 17 години дизелови коли и зимни проблеми вече взех своето решение относно вид гориво. Колкото има преимущества дизелът, минусите са също толкова. Не искам да се прави такъв тип сравнение.
  11. 0 точки
    Голямата е 60 см, малката 38см.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...