Jump to content
ivko_1

Ето го и моя

Recommended Posts

Колега, и аз обмислям да сложа шортшифтърче, как го чувстваш? Прекалено спорташко ли е или става и за евридейка? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега скъсявал си си лоста ли,или просто така ми се струва?

Лоста действително е по-къс от оригиналния...такъв си е...не е скъсяван, но за сметка на това си е яко желязо и тежко, което пък е добре в тоя случай

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, и аз обмислям да сложа шортшифтърче, как го чувстваш? Прекалено спорташко ли е или става и за евридейка? :)

Да ти кажа малко е търсене в началото, но бързо се свиква...сега само да зауча и бързото пускане на съединителя и една идея по-ранното пускане на гаста...

Сега ако има вариянт за скъсяване на хода на педала на съединителя..., ще е супер...

Става за евридейка, а като си взимаш, гледай да не е алуминиев от ибей тежащ 5грама...че съм гледал клипчета на скъсана топка от лоста...

Редактирано от ivko_1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега тоя шортшифтър универсален ли е или трябва да е точно за Сивик 6ген.?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега тоя шортшифтър универсален ли е или трябва да е точно за Сивик 6ген.?

Застана като плесница на нос...значи е за сивик...така и не разбрах от продавача на каква хонда е бил монтиран

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гледай да не е алуминиев от ибей тежащ 5грама

 

Май точно такива се предлагаха в нета, гледах ги на някакви смешни цени, дори не са ибейски, а от бг алъш вериши.

Благодаря за съвета.

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво като алуминиев колега? Ти ореш ли с този лост?

Карам с алуминиев вече не помня колко години без никакви проблеми.

Познавам и хора, които са си прецакали трансмисията с short shifter, ама той лоста не е виновен, а задкормилното устройство.

Нямам нищо против алуминия като материял, а в количеството му в целия лост...пак не четеш правилно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дължината на лоста според теб няма ли връзка с чупенето и правиш ли разлика м/у short shifter и short throw shifter?

 

bg_shift_compare.jpg

 

shifter.gif

Не мога да разбера, нещо се опитваш да ми докажеш лииии.....пак нещо да изпъкнеш с знания лиии...

Трудно можеш да ме впечатлиш с нещо...младежо.

  • Нагоре 2
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ъпдейтна малко темата...

Смяна на джантите...с 15цола 195/50...

И още една глава за експерименти

post-31898-0-53023700-1441995574_thumb.jpg

post-31898-0-72443400-1441995590_thumb.jpg

post-31898-0-24716200-1441995608_thumb.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно ще пробвам още няколко пъти да зацепя и пак ще дам мнение за Гейтса. Може в мене да се окаже проблема...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние сега също имаме проблем, но с обтегача. Не можем да опънем ремъка достатъчно, иначе си е на белезите всичко.

Пружината...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно старо видео...

И нещо от днес...

post-31898-0-02870400-1443025300_thumb.jpg

Редактирано от ivko_1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Останалата част...Ф55 външно

Много бучи така...а е с тапа отзад

post-31898-0-72375400-1454803838_thumb.jpg

post-31898-0-88155300-1454803853_thumb.jpg

post-31898-0-03747600-1454803869_thumb.jpg

post-31898-0-97832400-1454803880_thumb.jpg

Редактирано от ivko_1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В една друга тема писах по-подробно. Махни резонатора, който се намира след колектора. Трябва да имаш прав участък според мен поне 1 метър и след това да сложиш резонатор. Ще видиш след време, че колата ще започне да работи зле.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В една друга тема писах по-подробно. Махни резонатора, който се намира след колектора. Трябва да имаш прав участък според мен поне 1 метър и след това да сложиш резонатор. Ще видиш след време, че колата ще започне да работи зле.

Махнах резонатора и си върнах катализатора...утихна доста...

За твоето предложение...няма как да стане напрактика...няма място просто.

Ще се радвам да споделиш твоя опит...защо да стане зле...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми е интересно какво толко им харесват на най-раЦерските гарнета, а именно т.нат. grapefriut shooter. Слагат си гърне, което е едвали н една права тръба и после що бучи толкова. И к'во като е с тапа, не виждаш ли какъв е дизайна на само гърне, какъв звук очакваш от него? Звукът на еднса кола се орпеделя от крайното гърне, а не резонаторите преди него!

Споко вее, знам от къде идва звука на една кола...до сега с тесните тръбета беше приятно...сега е силно басово...

Ще се сменява със стоково задно от ВТИ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро време ще направя това, което имах като идея.

Това, което Japanese fever сподели като концепция е така. Акустичните гърнета заглушават много повече от проходно гърне. Но това не значи, че кола само с проходни гърнета не може да бъде сравнително тиха и приятна. Въпрос на дизайн.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гоним жегатааа...

post-31898-0-72810600-1457470706_thumb.jpg

post-31898-0-33126600-1457470741_thumb.jpg

post-31898-0-34886500-1457470767_thumb.jpg

post-31898-0-86390500-1457470794_thumb.jpg

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се знае...колко е

post-31898-0-37679200-1457631487_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да повдигнем малко...

post-31898-0-85315800-1458373227_thumb.jpg

post-31898-0-26341600-1458373243_thumb.jpg

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде във времето съм пропуснал да спомена за скоростната кутия...подменена с С40...4.43 крайно...(фена...ткс).

Вече ОБД1(фена) + РЕМАП (дон пиченцо)...=  :punk:  :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не се разбира. Каква е промяната?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ivko днес една също като твоята хонда ме мина като малка гара на албенския път от Добрич.Аз настъпвам ама имах чувството че давам назад и пича ме изпревари като самолет ,само видях че е като твоята и изчезна в далечината -викам бахти хондата ,сигурно 200 коня поне има че да ме издуха така ,настъпих и аз да се покажа ама тя мойта докат набере и го изгубих от поглед човека ,гледай ти кви хонди щъкат по наште пътища .Ми тя мойта става да ходя до пазара с нея ,ама пак съм издухвал някой голф дето се ежи на хондите .110 коня ама всички са живи и си ги храня !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има има бързаци...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още нещо ново...даже горещо...ек4 сток...боядисано е черно, разбира се...

post-31898-0-41790400-1460186010_thumb.jpg

post-31898-0-95861300-1460186023_thumb.jpg

post-31898-0-92623700-1460186048_thumb.jpg

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как е сега? Как звучи? Какви са впечатленията ти?

Само с един резонатор си на фабричното място с гърне отзад и генерация от до на 55?

Изглежда много добре

Редактирано от ACID BURN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Как е сега? Как звучи? Какви са впечатленията ти?

Само с един резонатор си на фабричното място с гърне отзад и генерация от до на 55?

Изглежда много добре[/quote

 

Сега конфигурацията е 4-1...резонатор на мястото на катализатора Ф55, тръби от-до Ф55, среден проходен резонатор Ф55...и задно гърне с вход Ф50...сток ВТИ ...

Впечатленията са ми мнооого добри...тишина и плътен звук...за вървеж ще кажа след поредните промени по мапването.

Друг въздушен филтър...Sparco...

post-31898-0-24970300-1460468009_thumb.jpg

post-31898-0-06976600-1460468024_thumb.jpg

Редактирано от ivko_1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мога ли да попитам какво точно се е случило с магарето на задния мост, изглежда сякаш някой е "творил" с телоподаващото, нова средна част на магарето :D ако ти се занимава го снимай да му се порадваме :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мога ли да попитам какво точно се е случило с магарето на задния мост, изглежда сякаш някой е "творил" с телоподаващото, нова средна част на магарето :D ако ти се занимава го снимай да му се порадваме :D

Това аз си го правих...с телоподавачката...здраво си е магарето...допълнително е това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

мога ли да попитам какво точно се е случило с магарето на задния мост, изглежда сякаш някой е "творил" с телоподаващото, нова средна част на магарето :D ако ти се занимава го снимай да му се порадваме :D

Това аз си го правих...с телоподавачката...здраво си е магарето...допълнително е това
Какво толкова ще му гледаш, както е от тая страна, така е и от другата...това, че колата е намазана с черно отдолу, а гредичката с боя 3в1...проблем ли е за визията под колата...

Долавям нотка на заяждане в тона ти...такива постове като твоя ще ме откажат да показвам каквото и да е...тук

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко мм е отзад бас рефлектора, мойте са 72.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко мм е отзад бас рефлектора, мойте са 72.

65mm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това гумени пръстени ли са отзад,много добре изглежда?!И термометъра добре стои!Браво ,комшо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега, тези дупки каква финкция имат, освен, че ти намаляват здравината на бронята?

Мисля, че тези дупки на задната броня ги правят за да намалят съпротивлението на въздуха, т.е. при по-висока скорост се образува въздушен джоб в задната броня, който ти спира колата. На мен това малко не ми допада като визия, но ако гоня 1/4 миля времена бих го направил.

 

Само да похваля собственика - много е добра колата и всичко направено по нея! Служи за пример!

Редактирано от NesTea
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...