Jump to content
rintal

Вибрации при ускорение CRV II 2005

Recommended Posts

Здравейте, от година и половина съм горд собственик на CRV II 2005 2.0  бензин . Oттогава се и боря с вибрации при ускорение, но за жалост и до този момент безуспешно.

Вибрациите се усещат от предният мост, налични са само в режим на ускорение, съществуват при всички предавки и се засилват при ускорение в десен завой. Важно е да отбележа, че при ускорение в ляв завой са по-малко.  В опити да се справя с проблема ( безрезултатно ) към настоящия момент съм сменил всичко възможно по предницата включително и дясната полуоска в комплект с двете карета. Посъветваха ме, че е възможно да е от гумите, но след проба с чисто нови не се усети никаква разлика. :|  Моля ви за помощ . Четох в един американски форум за чести проблеми на този модел с вибрации около 130000 км ( моята е на толкова ). Там споделят, че вероятния проблем произлиза от тампоните на двигателя. Не бих искал да ги сменям, само за да установя, че не е от там проблема.....необходим ми е съвет или , ако някой имал подобен проблем да сподели решението. Ако има колеги, които биха могли да диагностицират проблема в Пловдив....моля да споделите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам, ама моя е само на 2 и 3 та между 2700-3000об ако подавам повече газ. За съжаление и аз съм като тебе-до никъде, сменях полуоски кво ли не и не мога го хвана :) Тампоните на двигателя ми са здрави и през ум не ми минава да ги сменям, и аз не знам от кво е и съм се примерил, не знам колко осезаемо е при тебе но при мен е почти незабележимо но като го знам дразни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Rintal, sorry за оффа - Слави вече те е намерил, остава да се свържете с Explorer-a, и да сформирате Пловдивски клуб на неидентифицирано-шумящите CR-V-та. :tooth:

 

Иначе, така като гледам, отиваш навътре по веригата на заподозрените - диференциал->ск.кутия->съединител. Може и не в този ред.

 

п.п. Спирачните дискове как са?! И изчистена ли е повърхността между тях и главината?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързото включване :) При мен проблема е осезаем на всички предавки....например при 90км/ч и при рязко ускорение и изпреварване ми се клатят бузите :( . Това е безкрайно дразнещо, хваща ме страх и веднага отпускам педала на газта. В момента на разтоварване на мотора , вибрациите спират...Трябва да има решение....моля...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си сигурен, че джантите ти са прави и добре балансирани с гумите, дисковете и те са наред, провери първо тези три неща: тампоните на гредата на задния диференциал, висяшия лагер и кардана.

Ето ти една тема за размисъл, прочети я добре:

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=91124

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Emicha1 - при колегата е бил кардана, но къде бих могъл да диагностицирам това в Пловдив. Баланс на кардан в Пловдив , къде ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Пловдив не знам.

Обаче, за да елиминираш тази възможна причина, свали кардана /като преди това задължително го бележи / и пробваш дали ще тресе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тотално ли отхвърляте възможността да е някой от четирите тампона на двигателя? Каква е логиката да намалят вибрациите при ляв завой, ако е кардана? Споделете някой форумен майстор, който би могъл да диагностицира тези проблеми.  :(

 

" п.п. Спирачните дискове как са?! И изчистена ли е повърхността между тях и главината?! "

Krasi-mir какво имаш предвид под изчистена...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вътрешно каре , колега!Аз имах същите симптоми и бях направо подивял.Даже свалях и кардана за да съм сигурен, че не е от него. Появява се една малка язвичка , която се натоварва само при ускорение и тогава имаш вибрации.Без газ или на задна няма вибрации.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам предвид, при някоя предишна смяна на дискове, да е останала някоя люспа ръжда между диска и главината.Получават се вибрации все едно от крива джанта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
KRING

Публикувано Вчера, 15:08

Вътрешно каре , колега!Аз имах същите симптоми и бях направо подивял.Даже свалях и кардана за да съм сигурен, че не е от него. Появява се една малка язвичка , която се натоварва само при ускорение и тогава имаш вибрации.Без газ или на задна няма вибрации.

