bgdinosaurus 11 #1 Публикувано 13 Декември, 2015 Здравейте колеги, Наскоро си купих Honda CR-V III 2007 2.0 бензин на оригинални около 80 хил. км. Като всяка карана кола и тази има проблеми. При мен са: 1. Една вибрация, която има откакто съм я купил (вече 6000 км за 4-5 месеца) която усещам отдясно отпред при каране в диапазона 80-120 км/ч със пик около 100 км/ч. Не е от гумите - сменени са с нови, защото предните бяха на годините на колата и мислех, че е от тях, въртяни са и джантите. Няма зависимост от предавката. Усеща се най-вече при подаване на газ. При поддържане на скорост се усеща много по-слабо. Сваляли сме кардана - вибрацията си я има и си е същата. Сменени са дискове и накладки отпред - не е от тях имаше я вибрацията и преди тях, и щеше да е при спиране, а не ускорение. Логиката води до може би полуоски (карета, лагер на полуоската или друго не знам не съм специалист) или примерно невъзможни неща като примерно главина. Считаме, че не е лагер на колелото защото щеше да има виене постоянно, а пък то няма. Не е в зависимост от това дали сме в завой или направо, все се е едно и също. Затова търся полуоска за моя модел, моля помогнете да намерим/поръчаме на разумна цена. Проблема е, че ако се окаже, че не е полуоска и купим такава, после мога спокойно да си я сложа в музея - за примерно 600-800 лв. Трябва ли да се сменя цялата полуоска или може само каретата - примерно вътрешното. Ако някой знае кода на частта/наименованието,за да я търся в ибей също ще ми е от полза. 2. Другия проблем, който имам, но до момента не е установим и може би някой преживял го ще го разпознае е - получаване се едно тресене при потегляне на студено винаги от място на първа предавка (независимо дали тръгвам направо или в завой). Когато загрее колата изчезва и докато стигна до майстора и не може да се усети. Сменили сме маслото на задния диф с такова на хонда, както всички препоръчват. Все още не сме сменили отпред. Тресенето се усеща като, че тръгваш без подаване на газ и по рязко пускане на съединителя, по-скоро подскача задницата. Мислех си, понеже хондата има много ниски обороти на празен ход и не съм свикнал с нея ще трябва да подавам повечко газ. Все ми се струва, че го има и тогава, ама е по-слабо (за това не мога да гарантирам, просто на усет). Ще се радвам ако някой може да ми помогне/подскаже нещо за мойте проблеми. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bgdinosaurus 11 #2 Отговорено 13 Декември, 2015 3. Още един проблем който макар и малък е прилично досаден. Имам си външна навигация, която бях пъхнал в запалката и я ползвах така повече от месец и не разбрах дори как взе, че изгоря предпазителя на запалката, намерих го кой е, по някви апокрифни схеми - невярни естествено, смених го и после след месец пак така стана, мисля че беше 15А. Бих му сложил и 20А ама се чудя, има логика да са го направили точно 15А, да не взема да опукам нещо друго по инсталацията - няма да е приятно. Има ли според вас проблем ако сложа по-голям предпазител или не. Знам че мога да пъхам захранването на навигацията в кутията между предните седалки но кабела и е къс и виси насред колата, като високоволтов кабел между стълбове. Предполагам, че изгарянето на предпазителя става при палене/гасене или вкарване/изваждане на захранването - не става по време на работа на навигацията, не съм я виждал да се изгася при изгаряне на предпазителя. Просто в последствие, като я пускам разбирам, че няма 12В към захранването. На старата ми кола никога не съм имал проблем с тази навигация захранвана от запалката - цели 5 години. Ако някой има документация за европейската версия на колата (моята е произведена в англия) - моля да ми я даде, за да търся каквото ми трябва там, имам американска няква, ама не е много точна ми се струва.. Също така искам да разгледам какви екстри има ако някой ми посочи къде да търся по VIN. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #3 Отговорено 14 Декември, 2015 По въпрос 2: Прилича ми на съединител. На мойто ЦРВ, 2013, предно предаване, 2.0 бензин има подобен проблем. Усещам го като влизам в гаража и карам на полусъединител. Появи се след първите 25-30 000 км. Сега съм на 44 000км и се усеща малко по-често. Освен вибрациите, ако е тихо от вън се чува и едно потропване на пружините на съединителя. Колата е още гаранционна и ходих в Бултрако да видят проблема. Потвърдиха ми че е тръгнал съединителя, но не съм решил кога ще го сменя. Иначе от Хонда препоръчват да се тръгва на около 1200 оборота! Наистина, като пробвам така, може да се каже, че не се появява! Но пък аз съм свикнал да подкарвам колата на 800-900 оборота По въпрос 3: Не може навигацията да изгори предпазителя, ако всичко е нормално. Консумацията и не трябва да е повече от 1 или 2 ампера! По-вероятно има проблем с буксата на кабела. Или имаш и други допълнителни консуматори на този предпазител. Изключи го и виж какво друго освен запалката не работи! Стойностите на предпазителите са дадени в ръководството за ползване. Ако го нямаш, свали си го от тук: http://www.wedophones.com/Manuals/Honda/HONDA%202007%20CR-V%20Owner's%20Manual%20(unlinked).pdf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DMZ 125 #4 Отговорено 15 Декември, 2015 По т.1 съм виждал тема във форума, но мисля, че проблема беше при ЦР-В 2. Потърси я защото е много изчерпателна.До колкото си спомням там колегата не беше решил проблема на 100%, но тресенето беше значително намаляло като почти не се усещало Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bgdinosaurus 11 #5 Отговорено 17 Декември, 2015 Здравейте колеги, почаках няколко дни да видя дали някой друг все пак ще си каже мнението, благодаря на отзовали те се - в допълнение: аз съм прегледал темите за вибрациите (http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=95559), при мен мисля е различна. Като сваляхме кардана за да видим дали е от него - оказа се че трябва да се ремонтира и кардана, но това ще се случи напролет, за да мога през зимата все пак да си карам 4х4. ако не от смяната на маслото на ск кутия и преден диференциал поне със подритването отзад се надявам да се оправи след ремонта на кардана (т.2 по-горе). въпреки това вибрацията отпред в дясно при ускорение, на всички предавки между 80-120 км (т.1 по-горе) си е друг проблем. Все пак да питам може ли някой да ми каже откъде да закупя на добра цена полуоска предна дясна (от страната на пътника). или да ми каже кода на частта за да я поръчам от ибей. http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-CR-V-2007-2011-Right-Brand-New-Direct-Replacement-CV-Drive-Axle-/201291616186?hash=item2eddea4fba:g:nLEAAOSwJcZWcgjT - това ли е нещото което ми трябва, да не объркам заявката? относно съединителя, мисля му дават 120 хил км. (аз съм на около 80 хил. км сега) и въпреки че моята кола мисля е карана повече градско надали му е дошъл реда.. аз нямам проблем на полусъединител, само докато е студена ме подритва отзад. Като загрее и всичко е нормално.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toni_t 11 #6 Отговорено 18 Декември, 2015 Колега с тия болежки колата едва ли е на 80000 км. Моята е на толкова и върви като в деня в който я купих. Провери съединителя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #7 Отговорено 21 Декември, 2015 Знам само, че предпазителя затова е сложен...да гори. Не ми се струва удачно да го усилваш или забиваш пирон. Търси проблема и няма да гори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gena_bs 12 #8 Отговорено 21 Декември, 2015 (Редактирано) За изгарянето на предпазителя причината е само една - повишена консумация от нещо. Неправилно свързване на няколко консуматора на един предпазител, проблем с гнездото на предпазителя, в опроводяването на консуматорите (прекъсната и нарушена изолация на проводници=късо съединение), проблем в самата букса на запалката, в кабела на навигацията и т.н. Колегата преди мен много правилно те е посъветвал да провериш на този предпазител какви консуматори имаш и да ги провериш най-обстойно. В никакъв случай не сменяй предпазителя с по-голяма стойност! Ако ти трябва колата и цениш здравето и живота си, разбира се! И ако не си на ти с електрическите вериги, закарай колата на проверен и доказал се специалист! Успех с отстраняването на проблемите! Редактирано 21 Декември, 2015 от gena_bs Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valchera 0 #9 Отговорено 7 Ноември, 2017 Здравейте. Купихси цр в 2007 при пълен завои надясно и наляво се получава един тътен какво може да е. Иначе като карам няма проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #10 Отговорено 8 Ноември, 2017 Здравей и добре дошъл! Като смениш маслата на задния диференциал и скоростната кутия нещата ще се оправят.