Jump to content
Stoyan1978

Хонда акорд - много се "спъва" като пусна климатика

Recommended Posts

Здравейте колеги , 

карам Хонда Акорд 2000 година , двигател 1,6 - 115 к.с.Купих я миналата есен и не бях карал на климатик.

Времето се стопли и пробвах климатика - работи без грешка ... но колата губи мощност и то доста осезаемо , не че без него е много пъргава...струва ми се доста мудна и на газ и на бензин...

Имам поставен газов инжекцион , двигателят работи много плавно без никакви проблеми на газ , но с пуснат климатик направо се излагам по пътя - не мога да изпреварвам и при лек наклон се налага да свалям предавките , за да поддържам нормална скорост около 110 км/ч.

Въпросът ми е - всички коли с този двигател ли са така или има нещо нередно при мен...???

Благодаря предварително на всички , които ми дадат мнение...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нищо чудно.Двигател 1.6 на това купе по принцип е голямо недоразумение,а климатика си е товар не малък.Така че,се примири,че лятото ще караш пенсионерски без рискови изпреварвания и събирай пари за по-голям двигател ако ти е толкова мъка.Ако нещо се наложи изрязвай до 5-6 000 об. за да се получи някаква мощност.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги , 

карам Хонда Акорд 2000 година , двигател 1,6 - 115 к.с.Купих я миналата есен и не бях карал на климатик.

Времето се стопли и пробвах климатика - работи без грешка ... но колата губи мощност и то доста осезаемо , не че без него е много пъргава...струва ми се доста мудна и на газ и на бензин...

Имам поставен газов инжекцион , двигателят работи много плавно без никакви проблеми на газ , но с пуснат климатик направо се излагам по пътя - не мога да изпреварвам и при лек наклон се налага да свалям предавките , за да поддържам нормална скорост около 110 км/ч.

Въпросът ми е - всички коли с този двигател ли са така или има нещо нередно при мен...???

Благодаря предварително на всички , които ми дадат мнение...

Той този двигател в Сивик едвам едвам пъпли пък камо ли в Акорд....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на моята 2.0  А Т се усеща разлика когато е включен, но ако не ми достига "пауър" го изключвам докато резна някой по баира на по-голяма скорост. Иначе си е константен товар независимо от кубатурата на мотора, та при 1,6 сигурно си е мъка. Съболезнования и помирение, ако ли не ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същото е положението и при мен, на газ и бензин. Номиналната мощност на колата е на 6500 rpm, ако не се лъжа, а на 110 си на около 3000 на 5-та предавка. Няма от къде да дойде тая мощност на тия обороти. От 6.5к нагоре нещата осезаемо се променят, с или без климатик, но... дали искам да троша мотора?

 

http://www.cars-data.com/en/honda-accord-1.6i-ls-specs/16519

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за информацията колеги...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да използвам темата да питам и аз за климатика. Хондата е Сивик 1.4. Оборотите са стабилни 900 при загрял двигател, но в момента в който пусна климатика оборотите падат и колата заглъхва. Колата е с газов инжекцион, който не знам колко добре е настроен. Нормално ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом не гасне си свиркай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да използвам темата да питам и аз за климатика. Хондата е Сивик 1.4. Оборотите са стабилни 900 при загрял двигател, но в момента в който пусна климатика оборотите падат и колата заглъхва. Колата е с газов инжекцион, който не знам колко добре е настроен. Нормално ли е?

Не е нормално. Компютъра поддържа празния ход, като компенсира консуматорите(електрически или клима).

Ако и на бензин ти глъхне, не е от газовата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново , само да допълня за колегата по-горе , че при мен няма проблем с оборотите на празен ход.Всичко си е ок , но няма никаква динамика при скорост около 90-110 км/ч ( или при обороти около 3000 об/мин ) ... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами с климатик е така и моето HR-V тежи 1200 кг и с климатик си е зорно понякога.Тия дни карам една хонда джаз.Там положението е още по-зле :D .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви! И на мен не ми се стори нормално, но ще видя днес дали и на бенз прави така и ще търся проблема после.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно време си мислех че би било чудесно, ако специално при автоматиците, преминаването със ск.лост в ръчен режим (местенето в левия слот с + и -) се изкл. климатика,за времето в което се шофира в тоя режим, а при минаване обратно в "Д" клим. се връща в зададените настройки (ако е бил вкл.). Може и да е възможно да се върже някакво такова управление, но не съм спец, а и не познавам такъв, който да се заеме с въпросната не лоша и едва ли трудно постижима "опция". Та за това -като стане напечено го гася, а като се "наиграя" (и ако е жега) жената и синковеца от "задния зрителски ред" питат -а сега може ли вече да пуснеш хладното? :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 6.5к нагоре нещата осезаемо се променят, с или без климатик, но... дали искам да троша мотора?

 

Освен ако не караш от Бургас до София и обратно на 6500 оборота, няма да строшиш мотора. Това е 16 клапанов двигател, той си иска високи обороти от време на време :) Искам да кажа, че не трябва да се притеснявате да го настъпвате до прекъсвач, още повече пък Хонда двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко офф топик. Веселия, ето още един плюс за дизела пред бензина. При дизела това спъване, почти не се усеща :)

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е проблема мощността, а въртящият момент. Както знаем при бензиновите мотори на хонда, хич го няма въртящия момент, особено при ниски обороти. При дизела не се усеща, щото там въртящ момент колкото искаш. 

 

Та така, ръчкате скорости и толкоз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Едно време си мислех че би било чудесно, ако специално при автоматиците, преминаването със ск.лост в ръчен режим (местенето в левия слот с + и -) се изкл. климатика,за времето в което се шофира в тоя режим, а при минаване обратно в "Д" клим. се връща в зададените настройки (ако е бил вкл.). Може и да е възможно да се върже някакво такова управление, но не съм спец, а и не познавам такъв, който да се заеме с въпросната не лоша и едва ли трудно постижима "опция". Та за това -като стане напечено го гася, а като се "наиграя" (и ако е жега) жената и синковеца от "задния зрителски ред" питат -а сега може ли вече да пуснеш хладното? :tooth:

И аз съм мислил по въпроса за такава модификация. При потегляне да спира компресора, а примерно след 20 км. в час да го зацепва. Мисля джаджата да си комуникира с ЕКУ-то и може да се взимат под внимание и показанията за обороти и скорост. Тези дни ако намеря време ще сглобя нещо и ще тествам.

Иначе ако не е настроен ГИ добре няма как да не се спъва доста при потеглене. При мен на бензин го няма ефекта с придърпването при потеглене, като естветвено се усеща загубата на мощност в движение когато е зацепен компресора.

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...