Jump to content
danielangelov

Ниво на оборудване - Акорд генерация 6

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Намерих много различни сравнения на нивата оборудване DX LX EX  ... SE. При всяко 1 екстра я дават за задължителна от различни нива и няма 2 сайта, които да дават еднакаква статистика. Та въпросът ми е - някой има ли сравнение на екстрите по пакети оборудване, както когато се купува колата.

 

Благодаря!

 

П.С. Интересува ме, кой пакет има музикална система BOSE, климатроник и автопилот.

Редактирано от danielangelov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На брат'чеда Акорда е SE Executive, 2.0, седан, '01-ва. BOSE касета със субуфър и CD чейнджър. Кожен салон с подгрев на предните седалки и ел.регулиране на шофьорската. Ел. стъкла, огледала и люк. Заводски алум.джанти и предни халогени. Пръскалки на фаровете. Климатроник с Auto u Full Auto. Круиз контрол.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта е SE , 2.0, седан, '99-та. Спрямо горната няма кожа, ел. седалки и пръскалки на фаровете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм се задълбочавал, но от това, което съм чел, двете буквички DX, LX ... SE са по-скоро в зависимост от това, за кой пазар е предназначена колата - Америка, Европа, Азия ... Нивото на оборудване май зависи от наименованието след тях - Executive, Comfort, Sport ... Или може би е комбинация от двете неща, букви и наименование.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

DX е най-ниското, LX го надгражда,а  EX е най-високо. Екстрите може би варират според пазарите за които са предназначени и това да е причината да не мога да намеря еднозначен отговор. Само SE (special edition) е пълна мъгла :D По мои наблюдения е нещо средно между LX и EX, но го няма непрекъснато по магазините (за това е спешъл). 

Редактирано от danielangelov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А моята е ES и е със халогенни, пръскалки, климатроник, круиз контрол, пълен ел. пакет, оригиналното  BOSE. Без кожа и ел. седалки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А моята е ES и е със халогенни, пръскалки, климатроник, круиз контрол, пълен ел. пакет, оригиналното  BOSE. Без кожа и ел. седалки.

От днес съм горд собственик на същата :) имам 2 въпроса - какво прави Full Auto на климатроника и какво прави потенциометъра на таблото, не този който е за рестартиране на изминатите километри, а другият. П.С. Благодарности на Krasi-mir за сериозната подкрепа преди покупката! :)

Редактирано от danielangelov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

А моята е ES и е със халогенни, пръскалки, климатроник, круиз контрол, пълен ел. пакет, оригиналното  BOSE. Без кожа и ел. седалки.

От днес съм горд собственик на същата :) имам 2 въпроса - какво прави Full Auto на климатроника и какво прави потенциометъра на таблото, не този който е за рестартиране на изминатите километри, а другият. П.С. Благодарности на Krasi-mir за сериозната подкрепа преди покупката! :)

 

Намаля и увеличава подсветката на таблото.

Редактирано от SpliFF
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SpliFF, благодаря! Определно ми направи впечатление слабата подсветка, но явно имало оправия :D 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... какво прави Full Auto на климатроника ...

 

Ако си купил тази, чиято обява дискутирахме, доколкото си спомням, тя имаше само бутон AUTO. На брат'чеда неговата освен бутон AUTO има още един бутон FULL AUTO. Нямам представа, каква е разликата, някой го беше обяснявал тук, но не помня в коя тема.

 

п.п. Моля, радвам се , ако съм помогнал.

 

п.п.п. Честито, и много безавариини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Тоест да разбирам, че Full Auto "гори" по малко от стандартния климатроник, понеже пуска компресора, само когато има нужда. Например, ако колата е загряла и искам да духа леко топло (например да поддържа 22 градуса в колата) и наглася на Full Auto 22 това няма да закача компресора и няма да се използва допълнително гориво?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А моята е ES и е със халогенни, пръскалки, климатроник, круиз контрол, пълен ел. пакет, оригиналното  BOSE. Без кожа и ел. седалки.

 

Колеги, какво разбирате под пълен ел. пакет, 4 ел. прозореца и 2 ел. огледала ли, нещо друго?

Иначе моята също е така, но няма пръскалки на фаровете.

 

 

 

Благодаря! Тоест да разбирам, че Full Auto "гори" по малко от стандартния климатроник, понеже пуска компресора, само когато има нужда. Например, ако колата е загряла и искам да духа леко топло (например да поддържа 22 градуса в колата) и наглася на Full Auto 22 това няма да закача компресора и няма да се използва допълнително гориво?

 

Това, което аз разбрах е, че ще си поддържа температура и когато има нужда, ще включва компресора, както и ти си написал в началото на коментара си. След това обаче пишеш, че няма да го закача, което според мен не е вярно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Какви са тия климатроници с бутон FULL AUTO.Не е ли един бутона за AUTO и FULL AUTO?Врътката коя е за градусите као се натисне и e FULL AUTO,когато се зададе ръчно къде да духата струята е AUTO.А когато се избере и колко да е силна струята изчезва и AUTO.

Редактирано от SpliFF
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Благодаря! Тоест да разбирам, че Full Auto "гори" по малко от стандартния климатроник, понеже пуска компресора, само когато има нужда. Например, ако колата е загряла и искам да духа леко топло (например да поддържа 22 градуса в колата) и наглася на Full Auto 22 това няма да закача компресора и няма да се използва допълнително гориво?
Ама,много глупости се пишат! Как не разбрахте, че няма значение дали е климатик,климатроник или както там искате си го наричайте - това нещо, при автомобилите духа само студено!Какъв стандартен климатроник,какво "горене",какво "допълнително гориво"!?!Зимата се използва парното на автомобила, за да се топлиш, а не климатика.Направете си труда да прочетете нещо,а не да пишете глупости. Ако не знаеш къде,пиши на "чичо Гошо"-той знае всичко. Редактирано от Еmicha1
  • Нагоре 1
  • Надолу 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са тия климатроници с бутон FULL AUTO.Не е ли един бутона за AUTO и FULL AUTO?Врътката коя е за градусите као се натисне и e FULL AUTO,когато се зададе ръчно къде да духата струята е AUTO.А когато се избере и колко да е силна струята изчезва и AUTO.

 

При мен AUTO не изчезва, дори когато задам сила на струята.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задаваш къде да духа и колко силно и ще се махне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SE се използва от Хонда да се означи последната година от производството на даден модел и обикновено се равнява на LX

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SE се използва от Хонда да се означи последната година от производството на даден модел и обикновено се равнява на LX

В случая говоря за ES, не SE. ЕS е 1999 и почти стига EX.За климатика - обслужен (ремък, фреон) и не духа студено. Покарах 15 км и едва се понижи температурата на струята, даже не съм сигурен дали е от климатика или от климата :D . Надявам се да не е нещо сериозно. Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Благодаря! Тоест да разбирам, че Full Auto "гори" по малко от стандартния климатроник, понеже пуска компресора, само когато има нужда. Например, ако колата е загряла и искам да духа леко топло (например да поддържа 22 градуса в колата) и наглася на Full Auto 22 това няма да закача компресора и няма да се използва допълнително гориво?
Ама,много глупости се пишат!Как не разбрахте, че няма значение дали е климатик,климатроник или както там искате си го наричайте - това нещо, при автомобилите духа само студено!Какъв стандартен климатроник,какво "горене",какво "допълнително гориво"!?!Зимата се използва парното на автомобила, за да се топлиш, а не климатика.Направете си труда да прочетете нещо,а не да пишете глупости.Ако не знаеш къде,пиши на "чичо Гошо"-той знае всичко.

 

...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Благодаря! Тоест да разбирам, че Full Auto "гори" по малко от стандартния климатроник, понеже пуска компресора, само когато има нужда. Например, ако колата е загряла и искам да духа леко топло (например да поддържа 22 градуса в колата) и наглася на Full Auto 22 това няма да закача компресора и няма да се използва допълнително гориво?
Ама,много глупости се пишат!Как не разбрахте, че няма значение дали е климатик,климатроник или както там искате си го наричайте - това нещо, при автомобилите духа само студено!Какъв стандартен климатроник,какво "горене",какво "допълнително гориво"!?!

...

 

Доста високопарен и нападнически пост, без да казваш нищо свързано с темата. Наистина ли е необходимо да наричаш написаното глупости, вместо просто да изкажеш аргументираното си мнение?

 

1) Ако това FullAuto се включва по-късно, то реално ще пести гориво, понеже колата ще загрява по-бързо

2) Има коли с допълнителни подгряващи системи, които буквално горят гориво. Такъв пример са печките Webasto, вързани с климатроника. Но в този клас на Хонда, наистина няма такива фабрични.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста високопарен и нападнически пост, без да казваш нищо свързано с темата. Наистина ли е необходимо да наричаш написаното глупости, вместо просто да изкажеш аргументираното си мнение?....

 

Разбирам, че е към мен и съм длъжен да отговоря, но не го приемай "нападнически".

А мнението съм си го изказал /но някои хора не четат/:

 

 

 

Как не разбрахте, че няма значение дали е климатик,климатроник или както там искате си го наричайте - това нещо, при автомобилите духа само студено!

 

Защото много заблудени колеги мислят, че като имат "климатроник" а не климатик, той им духа топло, а е крайно време да се разбере, че автомобилния климатик няма нищо общо с домашните такива!

Също е повече от ясно, че при включен климатик, колата ще гори повече, но при по-студени условия, за целта се използува парното на колата, а колегата ако иска това:

 

 

....Например, ако колата е загряла и искам да духа леко топло (например да поддържа 22 градуса в колата)....

си настройва градусите на 22 и електрониката си управлява всичко, променя оборотите на вентилатора и преценява колко топло да пуска, за да поддържа тази температура. А това в случая, няма нищо общо с работата на компресора на климатика, защото съм го написал:

 

 

....Зимата се използва парното на автомобила, за да се топлиш, а не климатика....

и през зимата, не караш с постоянно включен климатик, а го пускаш евентуално при запотяване на стъклата.

А по въпроса за "Ауто" или "Фул-ауто", най-вероятно при първия случай, се има в предвид - автоматично поддържане на самата температура, а при втория се поддържа температурата и същевременно електрониката определя къде да насочва струята на въздуха.

И сега ли не може да се разбере написаното?

 

п.п. А това какво общо има и защо си го написал, не мога да се светна?

 

1) Ако това FullAuto се включва по-късно, то реално ще пести гориво, понеже колата ще загрява по-бързо

2) Има коли с допълнителни подгряващи системи, които буквално горят гориво. Такъв пример са печките Webasto, вързани с климатроника. Но в този клас на Хонда, наистина няма такива фабрични.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Намерих много различни сравнения на нивата оборудване DX LX EX  ... SE. При всяко 1 екстра я дават за задължителна от различни нива и няма 2 сайта, които да дават еднакаква статистика. Та въпросът ми е - някой има ли сравнение на екстрите по пакети оборудване, както когато се купува колата.

 

Благодаря!

 

П.С. Интересува ме, кой пакет има музикална система BOSE, климатроник и автопилот.

Аз ли криво чета,  или си написал SE а не ES????

 

 

По въпроса за климатика , провери дали включва съединителя му, вижда се като пуснеш климатика и съединителя "залепва" и компресора развърта. Може да се чува звук от електро магнита и пак да не залепва напълно и компресора да не работи. Има също и две защити по температура и по свръх налягане. Ако като включиш бутона, не ти сработи втория вентилатор, значи някоя от защитите не "пуска" тока да премине. Ако е такъв случая - питай, ще ти бъде обяснено какво следва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Позволявам си да събудя тази тема, но с един приятел дискутирахме някои неща покрай колите и стигнахме до следните изводи .

Уточнявам, че става дума за коли с ляв волан и 4/5 врати, по-надолу ще споделя какво констатирахме за деснячките.

 

- 99% от лифтбеците са с F18B2.

- лифтбеците с кожен салон са много редки, а задните седалки при седана са различни т.е. трансплантацията е възможна само за предни седалки.

- няма кожен салон - няма подгрев, няма шофьорска ел. седалка.

- има някаква специална серия, най-вероятно за северните държави, без климатик.

- управление на радиото от волана има само преди фейслифта.

- след фейслифта спират да слагат D16 и F20 моторите.

- няма D16 с автопилот.

 

За деснячките:

 

- не се предлага D16.

- има фейслифтови екземпляри с F20.

- има специална серия Type V - лифтбек с F23 мотор и кожа, навигация, шибидах, автопилот и т.н. екстри. Идеален донор за задна седалка :)

 

 

Не претендирам, че всичко е вярно, но такива са ми наблюденията. Ще се радвам, ако някой друг сподели още подобна информация.

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм запознат с нивата на обурудване, но никъде не видях да дискутирате LS. Моята е такава и общо взето е доста базова - без халогени и автопилот и с климатик. Но и без много екстри колата е супер за пътуване. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е без кожен салон, НО с подгрев и на двете предни седалки. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А шофьорската има ли ел. задвижване? Предполагам, че колата е фейслифтова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 3/15/2015 at 4:18 PM, danielangelov said:

Здравейте колеги,

 

Намерих много различни сравнения на нивата оборудване DX LX EX  ... SE. При всяко 1 екстра я дават за задължителна от различни нива и няма 2 сайта, които да дават еднакаква статистика. Та въпросът ми е - някой има ли сравнение на екстрите по пакети оборудване, както когато се купува колата.

 

Благодаря!

 

П.С. Интересува ме, кой пакет има музикална система BOSE, климатроник и автопилот.

 

 

Редактирано от Accord 1,8i LS 2001

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 16.03.2015 г. at 10:02, reality написа:

А моята е ES и е със халогенни, пръскалки, климатроник, круиз контрол, пълен ел. пакет, оригиналното  BOSE. Без кожа и ел. седалки.

Без Bose и Ел. Седалки, като на Колегата поста :)

Редактирано от mysticchannel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 12.01.2021 г. at 22:18, xatamoto написа:

Позволявам си да събудя тази тема, но с един приятел дискутирахме някои неща покрай колите и стигнахме до следните изводи .

Уточнявам, че става дума за коли с ляв волан и 4/5 врати, по-надолу ще споделя какво констатирахме за деснячките.

 

- 99% от лифтбеците са с F18B2.

- лифтбеците с кожен салон са много редки, а задните седалки при седана са различни т.е. трансплантацията е възможна само за предни седалки.

- няма кожен салон - няма подгрев, няма шофьорска ел. седалка.

- има някаква специална серия, най-вероятно за северните държави, без климатик.

- управление на радиото от волана има само преди фейслифта.

- след фейслифта спират да слагат D16 и F20 моторите.

- няма D16 с автопилот.

 

За деснячките:

 

- не се предлага D16.

- има фейслифтови екземпляри с F20.

- има специална серия Type V - лифтбек с F23 мотор и кожа, навигация, шибидах, автопилот и т.н. екстри. Идеален донор за задна седалка :)

 

 

Не претендирам, че всичко е вярно, но такива са ми наблюденията. Ще се радвам, ако някой друг сподели още подобна информация.

 

 

 

Самоцитирам се, но да споделя още нещо, което забелязах - поне из сайтовете за продажба не се забелязва кола с F23 преди фейслифта. Излиза, че на колите с ляв волан преди фейса слагат F20, а след него F23, което звучи логично предвид сходната им мощност.

Редактирано от xatamoto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...