Jump to content
Sign in to follow this  
danielangelov

Ниво на оборудване - Акорд генерация 6

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Намерих много различни сравнения на нивата оборудване DX LX EX  ... SE. При всяко 1 екстра я дават за задължителна от различни нива и няма 2 сайта, които да дават еднакаква статистика. Та въпросът ми е - някой има ли сравнение на екстрите по пакети оборудване, както когато се купува колата.

 

Благодаря!

 

П.С. Интересува ме, кой пакет има музикална система BOSE, климатроник и автопилот.

Edited by danielangelov

Share this post


Link to post
Share on other sites

На брат'чеда Акорда е SE Executive, 2.0, седан, '01-ва. BOSE касета със субуфър и CD чейнджър. Кожен салон с подгрев на предните седалки и ел.регулиране на шофьорската. Ел. стъкла, огледала и люк. Заводски алум.джанти и предни халогени. Пръскалки на фаровете. Климатроник с Auto u Full Auto. Круиз контрол.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мойта е SE , 2.0, седан, '99-та. Спрямо горната няма кожа, ел. седалки и пръскалки на фаровете.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не съм се задълбочавал, но от това, което съм чел, двете буквички DX, LX ... SE са по-скоро в зависимост от това, за кой пазар е предназначена колата - Америка, Европа, Азия ... Нивото на оборудване май зависи от наименованието след тях - Executive, Comfort, Sport ... Или може би е комбинация от двете неща, букви и наименование.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

DX е най-ниското, LX го надгражда,а  EX е най-високо. Екстрите може би варират според пазарите за които са предназначени и това да е причината да не мога да намеря еднозначен отговор. Само SE (special edition) е пълна мъгла :D По мои наблюдения е нещо средно между LX и EX, но го няма непрекъснато по магазините (за това е спешъл). 

Edited by danielangelov

Share this post


Link to post
Share on other sites

А моята е ES и е със халогенни, пръскалки, климатроник, круиз контрол, пълен ел. пакет, оригиналното  BOSE. Без кожа и ел. седалки.

Share this post


Link to post
Share on other sites

А моята е ES и е със халогенни, пръскалки, климатроник, круиз контрол, пълен ел. пакет, оригиналното  BOSE. Без кожа и ел. седалки.

От днес съм горд собственик на същата :) имам 2 въпроса - какво прави Full Auto на климатроника и какво прави потенциометъра на таблото, не този който е за рестартиране на изминатите километри, а другият. П.С. Благодарности на Krasi-mir за сериозната подкрепа преди покупката! :)

Edited by danielangelov

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

А моята е ES и е със халогенни, пръскалки, климатроник, круиз контрол, пълен ел. пакет, оригиналното  BOSE. Без кожа и ел. седалки.

От днес съм горд собственик на същата :) имам 2 въпроса - какво прави Full Auto на климатроника и какво прави потенциометъра на таблото, не този който е за рестартиране на изминатите километри, а другият. П.С. Благодарности на Krasi-mir за сериозната подкрепа преди покупката! :)

 

Намаля и увеличава подсветката на таблото.

Edited by SpliFF
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

SpliFF, благодаря! Определно ми направи впечатление слабата подсветка, но явно имало оправия :D 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

... какво прави Full Auto на климатроника ...

 

Ако си купил тази, чиято обява дискутирахме, доколкото си спомням, тя имаше само бутон AUTO. На брат'чеда неговата освен бутон AUTO има още един бутон FULL AUTO. Нямам представа, каква е разликата, някой го беше обяснявал тук, но не помня в коя тема.

 

п.п. Моля, радвам се , ако съм помогнал.

 

п.п.п. Честито, и много безавариини.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря! Тоест да разбирам, че Full Auto "гори" по малко от стандартния климатроник, понеже пуска компресора, само когато има нужда. Например, ако колата е загряла и искам да духа леко топло (например да поддържа 22 градуса в колата) и наглася на Full Auto 22 това няма да закача компресора и няма да се използва допълнително гориво?

