danielangelov 3 #1 Posted March 15, 2015 (edited) Здравейте колеги, Намерих много различни сравнения на нивата оборудване DX LX EX ... SE. При всяко 1 екстра я дават за задължителна от различни нива и няма 2 сайта, които да дават еднакаква статистика. Та въпросът ми е - някой има ли сравнение на екстрите по пакети оборудване, както когато се купува колата. Благодаря! П.С. Интересува ме, кой пакет има музикална система BOSE, климатроник и автопилот. Edited March 15, 2015 by danielangelov Share this post Link to post Share on other sites
Krasi-mir 1618 #2 Posted March 15, 2015 На брат'чеда Акорда е SE Executive, 2.0, седан, '01-ва. BOSE касета със субуфър и CD чейнджър. Кожен салон с подгрев на предните седалки и ел.регулиране на шофьорската. Ел. стъкла, огледала и люк. Заводски алум.джанти и предни халогени. Пръскалки на фаровете. Климатроник с Auto u Full Auto. Круиз контрол. Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 6687 #3 Posted March 15, 2015 Мойта е SE , 2.0, седан, '99-та. Спрямо горната няма кожа, ел. седалки и пръскалки на фаровете. Share this post Link to post Share on other sites
Krasi-mir 1618 #4 Posted March 15, 2015 Не съм се задълбочавал, но от това, което съм чел, двете буквички DX, LX ... SE са по-скоро в зависимост от това, за кой пазар е предназначена колата - Америка, Европа, Азия ... Нивото на оборудване май зависи от наименованието след тях - Executive, Comfort, Sport ... Или може би е комбинация от двете неща, букви и наименование. 1 Share this post Link to post Share on other sites
danielangelov 3 #5 Posted March 15, 2015 (edited) DX е най-ниското, LX го надгражда,а EX е най-високо. Екстрите може би варират според пазарите за които са предназначени и това да е причината да не мога да намеря еднозначен отговор. Само SE (special edition) е пълна мъгла По мои наблюдения е нещо средно между LX и EX, но го няма непрекъснато по магазините (за това е спешъл). Edited March 15, 2015 by danielangelov Share this post Link to post Share on other sites
reality 15 #6 Posted March 16, 2015 А моята е ES и е със халогенни, пръскалки, климатроник, круиз контрол, пълен ел. пакет, оригиналното BOSE. Без кожа и ел. седалки. Share this post Link to post Share on other sites
tonywoolf 100 #7 Posted March 16, 2015 А ето тази е моята: http://www.cars-data.com/en/honda-accord-1.6i-ls-specs/16519 Share this post Link to post Share on other sites
danielangelov 3 #8 Posted March 16, 2015 (edited) А моята е ES и е със халогенни, пръскалки, климатроник, круиз контрол, пълен ел. пакет, оригиналното BOSE. Без кожа и ел. седалки. От днес съм горд собственик на същата имам 2 въпроса - какво прави Full Auto на климатроника и какво прави потенциометъра на таблото, не този който е за рестартиране на изминатите километри, а другият. П.С. Благодарности на Krasi-mir за сериозната подкрепа преди покупката! Edited March 16, 2015 by danielangelov Share this post Link to post Share on other sites
SpliFF 50 #9 Posted March 16, 2015 (edited) А моята е ES и е със халогенни, пръскалки, климатроник, круиз контрол, пълен ел. пакет, оригиналното BOSE. Без кожа и ел. седалки. От днес съм горд собственик на същата имам 2 въпроса - какво прави Full Auto на климатроника и какво прави потенциометъра на таблото, не този който е за рестартиране на изминатите километри, а другият. П.С. Благодарности на Krasi-mir за сериозната подкрепа преди покупката! Намаля и увеличава подсветката на таблото. Edited March 16, 2015 by SpliFF 1 Share this post Link to post Share on other sites
danielangelov 3 #10 Posted March 16, 2015 SpliFF, благодаря! Определно ми направи впечатление слабата подсветка, но явно имало оправия 1 Share this post Link to post Share on other sites
Krasi-mir 1618 #11 Posted March 16, 2015 ... какво прави Full Auto на климатроника ... Ако си купил тази, чиято обява дискутирахме, доколкото си спомням, тя имаше само бутон AUTO. На брат'чеда неговата освен бутон AUTO има още един бутон FULL AUTO. Нямам представа, каква е разликата, някой го беше обяснявал тук, но не помня в коя тема. п.п. Моля, радвам се , ако съм помогнал. п.п.п. Честито, и много безавариини. Share this post Link to post Share on other sites
Knoxville 151 #12 Posted March 16, 2015 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=90022&hl= Share this post Link to post Share on other sites
