Jump to content
chevys

Хонда Акорд 2.0 2005- ремонт на двигател ?!?

Recommended Posts

Има ли някой който е правил ремонт на такъв двигател?

на 260000 км е колата

Гори около 1 литър на 2000 км  , при по бързо шофиране извън града , може да се случи и 1 л на 1000 км .

Освен сегменти , гарнитура , маслообирачи , какво друго ще ми е нужно за ремонт ?

Какво масло ще ми препоръчате , наблягам на масла със спецификация A5/B5 ili A1/B1  5w30 .

Благодаря за вниманието .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не се занимавай с глупости. Карай си колата, доливай си и така. Това е доста срещано, изчел съм и чуждестранни форуми, които също разискват същия проблем. Не е от износване на двигателя, ами на дефект в сегментите на единият цилиндър. По отношение на качеството и ефективността на двигателя няма от какво да се притесняваш. Така ще изкара доста км !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са тия дефекти бре хора, на един от най хвалените двигатели? И при К24 ли е същата работа? Таман човек реши каква да е следващата кола и го облеят с ледена кофа. :punch:

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми се струва множко тоя разход на масло. Мойта все още я карам с пълна синтетика.-Мотул, а е на 15 години и 172 000км пробег. Сменям я през 15 000км и за тоя период успявам да изхарча и останалите 700мл от 5 литровата разфасовко която вземам за смяната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рядката смяна на масло (над 8000-10000км) е най-честата причина за проблеми с двигателя, тъй като се затлачват фините маслени магистрали. Един двигател колкото и да е здрав, при лоша поддръжка няма как да имаш гаранция какво ще излезе. А при втора ръка кола, никога не знаеш каква е била поддръжката преди теб.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи излиза, че е доста рисковано начинание да си вземеш бензинов акорд 7 от Италия, при толкова висока чувствителност към масленото обслужване.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... аз не съм срещал някой друг от форума с 2.0 7-ма ген. да е за сегменти, освен колегата създал темата.

Това което пише ZlatanStoyanov, сефте го "чувам" и не смятам, че е вярно.

Моята лично харчи 20 пъти по-малко от това, което ZlatanStoyanov казва, че е нормално.

 

Нека някой, който е сменял сегменти да се обади за да ме опровергае.

 

 

Значи излиза, че е доста рисковано начинание да си вземеш бензинов акорд 7 от Италия, при толкова висока чувствителност към масленото обслужване.

Всяка покупка на кола втора употреба е рискована, ако ще и от Луната да е. Най-добре си купи от магазина, не защото те не се чупят, ами защото вървят с гаранция.

 

 

 

 

 
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-смешното е, че се изказват хора, които дори не дават конкретен отговор по темата, а само си говорят колкотобдабсе напише нещо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не се занимавай с глупости. Карай си колата, доливай си и така........

 

Това ако е конкретен отговор колега и то във връзка с един от най-хвалените двигатели, здраве му кажи. А и какво да се направи като този отговор предизвиква една камара въпроси?

 

 

Значи излиза, че е доста рисковано начинание да си вземеш бензинов акорд 7 от Италия, при толкова висока чувствителност към масленото обслужване.

Всяка покупка на кола втора употреба е рискована, ако ще и от Луната да е. Най-добре си купи от магазина, не защото те не се чупят, ами защото вървят с гаранция.

 

Колега не написах че попуката на акорд 7 от Италия е обикновено рисковано начинание, а доста рисковано начинаниe, което ще рече че процентът на риска да попадна на скапан екземпляр е доста по висок от същия например при CR-V I.

Целта не ми е да избегна изцяло риска а да го минимизирам.

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой ще даде ли конкретен отговор по темата ?

Предлагат ми сегменти РИК и маслообирачи КОРТЕКО.

Ако не се бъркам това бяха марките , гарнитура глава на БГА .

Двигателя си работи нормално, няма странни звуци, тракания или нещо подобно.

Следващата седмица евентуално ще се действа , дотогава ако някой сподели конкретно мение ще е добре.

Също ако може да се сподели какви гарнитури ще са ми нужни освен на изпускателен и всмукателеон колектор и този на капака на клапаните.

Има ли нещо друго което е желателно да се смени ?

Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В доста теми е ставало дума че гумички за клапани се купуват само оригинални, кортеко не са лоши като марка но провери цена и на оригинални. Провери и за оригинални сегменти, срам не срам тея РИК не съм ги чувал. Гарнитурите са ти това което си изброил смукатели, изпускатели, глава на капака не е нужно да я сменяш ако не етекла, тя е предвидена да е многократна заради реглажа на клапаните, поне моята е така, едва ли на К20 е друго яче.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За К серия гумички на клапаните само оригинални,не е Д серия все пак за 150 лв ,разликата в цената не е много голяма.Специално при К серия моторите почват да горят масло заради неправилно обслужване ,а задират валове,лагери заради неправилно използван вискозитет.Маслото ,което се препоръчва е 0-30,5-30,5-50 .Моят К20А2 го карам с 5-30 ,гори масло ,но е в рамките на разумното,за 7000 км около 400 мл.

Горенето на маслото основно е от маслени сегменти,има 2 варианта :

1.Спекли от прегрят мотор,за разлика от компресационните сегменти,маслените са с 2 повърхности,които се измятат по различен начин при прегряване и сегмента губи форма и почва да изпуска.

2.Сегмента не може да се раздуе заради нагар по буталото от нередовна смяна на масло(имат малък допуск)

 

Ремонта не е космически,нормално като пари,доближава се до това да ремонтираш Д серия

Редактирано от Nile

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи , поради недостиг на време нямам намерение да чакам поръчка от USA или някаде другаде из Европа ...

ремонта започва в събота или неделя и ще видим кво ще излезе.

Масло съм сменял на 8 максимум 9000 км , в началото ми гореше по по малко от литър , което считах горе долу за нормално беше на около 120000 км , или поне толкова показваше :)

Обаче вече не се трае, ползвал съм МОБИЛ 5в30 , МОТУЛ 5в30 и РЕПСОЛ.

Ако някой иска да помогне с точни данни за масло спецификация + букви или нещо друго , ще се опитам да се доверя и да взема такова.

Силно се надявам да са само гумички ... ама едва ли , на този разход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мобил и мотул са средна хубост масла,които уж покриват изискванията - няма проблем да караш с тях.Проблема не е в теб,а в предните собственици.Огледай се за части,сегменти РИК,о-пръстени,семеринги,уплътнения,силикон - victor reinz.Това са части от средна хубост и са достъпни по магазините.Спазвайте техническото ръководство за стягане на лагерите по колянов вал,както и за черупките на разпределителните,припасване на клапани също,прегледай си обтегача на веригата колко се е разтегнал и износването на обтяжния механизъм на веригата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как средна убост бе ,пич, дай да видим първата убост или не правиш разлика между различните серии на съответните марки...кви са тия силикони,за чий са му на човека,кви припасваници кви пет лева...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как средна убост бе ,пич, дай да видим първата убост или не правиш разлика между различните серии на съответните марки......

 

Прав е Nile за средната хубост, но е дълго за обяснение. Във форума на Субару има цяла тема за маслата където Alex e описал всичко подробно!

 

http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=40&t=17883&hilit=%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резултата е налице , сега трябва да покараме малко и да видим ефекта от свършената работа :

маслени сегменти , напълно залепнали.....

маслообирачи - опечени ... както трябва...

състояние на двигател : лъскав ... без никакви видими износвания.

Някоя друга нова гарнитура , нови свещи , масло , филтри .... , болтове на главата ...

Искаха да ме убедят че за Хонда сегментите били консуматив едва ли не....

Като цяло нито частите, нито труда беше скъп като пара...

Надявам се да има ефект от извършената дейност !

 

Поздрави и безаварийни километри колеги !

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитура глава , гарнитура капак клапани , сегменти , маслобирачи , масло , маслен филтър , гарнитура всмукателен колектор , болтове за глава , една семерина от страната на веригата , нов антифриз ,свещи , въздушен и купе филтър : 650 лева грубо  ( на цени в магазина , вече другото е от отстъпката която можеш да ползваш ) . не съм имал за цел да ги смятам точно ,

цената за труда отделно !

:)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да попитам... на гумичките на клапаните ли казваш маслообирачи?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да попитам, ти с очите си видя ли масления сегмент да се е затиснал в канала..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горе долу и аз така предполагах :) Пожелавам ти от тук нататъка да си я караш с голям кеф. А като имаш вече впечатления драсни да кажеш :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да попитам... на гумичките на клапаните ли казваш маслообирачи? - Да !

 

И аз да попитам, ти с очите си видя ли масления сегмент да се е затиснал в канала.. - С очите си го видях колега , и да беше стабилно залепнал :)

 

Като цяло всичко е ок , чакам да направя пробег и да вдигна щеката без да ми липсва нищо отвътре , но това след като изхвърля това масло след 1000-1500 км

:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще чакаме отзиви задължително :)Частите за ремонта оригинални ли ги купува или тука от БГ ?И защо сменя болтовете на главата а не ползва старите?Пушеше ли колата преди ремонта след като маслените сегменти са били кофти ?Колко масло ти гореше преди ремонта ?

Редактирано от rollin
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Частите са купувани от БГ .

За болтовете така прецених че е правилно , дали е ... всеки знае себе си .

Колата пушеше но никога не ми е миришело на масло , дали катализатора нещо е омагьосвал аромата незнам , познати са карали зад мен питал съм ги , никой не ми е казвал да мирише на ... масларка един вид.

Маслото си гореше в норма 1-1.5 л на 9-10000 км , зависи кога го сменям , но не повече.

След наливане на марка масло със 3елеH цвят , без да споменавам марки (не искам да казвам че е лоша марка , или да правя антиреклама), ми направи впечатление първо че оттогава почна да го гори стабилно , отделно на дросела клапана беше все едно имаше 3елеHа паяжина по него ....

След смяната на това масло , колата не прощаваше от 2 до 4 литра на 10000 км !!!!

Като най фрапиращото беше след последната смяна , след 1300 км извънградско го немаше 1 литър  !!

 

Дали съм сгрешил с ремонта незнам , ще разбера впоследствие !Надявам се да е в положителна посока !

Поздрави

Редактирано от chevys
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В една друга тема казах на колегата ,че залагам на залепнали сегменти,самия аз съм минал през този филм на моя кола след калпаво масло,отделно 3 други акорда които съм отварял заради разход на масло бяха със същата диагноза.Не си сгрешил с ремонта колега само дано са ти наредили правилно ключовете на сегментите.Смяната на болтовете на главата ти е било излишно-специално при хонда при правилно боравене издържат минимум 3 пъти-тествано.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...