hCivic7 0 #1 Публикувано 29 Януари, 2015 Здравейте приятели искам да ви попитам има ли някакъв лесен начин да вдигна 20-30 коня (може и по-малко, но да има разлика като натиснеш :д) на сивик 7-ма генерация 1.4i, 90 коня.. Има ли смисъл да слагам чипове или не, помогнете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 29 Януари, 2015 He. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #3 Отговорено 29 Януари, 2015 (Редактирано) Изплющи си на задния капак една лепенка ,ама голяма да е ,не обикновенна ,с надпис TURBO и мисля че поне 20 коня ще имаш минимум отгоре!Аз кви голфове съм виждал ,с кви лепенки,направо не моиш ги стигна,пък и ако са и с лята джанта поне на една от гумите -е тогава вече си ебало мамата тея голфове-нямат равни!Шегичка колега !Аз съм с 110 коня че искам още ама на няма начин за наште матори!Всъщност става бе ,намери си втора ръка един суперчарджър да надува и ще дигне конете ,или обикновено турбо. Редактирано 29 Януари, 2015 от borko 30 5 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hCivic7 0 #4 Отговорено 29 Януари, 2015 Изплющи си на задния капак една лепенка ,ама голяма да е ,не обикновенна ,с надпис TURBO и мисля че поне 20 коня ще имаш минимум отгоре!Аз кви голфове съм виждал ,с кви лепенки,направо не моиш ги стигна,пък и ако са и с лята джанта поне на една от гумите -е тогава вече си ебало мамата тея голфове-нямат равни!Шегичка колега !Аз съм с 110 коня че искам още ама на няма начин за наште матори!Всъщност става бе ,намери си втора ръка един суперчарджър да надува и ще дигне конете ,или обикновено турбо. Я поясни ми малко за тоя чарджър, кво представлява и г/д ква пара.. Ти каза че си 110 коня, като моя мотор ли си? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetioHonda 106 #5 Отговорено 29 Януари, 2015 Добре де искаш да засилваш, а елементарни неща ти убягват. Твоята кола е 1.4 (D14Z6 мотор ако не се лъжа), а на колегата си пише под аватара му D16V1 - той е 1.6 Vtec. Имаше една тема във форума за засилване на d14-ка 7ген, потърси я. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WHITE POWER 5 #6 Отговорено 29 Януари, 2015 най лесния начин ти е суап к20 - даваш около 5000 лв но имаш сигурни 200 коня - помисли си 1 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #7 Отговорено 10 Февруари, 2015 Най лесният начин да живне е смукател къстъм изработка колектор и генерация от 1.6 d16v1. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #8 Отговорено 2 Март, 2015 Колега, защо ги пишеш тия неща из темите, само това обясни! Пилим главата, за да качваме компресия? - Супер, браво! Правим това и онова и хоп- 15-20-30 и то атмосферни коне! Айде сега разясни малко на по-простите как става тази работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #9 Отговорено 2 Март, 2015 Колега, защо ги пишеш тия неща из темите, само това обясни! Пилим главата, за да качваме компресия? Защото идея си няма какво е компресия и какво е степен на сгъстяване нито пък знае как ще се отрази на мотора. Но нали трябва да се пишат глупости из темите на хората. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #10 Отговорено 2 Март, 2015 (Редактирано) Верно ли е само това разликата? Значи по твоята логика, ако на твоя двигател d16y7 сложиш вал от d16y8 автоматично получаваш 20 коня отгоре а. Жалко за всички колеги с mini-me, горките набутали са се и глава да сменят, а то само с вал ставало Редактирано 2 Март, 2015 от Wyvern Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #11 Отговорено 2 Март, 2015 Ей тез коне за нищо ги нямате бе.Аз искам една динографика да видя как точно се качват на 1.4 с вал и смукател 20 коня. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #12 Отговорено 2 Март, 2015 Давай, мисля че на всички ще им е интересно как става работата само с вал. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #13 Отговорено 2 Март, 2015 А дино графика за това как са се качили 20 коня от вал? 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #14 Отговорено 2 Март, 2015 при всичко останало сток и при еднакво тегло на купетата на колите и един и същ шофьор това което казваш няма как да стане 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #15 Отговорено 2 Март, 2015 Колега нищо лично, но заради многото форумни специалисти в последните години, минали от нещо си на Хонда страшно много колеги се дръпнаха и вече не пишат! Една нормална дискусия за някакъв тунинг не може да стане! Мнения на хора с опит зад гърба си не се зачитат грам и се успорват с лека ръка!! На мен лично като по-прост би ми било неудобно да пиша каквото и да е, ако не мога да обясня какво пиша, а ако не знам нещо - питам без каквато и да е гордост! Нямаш време да обясниш "на дълго и на широко", но имаш време да цвъкаш из темите твои си изводи, направени от форуми, без да знаеш какво става в един двигател. Не е нормално това! Търси си изява на друго място - просто и ясно. 1 11 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #16 Отговорено 3 Март, 2015 Добре ще направиш и ще ти кажа защо. Първо даваш подвеждаща информация и второ не си съвсем наясно какво точно правят в Щатите. Темата която си пуснал