danielangelov 3 #13 Posted March 16, 2015 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=90022&hl= Благодаря! Тоест да разбирам, че Full Auto "гори" по малко от стандартния климатроник, понеже пуска компресора, само когато има нужда. Например, ако колата е загряла и искам да духа леко топло (например да поддържа 22 градуса в колата) и наглася на Full Auto 22 това няма да закача компресора и няма да се използва допълнително гориво? Share this post Link to post Share on other sites
Knoxville 151 #14 Posted March 17, 2015 А моята е ES и е със халогенни, пръскалки, климатроник, круиз контрол, пълен ел. пакет, оригиналното BOSE. Без кожа и ел. седалки. Колеги, какво разбирате под пълен ел. пакет, 4 ел. прозореца и 2 ел. огледала ли, нещо друго? Иначе моята също е така, но няма пръскалки на фаровете. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=90022&hl= Благодаря! Тоест да разбирам, че Full Auto "гори" по малко от стандартния климатроник, понеже пуска компресора, само когато има нужда. Например, ако колата е загряла и искам да духа леко топло (например да поддържа 22 градуса в колата) и наглася на Full Auto 22 това няма да закача компресора и няма да се използва допълнително гориво? Това, което аз разбрах е, че ще си поддържа температура и когато има нужда, ще включва компресора, както и ти си написал в началото на коментара си. След това обаче пишеш, че няма да го закача, което според мен не е вярно. Share this post Link to post Share on other sites
SpliFF 50 #15 Posted March 17, 2015 (edited) Какви са тия климатроници с бутон FULL AUTO.Не е ли един бутона за AUTO и FULL AUTO?Врътката коя е за градусите као се натисне и e FULL AUTO,когато се зададе ръчно къде да духата струята е AUTO.А когато се избере и колко да е силна струята изчезва и AUTO. Edited March 17, 2015 by SpliFF 1 Share this post Link to post Share on other sites
Emicha 1895 #16 Posted March 18, 2015 (edited) http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=90022&hl= Благодаря! Тоест да разбирам, че Full Auto "гори" по малко от стандартния климатроник, понеже пуска компресора, само когато има нужда. Например, ако колата е загряла и искам да духа леко топло (например да поддържа 22 градуса в колата) и наглася на Full Auto 22 това няма да закача компресора и няма да се използва допълнително гориво?Ама,много глупости се пишат! Как не разбрахте, че няма значение дали е климатик,климатроник или както там искате си го наричайте - това нещо, при автомобилите духа само студено!Какъв стандартен климатроник,какво "горене",какво "допълнително гориво"!?!Зимата се използва парното на автомобила, за да се топлиш, а не климатика.Направете си труда да прочетете нещо,а не да пишете глупости. Ако не знаеш къде,пиши на "чичо Гошо"-той знае всичко. Edited March 18, 2015 by Еmicha1 1 3 Share this post Link to post Share on other sites
Knoxville 151 #17 Posted March 18, 2015 Какви са тия климатроници с бутон FULL AUTO.Не е ли един бутона за AUTO и FULL AUTO?Врътката коя е за градусите као се натисне и e FULL AUTO,когато се зададе ръчно къде да духата струята е AUTO.А когато се избере и колко да е силна струята изчезва и AUTO. При мен AUTO не изчезва, дори когато задам сила на струята. Share this post Link to post Share on other sites
SpliFF 50 #18 Posted March 18, 2015 Задаваш къде да духа и колко силно и ще се махне. Share this post Link to post Share on other sites
musset 1 #19 Posted April 25, 2015 SE се използва от Хонда да се означи последната година от производството на даден модел и обикновено се равнява на LX Share this post Link to post Share on other sites
danielangelov 3 #20 Posted April 28, 2015 SE се използва от Хонда да се означи последната година от производството на даден модел и обикновено се равнява на LX В случая говоря за ES, не SE. ЕS е 1999 и почти стига EX.За климатика - обслужен (ремък, фреон) и не духа студено. Покарах 15 км и едва се понижи температурата на струята, даже не съм сигурен дали е от климатика или от климата . Надявам се да не е нещо сериозно. Поздрави! Share this post Link to post Share on other sites
danielangelov 3 #21 Posted April 28, 2015 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=90022&hl= Благодаря! Тоест да разбирам, че Full Auto "гори" по малко от стандартния климатроник, понеже пуска компресора, само когато има нужда. Например, ако колата е загряла и искам да духа леко топло (например да поддържа 22 градуса в колата) и наглася на Full Auto 22 това няма да закача компресора и няма да се използва допълнително гориво?Ама,много глупости се пишат!Как не разбрахте, че няма значение дали е климатик,климатроник или както там искате си го наричайте - това нещо, при автомобилите духа само студено!Какъв стандартен климатроник,какво "горене",какво "допълнително гориво"!?!Зимата се използва парното на автомобила, за да се топлиш, а не климатика.Направете си труда да прочетете нещо,а не да пишете глупости.Ако не знаеш къде,пиши на "чичо Гошо"-той знае всичко. ... Share this post Link to post Share on other sites
