Jump to content
Sign in to follow this  
ivokomers

Проблем с Акорд 8 2,2 I dtec

Recommended Posts

Здравейте,

Имам същия проблем с тръбата на ЕГРа. Препоръки за сервиз в София за качествена поправка на разумна цена? Благодаря предварително!

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 3/14/2018 at 23:47, mcd написа:

Оказа се че е била заварявана веднъж. Жабите не обичат да дават пари и са големи мърлячи.

Както и да е... завариха я отново дори са я пръснали с някаква антикорозионна боя. Дано да няма грижи повече.

Здравей,

Би ли ме опътил към твоите майстори, имам същия проблем, но не ми се дават 500+ лв за подмяна. Благодаря предварително!

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 1/6/2018 at 22:43, shofera написа:

Здравейте,

Имам същия проблем с тръбата на ЕГРа. Препоръки за сервиз в София за качествена поправка на разумна цена? Благодаря предварително!

 

Сигурен ли си , че проблема ти е идентичен?

За Акорда от аватара ти ли говориш?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не, имам 2 акорда, 7ма и 8-ма ген., очевидно става дума за 8-цата. И да, проблемът е идентичен, демонтирахме го и тръбата е сцепена на оребрението, сега очаквам обаждане дали заварката ще е успешна. :)

Edited by shofera

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма как да не е,поне при мен стана без проблем.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 11 часа, policeman написа:

Няма как да не е,поне при мен стана без проблем.

Благодаря ти, надявам се! Ето и как изглежда тръбата към момента, пукнатината е доста зловеща.IMG-e54cbc107532beca1bd408d357437a1a-V.thumb.jpg.825e404f5b18818d69bbe6dea6c1c9a0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ще ти заварят двете витки и става.Аз карам така вече доста време

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте. Много ли е играчка до достигането до тази тръба. Някой с опит може ли да сподели пътя на разглобяване?

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 5.12.2015 г. at 19:16, ivokomers написа:

Здравейте колеги ,

 

Наскоро си закупих мечтаното комби Хонда акорд 2,2 I DTEC 2009 г.

За съжаление ентусиазма ми се изпари бързо .

Проблема е ,че автомобила за 150-те си коня не е никак пъргав (правя сравнение с предишната ми кола Мазда 6 комби 121  к.с)

Също  така съм карал Хонда 2,2 дизел предния модел 140 к.с който е много по-пъргав и много по-икономичен  .

Моята Хонда извън града ми дава 7/100  при 100-110 км/ч, което е  много според мен.

 Направи ми  впечатление, че от към двигателя се чува едно шуштене .

 Също така  през въздух отводаот към шофьора влиза  миризма на изгорели газове.

Също е положението и като вдигна предния капак , мирише .

Разбрах,че тези Хонди имат проблем с някъква тръба към ЕГР .

Възможно ли е разхода на гориво и малката пъргавина да е от  нея ?

Може  ли някой да  ми даде повече инфо за  това ?

Благодаря предварително !!

 

Здравейте

колегата не влиза май вече.

Някой друг правил ли го е този тунинг и работи ли ви круиз контрола след процедурата, защото чувам, че много често спира да работи та малко се чудя колко е безопасна тази процедура.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 12.06.2018 г. at 9:12, shofera написа:

Благодаря ти, надявам се! Ето и как изглежда тръбата към момента, пукнатината е доста зловеща.IMG-e54cbc107532beca1bd408d357437a1a-V.thumb.jpg.825e404f5b18818d69bbe6dea6c1c9a0.jpg

Късно видях поста ти - предполагам вече си я направил. Тази тръба ми изглежда като новия модел - тази която уж е подобрена версия на старата - съдя по мрежичката - мисля, че старата няма мрежичка.

Та явно и тя не си заслужава да се купи щом пак се е спукала.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Новите са с мрежа.Тия дви подмених и моята с новия модел .Разхода ми падна с около литър и вървежа се подобри значително .

Edited by policeman

Share this post


Link to post
Share on other sites

E нали това казвам - горе на колегата и тя е с мрежа - явно не изкарват и те.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Донякъде сходен проблем ми се появи и съм в леко незнаене какво да правя. Днес, след около 5 км. каране на градско, на един светофар забелязах лек пушек откъм лявата страна и миризма на изгорели газове. Като спрях след малко и отворих капака - пушеше точно както е показано в едно видео по-нагоре в темата. Обаче, след още 10-15 км, прибирайки се към офиса , всичко изчезна - нито дим, нито миризма. Пусках, спирах духалките, за да усетя нещо - НИЩО  като дим и/или миризма.Не ми е светило нищо, нямам проблем с ДПФ, карам всяка седмица по 60-70 км. извънградско и предполагам, ДПФ се регенерира нормално. На градско малко карам. Колата си върви нормално, на вид всичко е наред. Само където за 10-ина минути пушеше и миришеше. Та може ли да е въпросната тръба, за която става въпрос по-горе ? Ако е тя - защо беше за 10 минути ''ситуацията'' ? Благодаря предварително на всички за мненията и идеите .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако имаш читав майстор мини да я погледне, възможно е, ако е спукана да пропушва повече и по-малко в зависимост от режима на ЕГР-а (отворен/затворен) вероятно в зависимост от карането. Когато се появи при мен също се случваше един път да пуши доста, друг път слабо...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, shofera написа:

Ако имаш читав майстор мини да я погледне, възможно е, ако е спукана да пропушва повече и по-малко в зависимост от режима на ЕГР-а (отворен/затворен) вероятно в зависимост от карането. Когато се появи при мен също се случваше един път да пуши доста, друг път слабо...

