Jump to content
gogi123

DRL на сивик 1,8 2006г

Recommended Posts

Колеги, някой слагал ли е дневни светлини /DRL/ на дългите на сивик 8ген. 1,8 140кс. 2006г. Късите са ми с фабричен ксенон и се чудя, дали не е по-удобно да сложа такава джаджа и да не се занимавам непрекъснато с влючване и изключване на фарове??? Благодаря предварително на всички които ще дадат съвет!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спам: по удобно е да си сложиш такава джаджа - в нета има колеги които продават такива, с достатъчно добра изработка и множество допълнителни екстри. Тази джаджа може и да се използва и за ксенон . ... а удобството .... несравнимо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, вече на трета кола си го слагам "DRL-то" Акорд 8, толкова съм доволен от "Тая джаджа". Купих си го точно когато приеха закона за задължителните светлини преди няколко години. Монтирам си го сам не е особено трудно с една пробна лампа, няколко отвертки и свински опашки, за да стане културно разбира се. И аз съм с ксенон на късите, дългите са с нажежаеми крушки, не съм сигурен, че може да се монтира на ксенон това трябва да се провери но когато приеха закона го избих като цена за 2 седмици (толкова пъти щяха да ме глобят). Останах доста учуден като на акорда видях че имам "Auto" на фаровете но не може да се настроят константно да светят, добре че си ги свалям и слагам на всяка следваща кола. Пък да не говорим за премигващите глезутийки. Също така от гледна точка на крушки е по изгодно едно е да купиш ксенонова крушка друго е нажежаема, та дори е по екологично.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Във връзка с темата имам следното питане:

Някой знае ли, дали Хонда са произвели Сивици за Европейския пазар (8-ма генерация) с включена заводска система за дневни светлини? Ако да, на кои модели или от кой, до кой VIN номер? Ако няма такова животно, някой знае ли дали може да се инсталира оригинален модул, който според американските сайтове включва автоматично дългите светлини, като дневни такива, на някакъв процент?

Видях че на таблото ми има индикативна лампичка за дневни светлини (DRL), както и място за бушон за тях (N: 37). Ако някой има повече инфо, ще съм благодарен.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде бях чел, че за северните страни има със заводски DRL обаче беше отдавна. Модула + инсталацията беше някаква сериозна цифра и се отказах. За съжаление това ми е инфото, ако намериш нещо сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писала съм преди. Колата ми е от от Дания.

Не знам дали е заводски DRL. Светлините (къси) си светват при старт, независимо от това, че превключвателя е на off и изключват при загасен контакт/ двигател. Единствен начин да ги изключа в движение е позиция auto. В Гърция, примерно, се дразнят от дневните светлини.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Във връзка с DRL модулите, вчера си взех един но нещо не мога да го инсталирам.

Модула работи (пробван е на друга кола), но явно нещо бъркам с връзването му. Схемата на модула е следната:

1248719472_-.thumb.png.e45aee2bfca7e68e11444c15b5f5c539.png

 

А това е схемата на бушоните:

2015-01-2410_15_46-Civic-5D-06-ENGpdf-AdobeReader.thumb.png.c2a6b81eea55fe08fe34ea72fbc5d299.png

 

Понеже искам да вържа модула направо при бушоните, посредством тази хитринка (не искам да режа кабели):

1334544881_Fuseadapter.thumb.jpg.23797df3ce58947b5f94a922cd57e0cc.jpg

 

Искам да ми кажете, откъде мога да взема постоянен +, както и + след контакт.

За Габарита мисля да ползвам бушон 19, а за Фарове (тези които ще пали устройството) дългите или бушон 18.

 

Ако пък нещо бърка, кажете къде.

 

Поздрави

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Захранването го вземи от системния куплунг, който е горе в ляво на бушониерата, има пет крачета, на които можеш да сложиш единични кабелни обувки. Едното е постоянен плюс, другото е плюс на контакт, третото е плюс при включване на задна предавка, а останалите две са някакви сигнални линии. Моят дрл модул захранва крушките на дългите фарове поотделно и двете жици съм ги свързал към съответния бушон за всяка дълга светлина, това са бушони 12 и 13. Самата инсталация на колата е разделена, така че трябва да се захранят и двата бушона.