Share this post


Link to post
Share on other sites

А моята е ES и е със халогенни, пръскалки, климатроник, круиз контрол, пълен ел. пакет, оригиналното  BOSE. Без кожа и ел. седалки.

 

Колеги, какво разбирате под пълен ел. пакет, 4 ел. прозореца и 2 ел. огледала ли, нещо друго?

Иначе моята също е така, но няма пръскалки на фаровете.

 

 

 

Благодаря! Тоест да разбирам, че Full Auto "гори" по малко от стандартния климатроник, понеже пуска компресора, само когато има нужда. Например, ако колата е загряла и искам да духа леко топло (например да поддържа 22 градуса в колата) и наглася на Full Auto 22 това няма да закача компресора и няма да се използва допълнително гориво?

 

Това, което аз разбрах е, че ще си поддържа температура и когато има нужда, ще включва компресора, както и ти си написал в началото на коментара си. След това обаче пишеш, че няма да го закача, което според мен не е вярно.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Какви са тия климатроници с бутон FULL AUTO.Не е ли един бутона за AUTO и FULL AUTO?Врътката коя е за градусите као се натисне и e FULL AUTO,когато се зададе ръчно къде да духата струята е AUTO.А когато се избере и колко да е силна струята изчезва и AUTO.

Edited by SpliFF
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Благодаря! Тоест да разбирам, че Full Auto "гори" по малко от стандартния климатроник, понеже пуска компресора, само когато има нужда. Например, ако колата е загряла и искам да духа леко топло (например да поддържа 22 градуса в колата) и наглася на Full Auto 22 това няма да закача компресора и няма да се използва допълнително гориво?
Ама,много глупости се пишат! Как не разбрахте, че няма значение дали е климатик,климатроник или както там искате си го наричайте - това нещо, при автомобилите духа само студено!Какъв стандартен климатроник,какво "горене",какво "допълнително гориво"!?!Зимата се използва парното на автомобила, за да се топлиш, а не климатика.Направете си труда да прочетете нещо,а не да пишете глупости. Ако не знаеш къде,пиши на "чичо Гошо"-той знае всичко. Edited by Еmicha1
  • Upvote 1
  • Downvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Какви са тия климатроници с бутон FULL AUTO.Не е ли един бутона за AUTO и FULL AUTO?Врътката коя е за градусите као се натисне и e FULL AUTO,когато се зададе ръчно къде да духата струята е AUTO.А когато се избере и колко да е силна струята изчезва и AUTO.

 

При мен AUTO не изчезва, дори когато задам сила на струята.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Задаваш къде да духа и колко силно и ще се махне.

Share this post


Link to post
Share on other sites

SE се използва от Хонда да се означи последната година от производството на даден модел и обикновено се равнява на LX

Share this post


Link to post
Share on other sites

SE се използва от Хонда да се означи последната година от производството на даден модел и обикновено се равнява на LX

В случая говоря за ES, не SE. ЕS е 1999 и почти стига EX.За климатика - обслужен (ремък, фреон) и не духа студено. Покарах 15 км и едва се понижи температурата на струята, даже не съм сигурен дали е от климатика или от климата :D . Надявам се да не е нещо сериозно. Поздрави!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Благодаря! Тоест да разбирам, че Full Auto "гори" по малко от стандартния климатроник, понеже пуска компресора, само когато има нужда. Например, ако колата е загряла и искам да духа леко топло (например да поддържа 22 градуса в колата) и наглася на Full Auto 22 това няма да закача компресора и няма да се използва допълнително гориво?
Ама,много глупости се пишат!Как не разбрахте, че няма значение дали е климатик,климатроник или както там искате си го наричайте - това нещо, при автомобилите духа само студено!Какъв стандартен климатроник,какво "горене",какво "допълнително гориво"!?!Зимата се използва парното на автомобила, за да се топлиш, а не климатика.Направете си труда да прочетете нещо,а не да пишете глупости.Ако не знаеш къде,пиши на "чичо Гошо"-той знае всичко.

 

...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Благодаря! Тоест да разбирам, че Full Auto "гори" по малко от стандартния климатроник, понеже пуска компресора, само когато има нужда. Например, ако колата е загряла и искам да духа леко топло (например да поддържа 22 градуса в колата) и наглася на Full Auto 22 това няма да закача компресора и няма да се използва допълнително гориво?
Ама,много глупости се пишат!Как не разбрахте, че няма значение дали е климатик,климатроник или както там искате си го наричайте - това нещо, при автомобилите духа само студено!Какъв стандартен климатроник,какво "горене",какво "допълнително гориво"!?!

...

 

Доста високопарен и нападнически пост, без да казваш нищо свързано с темата. Наистина ли е необходимо да наричаш написаното глупости, вместо просто да изкажеш аргументираното си мнение?

 

1) Ако това FullAuto се включва по-късно, то реално ще пести гориво, понеже колата ще загрява по-бързо

2) Има коли с допълнителни подгряващи системи, които буквално горят гориво. Такъв пример са печките Webasto, вързани с климатроника. Но в този клас на Хонда, наистина няма такива фабрични.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Доста високопарен и нападнически пост, без да казваш нищо свързано с темата. Наистина ли е необходимо да наричаш написаното глупости, вместо просто да изкажеш аргументираното си мнение?....

 

Разбирам, че е към мен и съм длъжен да отговоря, но не го приемай "нападнически".

А мнението съм си го изказал /но някои хора не четат/:

 

 

 

Как не разбрахте, че няма значение дали е климатик,климатроник или както там искате си го наричайте - това нещо, при автомобилите духа само студено!

 

Защото много заблудени колеги мислят, че като имат "климатроник" а не климатик, той им духа топло, а е крайно време да се разбере, че автомобилния климатик няма нищо общо с домашните такива!

Също е повече от ясно, че при включен климатик, колата ще гори повече, но при по-студени условия, за целта се използува парното на колата, а колегата ако иска това:

 

 

....Например, ако колата е загряла и искам да духа леко топло (например да поддържа 22 градуса в колата)....

си настройва градусите на 22 и електрониката си управлява всичко, променя оборотите на вентилатора и преценява колко топло да пуска, за да поддържа тази температура. А това в случая, няма нищо общо с работата на компресора на климатика, защото съм го написал:

 

 

....Зимата се използва парното на автомобила, за да се топлиш, а не климатика....

и през зимата, не караш с постоянно включен климатик, а го пускаш евентуално при запотяване на стъклата.

А по въпроса за "Ауто" или "Фул-ауто", най-вероятно при първия случай, се има в предвид - автоматично поддържане на самата температура, а при втория се поддържа температурата и същевременно електрониката определя къде да насочва струята на въздуха.

И сега ли не може да се разбере написаното?

 

п.п. А това какво общо има и защо си го написал, не мога да се светна?

 

1) Ако това FullAuto се включва по-късно, то реално ще пести гориво, понеже колата ще загрява по-бързо

2) Има коли с допълнителни подгряващи системи, които буквално горят гориво. Такъв пример са печките Webasto, вързани с климатроника. Но в този клас на Хонда, наистина няма такива фабрични.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги,

 

Намерих много различни сравнения на нивата оборудване DX LX EX  ... SE. При всяко 1 екстра я дават за задължителна от различни нива и няма 2 сайта, които да дават еднакаква статистика. Та въпросът ми е - някой има ли сравнение на екстрите по пакети оборудване, както когато се купува колата.

 

Благодаря!

 

П.С. Интересува ме, кой пакет има музикална система BOSE, климатроник и автопилот.

Аз ли криво чета,  или си написал SE а не ES????

 

 

По въпроса за климатика , провери дали включва съединителя му, вижда се като пуснеш климатика и съединителя "залепва" и компресора развърта. Може да се чува звук от електро магнита и пак да не залепва напълно и компресора да не работи. Има също и две защити по температура и по свръх налягане. Ако като включиш бутона, не ти сработи втория вентилатор, значи някоя от защитите не "пуска" тока да премине. Ако е такъв случая - питай, ще ти бъде обяснено какво следва.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Позволявам си да събудя тази тема, но с един приятел дискутирахме някои неща покрай колите и стигнахме до следните изводи .