Възможно е и да се направи промивка.Те се сменят през определен пробег и ако не са пипвани отдавна са причина за това тръпнене.Също така можеш да проверош на стенд сходимост на преден/заден мост. Да и маслата са специализирани...няма ги в кварталния маслар.В Разград има доста Хондаджии.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valchera 0 #11 Отговорено 9 Ноември, 2017 Благодаря много дано да е това. Че взех да се плаша. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #12 Отговорено 10 Ноември, 2017 От тази генерация с този мотор няма от какво да се плашиш. Обслужи я напърво време с оригинални (задължително) масла по скорости и диференциали и после виж какво ще остане като забележки. Колата е мн сполъчлива. Ще си я оправиш и караш дълго и безаварийно. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pln 61 #13 Отговорено 12 Ноември, 2017 Реших да не отварям нова тема, и да попитам в тази. Колата е на 66к км, възможно ли е да е износен съединителя? Симптомите които имам са два: - При потегляне, в момента в който е на полусъединител понякога се чува звук който продължава докато колата е на полусъединител. Звука е нещо между виене и метално стържене. Труден е за описване. Няма го когато е позагряла. - Има едно "залепване" на съединителя. Слува се често когато свалям предавките. Като започна да отпускам съединителя, той като чели "залепва" за част от секундата и след това тръгва след крака ми. Не знам дали двете са свързани, ако някой е имал подобни болежки, да сподели. Ще ми се да имам идея за какво иде реч преди да ида на сервиз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #14 Отговорено 13 Ноември, 2017 Познато ми е ,но на коли 266к+ .Износен лагер или спукан лъч на притискателен диск. Педала ще се "позабърза" като смениш и спирачната течност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pln 61 #15 Отговорено 13 Ноември, 2017 Маркони, благодаря за отговора. Спирачната течност е сменена преди година, поне според Бултрако. Съединителя не е ли на отделна течност от спирачката, не видях в таблицата за сервизно обслужване хидравлична течност да се сменя? Това за износения лагер или спукан лъч... да странно за кола която няма 70к Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #16 Отговорено 13 Ноември, 2017 Аз на Бултрако НЕ ВЕРВАМ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pln 61 #17 Отговорено 16 Ноември, 2017 Аз на Бултрако НЕ ВЕРВАМ! И както винаги се оказа прав. В казанчето на съединителя има нещо което доста прилича на вкисната боза.... Въпреки годишното обслужване в Бултрако и фактурата на която пише, че е сменена течността... 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #18 Отговорено 17 Ноември, 2017 266к км +....за 100тен път Бултрако взимат пари и не правят нищо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #19 Отговорено 17 Ноември, 2017 То може да са сменявали спирачна течност, но тази на спирачките, а ти да си представяш тази за съединителя. Интересно е, че при профилактичната смяна на въпросната течност на съединителя при мен (2 пъти) винаги много бързо потъмняваше в казанчето,за разлика от тази на спирачките. Предполагам, че това задържане не е от нея, а от самия лагер, или по-точно от насъбрал се боклук/прах от феродото на оста по която се движи той. Обаче не ти пречи да смениш течноста- което е добре да се направи и изисква нищожни средства. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pln 61 #20 Отговорено 19 Ноември, 2017 (Редактирано) То и странното стържене/виене е вероятно да е от лагера, но едва ли от събран боклук. Което пък е странно за тези километри. Може да съм изтеглил късат клечка. Течността ще я сменя, заедно с маслото на скорости. Течността не е само потъмняла, по скоро има вид на пресечена и образува каша на капачката. Чудя се ако остане това виене дали си заслужава да ремонтирам съединител. Редактирано 19 Ноември, 2017 от pln Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #21 Отговорено 20 Ноември, 2017 Е.... ако е за ремонт, разбирасе че ще си го направиш. И аз така се чудих на старата и тя ме наказа в най неподходящия момент. Съединителя не е нещо с което можеш да се еб*ваш. Сменяш там лагер ли е какво е и гас. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове