Jump to content
hCivic7

Как да вдигна 20-30hp?

Recommended Posts

Здравейте приятели искам да ви попитам има ли някакъв лесен начин да вдигна 20-30 коня (може и по-малко, но да има разлика като натиснеш :д) на сивик 7-ма генерация 1.4i, 90 коня.. Има ли смисъл да слагам чипове или не, помогнете  :mail:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

He.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изплющи си на задния капак една лепенка ,ама голяма да е ,не обикновенна ,с надпис TURBO и мисля че поне 20 коня ще имаш минимум отгоре!Аз кви голфове съм виждал ,с кви лепенки,направо не моиш ги стигна,пък и ако са и с лята джанта поне на една от гумите -е тогава вече си ебало мамата тея голфове-нямат равни!Шегичка колега !Аз съм с 110 коня че искам още ама на няма начин за наште матори!Всъщност става бе ,намери си втора ръка един суперчарджър да надува и ще дигне конете ,или обикновено турбо.

Я поясни ми малко за тоя чарджър, кво представлява и г/д ква пара.. Ти каза че си 110 коня, като моя мотор ли си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де искаш да засилваш, а елементарни неща ти убягват. Твоята кола е 1.4 (D14Z6 мотор ако не се лъжа), а на колегата си пише под аватара му D16V1 - той е 1.6 Vtec. Имаше една тема във форума за засилване на d14-ка 7ген, потърси я.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най лесния начин ти е суап к20 - даваш около 5000 лв но имаш сигурни 200 коня - помисли си

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най лесният начин да живне е смукател къстъм изработка колектор и генерация от 1.6 d16v1.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, защо ги пишеш тия неща из темите, само това обясни!  Пилим главата, за да качваме компресия? - Супер, браво!  Правим това и онова и хоп- 15-20-30 и то атмосферни коне! Айде сега разясни малко на по-простите как става тази работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, защо ги пишеш тия неща из темите, само това обясни!  Пилим главата, за да качваме компресия?

 

Защото идея си няма какво е компресия и какво е степен на сгъстяване  :lol:  нито пък знае как ще се отрази на мотора. Но нали трябва да се пишат глупости из темите на хората.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Верно ли е само това разликата? Значи по твоята логика, ако на твоя двигател d16y7 сложиш вал от d16y8 автоматично получаваш 20 коня отгоре а. Жалко за всички колеги с mini-me, горките набутали са се и глава да сменят, а то само с вал ставало

Редактирано от Wyvern

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей тез коне за нищо ги нямате бе.Аз искам една динографика да видя как точно се качват на 1.4 с вал и смукател 20 коня.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Давай, мисля че на всички ще им е интересно как става работата само с вал.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дино графика за това как са се качили 20 коня от вал?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при всичко останало сток и при еднакво тегло на купетата на колите и един и същ шофьор това което казваш няма как да стане

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А не е ли най-лесно да се сложи спортен филтър, catback изпускателна, система студени свещи и всичко останало което може да се сложи на почти всяка кола.

Ако имаш някакви пари заделени я twincharge-ни пък после сменяй ecu-то защото замяната на ecu с по добро такова няма кой знае какъв ефект на двигателя(само около 10-15 коня) ако нямаш turbo, supercharger или пък и двете(което е twincharge), тогава може да скочи от 10-15 на 40-50 . http://sportscarsbg.jimdo.com <--Идеи за тунинг на отделен сайт(не всички са за конски сили. Има и идеи за оптичен тунинг.)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Japanese fever зависи от колата но в този случай към 20-30к.с. Макар че филтъра ще е добър с ball type injection. Тогава са по скоро 30. Зависи и колко е карана колата и как е поддържана

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Japanese fever зависи от колата но в този случай към 20-30к.с. Макар че филтъра ще е добър с ball type injection. Тогава са по скоро 30. Зависи и колко е карана колата и как е поддържана

Какво е това ball type injection ?

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Japanese fever зависи от колата но в този случай към 20-30к.с. Макар че филтъра ще е добър с ball type injection. Тогава са по скоро 30. Зависи и колко е карана колата и как е поддържана

ball type injection е видът инжекция пускащ най-много гориво към двигателя и се исползва само със подобрена впускателна система иначе харчи неисползвано гориво. Трябва да се поддържа иначе след около 10 000 км се задръства. Може да са повече, може да са по малко км, но както казах зависи каква е колата, колко е карана,  как е поддържана и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как се пуска повече гориво ? ЕЦУ то какво прави ,няма ли регулатор,помпата каква е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как се пуска повече гориво ? ЕЦУ то какво прави ,няма ли регулатор,помпата каква

 

Помпата да е някаква after-market, защото ball type injection пуска най-голямо количество гориво от всички видове инжекциони. ECU е точно тази част от колата за която не разбирам и за ecu е най-добре да се посъветваш с човек който разбира, а ако не познаваш или не знаеш къде:http://www.chiptuning-bg.com/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЪпсурТ

Не знам кое е толкова абсурдно, но искам да ти кажа, че ако испускателната система дава 15к.с.(примерно), а всмукателната система към 5, тогава двете заедно не дават 20 а около 25 защото двете системи се подпомагат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре де от какво се състои този инжикцион ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Други въпроси?

Редактирано от preskototo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теоретично добре ,сега остава реално да ни го покажете ,голега . :yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 ECU е точно тази част от колата за която не разбирам ...

Ецу-то май не е единствената част от колaта, която не разбираш :DЕдит: Кое му е добре теоретично? Сменяш бензинова помпа и един тип инжектори с друг и изведнъж се появяват 15 коня, сериозно? От къде се появяват,  питам аз?

Редактирано от LAMER
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като му гледам писанията май от нищо не разбира. На всичко отгоре не прави разлика между инжекцион и инжектор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз да питам като пълен лаик ... Като пуснеш повече гориво и ти дойде прекалено богата сместа както става ?! Как си оправяш сам горивните смеси без ДИНО настройки или широколентова сонда и софтуеър? И как докарваш отпималните количества гориво/въздух ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до колкото прочетох се слага спортен филтър,той спомага за навлизането на повече въздух и става работата :plane:  30 кончета отгоре

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ECU е точно тази част от колата за която не разбирам ...

Ецу-то май не е единствената част от колaта, която не разбираш :D

Едит: Кое му е добре теоретично? Сменяш бензинова помпа и един тип инжектори с друг и изведнъж се появяват 15 коня, сериозно? От къде се появяват,  питам

 

 

Не съм казал че само от това се появяват 15 коня защото това само увеличава количеството бензин към двигателя. Трябва да се оправят и всмукателна и изпускателна система. Но тогава стават от 90-95 на 125-1390

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много лесно се раздават кончета

 

някой мод може да позатрие и поизчисти темата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

ECU е точно тази част от колата за която не разбирам ...

Ецу-то май не е единствената част от колaта, която не разбираш :D

Едит: Кое му е добре теоретично? Сменяш бензинова помпа и един тип инжектори с друг и изведнъж се появяват 15 коня, сериозно? От къде се появяват,  питам

 

 

Не съм казал че само от това се появяват 15 коня защото това само увеличава количеството бензин към двигателя. Трябва да се оправят и всмукателна и изпускателна система. Но тогава стават от 90-95 на 125-130

И пърдон че съм написал инекцион. Имах предвид инжектор, но тъй като повечето форуми които чета са на английски там често пишат инжектора като част от injection system, вместо просто инжектор  и по навик пиша инжекцион. Съжелявам за объркването.

Редактирано от preskototo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до колкото прочетох се слага спортен филтър,той спомага за навлизането на повече въздух и става работата :plane:  30 кончета отгоре

Освен спортен филтър също се слага short ram intake или cold air intake системи които(ако са добре направени) са по ефективни. Пък и ти трябват  по добър колектор и т.н. да излизат по лесно газовете. Само с фиртър и инжектор не става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Japanese fever зависи от колата но в този случай към 20-30к.с. Макар че филтъра ще е добър с ball type injection. Тогава са по скоро 30. Зависи и колко е карана колата и как е поддържана

ball type injection е видът инжекция пускащ най-много гориво към двигателя и се исползва само със подобрена впускателна система иначе харчи неисползвано гориво. Трябва да се поддържа иначе след около 10 000 км се задръства. Може да са повече, може да са по малко км, но както казах зависи каква е колата, колко е карана,  как е поддържана и т.н.

 

Инжектор извинете за глупостта. Моя грешка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

до колкото прочетох се слага спортен филтър,той спомага за навлизането на повече въздух и става работата :plane:  30 кончета отгоре

Освен спортен филтър също се слага short ram intake или cold air intake системи които(ако са добре направени) са по ефективни. Пък и ти трябват  по добър колектор и т.н. да излизат по лесно газовете. Само с фиртър и инжектор не става.
филтър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много фън :punk: Тея коне за нищо ги нямате... :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прескотото имам 90 коня хонда може ли да се възползвам от услугитети за да стане 115?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз искам да се възползвам...

 

" Но тогава стават от 90-95 на 125-1390 "

 

Аз карам 150 hp - тъкмо по - лесно ще станат 1390...  :punk: 

 

п.п. Вместо да триете на Иван темата... за изтритите мнения, ... някой да се замисли за глупостите, които се бълват последно време по страниците на тъй наречения форум...

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...