Daniel™ 13 #1 Публикувано 27 Септември, 2015 Колеги тази вечер се заиграх на един светофар с една 4ка тди и този взе че ме дръпна верно с 1 кола но ме дръпна Аз съм с Фастбек 1.6 126 коня в тек. В тека не помогна споделете вашия опит от някакви подобни изпълнения?> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batzerga 34 #2 Отговорено 27 Септември, 2015 Aз вече писах в някои от другите теми но ...... на дизелите може да се слага газ за 300лв. Може да им се прави и remap за 300лв. Moже и хибридно турбо да им се прави за според-зависи лв. Газта при нафтата идва като nitro като химическа смес и води до пълно изгаряне на нафтата. Аз реших и направих нещо подобно на 7-ма генерация с 1,7 isuzu мотора (100 коня). Резултатите са откачени, колата започва да движи като бензин, т.е. най-добре в последните 1к оборота. С remap конете от 100-на подрипнаха на 130-140, а с добавена +lpg при нормален порцион на газта към 180 коня и 370 Nm въртящ момент. Хем е икономично, че заместваш част от нафтата с газ, хем с газта към нафтата към 20 пъти се намаляват емисиите на NOx, 'заради пълното изгаряне на горивото (нафтата нормално изгаря на 80%, с добавената +газ на 97% като при бензина), с което си еко и тушираш минусите от скандала около VW, които се разгарят в момента. Колата вместо за 12 секунди прави 0-100 за 7-ка, ако не приплъзне съединителя и за 6 и нещо секудни. Откачено и безумно е за помисъл. Колата над 100 движи както до 100, натискаш, а то продължава да пълни километража ........ на Костинброд на правите някакво BMW 7-ма серия го оставих в огледалата, 'ма гледам километража ..... то 190 направило и се покачва и върнах газта. И с мене да се заиграеш с твойта колица …… EP4-та 'дето уж е дизел и е 100 кончета ..... само ще гледаш как на дизелов сивик задницата се катапултира напреде . С тая кола вече като съм в завой и дам газ колата нищо, че е с предно я хлъзгам контролирано с тоя въртящ момент. Даже колата с добавената газ спира да звучи и дизелово и придобива освен бензиново поведение да се разгръща плавно от 2 до 5 хиляди оборота и звучи и бензиново. В момента чакам да ми направят нов подсилен съединител, че чисто нов заводски едвам удържа и буксува и скоро ще му дойде времето. Тогава мисля да дойде ред и на хибридно турбо от GT 1749va или от 1752 за едни 222+ коня както идваха сметките. На мене от 100 към 180 коня прехода с remap+газова ми излезна 300+300=600 лева. Ако не го видиш на живо няма повярване на това, което го разправям, ако не го бях видял преди на приятел направено и сега ако някой ми го говоеше щях да го мисля, тоя човек за луд или лъжец ..... хората ми се подиграваха, че споделих в един друг форум една реална случка ........ на преките между светофарите в Люлин се гонках с Ферари-то на Happy и бях с него заедно първа кола, докато не се прибра в бокса (Happy Люлин) и не успя да ми избяга, а оня уж го дрифтеше и изсилваше на мЕсто. Когато ми остане време с удоволствие бих се появил на някоя форумна сбирка, на последната месечна в София няма как, още съм във Франция. На jap феста ходих да покажа, че може да има дизел с газ и има голЕма далавера, но почти никой не провяи интерес. В България за съжаление цари едно закостеняло мислене, че само с бензин се постигат добри резултати, никой не признава алтернативните горива и комбинации . 3 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #3 Отговорено 27 Септември, 2015 Голфу дизел ли беше, нормално е да те ошамари. Това с газта в дизел съм го виждал на пътната помощ на комшията. И той твърди същото повече върви и занижени разходи за горивА. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #4 Отговорено 28 Септември, 2015 Мен ме победи Пасат 1.9 тди.Само че с чип (около 130-140к.с) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #5 Отговорено 28 Септември, 2015 Седем месеца карах англичанка 1.6 Vtec 125 коня. Е, няма такова куцо нещо. Голф 3 115 коня ме държи отпред до 90, Толедо 125 коня прави по-добър старт, Хонда 115 коня е на кантар. Още разни други, които не се сещам. Махнах Vtec-а, нещата станаха други. Да можеше и други подобрения да направя, но не е там работата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #6 Отговорено 28 Септември, 2015 (Редактирано) Колега, не се обиждай ама щом не можеш да се справиш в Голф 115коня и пак толкова Сивик икономик предполагам значи караш някакъв супер изпърдян двигател.Няма вариант, в който да махнеш VTEC-a и да върви повече.Кой знае колко разбазикан ти е двигателя и какви тунинг ,,майстори" са се гаврили с него и електрониката му. Редактирано 28 Септември, 2015 от Беселин 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #7 Отговорено 28 Септември, 2015 (Редактирано) Executor той не ме би много или убедително въпроса е че имахме голямо разстояние а дизеляка се развърта по бавно това му помогна почти до края бяхме равни накрая ме дръпна явно на 3та в турбото като влезна. А без витека не виждам как ще върви повече. Та аз го усещам как ме лепи за седалката макар и леко като се включи. Нещо имаш нередно по колата. Я запушена генерация я някой датчик я нещо друго. Batzerga ела на някоя среща че ми стана интересно това за което ми говориш Редактирано 28 Септември, 2015 от Daniel™ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batzerga 34 #8 Отговорено 28 Септември, 2015 Искам, 'ма все се отваря нещо и пропускам. А с газта към дизела турбодупката изчезва, т.к. турбината се развърта много по-бързо, също така при превключване на предавки турбото остава живо за 1-2 секунди и като минаваш от предавка на предавка си все в boost и цедиш от началото на турбозоната до прекъсвач като при бензинова кола. Погледни за повече обяснения и динографика с намалено, а не с нормално подаване на газ от тоя пост: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44905&p=1057435913 Сравнението е на ефекта от remap или от +газ, в други форуми съм давал графика, че ефекта от газ и remap е кумулативен, т.е. ефекта се натрупва. Аз идиота бях забравил кранчето на газта в позиция със супер намалено подаване, че щях да ходя до Гърция тогава и резултатите са компроментирани (по-слаби) спрямо нормално изчисления подаван порцион на газта към нафтата, та ефекта е и по-голям спрямо покаания на картинката. На майсторите от Годеч Adler, Богомил, който дизелчиите масово ползват за remap, преди не беше виждал нещо подобно и човека нямаше да ми повярва на ефекта, ако сам не го беше видял на dyno-то му. На 1,9 VW group TDI двигателя съм гледал с remap+lpg+hybrid turbo по-слабия модел двигател как изкарва 260 коня и 275 след още малко тунинг на турбината. По другите форуми жалките.... само ми се подиграваха, а ги канех на среща да дойдат да видят с очите си за каква мания от нищо-нещо иде реч, а те жалките ..... не щат и само се подиграват, нищо, че им давах резултати от dyno. За съжаление в такива времена живеем, че.. по нашите пътища вече масово не са с Golf или BMW, a c Audi. И ни се подиграват, че оризници сме били карали и т.н. Всеки път като накажа поредния Audi.....по Петрохан и му видя.....физиономиика в огледалото за задно виждане от типа, " 'ма как тая Honda ме изпреварва и не мога да я стинга" ....... ми става густо-густо. 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #9 Отговорено 28 Септември, 2015 ...аз имах старт преди години с англичанка д16з6 двигател с подобрявана изпускателна с-ма и си падаше от моето купе прилично поне с 4/5 коли. Аз съм стоков. А пасат 130 коня нема начин да бие малкия втек в хеч или купе. Преди време един приятел беше взел един такъв и се представи плачевно. Говоря за старт от място. Преди месец имах закачка с Мерцедес Ц класа 220 сди на прибиране към Русе от Разград на нагорнище и го изпреварвах без проблем макар и бавно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batzerga 34 #10 Отговорено 28 Септември, 2015 Еди Ведър, имам съсед с малкия vtec стоков 1,6 двигателя. След като го повозих из квартала в мойто дизелово Хонде с добавена газ човека слезе уплашен. Тоя пасат е със същия двигател като дадената в предния ми пост на клипчетата Шкода. Погледни на второто клипче след dyno теста има малко demo как върви колата за да добиеш представа за каквва разлика иде реч. Аз имам пълната увереност, че дизеловата ми 100 к.с. стокова Honda вече върви поне колкото type-r stock. Aко са му правили remap и hybrid turbo на оня иди-дойди, ако са ѝ сложили +lpg и старта от място е брутален и нямащ нищо общо със stock мътвец diesel. Нарочно реших да не качвам неща от видеорегистратора ми, че ще съм за вземане на книжка директно, нищо, че имам пълен набор контролни точки оставащи ....... но ако се реша да качвам, ще има геройства от сорта на изпреварване на 4 автомобила едновременно на къса отсечка по Перохан или 40+ изпреварвания и никой друг изпреварил ме по Петрохан и т.н. Това с предната ми бензинова Хонда 6-та генерация хеч не можех и да си го помисля, сега е ежедневие. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #11 Отговорено 28 Септември, 2015 ...аз говоря за коли, които вероятно нямат газ и чип. Разбира се след като се чипоса един дизел и се направят други подобрения то и конете се покачват и естествено резултата няма да е в моя полза. Но коли под и 140 коня и по-тежки от моята мисля, че е нормално да губят от мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batzerga 34 #12 Отговорено 28 Септември, 2015 Е чипосването с верификация на резултата на dyno е 300лв., всеки с дизелова, която иска да я ръчка вече го е направил чипосването . Другите са направили чипосване, ама за намаляване на конете и за още по-икономичен разход, те са се предали предварително . А чипосалите за performance благодарение на двойния на твоя въртящ момент, с който разполагат дизелите, колата и 4-ма човека да са в нея не се усеща осезаема разлика във вървежа, та при дизелите теглото не е чак толкова определящ фактор и по-тежки коли ще се учудиш въпреки товара колко пъргави могат да бъдат. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #13 Отговорено 28 Септември, 2015 аз съм с д16у2 само да кажа каква е разликата със d16z6? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #14 Отговорено 29 Септември, 2015 Всеки път като накажа поредния Audi дрисльо по Петрохан и му видя жалката насрана физиономиика в огледалото за задно виждане от типа, " 'ма как тая Honda ме изпреварва и не мога да я стинга" ....... ми става густо-густо. А така, само бой за четирите нули. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 334 #15 Отговорено 29 Септември, 2015 (Редактирано) batzerga, качвай клиповете в "тубата" да ги зяпаме. На мен лично ми е интересно да видя това, за което говориш. Предполагам ще са интересни не само в България, предвид това, което си постигнал като тунинг. Иначе за квото са ти тия клипове. Просто подбери някои, които не са достойни за "аз репортерът". Редактирано 29 Септември, 2015 от boiskii 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #16 Отговорено 29 Септември, 2015 batzerga, много хубаво за постигнатите резултати. Чел съм и из други форуми за газ към дизела и навсякъде хвалят метода. Обаче никъде не срещнах нищо критично за това, а всяко нещо си има + и - Интересно ми е да разбера, за негативите към мотора примерно и дали изобщо има такива?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #17 Отговорено 29 Септември, 2015 batzerga- без обидни квалификации колега! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batzerga 34 #18 Отговорено 3 Октомври, 2015 boiskii няма да качвам мои неща, чак толкова mental не съм, пазя си ги за 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shtangista2 50 #19 Отговорено 15 Октомври, 2015 Вече има доста тдита 1.9 с по над 250кс. Трябва да сменяме двигателите!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #20 Отговорено 15 Октомври, 2015 Прав си. Имам познат кара А3 1.9 208 коня основното е че мина на хибридно турбо + ощя някои неща. Ако не ти каже ще има да се чудиш кво става. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batzerga 34 #21 Отговорено 17 Октомври, 2015 Най-якото подобрение е като сложи и газ. Вашите приятелчета с дизелите с хибридни турбини може и да имат много коне на картинката от dyno стенда, но те тия коне ги ползват ефективно само в много тесен диапазон от 1к оборота. Няма да повярвате до какви странични ефекти води, които правят колата от муден скапан дизел в звяр на пътя добавянето на автогаз. Заради +lpg-то в изгорелите газове влизащи пак в турбото, турбото остава 'живо' за секунда-две като махнеш десния педал и опиташ да превлючиш на по-горна предавка ....... та си все от boost в boost. Заради lpg-то колата почти мигновенно влиза в турбо режим. Това на практика прави колата turbo lag free. Все едно караш атмосферка. Последния 'пирон' е, че с +lpg-то с нарастване на оборотите и конете линейно растат, а въртящия момент не пропада брутално след 3к оборота както се случва при default дизелите. С това колата се държи бензиново като поведение, колкото повече я настъпваш в обороти, толкова повече върви и така си цедиш всяка предавка до прекъсвач. На старата ми 6-та генерация Civic правех почти всеки път 90 на втора, сега с тая 7-ка с +газта са малко по-къси предавките и си я цедя към 80 на втора, а ако не беше добавката едвам 60+ правех, които толкова правех на първа със старата 6-та генерация. Искам да кажа, че вашите хора са подобрили дизела, но той пак има дизелово поведение, ако добавят автогаз дизелите им ще се карат все едно карат бензинови коли. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #22 Отговорено 17 Октомври, 2015 А бе ясна работата. Няма смисъл да се говори повече. "Заради +lpg-то в изгорелите газове влизащи пак в турбото, турбото остава 'живо'." Тук не си много прав ама айде . Все тая, да не влизаме в излишно спорове. На който не му върви колата да прави необходимите подобрения (ако има финансова възможност) и така... Безкрайна тема. Най-важното - колкото и да си бърз винаги ще има по-бърз. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dctR 85 #23 Отговорено 17 Октомври, 2015 batzerga - погледни си личните съобщения Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #24 Отговорено 17 Октомври, 2015 Нищо не ти разбрах, ама все тая. Утре съм в Сливен заповядай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batzerga 34 #25 Отговорено 17 Октомври, 2015 Твърдиш, ч 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #26 Отговорено 18 Октомври, 2015 Колега, похвално за доработкака, на мен самият ми беше доста любопитно още като разбрах за метода, но не наричай хората мърша и боклук, само заради изказването на различни от твоето мнения. Всеки допуска грешки, вярвам и ти. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batzerga 34 #27 Отговорено 18 Октомври, 2015 Не а. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #28 Отговорено 19 Октомври, 2015 Спокойно бе човек. Дали си прав или не ти си знаеш. Какво се палиш от мнения на хора като мен, които даже не познаваш ? Голям flood за едното нищо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takumi Fujiwara 407 #29 Отговорено 22 Октомври, 2015 Прав си. Имам познат кара А3 1.9 208 коня основното е че мина на хибридно турбо + ощя някои неща. Какво значи хибридно турбо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dctR 85 #30 Отговорено 22 Октомври, 2015 Прав си. Имам познат кара А3 1.9 208 коня основното е че мина на хибридно турбо + ощя някои неща. Какво значи хибридно турбо? Едната част(топлата) на турбото е от неговата си кола, за да може развъртането на колата да остане в същия диапазон, а другата част(студената) е от по-голяма турбина, за да може в същия този диапазон това турбо да прави по-голямо налягане. 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #31 Отговорено 22 Октомври, 2015 0-100 за 6 и нещо, па си и верваш,похвално... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batzerga 34 #32 Отговорено 22 Октомври, 2015 Пиши ми на лично. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #33 Отговорено 22 Октомври, 2015 (Редактирано) Пич 6 секундни са хот хечове, които са 250 коня плюс, прекалено зает съм за да се шляая...качи клип с 6-те секунди и имаш публично извинение, не съм хейтър а реалист.... Редактирано 22 Октомври, 2015 от bongo789 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batzerga 34 #34 Отговорено 22 Октомври, 2015 dude въпросните хот хечове не вярвам да имат към 400Nm въртящ момент. И не говорим за flat 6, а за под 7 секунди и то когато съм uber перфектен при превключванията на предавките. И както си реалист ако си Honda-джия ще си спомниш, че на type-r атмосферката на 7-ма генерация ЕР3 като е 200 коня прави каталожно 0-100 за 6,5 секунди при наполовина на въртящия момент постиган от газо-дизела. А моя мизерен газо-дизел е към 180к.с. и 370Nm на същото купе и същите килограми (EP4). Ето ти 'реалистка' храна за размисъл може или не може. Няма да се занимавам да правя клипове, мързи ме да доказвам нещо на хората при положение, че им предлагам да го изпитат и видят наживо, та някой ако иска да си уговаря среща с мене чрез лично съобщение да го повозя и да снима и да качва. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #35 Отговорено 23 Октомври, 2015 Dude пусни с тема с проекта или там каквото мислиш че си постигнал! Стига го натрапва нещото,не си открил топлата вода дизел с газ бъди спокоен 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batzerga 34 #36 Отговорено 23 Октомври, 2015 Dragi4 естествено, че не съм открил топлата вода. Аз самия го видях това от човек навъртял към 80к километра на дизел+газ вече. А тема няма да пускам, мързи ме . Какво да го наптрапвам нещото, споделих какво се случва и какви са резултатите. Обвиняват ме, че нещата които споделих са неверни. В отговор каня хората на среща да видят наживо, пък те не искат. Губих си времето преди месеци да пускам dyno графики и обяснения в друг форум просто за да видят хората, че имат много тънкана опция да си подобрят колата и да са и 'зелени' покрай цялата далавера. Резултата .... да не го коментирам. На мене ако не вЕрваш и искаш видеа и картинки, вече по-нагоре съм пуснал такива с 1.9 мотора на VW как са го докарали 260-280 коня с хибридно турбо и добавена газ. Искаше ми се да дойда тая неделя да го покажа резултата какъв е, че малко хора са наясно от 'далаверата', на Софииската месечна сбирка, но съм с адресна регистрация Берковица и си заминавам да гласувам. Тоя вторник има форумна среща, та отказах преди малко покана за безплатно представление в народния театър на което ще присъства президента и т.н. официални лица по времето на седмичната среща, за да мога да успея ида на Honda срещата . Там който дойде ще може наживо да види какъв голЕм лъжец съм или всичко до последната ми думичка, че е било самата истина. Даже ще помоля хората на срещата те да споделят мнение какво са видяли и как се е държало машинчето тука в тая тема ако на тях им вярвате и им се пише. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #37 Отговорено 23 Октомври, 2015 Да бе мен сигурно е страхотна машината!Въпроса изобщо не е дали аз ти вервам а че излиза като натрапване какво си постигнал!Приеми че повечето младежи във форума които са запалени да дават газ карат бензинови Хонди.Сигурно грам не ги вълнува твоята схема Карай си с кеф колата и и се радвай. Мир 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takumi Fujiwara 407 #38 Отговорено 23 Октомври, 2015 Повечето хора питат само за коне, но върт. момент за тях е нищо. Вярно, че повече коне = по-висока макс. скорост, но на къси разстояния и при летящ старт момента е решаващ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #39 Отговорено 24 Октомври, 2015 Ами щото хонда и въртящ момент само на дизел... А тоя двигател 1.7 дизела дори не е хондов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #40 Отговорено 24 Октомври, 2015 (Редактирано) Повечето хора питат само за коне, но върт. момент за тях е нищо. Вярно, че повече коне = по-висока макс. скорост, но на къси разстояния и при летящ старт момента е решаващ. Няма как да има голям върт. момент, при условие, че върти на такива обороти,все пак коне,обороти и ВМ са взаимосвързани. Ако в такъв голям диапазон от обороти има голям въртящ момент, конете ще станат много А при дизелите има голям в.м. , но за сметка на малкия работен диапазон от обороти... ps. това е от един и същ мотор 2.0, с различни сетъпи: Power 175.8 Cv Torque: 200.2 Nm @5800 rpm Power 184.9 Cv Torque: 182.8 Nm @6633 rpm ps. с втория сетъп с малкото въртящ момент, но повечето коне, колата беше доста по-бърза... Редактирано 24 Октомври, 2015 от murdera Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове