Jump to content
striking

Мнение за конкретна обява Honda Accord 2006 Face 2.0 VTEC

Recommended Posts

Здравейте, моля да изкажете мнение за тази обява: Хонда.

 

Колата е в Белгия и ще сложа направо превода на допълнителната информация за колата на БГ:

 

Honda Accord 2.0 Vtec Executive

 

пълен вариант - отлично поддържана

предимно магистрала яздени

 

е перфектно техническо + carpass

Тук можете шофиране в продължение на най-малко 5 години струва безплатно бележка може да се подвизава далеч, тъй като купуват знания

 

bwjr: 01/2006 - 156 HP

Твърда цена: 7000 -

 

Система за LPI (€ 2500) поставя на официалния Honda автокъща в януари 2013 = одобрени до 2023

Марка: Prince VSI + компютърно контролирани клапна система за смазване

€ 20 за 500 km - 10,000 км на спестява +800 €

 

Много незначителни повреди, ляв бек (виж снимката)

С допълнителен набор от колела: + € 500 (избран през миналата година струва € 800)

 

оборудване:

кожен салон

вътрешното огледало против заслепяване

Autom. климатик с отделно легло. L / R

круиз контрол

Premium озвучителна система, вкл. 6-CD чейнджър

електрически люк + седалки + огледала

сензор за дъжд

отопляеми огледала

ксенонови светлини

и др ....

 

--- > Само да вметна, че звънях в един сервиз в БГ да питам, колко струва тази газова и човека каза между 2500-3000лв, и че била много добра...

 

Та какво мислите за колата от снимките и информацията, която имаме? Може да дадете предложение и какво въпроси да му задам на собственика?

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кола с Газ от европа си е нож с 2 остриета.Газ се слага,когато се кара много. Та може километража да е врътнат леко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това предполагам може да се провери? Все пак газовото е слагано в оторизиран сервиз на Хонда и би трябвало да пише нещо за км на които е сложена. А и ако се закара на сервиз да я закачат на комп, би трябвало да се видят реалните километри нали? Добре като изключим този възможен риск, какво мислиш за колата и цената и т.н.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда, че е с някакво понижаващо окачване, аз лично никога не бих си купил акорд с такова... при положение, че повечето хора се оплакват, че заводското много друса (и аз в това число).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купувал съм 2 коли от Белгия от частни лица и съм бил доволен.100% ще е вписано на какви км се е сложило LPi(газово течна фаза) щом пък е било сложено и от дилър.Относно понижаването,това масово се прави там,най-вероятно човека ще даде и стандартните.Газовото наистина е много хубаво и скъпо,и кола с такова съм имал(няма изпарител) и наистина колкото гореше на бензин толкова бе и газ.Човека пише,че е твърда цена-колата ще Ви стъпи грубо 8 евра.Вече колко си заслужава-незнам.Хубав е иначе и запазен поне на снимки.Ако решите да го гледате в Белгия го погледнете и отдолу.

Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Изглежда, че е с някакво понижаващо окачване, аз лично никога не бих си купил акорд с такова... при положение, че повечето хора се оплакват, че заводското много друса (и аз в това число).

Къде го видя това "понижаващо окачване"? И какво изобщо означава... Между другото аз съм правил тест драйв на няколко акорда и си вози доста прилично, ме знам защо казваш че е твърдо, може би защото не си се возил на сивик :)

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Купувал съм 2 коли от Белгия от частни лица и съм бил доволен.100% ще е вписано на какви км се е сложило LPi(газово течна фаза) щом пък е било сложено и от дилър.Относно понижаването,това масово се прави там,най-вероятно човека ще даде и стандартните.Газовото наистина е много хубаво и скъпо,и кола с такова съм имал(няма изпарител) и наистина колкото гореше на бензин толкова бе и газ.Човека пише,че е твърда цена-колата ще Ви стъпи грубо 8 евра.Вече колко си заслужава-незнам.Хубав е иначе и запазен поне на снимки.Ако решите да го гледате в Белгия го погледнете и отдолу.

Успех.

1000 евро ли ще са ми нужни за да я докарам до БГ, нали все пак е на газ :)

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами явно ще се телепортирате до Белгия,после вероятно ще отседнете под някои мост около канала:)),това най обикновенни разходи няма да ги броим.И още една специфика в Белгия са доста скъпи транзитните номера и застраховката(около 240-300Е) та газта Ви е най-малкия разход според мен.Май вообще и си нямате представа за логистиката и организацията.По-добре платете на някои 600Е-650Е(и още 50-100Е да я огледа добре) и да я качва на платформа до Бг.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомобила е автомат, а в описанието пише ръчни..кое от двете е обаче..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм и на мен ми изглеждаше малко странно скоростния лост, сигурен ли си че е автоматик?

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно, това е фейслифтовия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газта не е течна фаза... Само да вметна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тя щом автоматик аз се отказвам... Иначе мерси за участието в темата

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурни ли сте, че не е темна фаза? Иначе акордът изглежда добре за тези пари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурни ли сте, че не е темна фаза? Иначе акордът изглежда добре за тези пари.

VSI system

VSI is an abbreviation for "Vapour Sequential Injection". This alternative fuel system is the most advanced vapour injection system available on the market.

Източник http://www.prinsautogas.com/en/products/vsi_system/vsi_system.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко извън темата:

Има ли място/раздел Купува/Продава някъде?

Искам да обявя DVD сервизно ръководство за Акорд, но не знам къде...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко извън темата:

Има ли място/раздел Купува/Продава някъде?

Искам да обявя DVD сервизно ръководство за Акорд, но не знам къде...

Има такива раздели отделно за купува и за продава, като тези раздели са профилирани за да са удобни на търсещите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Малко извън темата:

Има ли място/раздел Купува/Продава някъде?

Искам да обявя DVD сервизно ръководство за Акорд, но не знам къде...

Има такива раздели отделно за купува и за продава, като тези раздели са профилирани за да са удобни на търсещите.

 

OK, но не ги намирам, не ми се е налагало до сега...Дайте линк моля!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто е трябвало да скролнеш надолу по началната страница и да видиш тоя подраздел  http://forums.hondabg.com/index.php?showforum=96 

В него вече имаш избор, според какво обявяваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В него вече имаш избор, според какво обявяваш.

Благодаря! Моя грешка- търсех само в раздела Акорд, а то е било общо за форума...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пак започнах да се чудя за този Акорд, защото прочетох някъде че някои са автоматик и ръчка едновременно... как може да се разбере дали този е такъв? Т.е. типтроник...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автоматика на фейслифта на 7 генерация е само един вид, петстепенен, адаптивен. Има и възможност за ръчно превключване, става пак от лоста за скоростите, има + и - . Пера на волана за смяна на предавките няма.

Много плавно работи, на мен лично много ми хареса, 3 години карах такъв Акорд 2.0!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но няма съединител или как е, че не съм запознат? И защото знам, че при автоматик какъвто и да е било, разхода градско е по-висок и колата е по-мудна, набира по-бавно... ако се сменят ръчно 

скоростите при автоматик, тези "недостатъци" отпадат ли, т.е. държи ли се все едно си е обикновена ръчка или това няма как да стане?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тази автоматична кутия съединителя не е в познатия ти на теб вид. Ако те интересува може да погледнеш на този линк:

http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=3477&cmodnamepc=ACCORD&xcardr=4&dmodyr=2007&carea=KG&ctrsmtyp=5AT&xgrade=2.4%20EXECUTIVE-E&nplgrp=2

ATM-4-1     CLUTCH (LOW-THIRD)(2.4L)                  
ATM-4-11     CLUTCH (SECOND)(2.4L)                  
ATM-4-21     CLUTCH (4TH-5TH)(2.4L)

Това е за 2.4, но предполагам и за 2.0 е същото.

Карам такъв автоматик, 2.4. Точно веднъж съм сменял ръчно скоростите и то от скука. По спецификация както и реално разхода е малко по-висок и малко по-бавно набира, Разликата за мен е пренебрежима, но удоволствието от автомата е не сравнимо. Сменя много плавно и приятно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...