е стара, с брат ти не сте открили топлата вода. Във Варна от години има сивик, който е със двигател д15 и подобренията посочени от теб в темата. Колегата е от форума ако иска може да се похвали. Но си много далеч от истината че се сменя само разпределителния вал. Първо изпускаш факта че в Щатите няма д15ки с моно. Там има само д15б7 - тук ги има само на купетата. Мнозинството от д15 тук са б2 - валовете им са боклуци и главите им също. За да тръгне тая кола първо сменяш колектора и след това сменяш главата. Да ама покрай тях се сменят и делкото и жиците и ЕКУ-то. Второ - в посочения от теб сетъп нали виждаш колко е шлайфана главата - 0.044 инча е повече от 1мм. Нали знаеш че за да се шлайфа главата се сваля Съответно за да компенсираш разликата в тайминга ти трябва и раздвижена ролка, както и някой който знае как да настрои делкото за да е запалването максимално ефективно. Градусите са посочени в темата но ги няма разграфени на ролката на коляновия вал нали. При посоченото сгъстяване ще ти трябват и свещи една идея по студени и качествен бензин за да се избегнат детонациите . Изпускателния колектор и генерацията няма да ги коментирам въобще. Както и настройката на дино. И кво стана - май работата въобще не е само да смениш един вал а? Друг е въпроса че вала на д16а6 става само на главите на 4 и 5 генерация. На 6г не става. Пробвали сме на д14 и между другото всяка смяна на главата с втек такава се нарича mimi-me без значение дали мотора е д13, д14, д15 или д16. Това по повод писанието ти в една друга тема. 18 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
preskototo 77 #17 Отговорено 18 Април, 2015 А не е ли най-лесно да се сложи спортен филтър, catback изпускателна, система студени свещи и всичко останало което може да се сложи на почти всяка кола. Ако имаш някакви пари заделени я twincharge-ни пък после сменяй ecu-то защото замяната на ecu с по добро такова няма кой знае какъв ефект на двигателя(само около 10-15 коня) ако нямаш turbo, supercharger или пък и двете(което е twincharge), тогава може да скочи от 10-15 на 40-50 . http://sportscarsbg.jimdo.com <--Идеи за тунинг на отделен сайт(не всички са за конски сили. Има и идеи за оптичен тунинг.) 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
preskototo 77 #18 Отговорено 18 Април, 2015 Japanese fever зависи от колата но в този случай към 20-30к.с. Макар че филтъра ще е добър с ball type injection. Тогава са по скоро 30. Зависи и колко е карана колата и как е поддържана 8 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #19 Отговорено 19 Април, 2015 Japanese fever зависи от колата но в този случай към 20-30к.с. Макар че филтъра ще е добър с ball type injection. Тогава са по скоро 30. Зависи и колко е карана колата и как е поддържана Какво е това ball type injection ? 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
preskototo 77 #20 Отговорено 19 Април, 2015 Japanese fever зависи от колата но в този случай към 20-30к.с. Макар че филтъра ще е добър с ball type injection. Тогава са по скоро 30. Зависи и колко е карана колата и как е поддържана ball type injection е видът инжекция пускащ най-много гориво към двигателя и се исползва само със подобрена впускателна система иначе харчи неисползвано гориво. Трябва да се поддържа иначе след около 10 000 км се задръства. Може да са повече, може да са по малко км, но както казах зависи каква е колата, колко е карана, как е поддържана и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #21 Отговорено 19 Април, 2015 И как се пуска повече гориво ? ЕЦУ то какво прави ,няма ли регулатор,помпата каква е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
preskototo 77 #22 Отговорено 19 Април, 2015 И как се пуска повече гориво ? ЕЦУ то какво прави ,няма ли регулатор,помпата каква Помпата да е някаква after-market, защото ball type injection пуска най-голямо количество гориво от всички видове инжекциони. ECU е точно тази част от колата за която не разбирам и за ecu е най-добре да се посъветваш с човек който разбира, а ако не познаваш или не знаеш къде:http://www.chiptuning-bg.com/ 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
preskototo 77 #23 Отговорено 19 Април, 2015 ЪпсурТ Не знам кое е толкова абсурдно, но искам да ти кажа, че ако испускателната система дава 15к.с.(примерно), а всмукателната система към 5, тогава двете заедно не дават 20 а около 25 защото двете системи се подпомагат. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #24 Отговорено 19 Април, 2015 добре де от какво се състои този инжикцион Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
preskototo 77 #25 Отговорено 19 Април, 2015 това е нормален инжекцион http://www.supermotors.net/getfile/187567/original/fuel-injector-cutaway.jpg това е ball type injection http://u.jimdo.com/www77/o/seca624a12c9d2dfb/img/icf0bd1c9bba205dc/1428507321/std/image.jpg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
preskototo 77 #26 Отговорено 19 Април, 2015 (Редактирано) Други въпроси? Редактирано 19 Април, 2015 от preskototo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #27 Отговорено 19 Април, 2015 Теоретично добре ,сега остава реално да ни го покажете ,голега . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #28 Отговорено 19 Април, 2015 (Редактирано) ECU е точно тази част от колата за която не разбирам ... Ецу-то май не е единствената част от колaта, която не разбираш Едит: Кое му е добре теоретично? Сменяш бензинова помпа и един тип инжектори с друг и изведнъж се появяват 15 коня, сериозно? От къде се появяват, питам аз? Редактирано 19 Април, 2015 от LAMER 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #29 Отговорено 19 Април, 2015 Така като му гледам писанията май от нищо не разбира. На всичко отгоре не прави разлика между инжекцион и инжектор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #30 Отговорено 19 Април, 2015 А аз да питам като пълен лаик ... Като пуснеш повече гориво и ти дойде прекалено богата сместа както става ?! Как си оправяш сам горивните смеси без ДИНО настройки или широколентова сонда и софтуеър? И как докарваш отпималните количества гориво/въздух ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #31 Отговорено 19 Април, 2015 до колкото прочетох се слага спортен филтър,той спомага за навлизането на повече въздух и става работата 30 кончета отгоре 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
preskototo 77 #32 Отговорено 19 Април, 2015 ECU е точно тази част от колата за която не разбирам ... Ецу-то май не е единствената част от колaта, която не разбираш Едит: Кое му е добре теоретично? Сменяш бензинова помпа и един тип инжектори с друг и изведнъж се появяват 15 коня, сериозно? От къде се появяват, питам Не съм казал че само от това се появяват 15 коня защото това само увеличава количеството бензин към двигателя. Трябва да се оправят и всмукателна и изпускателна система. Но тогава стават от 90-95 на 125-1390 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #33 Отговорено 19 Април, 2015 Много лесно се раздават кончета някой мод може да позатрие и поизчисти темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
preskototo 77 #34 Отговорено 20 Април, 2015 (Редактирано) ECU е точно тази част от колата за която не разбирам ...Ецу-то май не е единствената част от колaта, която не разбираш Едит: Кое му е добре теоретично? Сменяш бензинова помпа и един тип инжектори с друг и изведнъж се появяват 15 коня, сериозно? От къде се появяват, питам Не съм казал че само от това се появяват 15 коня защото това само увеличава количеството бензин към двигателя. Трябва да се оправят и всмукателна и изпускателна система. Но тогава стават от 90-95 на 125-130 И пърдон че съм написал инекцион. Имах предвид инжектор, но тъй като повечето форуми които чета са на английски там често пишат инжектора като част от injection system, вместо просто инжектор и по навик пиша инжекцион. Съжелявам за объркването. Редактирано 20 Април, 2015 от preskototo 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
preskototo 77 #35 Отговорено 20 Април, 2015 до колкото прочетох се слага спортен филтър,той спомага за навлизането на повече въздух и става работата 30 кончета отгоре Освен спортен филтър също се слага short ram intake или cold air intake системи които(ако са добре направени) са по ефективни. Пък и ти трябват по добър колектор и т.н. да излизат по лесно газовете. Само с фиртър и инжектор не става. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
preskototo 77 #36 Отговорено 20 Април, 2015 Japanese fever зависи от колата но в този случай към 20-30к.с. Макар че филтъра ще е добър с ball type injection. Тогава са по скоро 30. Зависи и колко е карана колата и как е поддържана ball type injection е видът инжекция пускащ най-много гориво към двигателя и се исползва само със подобрена впускателна система иначе харчи неисползвано гориво. Трябва да се поддържа иначе след около 10 000 км се задръства. Може да са повече, може да са по малко км, но както казах зависи каква е колата, колко е карана, как е поддържана и т.н. Инжектор извинете за глупостта. Моя грешка 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
preskototo 77 #37 Отговорено 21 Април, 2015 до колкото прочетох се слага спортен филтър,той спомага за навлизането на повече въздух и става работата 30 кончета отгореОсвен спортен филтър също се слага short ram intake или cold air intake системи които(ако са добре направени) са по ефективни. Пък и ти трябват по добър колектор и т.н. да излизат по лесно газовете. Само с фиртър и инжектор не става.филтър 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #38 Отговорено 21 Април, 2015 Много фън Тея коне за нищо ги нямате... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #39 Отговорено 21 Април, 2015 Прескотото имам 90 коня хонда може ли да се възползвам от услугитети за да стане 115? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hunter 736 #40 Отговорено 21 Април, 2015 И аз искам да се възползвам... " Но тогава стават от 90-95 на 125-1390 " Аз карам 150 hp - тъкмо по - лесно ще станат 1390... п.п. Вместо да триете на Иван темата... за изтритите мнения, ... някой да се замисли за глупостите, които се бълват последно време по страниците на тъй наречения форум... 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове