ВесКо 139 #41 Отговорено 23 Май, 2016 (Редактирано) Aкорд с АСС винаги работи като Адаптивен Круиз Контрол и няма опция за промяна при работата му. И да, има някои леки неудобства на моменти, но сигурността е преди всичко. Лично не ми харесва това, че за увеличаване на скоростта, при едно натискане на бутона от волана, задава +5км/ч към автопилота. Редактирано 23 Май, 2016 от ВесКо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #42 Отговорено 23 Май, 2016 Искаш с 1 километър ли да увеличава? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #43 Отговорено 24 Май, 2016 Knoxville карал съм кола с нормален и с този вид темпомат, и 2те имат приложение, но ACC-то според мен е полезно само ако искаш да караш зад определена кола, защото повечето хора не поддържат еднаква скорост и реално ще се налага да го пренастройваш през определено време, което губи комфорта. Освен това, което си написал, идеята на АСС е, когато караш и застигнеш трафик, да не се налага ти да регулираш скоростта, а автомобилът сам поддържа зададена дистанция от предното превозно средство. Не знам колко бързо намалява скоростта от волана на Акорд 7, но на моята 6-ца , когато карам със 150-160 и някой тир реши да изпреварва пред мен, не мога да намаля толкова бързо от волана, колкото трябва и се налага да намалявам със спирачката и когато тирът се прибере, да ускорявам наново до желаната скорост и пак да включвам круиза. Резултатът е същият като този, който си описал - загуба на комфорт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #44 Отговорено 24 Май, 2016 (Редактирано) Искаш с 1 километър ли да увеличава? При тези без АСС, стъпката е точно 1км/ч, а когато го задържиш се увеличава с по-големи темпове. Харесва ми прецизността Редактирано 24 Май, 2016 от ВесКо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #45 Отговорено 24 Май, 2016 Моята увеличава с 2-3км с единично натискане,но наистина горе описаното от колегата Knoksville ми се е случвало често. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e4omir 49 #46 Отговорено 24 Май, 2016 Описаното от Knoksville се случва постоянно на магистрала, но след като се прибере Тира, просто пускам педалите и натискам RES на волана, така колата сама си ускорява до зададените преди натискане на спирачката км, без значение до колко е спаднала скоростта. (няма нужда да увеличаваш ти скоросста и да настройваш пак круиза). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #47 Отговорено 24 Май, 2016 (Редактирано) Аз съм с Акорд 6, който няма АСС, а с бутоните от волана не мога да намаля скоростта достатъчно бързо, затова натискам крачната, а тя изключва круиза. Редактирано 24 Май, 2016 от Knoxville Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e4omir 49 #48 Отговорено 24 Май, 2016 Напълно те разбирам и аз правя абсолютно същото нещо с Акорд 7ма, с тази разлика само, че след като реша отново да ползвам същата скорост само натискам на волана RES бутона. Сега гледах снимки на волан на 6та и там също има RESUME бутон (най-горния). Според мен след като си натиснал спирачката и решиш отново да го ползваш трябва само да натиснеш RESUME бутона, така колата ще ускори сама до предваритепно избраната от теб скорост, а не ти да даваш газ и да SET-ваш нова скорост. Тествай го като имаш възможност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #49 Отговорено 25 Май, 2016 Колега, така е, благодаря ти, не бях запознах с тази функция. Същото е и ако натиснеш съединителя, но забравих да сменя предавка, за да проверя дали и тогава пак ще ускори до зададената скорост. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #50 Отговорено 25 Май, 2016 Да, така се връщаш на зададената скорост. Спирачката или средното бутонче "cancel" (за 6-тицата говоря) отменят поддържането на зададената скорост, но не и нея, както и не изключват системата цялостно. За това имаш отделен бутон под лявата духалка на таблото. Ако разликата между зададена и моментна скорост (след намаляването) не е голяма, първата си се възстановява нормално и комфортно -особено ако преди това стилът на шофиране не е бил динамичен. В обратния случай е малко дискомфортно (поне при автоматика) защото той е адаптивен и ако и разликата в скоростите е голяма, дава мръсна газ и се пъне за кратко да достигне заданието, сваля предавки и мен това ме дразнеше, та си доускорявах с педала и тогава му възстановявах заданието. Пробвай и ще си прецениш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #51 Отговорено 25 Май, 2016 Опитвал съм ускорението, използвайки бутона и много ми харесва, но аз съм с ръчка. За каране по магистрала с не много трафик е много приятно, но ако ми трябва бързо изпреварване, ускорението не е достатъчно и прибягвам до педала. А когато не използвам круиза, трябва ли бутонът под лявата духалка винаги да е "Off" или не му пречи да е "On" (в готовност) ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #52 Отговорено 25 Май, 2016 Не съм забелязал нещо да му пречи - стоял е включен с месеци. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veschich 2 #53 Отговорено 27 Юли, 2016 Здравейте, Очевидно преминаване към нормалния автопилот не е възможна опция, затова ще използвам само ACC-то. Благодаря на всички за коментари и мненията! Темата може да бъде затворена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emz 8 #54 Отговорено 2 Юли, 2019 Здравейте, И при мен се появи проблем с ACC. Аз обаче май сам си го причиних, защото имах супер лек удар отпред. Нищо огънато, нищо счупено, но в крайна сметка от този момент адаптивния cruise control спря да работи. Поддържането на скоростта е ОК, но при приближаване на обект скоростта не се намаля.. Ходих в Bultraco - първоначално ми казаха, че е от разлика в налягането на гумите, оказа се че няма нищо общо и .. според тях понякога функцията работи, понякога не, но не могат да го оправят. Нямат техника за калибриране. Предполагам единственият вариант за оправяне е чрез поставяне на друг радар? Радар ли трябва да търся или цяла решетка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #55 Отговорено 2 Юли, 2019 преди 49 минути, emz написа: Ходих в Bultraco - първоначално ми казаха, че е от разлика в налягането на гумите, Вярно, че съм хейтър и не ги харесвам, но това вече тяхното е прекалено! След като си имал удар, емблемата отпред здрава ли ти е? Да не е сложена каквато ти дойде? Пред радара трябва да има минимално "покритие". Много трудно се намира решетка с емблема за АСС, а цената направо е срамна. Аз доста съм си поиграл през последните години с този радар. Слагал съм поне 3 вида емблеми, едни преправяни, други от али-то. Ако емблемата си ти е правилната. под радара има една стойка която го регулира. Тя права ли е? Регулирането става и на "око", аз след 3-4 опита си го нагласих точно както на мен ми е угодно. Ако е прекалено в дясно хваща като изпреварваш камионите и ти натиска спирачка. Ако е прекалено в ляво, късно хваща колите и намаля много неприятно. Ако нещо го смущава първоначално не детектва автомобилите отпред, а после дава индикация за почистване. Екстрата е малко…. ако работи е супер, но след интервенция от трети вид е много неприятна… 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emz 8 #56 Отговорено 3 Юли, 2019 Емблемата.. беше леко пукната още с взимането на колата. Това обаче не беше проблем и ACC-то работеше перфектно винаги. Почна да прави номера след лекото чукване от моя страна въпреки, че пукнатината не е по-различна. От Бултрако казаха, че са пробвали да махнат емблемата, но ситуацията била същата. Не знам реално какво са правили. Ще погледна за стойката. Трябва ли да се разглобява нещо за да е възможна настройката или има директен достъп? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #57 Отговорено 3 Юли, 2019 Всичко по-долу е валидно само ако радара е разместен или стойката е крива. Сваля се предната решетка за да имаш достъп за регулиране. Махаш всички видими клипси отгоре на пластмасовата "лайсна" и два броя които захващат решетката с бронята. Тогава я издърпваш на пред. В това положение взимаш един дълъг нивелир или профил, опираш го на радара и настройваш с болтовете. Трябва да е съвсем леко на горе и на ляво. Иначе наистина теста е да пробваш без решетката дали работи. Направи няколко кръгчета. Ако без нея прави същите номера... лошо... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #58 Отговорено 18 Август, 2019 (Редактирано) Здравеите колеги. Изчетах темата понеже се появи проблем и при мен. От време на време ми светва в оранжево "CHECK ACC". Първия път имаше мухички по емблемата след 250 км по магистралата. Почистих я и при следващото запалване вече беше ОК. Месеци по-късно тази ситуации зачестиха. Без дори да ползвам АСС ми изкарва тази грешка. След гасене и палене на колата се оправя. Емблемата ми е оригиналната. Преди време я полирах заедно с фаровете понеже бяха изгорели от слънцето. Има няколко вътрешни пукнатинки в емблемата, но те са от както я купих преди година и нещо. Та сега съм в дилема какво да правя. Прави го когато си реши и дори да сваля емблемата трябва да карам така, но не е ясно кога ще се появи проблема. Редактирано 18 Август, 2019 от Ivan_Ch Допълване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #59 Отговорено 18 Август, 2019 Ако е замърсена или има "нещо" което пречи пред радара не дава грешка, а изписва индикация за почистване. Четена ли е какво гласи грешката? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #60 Отговорено 18 Август, 2019 (Редактирано) Не съм я закачал на диагностика. Тази седмица ще видя мога ли да я закарам да я прочетат. Иначе така изглежда индикацията. Освен в Бултрако има ли другаде къде да я закарам за Пловдив? Редактирано 18 Август, 2019 от Ivan_Ch Допълване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #61 Отговорено 19 Август, 2019 Навсякъде където имат HDS, дори мисля, че и с новите модели на Launch също се чете. Аз си купих евтиния вариант на HDS и с него си го четох. Диагностиката в Бултрако ще ти струва минимум 60лв. Моя опит с тях показва, че успеваемостта им е клоняща към минусова стойност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #62 Отговорено 19 Август, 2019 (Редактирано) Това излезе на диагностиката. Изтриха ми грешките и сега ще покарам и ще видим... Редактирано 19 Август, 2019 от Ivan_Ch Редакция Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #63 Отговорено 19 Август, 2019 Кофти грешка. Провери буксата дали контактува добре. При мен тази грешка се появи след като отворихме дистроника за "ремонт". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #64 Отговорено 19 Август, 2019 Ще го мислим. Сега след триене на грешките и 5 км пробег пак светна.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #65 Отговорено 20 Август, 2019 3-те грешки заедно ли ти излизат? При мен излизаше само 62. Тази 30 не съм я виждал. Да няма някакво проблемно реле? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #66 Отговорено 20 Август, 2019 Да и трите излизат. Ще видя тези дни да разнищим проблема. Има една букса до радара зад емблемата много криминално е намотана с черно тиксо и монтьора ми каза, че много вероятно е от там да влиза влага и да прави лош контакт. Иначе системата я пробвах днес и си работи, но докато забие грешката, което говори за работещ радар. Или реле или връзки са проблема. Твоята букса така ли изглеждаше? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #67 Отговорено 20 Август, 2019 Той радара или работи или не. Може би при теб по някаква причина нещо прекъсва, при което естествено прекъсва радара. Иначе завършека на кабела към буксата си е навит с тиксо. Те повечето букси са така направени. За жалост идея си нямам къде има релета и тн. участващи в тази система. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BVG 0 #68 Отговорено 20 Август, 2019 Привет колеги! И аз имам дистроник (Акорд 7) и за сега (да чукна на дърво) работи. Емблемата обаче, е доста потъмняла и бих искал да я полирам. Тук идва и притеснението ми, да не вземе случайно да се повреди радара отзад. Според вас до колко е възможно това да се случи? Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #69 Отговорено 20 Август, 2019 (Редактирано) Полирането на емблемата едва ли има отношение към моя проблем. Това което мислих за букса се оказа някакъв филтър. Иначе свалих маската откачих буксата и я напръсках контактен спреи и пак същия филм. 3км и отново светна. Редактирано 20 Август, 2019 от Ivan_Ch Допълване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #70 Отговорено 26 Август, 2019 (Редактирано) Много странно. От три дни не ми е вадила тази грешка. Поразходих я почивните дни и круиза си ползвах всичко засега е наред. Лошото е, че не разбрах от къде дойде и как се оправи проблема, ако вобще се е оправил. Така най-мраза да става. Редактирано 26 Август, 2019 от Ivan_Ch Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #71 Отговорено 26 Август, 2019 Off Topic Чула е че ще я водиш на майстор и се е "взела в ръце". Напомняй и го по-често. :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #72 Отговорено 23 Април, 2020 Девет месеца по-късно май ще разгадая каква е драмата при моя круиз контрол. Както писах и в друга тема за проблем с автополота на колега, заподозряна е стоп машинката на педала на спирачката. След изключването на буксата при работещ мотор и веднага се появи познатата и ндикация "АСС". Може би педала на спирачката не се е връщал в нулево положение и от там се е губил сигнала в системата. Сега съм я приближил максимално и вече втори ден грешка нямам. Дано е от това, защото е страшно дразнещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #73 Отговорено 2 Юли, 2021 (Редактирано) Да си продължа с тирадата. Грешката все още не съм открил какво я провокира, обаче успях да се сдобия с ел схемата на круиза и открих местоположенията на двете релета и управляващия модул. Това е схемата а DTC 30 се провокира от изключена стоп машинка или изваждане на ограденото реле. Както се вижда от схемата затворения му контакт пали стоп светлините при натискане на спирачка а през отворения от пин 16 на буксата на модула се подава маса за да сработят стоп светлините при намаляване на скоростта през системата АСС без натискане на спирачката. Така подавайки "-" на пин 16 и "+" на бушон 29 в купето успях да го накарам да цъка, колкото да го чуя къде се намира. Оказа се под кутията с бушонитев двигателния отсек. В малка островна кутийка без означения, но висяща свободно върху скоростната кутия. Имам съмнения, че е пречело при монтажа на газовия компютър и се е озовало в това положение. Размених го с друго 5 пиново но уви резултата е същия. Имам съмнения за протрити кабели, които ще проверя в последствие. Другото реле от схемата се намира зад жабката, но то тяма отношение с DTC 30. При изваждането му грешките които излизат са тези: Успях от нета да си намеря и алгоритъм за решаване на проблема с тази грешка и предстои да го пробвам. http://honda.automotive-manuals.com/accord-2002-2007/manuals/000000000004139.HTML Дано всичко това да е полезно на още някой, понеже наистина инфото за 7-ма серия с АСС е много оскъдна. Редактирано 2 Юли, 2021 от Ivan_Ch 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #74 Отговорено 7 Декември, 2021 Така. Всички алгоритми и тестове не доведоха до резултат и се стигна до смяна на ECU на автомобила. Специални благодарности нa @Pavel_Pavlov, който ми предостави компютър за тестовете. След смяната му досадната грешка не е излизала над една седмица и всичко е почти перфектно. Почти, понеже новото ECU e от кола без АСС, круиза работи като обикновн такъв. Радара засича застиганото превозно средство пред мен, но не успява да намали скоростта. Подава сигнал към спирачките за секунда две и отново възстановява зададената скорост. Ако не натисна спирачката изважда надписа за опастност и така. Цялата драма при мен се оказа от дефектирал компютър, наводняван някъде във времето. Сега остава или да намеря ECU от кола като моята или да проуча въпроса възможно ли е да се клонира моя компютър понеже си мисля, че има студена спойка или отлепена писта. Другата ми идея е да ида директно на рефлаш и хората там да пробват да флашват софта на дефектиралия компютър върху донора. Та извода, е че компютрите от 2,4 АТ фейс, префеис с обикновен или с адаптивен круиз са почти взаимозаменяеми. Събрах номерата на рамите на няколко автомобила с цел проверка на номерата на компютрите, които ще обобщя в отделна тема някой ден. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове