ivko_1 67 #1 Posted June 25, 2015 Заедно сме от декември 2014г...и ми е първата хонда...много съм доволен от колата като цяло... така изглеждаше като я взех... и започнаха малките промени...само направени от мен... Share this post Link to post Share on other sites
ivko_1 67 #2 Posted June 25, 2015 (edited) Направих стоповете да ми харесват малко повече... Замених задното гърне, че дрънчеше... После дойде ред и на фаровете... изпаднаха едни резани пружинки дотъркаляха се и едни джанти 13цола с гуми 175/70/13...12кг комплект гума и джанта...ет33,6j Edited June 25, 2015 by ivko_1 2 Share this post Link to post Share on other sites
ivko_1 67 #3 Posted June 29, 2015 Дойде ред и на липче от Лагуна... Повдигане на задния спойлер Пълно шумойзолиране на врати,кланици, таван и под... Затъмняване на задните стъкла... Share this post Link to post Share on other sites
ivko_1 67 #4 Posted June 29, 2015 Взех една разглобяема решетка и я преправих по мой вкус Филтърче за картерните газове... Малко зайграване с боя... Купих носачи в комплект със стабилизираща щанга 22мм... Разпънка от ВТИ... Червени стрелки и осветление...по-модерно плейърче с блутуут Айде и един филтър със студен въздух, че не пасваше щангата заради оригиналната филтърна кутия... Взех и една ролка...трябва да свърши някаква работа!?! 3 Share this post Link to post Share on other sites
ivko_1 67 #5 Posted June 29, 2015 Не е зле като за 4 месеца... Продължаваме напред Поздрави на всички фенове на марката Share this post Link to post Share on other sites
sinsoul 1 #6 Posted June 29, 2015 Браво колега! А с какво я изолира и има ли разлика ? Share this post Link to post Share on other sites
ivko_1 67 #7 Posted June 29, 2015 Браво колега! А с какво я изолира и има ли разлика ? Ефект има и то изненадващо добър... Вече не чувам как се въртят задните гуми...хахахаКато вали дъжд, тропа станно по тавана (заглушено)...задното гърне отихна значително... За съжаление сега се чува пък отпред...дори след манипулаций... Share this post Link to post Share on other sites
ivko_1 67 #8 Posted June 29, 2015 Материали от желязарията Share this post Link to post Share on other sites
sinsoul 1 #9 Posted June 29, 2015 Е какви материали ? Че и аз обмислям да шумо изолирам Share this post Link to post Share on other sites
ivko_1 67 #10 Posted June 29, 2015 Изписах доста, а го няма побликувано Share this post Link to post Share on other sites
ivko_1 67 #11 Posted June 29, 2015 K flex и битумна лента+ novol gravit Share this post Link to post Share on other sites
ivko_1 67 #12 Posted July 1, 2015 Мерси колега Знам много добре за какво става въпрос с тия колектори...на мен няма да ми сеърши работа, защото засега не планирам ОБД1 а без настройки няма файда от него, даже напротив Share this post Link to post Share on other sites
ivko_1 67 #13 Posted July 1, 2015 Има проблем и той е в това, че без мапване печелиш едно скъпо нищо от тия колектори(всмукателни)... 1 Share this post Link to post Share on other sites
ACID BURN 235 #14 Posted July 2, 2015 Бих казал, че без настройка колектора е без значение. След като си играх с Д16з6 колектор единствено виждам промяна в това колко е отзивчива.Вървежа и разхода не се променят. Моя съвет към автора е - затвори филтъра с някъв цилиндър/кутия(по-добре цилиндър, по плътно да бъде около филтъра) изолирай го отвън с изолация и както си изкарал тръба вкарай я в тая тоя цилиндър където е филтъра. Аз сега с това ще се занимавам. Share this post Link to post Share on other sites
ivko_1 67 #15 Posted July 2, 2015 Да отговоря и на двама Ви... Както потвърди колегата, без настройки файда от колектора няма...дори и след настройки не съм сигурен къде излиза сметката цена/к.с... С тази тръба, поради големия й диаметър 75мм външно...колата има много по-добър респонс...а поради голямата й дължина, не създава тъпчене на едно място във високите обороти...както ако тръбата е къса... Относно студения въздух...има много противоречиви мнения относно ползата от него...5-6* по-студен въздух не променят нещата...за сметка на още по-дългия път... Всичко което казвам е направено и тествано от мен многократно на конкретния двигател, затова всичко е така направено( с макс ефект)...за тоя сетъп... Факт е, че ускорението 0-100 падна с над 1,5сек и 0-140 над 2,5сек... Тия данни са на база уличен тест на едно и също място, температура, тегло и тн... Единствено не съм споменал, че аванса е 14* BTDC... Предстой монтаж на регулируем бенз регулатор и радвижната ролка...след което ще й бодна един уайлд банд в дупето и ще видим какво става... Между другото да вметна, че колата е ежедневка и се развива освен към засилване и към икономия... Имам и една идейка за аналог на водна инжекция, но не точно...по-скоро воден карбуратор... Поздрави... Share this post Link to post Share on other sites
ivko_1 67 #16 Posted July 2, 2015 Отворен съм към още идей, ако някой иска да помогне е добре дошъл... Share this post Link to post Share on other sites
ACID BURN 235 #17 Posted July 2, 2015 И аз работя по система свързана с вода. Пак за индукция говорим. В темата за студения въздух не трябва да има противоречиви мнения. Постъпващия студен въздух в двигателя подобрява КПД-то на двигателя при всички други условия равни. По отношение на сечението на тръбата от дросела към шнорхела. Има значение както каза. Тъй като тая тема е много спорна, няма да се изказвам. Не ми се и спори. Иначе това с дупката в бронята пък тръбопровода до филтъра.. Това не е удължение на всмукателния път. А идеята за засилване на колата и подобрение в икономията, това е може би най-истинския път към подобрението на работата на двигател с вътрешно горене. Share this post Link to post Share on other sites
ivko_1 67 #18 Posted July 2, 2015 Респонса може да е се е подобрил, но само във високите. В ниските се е влoшил и от тaм и времената са ти по-слаби, защото по-дебелата тръба на ниски обороти не осигурява добро пълнене. От Хонда не случайно са сложили резонаторна кутия преди филтъра.За резонаторната кутия..,сигурен ли си в предназначението й?Дебелата тръба играе същата роля на ниските като шорт рама...тествано Share this post Link to post Share on other sites
ivko_1 67 #19 Posted July 2, 2015 (edited) По отношение на сечението на тръбата от дросела към шнорхела. Има значение както каза. Тъй като тая тема е много спорна, няма да се изказвам. Не ми се и спори. Иначе това с дупката в бронята пък тръбопровода до филтъра.. Това не е удължение на всмукателния пътАз не споря и не искам да убеждавам никого в нищо... Както казах: всичко е тествано на моята кола...няма две еднакви коли...ако ме разбирате. За сегашната ми тръба, не е по-дълга от заводската...но ако филтъра е затворен в кутия и се захрани чак от бронята...това не е ли удължение!?! Edited July 2, 2015 by ivko_1 Share this post Link to post Share on other sites
ivko_1 67 #20 Posted July 2, 2015 Нищо не казахте за аванса на запалването??? Share this post Link to post Share on other sites
ivko_1 67 #21 Posted July 2, 2015 Да, сигурен съм, защот съм я махал и после пак съм я слагал, а моя вход. колектор и интейк е като твоя. Говоря за оригиналния интейк с/у CAI или SRI, a не CAI с/у SRI. Аз също съм махал и слагал 5-6 пъти през няколко дни и разлика не долавям, освен във звука Share this post Link to post Share on other sites
borko 30 465 #22 Posted July 2, 2015 Прав е Japanese ,и на старата с мотор D16y3 и на новата с D16v1 ,съм си правил експерименти и резултата о т махане на резонатора -освен боботенето ,е загуба на мощност в ниските обороти ,дори не съм сигурен че дава повече във високите .Като има комп ,може би при всяка интервеция по мотора си трябва ремап.Помня навремето като имах ескорт -карбуратор без комп ,че имаше ефект със заигравките по въздуха,даже помня че като е влажно времето или беше дъждовно -много вървеше тогава ,бях чел за нашите по западните форуми че резонатора не е само за да обезшумява но имаше и друга функция ,но беше преди години и не помня вече. Share this post Link to post Share on other sites
ivko_1 67 #23 Posted July 2, 2015 (edited) Helmholtz resonator http://image.popularhotrodding.com/f/19044600/0907phr_10_z+2010_chevy_camaro+air_inlet_resonators.jpg. http://www.deicon.com/tuned-acoustic-absorber-more-info/ Edited July 2, 2015 by ivko_1 Share this post Link to post Share on other sites
niki50 10 #24 Posted July 29, 2015 Искам да благодаря на колегата Ivko_1 за идейте които ми даде,по специално за осветлението на километража и за предният лип от лагуна.Моят километраж вече е готов и съм доволен ,по нататък ще направя и липа.Поздрави Ивайло! Share this post Link to post Share on other sites
ivko_1 67 #25 Posted August 1, 2015 Малко новости... Share this post Link to post Share on other sites
AMD 349 #26 Posted August 2, 2015 Какъв е ефекта от ролката 1 Share this post Link to post Share on other sites
Николай Димитров 8 #27 Posted August 5, 2015 Колега задния номер ти ли си го направи с нитове направо върху капака? Share this post Link to post Share on other sites
ivko_1 67 #28 Posted August 8, 2015 Ефекта от ролката е какъвто си го направиш... Нита държеше само в пластмаса, лесно се преправи Share this post Link to post Share on other sites
ivko_1 67 #29 Posted August 8, 2015 Какъв е ефекта от ролкатаНещо не мога да се справя с белезите на тая ролка...както и да я зацепвам...половин зъб разлика...и от там настройка на ролката по вървежа на колата...опит за настройка на аванса, но без успех...така и не можах да намеря буксата за диагностика дето се дава на късо....та засега си мисля че вала ми е малко в аванс, аванса на запалването е малко върнат(10гр)...и при теста не вървеше добре и чукаше аванса...Вече не знам къде съм като белези...на път съм да се откажа...от ролката Share this post Link to post Share on other sites
AMD 349 #30 Posted August 8, 2015 Главата пилил ли си ,че се слага ролка ? Share this post Link to post Share on other sites
ivko_1 67 #31 Posted August 8, 2015 Не е пилена...целта е изместване на въртящия момент в различен диапазон от обороти...за сега в ниски и средни Share this post Link to post Share on other sites
ivko_1 67 #32 Posted August 10, 2015 Колеги, да споделя...при зацепването на ролката на разпределителния вал...при грешка от два и половина зъба в закъснение...двигателя си пали и не удря, само работи на 200оборота...Лично изпробвано по погрешка... Share this post Link to post Share on other sites
ivko_1 67 #33 Posted August 10, 2015 Спешно търся някой, който може да зацепи ангренажа правилно на моята кола...?!? Share this post Link to post Share on other sites
ivko_1 67 #34 Posted August 12, 2015 Спешно търся някой, който може да зацепи ангренажа правилно на моята кола...?!?Викнах неволята...Единственото обяснение е ремъка(новия)...явно и gates ще отпадне от покупките ми за в бъдеще... Share this post Link to post Share on other sites
dindin 1259 #35 Posted August 13, 2015 Амчи поръчай си от общите от САЩ един оригинален демек OEM Колко да е по-скъп? Share this post Link to post Share on other sites
ivko_1 67 #36 Posted August 23, 2015 Не е пилена...целта е изместване на въртящия момент в различен диапазон от обороти...за сега в ниски и средниКолега, а ти къде мислиш е стоковия върт. момент, във високите ли? И какъв върт. момент търсиш от D14-ка? 4600 оборота къде са в цялата схема при 7200 прекъсвач... Как какъв, фабричния разбира се... Написал съм изместване, а не увеличение... И двата ти въпроса са чист спам... 1 Share this post Link to post Share on other sites
ivko_1 67 #37 Posted August 23, 2015 (edited) Пусни графика като изместите. Много ще ми е интересно. Каква графика те гони тебе за кола която е ежедневка?!?....Аз съм мерилото за моята кола...това ми е графиката... Ако те интересува нещо смислено...питай, няма да те таксувам Edited August 23, 2015 by ivko_1 1 Share this post Link to post Share on other sites
ivko_1 67 #38 Posted September 2, 2015 От вчера с нова придобивка... 1 Share this post Link to post Share on other sites
Николай Димитров 8 #39 Posted September 2, 2015 Колега скъсявал си си лоста ли,или просто така ми се струва? Share this post Link to post Share on other sites
dindin 1259 #40 Posted September 2, 2015 short shifter - екстрааа Share this post Link to post Share on other sites