 

Здравей KRING , аз също имах съмнения за вътрешното каре и предвид обстоятелството, че проблема се засилва при ускорение в десен завой, предположих, че е вътрешното каре на дясната полуоска. Смених я цялата в комплект с двете карета, както съм писал по-горе. Резултата беше нулев. Може и да си прав, че е необходимо да сменя и лявото вътрешно каре, но не ми е приятно да правя проби-грешки до безкрай. Най-малкото е финансово неоправдано. Точно поради тази причина и търся майстор в Пловдив, който би могъл да се наеме с диагностициране на проблема.

 

Krasi-mir

Публикувано Вчера, 15:51

Имам предвид, при някоя предишна смяна на дискове, да е останала някоя люспа ръжда между диска и главината.

Получават се вибрации все едно от крива джанта.

 

Здравей Krasi-mir, това ще го погледна, но не мислиш ли, че при липса на съосност на колелата, предизвикана от люспа ръжда - вибрациите биха били постоянни, а не само в режим на ускорение и то засилващи се в десен и намаляващи в ляв завой? 

 

Моля колеги, ако някой има възможности за диагностика, или познава хора в Пловдив, които биха могли да помагат, може да ми пишете и на ЛС

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В единия от завоите ти намалява проблема , защото при навиване на волана трипода  на карето започва да работи по-навън или по-навътре в чашката.И съответно в единия от завоите излиза от наранената повърхност и проблема изчезва.При мен също стана много трудно диагностицирането.Накрая свалих полуоските ,  почистих вътрешните карета от греста и така го открих коп....цето.

 

 Свестен хондаджия в Пловдив -Пламен- Мугена

(PB8774HH)  , но незнам дали не работи само по техните си коли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля всеки с предложения относно проблема и евентуални начини за решаването му да сподели. Смятам скоро да продължа с опитите и със сигурност ще пиша за неволи и резултати.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, малко допълнителна информация относно проблема с мойта хондичка. Колата ми беше за боя , по каското, след малък инцидент ( един колега ме подпря в паркирано състояние ). Колата беше при бояджийте 10-на дни. Та след като я взех, веднага установих, че няма никакви вибрации  :shock: ....да но така беше през първите 5-6 километра....и после отново се появиха  :blink: . Важно е да отбележа, че си беше доста студеничко в петък....Значи навеждам се на мисълта, че не е тампон, просто няма логика да е от тампоните на двигателя. Студено-топло, какво значение има...По-скоро си мисля, дали наистина не е вътрешното каре на лявата полуоска, както съм писал по-горе, нея не съм я сменял все още. Според Вас възможно ли е хлабината на проблемното място да се увеличава при загряване и затова да се появяват вибрациите? Ако е от това - мисля да купя цяла полуоска от щатите, както направих с дясната...А, може ли да ми кажете по-евтин вариант, например откъде бих могъл да си купя само вътрешното каре за тази полуоска. Всяка препоръка ще е от полза... :worthy:  предварително Ви благодаря. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от полуоската, щом колата се е държала така, тва е каре не е бутало да се разширява от температура, а и то там температурите от триене са минимални за да водят до темп.разширения, така че спеси си тази полуоска. Не е и тампон, щото и тои няма функцията 5-6 км да е ок и после да се разшляка пак :) Абе беше хубаво да питаш тея като са я боядисвали вдигали ли са нещо на крикове , на подемници знам ли, да потърсиш връзка между техните деиствия и престоя на колата. Що ли не се обадиш да се видим да ми покажеш за кво става дума...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам развитие на проблема. Ходих при Митака в Полвдив (препоръчвам го горещо на всеки хондаджия с проблеми в нашия район Митака определено се захвана много сериозно с моето CR-V). След доста главоблъсканици сме близо до решението. В началото Митака сподели, че има съмнение за 3 неща:

1. Тампони на двигателя или диференциала.

2. Спирачни дискове. 

или

3. Каре на непипаната полуоска. 

