dctR 85 #41 Отговорено 2 Септември, 2015 Колега, и аз обмислям да сложа шортшифтърче, как го чувстваш? Прекалено спорташко ли е или става и за евридейка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #42 Отговорено 2 Септември, 2015 Колега скъсявал си си лоста ли,или просто така ми се струва?Лоста действително е по-къс от оригиналния...такъв си е...не е скъсяван, но за сметка на това си е яко желязо и тежко, което пък е добре в тоя случай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #43 Отговорено 2 Септември, 2015 (Редактирано) Колега, и аз обмислям да сложа шортшифтърче, как го чувстваш? Прекалено спорташко ли е или става и за евридейка? Да ти кажа малко е търсене в началото, но бързо се свиква...сега само да зауча и бързото пускане на съединителя и една идея по-ранното пускане на гаста...Сега ако има вариянт за скъсяване на хода на педала на съединителя..., ще е супер... Става за евридейка, а като си взимаш, гледай да не е алуминиев от ибей тежащ 5грама...че съм гледал клипчета на скъсана топка от лоста... Редактирано 2 Септември, 2015 от ivko_1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Николай Димитров 8 #44 Отговорено 2 Септември, 2015 Колега тоя шортшифтър универсален ли е или трябва да е точно за Сивик 6ген.? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #45 Отговорено 2 Септември, 2015 Колега тоя шортшифтър универсален ли е или трябва да е точно за Сивик 6ген.?Застана като плесница на нос...значи е за сивик...така и не разбрах от продавача на каква хонда е бил монтиран Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dctR 85 #46 Отговорено 2 Септември, 2015 гледай да не е алуминиев от ибей тежащ 5грама Май точно такива се предлагаха в нета, гледах ги на някакви смешни цени, дори не са ибейски, а от бг алъш вериши. Благодаря за съвета. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #47 Отговорено 3 Септември, 2015 И какво като алуминиев колега? Ти ореш ли с този лост? Карам с алуминиев вече не помня колко години без никакви проблеми. Познавам и хора, които са си прецакали трансмисията с short shifter, ама той лоста не е виновен, а задкормилното устройство. Нямам нищо против алуминия като материял, а в количеството му в целия лост...пак не четеш правилно... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #48 Отговорено 3 Септември, 2015 А дължината на лоста според теб няма ли връзка с чупенето и правиш ли разлика м/у short shifter и short throw shifter? Не мога да разбера, нещо се опитваш да ми докажеш лииии.....пак нещо да изпъкнеш с знания лиии...Трудно можеш да ме впечатлиш с нещо...младежо. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #49 Отговорено 11 Септември, 2015 Да ъпдейтна малко темата... Смяна на джантите...с 15цола 195/50... И още една глава за експерименти 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #50 Отговорено 13 Септември, 2015 Още нещо дойде 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #51 Отговорено 19 Септември, 2015 Последно ще пробвам още няколко пъти да зацепя и пак ще дам мнение за Гейтса. Може в мене да се окаже проблема... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #52 Отговорено 20 Септември, 2015 Ние сега също имаме проблем, но с обтегача. Не можем да опънем ремъка достатъчно, иначе си е на белезите всичко.Пружината...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #53 Отговорено 22 Септември, 2015 Едно старо видео... https://youtu.be/6Bw2oLxJgKw Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #54 Отговорено 23 Септември, 2015 (Редактирано) Едно старо видео... И нещо от днес... Редактирано 23 Септември, 2015 от ivko_1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #55 Отговорено 29 Септември, 2015 Близначетата...15+1 цигане... 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #56 Отговорено 11 Ноември, 2015 4-1... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #57 Отговорено 7 Февруари, 2016 (Редактирано) Останалата част...Ф55 външно Много бучи така...а е с тапа отзад Редактирано 7 Февруари, 2016 от ivko_1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #58 Отговорено 7 Февруари, 2016 В една друга тема писах по-подробно. Махни резонатора, който се намира след колектора. Трябва да имаш прав участък според мен поне 1 метър и след това да сложиш резонатор. Ще видиш след време, че колата ще започне да работи зле. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #59 Отговорено 20 Февруари, 2016 В една друга тема писах по-подробно. Махни резонатора, който се намира след колектора. Трябва да имаш прав участък според мен поне 1 метър и след това да сложиш резонатор. Ще видиш след време, че колата ще започне да работи зле. Махнах резонатора и си върнах катализатора...утихна доста... За твоето предложение...няма как да стане напрактика...няма място просто. Ще се радвам да споделиш твоя опит...защо да стане зле... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #60 Отговорено 20 Февруари, 2016 Много ми е интересно какво толко им харесват на най-раЦерските гарнета, а именно т.нат. grapefriut shooter. Слагат си гърне, което е едвали н една права тръба и после що бучи толкова. И к'во като е с тапа, не виждаш ли какъв е дизайна на само гърне, какъв звук очакваш от него? Звукът на еднса кола се орпеделя от крайното гърне, а не резонаторите преди него! Споко вее, знам от къде идва звука на една кола...до сега с тесните тръбета беше приятно...