Редактирано от rusen4e
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоята кола каква е ?Как се управляват фаровете -с плюса или минуса ,това може да е проблема за да не работи при теб .

п.п Има модули с управление по плюс ,има и с минус ,дали този е подходящ за твоята кола .

Редактирано от borko 30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега rusen4e, благодаря за коментара. Прерових нета и намерих това за което говориш:

8g-option-connector.thumb.png.d61af60c792eb5d3b7cf4357d2e95849.png

 

Относно бушони 12 и 13, и аз това си го мислех, но понеже модула който купих е само с един извод за светлините, реших да го вържа на 18 бушон. Явно това е грешка, затова ще пробвам да го вържа на някой от 12 или 13 бушон (навярно са в обща верига). Ако ли не ще направя разклонение на кабела който излиза от модула.

 

Колега borko 30, управлението на модула който имам е по +. Проверих управлението на дългите светлини на моята кола (5d Civic 2006 г, 8-ма генерация) и те са по +. Ако греша, моля да ме поправиш.

 

Поздрави и благодаря за бързите отговори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Благодаря на колегата rusen4e за коментара. Всичко което каза е абсолютно вярно и успях да инсталирам модула, който вече работи перфектно (скоро ще кача снимки и опис на инсталацията, така че ако има някой заблуден като мен, да знае как да си инсталира неговия модул :) ).

Обаче имам още едно питане: някой знае ли как мога да накарам DRL индикатора/лампичка на таблото да светва заедно с включването на модула?

Реших да пробвам по лаишкия начин, като си мислех че от Хонда просто не са монтирали крушка в слота и трябва просто да добавя една която да захраня от модула (модула така или иначе има такава светлина, която се задейства с неговото активиране). Оказа се обаче, че таблото представлява една голяма платка на която стандартните крушки са заменени с SMD диоди.

Ако някой има идея, ще се радвам да я чуя :)

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Ето и крайния резултат:

 IMG_20190127_203652.thumb.jpg.1c26535044d4e2d7fd1c21c3f6201bc5.jpg

 

, няма рязане на кабели или други манипулации върху ел. инсталацията и с едни допълнителни 5 лв. към стойността, и крайна цена от 25 лв. си монтирате модул, който да ви спасява от актове за забравени фарове ;)

Поздрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 11/15/2018 at 18:53, CrazyDriver написа:

понеже искам да вържа модула направо при бушоните, посредством тази хитринка (не искам да режа кабели):

1334544881_Fuseadapter.thumb.jpg.23797df3ce58947b5f94a922cd57e0cc.jpg

 

 

 

Колега, можеш ли да ми кажеш как се казва и от къде мога да намеря  тази „хитринка”?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, на английски тази "хитринка" се казва: Circuit Fuse Tap Adapter Holder

.. а от къде съм ги купил ти писах на ЛС - да не става реклама

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.01.2019 г. at 8:48, CrazyDriver написа:

Здравейте,

 

Ето и крайния резултат:

 IMG_20190127_203652.thumb.jpg.1c26535044d4e2d7fd1c21c3f6201bc5.jpg

 

, няма рязане на кабели или други манипулации върху ел. инсталацията и с едни допълнителни 5 лв. към стойността, и крайна цена от 25 лв. си монтирате модул, който да ви спасява от актове за забравени фарове ;)

Поздрави :)

Колега червения кабел в ляво на бушон 12 как си го монтирал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запоих кабела директно върху бушона, а самия кабел го направих с букса към модула, за да мога лесно да го сменям, в случай че изгори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.01.2019 г. at 8:48, CrazyDriver написа:

Здравейте,

 

Ето и крайния резултат:

 IMG_20190127_203652.thumb.jpg.1c26535044d4e2d7fd1c21c3f6201bc5.jpg

 

, няма рязане на кабели или други манипулации върху ел. инсталацията и с едни допълнителни 5 лв. към стойността, и крайна цена от 25 лв. си монтирате модул, който да ви спасява от актове за забравени фарове ;)

Поздрави :)

Колега червения кабел в ляво на бушон 12 как си го монтирал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още един въпрос. Кабела за програмиране на модула,ако има такъв.къде се свързва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами при мен нямаше такъв кабел ... а и да бъда честен, не съм виждал модул с отделен кабел.

Моя го сглоби един приятел и се управлява през светлинния клаксон.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен пи писна преди години да вкл/изкл фаровете всеки път и се запътих за такъв 'модул'
Имаше 2 варианта, единия 20тина лева, другия 40тина (по спомен)
40 ми се сториха много, защото имал нам си кви функции които не ме интересуваха.
Та купих евтиния, щеше ми се да не бях.
Пускаше дългите на 30% при напрежение над 13-14V, не се бях замислил, че на сивика алтернатора зарежда в два режима, при товар 14,4V и без товар на 12,8V и модула се изключваше. Имаше потенциометър за настройка на волтажа , но беше толкова деликатен, че трудно може да го направиш примерно на 12,5-12,7V , така че го свалих и изхвърлих.
Купих този то 40лв , свързването както е по схема. Колко години станаха забравих да въртя фаровете като гламав. Държа ги на ауто ,те си знаят. Функции ала walking home, реглаж на проценти , бла бла не ме заинтругуваха.
-Поста ми е да внимавате да не давате излишни пари като мен.
- Единствените два минуса на моя модул е пиукането всеки път при аквтивиране/деактивиране и това , че светлините немогат да бъдат спрени изцяло (примерно за каране в Гърция) освен със свалянето на бушона

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има много други коли,със заводски активирани дневни светлини.На тях не им правят никакви проблеми извън  България.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако целта на този ДРЛ е единствено, че ви мързи да си пускате фаровете, ок, но ако го правите, защото забравяте да ги пускате, то има един трик за тези, които не им се занимава с допълнителни модули: просто си намаляте до минимум осветеността на таблото при изключени фарове и така няма как да забравите да ги включите. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Големи благодарности на колегите CrazyDriver и Stefan-1, които ми дадоха важни пояснения по темата. Вече и моята Хонда е с дневни светлини без да съм рязал кабели. Модула е DLR5S от Proarms-35лв, а държачите от Tpetrov-5лв/брой-нямах нерви да ги чакам от Китай, въпреки че там са центове. Кабелни обувки взех от най-малките от един магазин за ел.части ,а допълнителният бушон-27гнездо е ,,мини,,-висок профил,който стърчи но пък  се откроява в таблото без да пречи. За сега модула работи с настройките по подразбиране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 16.11.2018 г. at 13:20, CrazyDriver написа:

Колега rusen4e, благодаря за коментара. Прерових нета и намерих това за което говориш:

8g-option-connector.thumb.png.d61af60c792eb5d3b7cf4357d2e95849.png

 

Относно бушони 12 и 13, и аз това си го мислех, но понеже модула който купих е само с един извод за светлините, реших да го вържа на 18 бушон. Явно това е грешка, затова ще пробвам да го вържа на някой от 12 или 13 бушон (навярно са в обща верига). Ако ли не ще направя разклонение на кабела който излиза от модула.

 

Колега borko 30, управлението на модула който имам е по +. Проверих управлението на дългите светлини на моята кола (5d Civic 2006 г, 8-ма генерация) и те са по +. Ако греша, моля да ме поправиш.

 

Поздрави и благодаря за 

На 15.11.2018 г. at 18:53, CrazyDriver написа:

Здравейте колеги,

Във връзка с DRL модулите, вчера си взех един но нещо не мога да го инсталирам.

Модула работи (пробван е на друга кола), но явно нещо бъркам с връзването му. Схемата на модула е следната:

1248719472_-.thumb.png.e45aee2bfca7e68e11444c15b5f5c539.png

 

А това е схемата на бушоните:

2015-01-2410_15_46-Civic-5D-06-ENGpdf-AdobeReader.thumb.png.c2a6b81eea55fe08fe34ea72fbc5d299.png

 

Понеже искам да вържа модула направо при бушоните, посредством тази хитринка (не искам да режа кабели):

1334544881_Fuseadapter.thumb.jpg.23797df3ce58947b5f94a922cd57e0cc.jpg

 

Искам да ми кажете, откъде мога да взема постоянен +, както и + след контакт.

За Габарита мисля да ползвам бушон 19, а за Фарове (тези които ще пали устройството) дългите или бушон 18.

 

Ако пък нещо бърка, кажете къде.

 

Поздрави

 

Здрасти колега, взех си такава        “хитринка”  и ще я използвам за включване и изключване на бас каса след контакт. Въпроса ми е на кой номер от бушониерата да го включа? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...