Уточнявам, че става дума за коли с ляв волан и 4/5 врати, по-надолу ще споделя какво констатирахме за деснячките.

 

- 99% от лифтбеците са с F18B2.

- лифтбеците с кожен салон са много редки, а задните седалки при седана са различни т.е. трансплантацията е възможна само за предни седалки.

- няма кожен салон - няма подгрев, няма шофьорска ел. седалка.

- има някаква специална серия, най-вероятно за северните държави, без климатик.

- управление на радиото от волана има само преди фейслифта.

- след фейслифта спират да слагат D16 и F20 моторите.

- няма D16 с автопилот.

 

За деснячките:

 

- не се предлага D16.

- има фейслифтови екземпляри с F20.

- има специална серия Type V - лифтбек с F23 мотор и кожа, навигация, шибидах, автопилот и т.н. екстри. Идеален донор за задна седалка :)

 

 

Не претендирам, че всичко е вярно, но такива са ми наблюденията. Ще се радвам, ако някой друг сподели още подобна информация.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не съм запознат с нивата на обурудване, но никъде не видях да дискутирате LS. Моята е такава и общо взето е доста базова - без халогени и автопилот и с климатик. Но и без много екстри колата е супер за пътуване. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моята е без кожен салон, НО с подгрев и на двете предни седалки. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

А шофьорската има ли ел. задвижване? Предполагам, че колата е фейслифтова.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/15/2015 at 4:18 PM, danielangelov said:

Здравейте колеги,

 

Намерих много различни сравнения на нивата оборудване DX LX EX  ... SE. При всяко 1 екстра я дават за задължителна от различни нива и няма 2 сайта, които да дават еднакаква статистика. Та въпросът ми е - някой има ли сравнение на екстрите по пакети оборудване, както когато се купува колата.

 

Благодаря!

 

П.С. Интересува ме, кой пакет има музикална система BOSE, климатроник и автопилот.

 

 

Edited by Accord 1,8i LS 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 16.03.2015 г. at 10:02, reality написа:

А моята е ES и е със халогенни, пръскалки, климатроник, круиз контрол, пълен ел. пакет, оригиналното  BOSE. Без кожа и ел. седалки.

Без Bose и Ел. Седалки, като на Колегата поста :)

Edited by mysticchannel

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 12.01.2021 г. at 22:18, xatamoto написа:

Позволявам си да събудя тази тема, но с един приятел дискутирахме някои неща покрай колите и стигнахме до следните изводи .

Уточнявам, че става дума за коли с ляв волан и 4/5 врати, по-надолу ще споделя какво констатирахме за деснячките.

 

- 99% от лифтбеците са с F18B2.

- лифтбеците с кожен салон са много редки, а задните седалки при седана са различни т.е. трансплантацията е възможна само за предни седалки.

- няма кожен салон - няма подгрев, няма шофьорска ел. седалка.

- има някаква специална серия, най-вероятно за северните държави, без климатик.

- управление на радиото от волана има само преди фейслифта.

- след фейслифта спират да слагат D16 и F20 моторите.

- няма D16 с автопилот.

 

За деснячките:

 

- не се предлага D16.

- има фейслифтови екземпляри с F20.

- има специална серия Type V - лифтбек с F23 мотор и кожа, навигация, шибидах, автопилот и т.н. екстри. Идеален донор за задна седалка :)

 

 

Не претендирам, че всичко е вярно, но такива са ми наблюденията. Ще се радвам, ако някой друг сподели още подобна информация.

 

 

 

Самоцитирам се, но да споделя още нещо, което забелязах - поне из сайтовете за продажба не се забелязва кола с F23 преди фейслифта. Излиза, че на колите с ляв волан преди фейса слагат F20, а след него F23, което звучи логично предвид сходната им мощност.

Edited by xatamoto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...