сега е силно басово... Ще се сменява със стоково задно от ВТИ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #61 Отговорено 20 Февруари, 2016 Нещо съвсем топло... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #62 Отговорено 20 Февруари, 2016 Скоро време ще направя това, което имах като идея. Това, което Japanese fever сподели като концепция е така. Акустичните гърнета заглушават много повече от проходно гърне. Но това не значи, че кола само с проходни гърнета не може да бъде сравнително тиха и приятна. Въпрос на дизайн. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #63 Отговорено 8 Март, 2016 Гоним жегатааа... 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #64 Отговорено 10 Март, 2016 Да се знае...колко е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #65 Отговорено 19 Март, 2016 Да повдигнем малко... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #66 Отговорено 3 Април, 2016 Някъде във времето съм пропуснал да спомена за скоростната кутия...подменена с С40...4.43 крайно...(фена...ткс). Вече ОБД1(фена) + РЕМАП (дон пиченцо)...= Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #67 Отговорено 4 Април, 2016 Нищо не се разбира. Каква е промяната? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #68 Отговорено 4 Април, 2016 Ivko днес една също като твоята хонда ме мина като малка гара на албенския път от Добрич.Аз настъпвам ама имах чувството че давам назад и пича ме изпревари като самолет ,само видях че е като твоята и изчезна в далечината -викам бахти хондата ,сигурно 200 коня поне има че да ме издуха така ,настъпих и аз да се покажа ама тя мойта докат набере и го изгубих от поглед човека ,гледай ти кви хонди щъкат по наште пътища .Ми тя мойта става да ходя до пазара с нея ,ама пак съм издухвал някой голф дето се ежи на хондите .110 коня ама всички са живи и си ги храня ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #69 Отговорено 9 Април, 2016 Има има бързаци... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #70 Отговорено 9 Април, 2016 Още нещо ново...даже горещо...ек4 сток...боядисано е черно, разбира се... 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #71 Отговорено 9 Април, 2016 (Редактирано) Как е сега? Как звучи? Какви са впечатленията ти? Само с един резонатор си на фабричното място с гърне отзад и генерация от до на 55? Изглежда много добре Редактирано 9 Април, 2016 от ACID BURN Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #72 Отговорено 12 Април, 2016 (Редактирано) Как е сега? Как звучи? Какви са впечатленията ти? Само с един резонатор си на фабричното място с гърне отзад и генерация от до на 55? Изглежда много добре[/quote Сега конфигурацията е 4-1...резонатор на мястото на катализатора Ф55, тръби от-до Ф55, среден проходен резонатор Ф55...и задно гърне с вход Ф50...сток ВТИ ... Впечатленията са ми мнооого добри...тишина и плътен звук...за вървеж ще кажа след поредните промени по мапването. Друг въздушен филтър...Sparco... Редактирано 12 Април, 2016 от ivko_1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DragooNArT 12 #73 Отговорено 12 Април, 2016 мога ли да попитам какво точно се е случило с магарето на задния мост, изглежда сякаш някой е "творил" с телоподаващото, нова средна част на магарето ако ти се занимава го снимай да му се порадваме Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #74 Отговорено 12 Април, 2016 мога ли да попитам какво точно се е случило с магарето на задния мост, изглежда сякаш някой е "творил" с телоподаващото, нова средна част на магарето ако ти се занимава го снимай да му се порадваме Това аз си го правих...с телоподавачката...здраво си е магарето...допълнително е това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #75 Отговорено 12 Април, 2016 мога ли да попитам какво точно се е случило с магарето на задния мост, изглежда сякаш някой е "творил" с телоподаващото, нова средна част на магарето ако ти се занимава го снимай да му се порадваме Това аз си го правих...с телоподавачката...здраво си е магарето...допълнително е товаКакво толкова ще му гледаш, както е от тая страна, така е и от другата...това, че колата е намазана с черно отдолу, а гредичката с боя 3в1...проблем ли е за визията под колата...Долавям нотка на заяждане в тона ти...такива постове като твоя ще ме откажат да показвам каквото и да е...тук Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #76 Отговорено 16 Май, 2016 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B.Pavlov 188 #77 Отговорено 17 Май, 2016 Колко мм е отзад бас рефлектора, мойте са 72. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #78 Отговорено 23 Май, 2016 Колко мм е отзад бас рефлектора, мойте са 72. 65mm Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki50 10 #79 Отговорено 23 Май, 2016 Това гумени пръстени ли са отзад,много добре изглежда?!И термометъра добре стои!Браво ,комшо! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #80 Отговорено 24 Май, 2016 (Редактирано) Колега, тези дупки каква финкция имат, освен, че ти намаляват здравината на бронята? Мисля, че тези дупки на задната броня ги правят за да намалят съпротивлението на въздуха, т.е. при по-висока скорост се образува въздушен джоб в задната броня, който ти спира колата. На мен това малко не ми допада като визия, но ако гоня 1/4 миля времена бих го направил. Само да похваля собственика - много е добра колата и всичко направено по нея! Служи за пример! Редактирано 24 Май, 2016 от NesTea 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове