Jump to content
atoma

Колеги моля за помощ да помогна на приятел

Recommended Posts

Здравейте,

 

Заглавието на темата говори от какво имам нужда, а именно да опитаме да дискутираме непознат по нашите ширини автомобил. Та историята е следната, мой много близък приятел иска да смени проблемното си Волво за Honda Accord 7-ма ген. Та моя приятел е харесал това комби Honda Accord 7-ма ген. 4WD 2.4 автомат, и в момента колата е запазена за него до идния Четвъртък като до тогава трябва да му кажа на базата на какво е направена тая кола. Дали ходовата би била ОК и като цяло ако мога да му намеря накаква информация. До колкото знаем с него колата е правена само и изцяло за Япония и до там. Шасито на базата на CR-V ли е и какво е идея си нямаме. 

 

Бих бил ви благодарен ако направим една интересна дискусия  за въпросния автомобил.

 

ЛИНК към колата.

 

Ето и направо снимките и:

 

 

 

 

 

Дргия му вариант на кола е това SUBARU LEGACY 2007/5 ЛИНК

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак тоя акорд е сбирщайн някакъв. Мотора му е 160 коня, кутията му е като на ЦРВ ама най-вероятно има разлика в предавките. Задния диф и той като на ЦРВ-то изглежда.

 

update: след кратка проверка резултата е следния - Купето си е на акорд, окачването също. В задното окачване има минимални разлики (да не кажа никакви) колкото да влязат полуоските. Обаче нито кутията, нито раздатката, нито задния диф са като на някоя от европейките (или поне парт номерата не са същите). Единствено предната част на задния диф е като на ХРВ от 2005 година.

 

Но 4wd-то му е същия миндил като на всички хонди. Ако на приятеля ти наистина му трябва 4WD да взема Субаруто

Редактирано от Wyvern
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля че ако държи да е 4WD да взема Субару-то, не че е по читаво ама ако се счупи нещо по скорости, диференциали, полуоски и тн едва ли ще намери някъде части.
 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CRV-то е на платформа Сивик англичанка. Този Акорд явно е на платформа Акорд, или Акура TSX SPORT WAGON AWD. Обаче не можах да разбера, каква е системата 4х4, RT-AWD или SH-AWD.

 

Безспорно Субару е с по-добро 4х4.

В случая обаче и двете коли са JDM-ки, което предполага, че и Субаруто може да има някакви разлики от европейките. Значи намирането на резервни части би трябвало да е еднакво трудно, както за Хондата, така и за Субаруто.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предвид, че и двете коли се намират в YOKOHAMA - JAPAN, къде ще се кара евентуално? Ако ще се карат там, едва ли ще има проблем с частите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло той се е спрял на тези две коли защото цената е определяща, този акорд е по евтин от всички други които са само с предно с толкова колкото да си плати доставката от Япония до мястото на което живее. Като цяло за това се е и спрял на този автомобил. Там където живее той движението е обратно на нашето и за това се е насочил към деснячка, но пък другото е че там зима няма и аз се чудя защо му е това AWD. Като цяло доста ми е странен този Хавтомобил особено с тоя плюш по седалките.

 

От прочетеното до сега мнението ви е да бяга от тази кола, ако съм разбрал правилно. Ще се опитам да му обясня че е по добре да си вземе нещо на предно само.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... От прочетеното до сега мнението ви е да бяга от тази кола, ако съм разбрал правилно. ...

 

 

Не мога да твърдя такова нещо, особено след направените уточнения за местоживеенето. Даже бих казал обратното, да я взема щом е така. Това "там, където живее ..." ми звучи като тук, където живея аз. Таааа тук JDM-kите са на особена почит, точно заради цената, малкото изминати километри, и екстрите, които липсват (или са опция) при европейските аналози. От личен опит с 2 броя CR-V RD1 JDM, мога да кажа, че разликите между японките и европейките бяха незабележими, на общия фон от удоволствието да караш JDM-ka. На предишната ми работа още трима от колегите ми караха (двама от тях още си ги карат) JDM-kи - Паджеро Шогун, Митсубиши Еволюшън, Митсубиши RVR, Tойота Лусида, Нисан Елгранд. Не са се оплаквали с трудности по намиране на части, а и обикновено качеството на изработка на японките е на доста по-голямо ниво от това на европейките. Аз например съм имал само 2 лееееееки проблема с части за CRV-то. Единия беше разлика във външното каре, обаче JDM карето всъщност се оказа каре от Сивик. Купих си цяла полуоска + Каре през ebay от Япония, на цена  с доставката в пъти по-малка от обявената ми от мейн дилър, Другата разлика беше в катализатора - японския беше по-къс (или по-дълъг, не помня), съответно разлика  и в средното гърне. Ако купиш само едното от тях, работата се оправя със заварка, обаче дължината на двете заедно си беше точно, колкото на европейските. Всичко останало по колата съм си поръчвал без проблем от местни дистрибутори.

 

В заключение, да повторя - аз бих купил тази кола, както и всяка друга JDM-ka ;)

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера защо да е сбирщайн колата. Има си рама, има си номер на купе, и такъв за двигателя. Километража е до 180, едва ли някой си е играл да го маха и прави упражнения да го преправи от 2ХХ до 180.

Просто автомобилът е правен за Японския пазар. Що се отнася до 4WD vs. AWD на Субару, Субаруто е по-добро, защото е асиметрично постояно задвижване на всички колела, четете в гугъл повече. Факта, че са японки и правени за Япония, би следвало да значи че са достатъчно здрави и поддържани. Според мен, който и от двата да си вземе, ако е решил да е един от тях, не би имал проблем да ги поддържа, очаквайки поддръжката за години напред да е само консумативи. Все пак винаги питайте продавачите/собствениците въпросите, които ви вълнуват.

Редактирано от crown_bg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Километражът е до 180 км/ч, всъщност има още едно деление, т.е. до 190. Доколкото съм чел това е така, защото по закон в Япония всички коли са ограничени до 190 км/ч. Нямам представа дали е все още валиден такъв закон, т.е. тия 190 км/ч на циферблатите да са останали нещо като традиция. На моите също беше до 180. Максималната скорост я даваха 175 км/ч, и точно толкова си вдигаше, без значение колко е пълна колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и предположих, понеже и на Субаруто е до толкова, явно там не са на почит високите скорости и съответно трепането на популацията в следствие на тези скорости, но и двата автомобила са почитани и уважавани в Япония, който и да вземе твоят приятел няма да сгреши, само нека хубаво да си ги провери.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверката ще е като слезе от Ro-Ro кораба, гледах в сайта имат и такса за проверка но не се знае колко е актуална. Довечера ще се чуя с него да му кажа инфото което съм събрал до момента. Ако някой се сети още нещо да сподели. 

 

До 190км е защото в Япония имат ограничения заради полицейските коли които могат да вдигат само до 190км/ч нещо такова помня.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До 190км е защото в Япония имат ограничения заради полицейските коли които могат да вдигат само до 190км/ч нещо такова помня.

Така обясняваха в Бързи и яростни:Токио дрифт
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Километражът е до 180 км/ч, всъщност има още едно деление, т.е. до 190. Доколкото съм чел това е така, защото по закон в Япония всички коли са ограничени до 190 км/ч. Нямам представа дали е все още валиден такъв закон, т.е. тия 190 км/ч на циферблатите да са останали нещо като традиция. На моите също беше до 180. Максималната скорост я даваха 175 км/ч, и точно толкова си вдигаше, без значение колко е пълна колата.

180 си е разграфено, а не 190, и да, точно 180км/ч е лимита на колите , който по закон производителите на коли в Япония трябва да слагат. Дори и мощните коли са ограничавани както на макс.скорост така и на макс.мощност.

Но тези лимити лесно биват премахвати от собствениците на автомобила, след закупуването му

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да завърша темата, моя приятел избра Субару-то, за съжаление. Притесни го това че щатските Акюри не са като този Акорд и ще му е трудно да си намира части. А такова Суби има и в щатите от където може да си пазарува по бързо и безпроблемно.

 

 

Благодаря на всички включили се в дискусията.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да му е честито. Не е лошо лЕгаси-то, но е по-тесничко и капризничко, та ще му трябват части.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги.

За да не отварям друга тема, питането е свързано донякъде с тази тема.

 

Някой има ли представа, каква е процедурата по регистрация в България на МПС внос то Япония.

Редактирано от Чавдар K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип не би трябвало да е по-различно от тази за внос от САЩ, но за да получиш адекватна информация, най-добре се обади на тел. на http://customs.bg/

и си задай въпросите, там ще ти дадат актуална информация. Законите и точките в законите и т.н., се менят постояно, така че дори някой да ти каже, има вероятност тази информация да е стара вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох закона за движение по пътищата, частта, която касае регистрацията, но не е описано много ясно, какво точно се изисква.

В митницата ще ми кажат какви митнически сборове дължа, но не и какво ми трябва за да мина през КАТ. Дори е много вероятно, да ми я обмитят, да си платя ДДС и после да не мога да я регистрирам ... 

Редактирано от Чавдар K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не я прекараш през Англия?!

 

Тук е пълно с JDM-ки. За съжаление не съм проучвал въпроса с митата, и нямам представа, за какво иде реч. Обаче има множество сайтове на търговци, занимаващи се само с продажба на коли втора употреба от Япония. Същото положение мисля, че е и в Кипър.

 

В България, всички по-стари, големи "джипове" с десен вилан, тъмни стъкла, ветробрани, булбар и стърчащо от преден ляв калник огледалце са JDM-ки, внесени от Англия.

 

Предишните ми 2 CRV-та бяха такива, и доколкото знам, за да се регистрират в Англия им се монтират допълнително заден фар за мъгла (всички JDM-ки нямат) и имобилайзер. Това с имобилайзера е за по-старите, по-новите може и да имат вече.

 

Щом в Aнглия става, не виждам причина в България да не регистрират JDM-ки, все пак сме в същия Европейски Съюз, нали!

 

edit:

В оффроуд форума има колега, работещ в КАТ София, с когото можеш да се консултираш.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже ми изтече времето ;)

 

edit:

Това със вноса на JDM-ки, мисля е въпрос за нова тема.

 

п.п. Не мога да не споделя следното - у наше село се подвизаваше едно момче с Integra Type-R '04-та, JDM-ка, стокови 220 магарета + жокери. Та той си имаше частен номер, два комплекта.

Единият, квадратни табели отпред и отзад, стандартни за Англия и Япония:

 

DC 5I

VTC

 

Другият, нелегален за Англия, и поради тази причина с бърз монтаж/демонтаж

 

DC 5

I VTC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да те поправя, че Англия не е в ЕС, и техните закони са доста различни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обърка съм се, останал съм с впечатлението, че са против Съюза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...