 

Работата е там, че нямам майстор. Колата я имам от година. Ходил съм при Слави за нещо дребно и на др.места за смяна консумативи.... Бихте ли препоръчали някой за този проблем, в София? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 2 часа, stany681 написа:

Работата е там, че нямам майстор. Колата я имам от година. Ходил съм при Слави за нещо дребно и на др.места за смяна консумативи.... Бихте ли препоръчали някой за този проблем, в София? 

И колко време може да се кара така? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Здравей отново,

Аз в общия случай ползвам услугите на Омбре, конкретно за предишната 8-ца (с която беше и проблемът) - ходих при един пич в Слатина след колелото на автобус №9, той ми завари тръбата за около 100лв. Сега карам фейслифтова 8-ца и обмислям направо да изключа ЕГР-а софтуерно и да го запуша при човека, който ми махна проблемния ДПФ на предишната. Пиши ми на лично за координати да не излезе като реклама. :)

Edited by shofera

Share this post


Link to post
Share on other sites

Можеш да караш и така,но ще ти мирише в купето при пуснат вентилатор на място .Отделно от там разтоварва турбината,защото цепката ще се увеличава с времето.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, policeman написа:

Можеш да караш и така,но ще ти мирише в купето при пуснат вентилатор на място .Отделно от там разтоварва турбината,защото цепката ще се увеличава с времето.

Благодаря за инфото. Явно ще се прави, понеже обичам по колата всичко да си е наред. И понеже това ми е първия дизел(не знам има ли всъщност значение), ако нямам проблем с ДПФ, добра идея ли е да се елиминира ЕГР-а, и компа на колата да го игнорира? Не съм привърженик на подобни интервенции, но понякога човек няма друг правилен ход. Питам по принцип. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 22 часа, stany681 написа:

Благодаря за инфото. Явно ще се прави, понеже обичам по колата всичко да си е наред. И понеже това ми е първия дизел(не знам има ли всъщност значение), ако нямам проблем с ДПФ, добра идея ли е да се елиминира ЕГР-а, и компа на колата да го игнорира? Не съм привърженик на подобни интервенции, но понякога човек няма друг правилен ход. Питам по принцип. 

Направо търси някой да ти го затапи и направо прави ремап😉Има доста тунинг фирми предлагащи услугата

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Здравейте,искам да питам колегите с проблем с миризмата на изгорелите газове в купето на 8ген., как са решили проблема.

Съмненията са за изпускане, от една от няколкото метални гарнитури,към турбото.

Не се разбира коя.Знаете ли коя е проблемната?

GIF-87b676714f2720eba900046d92eb190b.thumb.gif.6399827df131715ec860e99563672a55.gif

Edited by JHM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей,

 

Прочети кореспонденцията отгоре, доста подробно е описано, проблемната тръба е на ЕГР-а.

Ето и още малко инфо:

 

06187rl0305.jpg

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, shofera написа:

Здравей,

 

Прочети кореспонденцията отгоре, доста подробно е описано, проблемната тръба е на ЕГР-а.

Ето и още малко инфо:

 

06187rl0305.jpg

 

 

 

 

Да му се не види и тръбата.... Преди 20 дни на градско ми изпуши и замириса( писах по-горе)....Спекох се , отидох при Слави. Потвърди ми за спукана тръба и му я поръчах.Към 20-ти ще я сменяме. ОБАЧЕ - ОТ ЕДНОКРАТНОТО ПРОПУШВАНЕ , ТА ДО ДНЕС - НИЩО ОТ ''СИТУАЦИЯТА'' НЕ СЕ ПОВТОРИ - НИТО ДИМ, НИТО МИРИЗМА. Разбирам, че се случва, като ЕГР-а отвори, ама за 1000 км. да не отвори веднъж ??? Иначе колата си върви като пушка, никакви проблеми или забележки. Та не разбирам набутах ли се с тази предстояща смяна, що ли ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не,не си.Изпушва когато влезе в регенерация и спреш на място .От цепнатината ти разтоварва турбината,а от там и мощността пада.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 6 часа, policeman написа:

Не,не си.Изпушва когато влезе в регенерация и спреш на място .От цепнатината ти разтоварва турбината,а от там и мощността пада.

Аа, сега ми стана ясно. Така е, като не съм инженер :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е,няма лошо:cool:Човек се учи докато е жив:zen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 2 часа, policeman написа:

Е,няма лошо:cool:Човек се учи докато е жив:zen:

Благодаря много за инфото, policeman.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:thumbs1:Няма за какво

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Успешно сменена спукана тръба ЕГР. Ето я и старата. 

IMG_20190729_164944.jpg

Edited by stany681

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сега по-добре ли усещаш колата?🤓

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Преди 3 часа, policeman написа:

Сега по-добре ли усещаш колата?🤓

Не знам. Минах 3 км. На градско. Утре имам 50-60 извън София, не знам защо, но не мисля, че ще се усети нещо.. . 

Edited by stany681

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мен беше драстично

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...