Съответно по реда си отпаднаха карето ( беше разглобено и обстойно прегледано-оказа се ОК. ) и тампоните на двигателя -  те не показаха проблемно поведение.

След демонтаж на предните дискове, също не се регистрира ( на писалката ) проблем с тях - няма биене и са в нормите, дебелина ръбове и т.н.

Не стояха така нещата със задните дискове особено заден десен: на писалката показа 0.5мм биене :shock:  освен това дебелината беше 7мм с 0.5мм под допустимата :| .

Сменихме дисковете и вибрациите значително намаляха.......намаляха, но не изчезнаха :punk:   :tongue1: ....Митака ме увери, че кардана е ок, беше го развъртял на подемника и е спял. След като го махна....ооооо чудо вибрацийте изчезнаха. Според него присъдата е в тампоните на дифа :punch: ....В момента колата си я карам, да има вибрации, но са значително по-малко от преди. След празниците продължаваме да се ровим по гумените монтажи на дифа...след като имам резултат ще пиша отново. Весели празници на всички :santa: . И ми пожелайте успех  :spoko:

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се, че си успял да пооправиш проблема както казваш и споделяш нещата които си правил.

Относно това:

 

3. Оказа се, че Хонда не предвиждат реглаж на по вертикалната съосност за гумите на  задния мост . В моя случай задна дясна гума беше на ръба на допуснимите градуси във V наклона. По-точно на границата от 6,5 градуса по следния начин - \ . Това се оказа голям и масов проблем свързан със стабилността и пораждащ вибрации при нашите Хонди.

 

Тези -6,5 градуса /ако разбирам правилно/ не са били на границата , а много извън нея, защото нормата е -1.00 гр. , с допустимо отклонение до -1.45' , което означава ,че е била доста разчекната отзад,  нещо такова  /–\  което е голям проблем, при всички Хонди.

И чак сега когато описваш подробно какво си правил, разбирам че вибрациите за които говориш, не са точно вибрации в буквалния смисъл ,а един вид си получавал вибрации - трептения отзад и си чувствал колата нестабилна - така ли е?

 

В една друга тема, бях писал за нещо подобно което ми се получи след неправилен реглаж и след повторен такъв нещата се пооправиха. Но не съм напълно доволен и затова сега съм поръчал всички тампони по задното окачване и тези щанги които ти си сменил, но не от регулируемите , а нормални оригинални , защото и при мен има отклонение в наклона на задните колела  /–\ които е около -3.00' и се надявам след смяната им да вкарам страничния наклон до нормата. Иначе много четох и мислих за регулируеми щанги, но реших да пробвам по другия начин.

 

А за кой демпферен тампон казваш че ти е скъсан?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за баластния уловител на вибрации - 50716-S9A-000 може да го видиш тук : http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.X50716-S9A-000.TRS0&_nkw=50716-S9A-000&_sacat=0 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината не съм чувствал колата, като нестабилна, но вибрациите се засилваха при десен завой. Отдавам го на факта, че единствено дясното задно колело беше разчекнато по следния начин - \  . Не съм сигурен, че ще ги оправиш със оригиналните щанги. Това може да стане единствено, ако пружините и амортисьорите отзад са ти перфектни. В повечето случай това "разчекване" се получава от увиснали пружини или от удар ( както се оказа при мен ) . Тогава само с регулируеми ще се получи и/или нови пружини. :( 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за баластния уловител на вибрации - 50716-S9A-000 може да го видиш тук : http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.X50716-S9A-000.TRS0&_nkw=50716-S9A-000&_sacat=0 

Това нещо, всички го премахват / дори в сервизите на Хонда / , аз лично се опитах да го откъсна, защото от едната страна гумата му се беше закъсала, но като не стана го намазах със този черния силикон за стъкла и го оставих да живее.

Иначе, ако искаш да го сменяваш, го има и тук на приемлива цена  /около 80 лв./ .

 

 

 

..... Не съм сигурен, че ще ги оправиш със оригиналните щанги. Това може да стане единствено, ако пружините и амортисьорите отзад са ти перфектни....

 

Аз няма да сменявам само тези щанги, а и всички тампони на самия шенкел / по  3 бр. от една страна/ , плюс 2 бр. големи тампони на тръбите /носачите/.

Пружините са ми добри, нямам увисване на задницата, даже съм сложил подложки от 8 мм. ,които компенсираха нормалното свиване на пружините от годините , амортисьорите ги проверих и си държат също нормално.

Този наклон /–\  който се получава на задните колела / който всъщност е фиксиран при Хонда/, според мен се получава не само от омекнали пружини,а и от скъсани или много омекнали/уморени тампони. Да, с регулируеми щанги се лекува най лесно този наклон, но ако  оставиш скапаните/омекнали  тампони , няма да промениш нищо във возията на автомобила.А моята цел е не само да събера това разкрачване отзад, а и промяна на возията , която в последно време доста се е променила.

Смятам, че при смяна на упоменатите части всичко ще си дойде на място с фабрично заложените стойности, но ако не стане тогава ще го мисля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиши с резултата, като ги смениш. Мисля, че освен на мен, ще е интересно за хората, четящи темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Emicha , моля те да ми пратиш на ЛС къде го продават този демпферен тампон за споменатата сума, че все по-скъпички ги намирам. :) Предварително благодаря. Извинявам се за оф-а. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл.

Както каза

... Това нещо, всички го премахват / дори в сервизите на Хонда / ...

Аз карах 3 години без него, и нямах никакви проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги , при мен го има абсолютно същия проблем , при ускорение тресе в дясно според мен /поне така го усещам/ , проверихме  гуми ,  дискове сваляхме кардан   всичко си е ок  , оказа се язва на дясното вътрешно каре. Дотук добре , но намирам  такова каре само при официалните вносителите на хонда ,а цената там  е доста солена над 500 лв .От къде може да се закупи или поръча нещо на по-изгодна цена за предпочитане  е от България.

Автомобила е CR-V 2,2  I-CDTI 2005 година.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиши с резултата, като ги смениш. Мисля, че освен на мен, ще е интересно за хората, четящи темата.

Всичко по задното окачване - двете щанги, отдясно пет тампона, а от ляво четири тампона  е сменено с нови оригинални части.

Резултатите и подробностите, ще споделя утре след реглажа, в тази тема:

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=97389&page=2&do=findComment&comment=1057445085

Сега само казвам - първоначалните впечатления са отлични, а резултата според моето очакване!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, за да бъда обстоятелствен трябва да споделя ,че смяната на всичките части, споменати по-горе, свършиха работа. В момента нещата откъм вибрации са нормални. Колата се държи доста прилично. И все пак мисля, че правилната манипулация би била тотална подмяна на всички тампони на задния мост следвайки примера на Емича. Явно тампоните на нашите любими Хонди омаляват някъде след 120-150 000км. и , като всеки консуматив трябва да се подменят. 

Тук е мястото да помоля Емича да сподели , дали е доволен - няколко месеца по-късно, за да си направим изводи за качеството на частите..и за дългосрочността на ефекта от подмяната им. 

@Емич, моля да споделиш систематизирано и за видовете части по марки и кодове, които използвахте за подмяна.

От името на вибриращите CR-V-та - сърдечно ти благодарим. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти  rintal, резултата и подробно описание какво направих го описах доста подробно както обещах, в пост-57, от тази тема:

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=97389&page=2&do=findComment&comment=1057445085

 

Обаче специално за теб, а и за всички които имат този проблем, искам да споделя резултатите,  5 месеца след интервенцията която направих:

Колата се държи перфектно, няма тропане, няма вибрации и подскачане от дупките, стойката и е като на нова кола - няма го вече и това /-\ разчекване на колелата, а и до сега  5 месеца по късно ,не се е появило.

Относно частите - писах в другата тема, че всички тампони и щангите ги купих оригинални от Бултрако, с изключение на големия тампон на носача/тръба , но него го намерих от друго място.

Абе  с две думи -много съм доволен и прочети темата да не дублирам писането  и в тази тема.

Ако има въпроси, съм на среща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...