Jump to content
Whererabbit

Колко масло "пие" 2.2 i-CDTi двигателя?

Recommended Posts

Започвам темата от чисто любопитство.

Моят за 9000 километра ми е изпил около половинка 0w30.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

на моята за 12хил. съм и долял 1л.   тотал 5w30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дани, защо я караш с 5W30?!

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз към момента я карам с Равенол, имам познат, който го вкарва от Германия и ми дава добра цена за него и по каталог покрива стандартите на Акорда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех я от Апостолов със сменени консумативи и гаранция .Такова масло са и сложили и с него си я карам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дани, защо я караш с 5W30?!

 

С какво да я кара? 5w40?

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато я карах с оригиналното 0W30 с бранда на Хонда, ми гълташе по около 1л. на 10 000. Вече 2 смени съм с Мотул 0W30 от колективните поръчки и загубата намаля до минимум- не повече от 100- 200 мл. на 10 000. Дори не се налага да доливам.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам такава от година и половина. До тук съм направил 5 смени на масло на максимум 10К км.

Не е изгорила нито грам. Може би е изгорила някакви грамове, които не се отразяват на щеката..

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 смени за година и половина...браво :) С какво масло си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Дани, защо я караш с 5W30?!

 

С какво да я кара? 5w40?

 

С 0W30...

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо бях с Репсол 0w30 и за 10000км. долях 200-300гр. Сега съм с Мотул 0w30 от колективните поръчки - отново 200-300гр.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Дани, защо я караш с 5W30?!

 

С какво да я кара? 5w40?

 

С 0W30...

 

 

Безсмислена е тая 0 отпред, ако говорим за едни и същи масла от един и същи бранд с едни и същи качества. Единствената разлика между 0w30 и 5w30 e, че първото се препоръчва за много, много студени условия, каквито в България няма.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 3
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От сервиза са ми сложили стикер на 20хил. да го сменя , мисля и така да направя освен ако не падне рязко нивото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Безсмислена е тая 0 отпред, ако говорим за едни и същи масла от един и същи бранд с едни и същи качества. Единствената разлика между 0w30 и 5w30 e, че първото се препоръчва за много, много студени условия, каквито в България няма.

 

Щом е безмислена нулата...всеки си има глава на раменете! Хонда са казали с какво масло се кара съответния техен мотор. Успех на всички.

Редактирано от atoma
7825634782354 цитата не са нужни.
  • Нагоре 1
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От сервиза са ми сложили стикер на 20хил. да го сменя , мисля и така да направя освен ако не падне рязко нивото.

 

 Ако караш основно извън града, го сменяй макс. на 15. Ако си повече градско, до 10. Не знам кой е сервиза и ми е все тая, но не ги слушай с тия 20к. 

И да не си приказвам само празни приказки и никой да не слуша, можеш да питаш ФЕНА, даже и снимки ще ти даде. Скоро беше слагал във фейса хем на бензинка, да видиш с тези пробези какво става вътре.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Безсмислена е тая 0 отпред, ако говорим за едни и същи масла от един и същи бранд с едни и същи качества. Единствената разлика между 0w30 и 5w30 e, че първото се препоръчва за много, много студени условия, каквито в България няма.

 

Щом е безмислена нулата...всеки си има глава на раменете! Хонда са казали с какво масло се кара съответния техен мотор. Успех на всички.

 

 

Хонда препоръчва 0w20 за цял свят независимо от климатичния пояс. Не познавам човек в БГ, който слага такова масло.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На един познат търговец,е на 600 000 км и смени на 20 000,сменил е за това време един колектор и маркуча на хидр. помпа.При мен на въпроса на колегата ми пийва окол 200гр.на 10 000 доливам ги и карам до 20 000.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е

 

 

 

Безсмислена е тая 0 отпред, ако говорим за едни и същи масла от един и същи бранд с едни и същи качества. Единствената разлика между 0w30 и 5w30 e, че първото се препоръчва за много, много студени условия, каквито в България няма.

 

Щом е безмислена нулата...всеки си има глава на раменете! Хонда са казали с какво масло се кара съответния техен мотор. Успех на всички.

 

 

Хонда препоръчва 0w20 за цял свят независимо от климатичния пояс. Не познавам човек в БГ, който слага такова масло.

 

Еми как да слагаме 0W20 като си пише 0W30. A ако е така ми е интересно защо в Хонда слагат 0w30 а не 0w20

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баххх, не ви ли омръзнаха тия теми за маслата, ... То не беше ... Ай стига вече де... 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Хонда препоръчва 0w20 за цял свят независимо от климатичния пояс. Не познавам човек в БГ, който слага такова масло.

 

Ами не съм виждал за дизел да се препоръчва 0W20 от Хонда. И аз не познавам такъв с дизел, за 0W30 има много хора дето го ползват. A лично аз слагам 0W20 на Сивик К20. И на 3 Акорда на приятели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 смени за година и половина...браво :) С какво масло си?

 

С риск всички да ме нападнат, защото по каталог го дават с вискозитет 0w30, ще кажа че наливам само 5w40 пълна синтетика на Petronas.

Ползвам колата за лична и служебна едновременно. С нея минавам около 45-50 хил.км. на година. Имаше лек шум от към верига още като я купих.

Този шум до ден днешен нито се е усилил нито е намалял.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 6.07.2015 г. at 13:17, Danail Gaidarov написа:

Здравейте,

на моята за 12хил. съм и долял 1л.   тотал 5w30

Как така на 12000 км????? И защо Тотал? Това масло при загряване става на мазут. 2 Ако искаш да се радваш на автомобила още поне 4 години карай с масло Еni 0w30 5w30 , ROWE 5W30 D1 , REDLINE 5W30 CROON OIL HELAR 5W30  , с допуски по WV 506 506.01 SN+ ILSAG GF 5 GF 6 

И самите японци препоръчват смчна на масло - градско на 3- 4000 км,  извънградско 7 макс 8000 км , смесено 5000 км. Разбира се колата си е твоя и можеш да продължаваш да слушаш твоите познати от сервиза ..... надявам се че ме разбра 

AKO те интересува защо именно тези допуски  506,506.01  там са задължени да има синтетика над 50 процента и поне 10,15  процента естери ,

останалите са хидркрекинг и оше по лошо GTL  масла

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 8.07.2015 г. at 15:03, petko_z написа:

 

С риск всички да ме нападнат, защото по каталог го дават с вискозитет 0w30, ще кажа че наливам само 5w40 пълна синтетика на Petronas.

Ползвам колата за лична и служебна едновременно. С нея минавам около 45-50 хил.км. на година. Имаше лек шум от към верига още като я купих.

Този шум до ден днешен нито се е усилил нито е намалял.

Колега ще ме извиниш...но ПЕТРОНАС изобшо не е пълна синтетика а хидрокрекинг с 30 процента синтетика .Явно не разбираш от спецификациите на маслата. Някой яко те е надул.  вземи си redline 5w30 , Eni 0w30 ili 5w30 , rowe d1 sn+ ilsag gf5 , croon oil Hellar 0w30  EXTREME AMG vr 5w30gtj .... има и още едно американско ...което лично ми го доставят но няма да го намериш и е 50 лв за литър. 

  • Благодаря 2
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,тоя пост е от 2015 година. Искаш да се докажеш като спец по маслата, може би.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, krusevgen написа:

Колега ще ме извиниш...но ПЕТРОНАС изобшо не е пълна синтетика а хидрокрекинг с 30 процента синтетика .Явно не разбираш от спецификациите на маслата. Някой яко те е надул.  вземи си redline 5w30 , Eni 0w30 ili 5w30 , rowe d1 sn+ ilsag gf5 , croon oil Hellar 0w30  EXTREME AMG vr 5w30gtj .... има и още едно американско ...което лично ми го доставят но няма да го намериш и е 50 лв за литър. 

Няма какво да взимам.. колата е продадена преди 5 години... Беше ми първия и последния дизел за над 26 години стаж..

Но си я обичах :) Кой знае.. някой ден може пак да кривна към дизлето.. ама едва ли.. :)

  • Харесвам 4
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм спец :) , Много хора гледат само вискозитета 0w30...5w40 ,Но определено съм много по на ясно със спецификациите ,както и с факта че 85 процента на супер известните и скъпи масла предлагани в България нямат нищо общо със синтетика,тоест PAO- поли алфа олефин базата им синтетика под 30 процента . Има също и масла с база PAG- поли алфаолефин глигол които са например Croon Oil - и то само 2 определени масла! В това число са например Liqui Molly, Motul,Бардал, Castrol,Lukoil, Shell,на honda,toyota използващи евтини противоизносни присадки, Ravenol също!!!  Много малко масло на пазара са синтетика. Petrocanada e много добра синтетика ...но много трудно се намира. MPM е също действителна пълна синтетика,но и много скъпо. Нямам навика да пиша много,макар че темата е много голяма. Дадох ви информация елементарна как да знаете какво да гледате като си вземате масло,още повече ви дадох конкретни марки. Всеки си преценява сам за автомобила. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 7.07.2015 г. at 20:42, sredez403 написа:

Е

 

Еми как да слагаме 0W20 като си пише 0W30. A ако е така ми е интересно защо в Хонда слагат 0w30 а не 0w20

Можеш и 5w30 да сложиш за нашия климат,но далеч има много по важни спецификации от това. 0w20 се слага само на нов автомобил и то КАТО Я ВЗЕМЕШ ОТИВАШ И СИ СМЕНЯШ ВЕДНАГА МАСЛОТО С КАЧЕСТВЕНО! 0w20 се слага само зимата където температурата пада под -30 и я караш само до работа и обратно ...30 км на ден. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
6 hours ago, krusevgen said:

Petrocanada e много добра синтетика ...но много трудно се намира. 

Както казваше Памбос при Слави "Страооотна" синтетика е Petro Сanada.. например 5w30ss

Composants

Nom Chimique                                                       No.-CAS                                             Concentration (% w/w)

Huiles lubrifiantes (pétrole), C15-30                   72623-86-0                                      70 - 90
base huile neutre, hydrotraitement;

при голям напън само в 0W30-ката може да намерят 10-20% IV база... 

За много трудното намиране -- ЛУБРИФИЛТ  официален представител на смазочните продукти Petro-Canada 

ЦЕНТРАЛЕН ОФИС

София 1839, Челопешко шосе 12

Редактирано от Accord 1,8i LS 2001
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...