Veseliq 1556 #22 Posted April 28, 2015 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=90022&hl= Благодаря! Тоест да разбирам, че Full Auto "гори" по малко от стандартния климатроник, понеже пуска компресора, само когато има нужда. Например, ако колата е загряла и искам да духа леко топло (например да поддържа 22 градуса в колата) и наглася на Full Auto 22 това няма да закача компресора и няма да се използва допълнително гориво?Ама,много глупости се пишат!Как не разбрахте, че няма значение дали е климатик,климатроник или както там искате си го наричайте - това нещо, при автомобилите духа само студено!Какъв стандартен климатроник,какво "горене",какво "допълнително гориво"!?!... Доста високопарен и нападнически пост, без да казваш нищо свързано с темата. Наистина ли е необходимо да наричаш написаното глупости, вместо просто да изкажеш аргументираното си мнение? 1) Ако това FullAuto се включва по-късно, то реално ще пести гориво, понеже колата ще загрява по-бързо 2) Има коли с допълнителни подгряващи системи, които буквално горят гориво. Такъв пример са печките Webasto, вързани с климатроника. Но в този клас на Хонда, наистина няма такива фабрични. Share this post Link to post Share on other sites
Emicha 1895 #23 Posted April 28, 2015 Доста високопарен и нападнически пост, без да казваш нищо свързано с темата. Наистина ли е необходимо да наричаш написаното глупости, вместо просто да изкажеш аргументираното си мнение?.... Разбирам, че е към мен и съм длъжен да отговоря, но не го приемай "нападнически". А мнението съм си го изказал /но някои хора не четат/: Как не разбрахте, че няма значение дали е климатик,климатроник или както там искате си го наричайте - това нещо, при автомобилите духа само студено! Защото много заблудени колеги мислят, че като имат "климатроник" а не климатик, той им духа топло, а е крайно време да се разбере, че автомобилния климатик няма нищо общо с домашните такива! Също е повече от ясно, че при включен климатик, колата ще гори повече, но при по-студени условия, за целта се използува парното на колата, а колегата ако иска това: ....Например, ако колата е загряла и искам да духа леко топло (например да поддържа 22 градуса в колата).... си настройва градусите на 22 и електрониката си управлява всичко, променя оборотите на вентилатора и преценява колко топло да пуска, за да поддържа тази температура. А това в случая, няма нищо общо с работата на компресора на климатика, защото съм го написал: ....Зимата се използва парното на автомобила, за да се топлиш, а не климатика.... и през зимата, не караш с постоянно включен климатик, а го пускаш евентуално при запотяване на стъклата. А по въпроса за "Ауто" или "Фул-ауто", най-вероятно при първия случай, се има в предвид - автоматично поддържане на самата температура, а при втория се поддържа температурата и същевременно електрониката определя къде да насочва струята на въздуха. И сега ли не може да се разбере написаното? п.п. А това какво общо има и защо си го написал, не мога да се светна? 1) Ако това FullAuto се включва по-късно, то реално ще пести гориво, понеже колата ще загрява по-бързо 2) Има коли с допълнителни подгряващи системи, които буквално горят гориво. Такъв пример са печките Webasto, вързани с климатроника. Но в този клас на Хонда, наистина няма такива фабрични. Share this post Link to post Share on other sites
musset 1 #24 Posted May 1, 2015 Здравейте колеги, Намерих много различни сравнения на нивата оборудване DX LX EX ... SE. При всяко 1 екстра я дават за задължителна от различни нива и няма 2 сайта, които да дават еднакаква статистика. Та въпросът ми е - някой има ли сравнение на екстрите по пакети оборудване, както когато се купува колата. Благодаря! П.С. Интересува ме, кой пакет има музикална система BOSE, климатроник и автопилот. Аз ли криво чета, или си написал SE а не ES???? По въпроса за климатика , провери дали включва съединителя му, вижда се като пуснеш климатика и съединителя "залепва" и компресора развърта. Може да се чува звук от електро магнита и пак да не залепва напълно и компресора да не работи. Има също и две защити по температура и по свръх налягане. Ако като включиш бутона, не ти сработи втория вентилатор, значи някоя от защитите не "пуска" тока да премине. Ако е такъв случая - питай, ще ти бъде обяснено какво следва. Share this post Link to post Share on other sites
xatamoto 171 #25 Posted January 12, 2021 Позволявам си да събудя тази тема, но с един приятел дискутирахме някои неща покрай колите и стигнахме до следните изводи . Уточнявам, че става дума за коли с ляв волан и 4/5 врати, по-надолу ще споделя какво констатирахме за деснячките. - 99% от лифтбеците са с F18B2. - лифтбеците с кожен салон са много редки, а задните седалки при седана са различни т.е. трансплантацията е възможна само за предни седалки. - няма кожен салон - няма подгрев, няма шофьорска ел. седалка. - има някаква специална серия, най-вероятно за северните държави, без климатик. - управление на радиото от волана има само преди фейслифта. - след фейслифта спират да слагат D16 и F20 моторите. - няма D16 с автопилот. За деснячките: - не се предлага D16. - има фейслифтови екземпляри с F20. - има специална серия Type V - лифтбек с F23 мотор и кожа, навигация, шибидах, автопилот и т.н. екстри. Идеален донор за задна седалка Не претендирам, че всичко е вярно, но такива са ми наблюденията. Ще се радвам, ако някой друг сподели още подобна информация. Share this post Link to post Share on other sites
doktotra 19 #26 Posted January 15, 2021 Не съм запознат с нивата на обурудване, но никъде не видях да дискутирате LS. Моята е такава и общо взето е доста базова - без халогени и автопилот и с климатик. Но и без много екстри колата е супер за пътуване. Share this post Link to post Share on other sites
tonywoolf 100 #27 Posted January 17, 2021 Моята е без кожен салон, НО с подгрев и на двете предни седалки. Share this post Link to post Share on other sites
xatamoto 171 #28 Posted February 11, 2021 А шофьорската има ли ел. задвижване? Предполагам, че колата е фейслифтова. Share this post Link to post Share on other sites
Тъмнозелен самурай G86-P 340 #29 Posted February 12, 2021 (edited) On 3/15/2015 at 4:18 PM, danielangelov said: Здравейте колеги, Намерих много различни сравнения на нивата оборудване DX LX EX ... SE. При всяко 1 екстра я дават за задължителна от различни нива и няма 2 сайта, които да дават еднакаква статистика. Та въпросът ми е - някой има ли сравнение на екстрите по пакети оборудване, както когато се купува колата. Благодаря! П.С. Интересува ме, кой пакет има музикална система BOSE, климатроник и автопилот. Edited February 12, 2021 by Accord 1,8i LS 2001 Share this post Link to post Share on other sites
mysticchannel 132 #31 Posted March 23, 2021 (edited) На 16.03.2015 г. at 10:02, reality написа: А моята е ES и е със халогенни, пръскалки, климатроник, круиз контрол, пълен ел. пакет, оригиналното BOSE. Без кожа и ел. седалки. Без Bose и Ел. Седалки, като на Колегата поста Edited March 23, 2021 by mysticchannel Share this post Link to post Share on other sites
xatamoto 171 #32 Posted March 26, 2021 (edited) На 12.01.2021 г. at 22:18, xatamoto написа: Позволявам си да събудя тази тема, но с един приятел дискутирахме някои неща покрай колите и стигнахме до следните изводи . Уточнявам, че става дума за коли с ляв волан и 4/5 врати, по-надолу ще споделя какво констатирахме за деснячките. - 99% от лифтбеците са с F18B2. - лифтбеците с кожен салон са много редки, а задните седалки при седана са различни т.е. трансплантацията е възможна само за предни седалки. - няма кожен салон - няма подгрев, няма шофьорска ел. седалка. - има някаква специална серия, най-вероятно за северните държави, без климатик. - управление на радиото от волана има само преди фейслифта. - след фейслифта спират да слагат D16 и F20 моторите. - няма D16 с автопилот. За деснячките: - не се предлага D16. - има фейслифтови екземпляри с F20. - има специална серия Type V - лифтбек с F23 мотор и кожа, навигация, шибидах, автопилот и т.н. екстри. Идеален донор за задна седалка Не претендирам, че всичко е вярно, но такива са ми наблюденията. Ще се радвам, ако някой друг сподели още подобна информация. Самоцитирам се, но да споделя още нещо, което забелязах - поне из сайтовете за продажба не се забелязва кола с F23 преди фейслифта. Излиза, че на колите с ляв волан преди фейса слагат F20, а след него F23, което звучи логично предвид сходната им мощност. Edited March 26, 2021 by xatamoto Share this post Link to post Share on other sites