Shorty 157 #1 Публикувано 27 Ноември, 2014 Здравейте, от доста време насам търся автомобил,който явно е на изчезване по нашите географски ширини, а именно Акорд купе 6-та ген. с 2.0 мотор и ръчна скоростна кутия.Огледах няколко такива които се продават в България,но за съжаление всичките бяха в трагично състояние.Та започнах да си мисля,че да намеря читава такава кола е невъзможно и затова, взех да се заглеждам,по други алтернативи.На първо място след акорда съм поставил Лексус ис 200,но там освен че като глезотийки отговаря на критериите ми нищо,не знам за двигател,разход,окачване,поддъжка, резервни части,а и 6 цилиндов мотор, как понася газифициране,тъй като колата ще се кара задължително на алтернативното гориво.Следващото по което започнах да замятам е Mercedes CLK,като доста по масови и с доста примамливи цени за името и екстрите които предлагат,но тук също тъмна Индия.Моля всеки който има лични впечатления от тези автомобили да даде мнение препоръка и вичко което би ми било от полза,при избора ми на следващ автомобил.Накрая да кажа и че Легасито,ми хваща окото,но в момента има още две такива теми за събару, та да не зачвкваме и него,нещо не ме влече,чак колкото предните изброени.Накрая да подчертая,че търся автомобил до 6000-6500лв. като това трябва да покрие всички разходи,за да съм на пътя и само да зареждам.Приятен ден ви желая,чакам вашите мнения Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Turios 7 #2 Отговорено 27 Ноември, 2014 (Редактирано) Защо да няма хубави акорди ? Този изглежда прекрасен, : http://www.cars.bg/c953392 . Вярно, че не е много евтин, но е нов внос и не е каран по българския лунен пейзаж. Има и един черен от софия, той даже е с газ инжекция, който даже е за 4100 и доста лачен от снимките, но пък е каран в БГ ако това те притеснява. Редактирано 27 Ноември, 2014 от Turios Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #3 Отговорено 27 Ноември, 2014 Точно,този бях тръгнал да взимам,но когато отидох,колата не можеше да пали и беше в някакъв сервиз където, не можеха да установят проблема,в крайна сметка продавача ми каза че излезнало,проблем с имобилайзера и може би да го оправили,за да пусне обявата пак, а и на по-висока цена,явно ремонта му е стъпил,някаква сума.Имаче колата беше и само с един ключ.Под капака няма снимки, а там е страшно...спирам до тук.За този 4100 в София, не съм го гледал,но се продава от около половин година и първоначално,цената му беше към 5500,ако не ме лъже паметта, за да седи толкова време и толкова да му падне цената,надали е стока, а и аз държа на светлия салон,ако ще е този акорд.От доста време търся такъв,както вече бях писал и почти всички които се продават в България ги знам,така,че чакам нещо да изкочи и оглеждам и в чуждите сайтове какво има,но до тук нищо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1521 #4 Отговорено 27 Ноември, 2014 Ако не си продал сивика и можеш да намериш временно финансиране, за да компенсираш покупката, търпение му е майката. И аз исках запазен акорд 7-ген със светлия салон (който тогава беше къде по-нова кола и уж трябваше да има читави) и се оказа доста трудна мисия. Трябваха ми около две години. Така, че не се отказвай от мечтите си и не се хвърляй на други марки само заради външния вид, защото после ще жалиш по Хонда 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #5 Отговорено 27 Ноември, 2014 Парите съм ги намерил,добре,че не си продадох Сивика,иначе,щах да съм без кола,акорда от обявата,много ме поблазни,но голямо разочарование,сега парите си седят и чакат подходящия автомобил.Онзи ден седнах в един такъв Лексус и просто,я усетих,като моята кола,без да съм я палил даже,за това питам,някой ако има впечатления.При сядането в CLK тръпката я нямаше,единственото,което ме блазни е името и екстрите,както и добрата возия която предлага Мерцедес,Но на първо място си остава Акорда! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 789 #6 Отговорено 27 Ноември, 2014 (Редактирано) Като човек имал такъв автомобил, ще ти дам моето мнение, без да твърдя, че то е меродавно и, че някой трябва да се съгласява с него. Казано накратко - според мен този модел Хонда не си заслужава парите и не оправдава очакванията.. Казано на дълго, ама много на дълго (на тези които им се четат и могат да отделят половин час): хора които ме познават казват за мен, че съм фанатик, едва ли не болен на тема Хонда. Аз смея да се нарека, че съм човек който не е кон с капаци и с ръка на сърцето мога да кажа кое е хубаво и кое не, чисто и просто съм обективен. Има коли, които надскачат очакванията на човек, в смисъл такъв гледаш ги на картинки, виждаш ги по улиците, но в момента в който се качиш и покараш (или дори само повозиш) разбираш, че са повече от това, което са, коли които те карат да се влюбиш в тях. Например: уникално меката возия на CRV, сравнен с конкуренти SUV-та; като невероятно широкия и удобен салон спрямо външните габаритите и конкурентите си на Сивиците до 6-а ген, включително, като кефа да караш иначе тесния и супер нисък Дел Сол, като върховната здравина и идиотоустойчивост на старите Хонди като цяло, като невероятни дизайн на модели като Civic EG, Prelude BB, S2000 и т.н. неща които мога да изброявам до утре. Но има коли, които са точно другата противоположност - коли които виждаш, разглеждаш и мислиш, че са едни, а всъщност.... това което виждаш, не е това което е. За да не го обръщам в литературен разказ и за да бъда възможно най-сбит в информацията, просто ще кажа нещата при Акорд Купе 6-а генерация които за мен лично не са хубави: -Комфорт/лукс - за Европа колата почти не е имала екстра, която да не е стандарт (като се замисля, само предни халогени фарове, странични въздушни възглавници, управление на касетофона от волана и спортния бодикит.... май само това са отделни екстри за които се е доплащало) и човек който я вижда за пръв път ще си каже, че това е едно комфортно и луксозно купе. Но всъщност за мен не е така. Първо: много на брой и много ниско качествена пластмаса. Тази кола, има повече пластмаса от един Сивик 6-а ген., примерно. Цялата горна част на таблото е направена от възможно най-твърдата и мизерна пластмаса, нещо което в наполовина по-евтиния сивик (спрямо нови коли когато са били) таблото е от мек, приятен на допир материал. Не е лукс в Сивика, но поне усещането за по-хубави материали е по-добро. Не сам на вид и на допир таблото, централната конзола са кофти, но и самата им сглобка - таблото в студени зимни дни скърца. И в Сивик скърца, но.... Сивика никога не е имал претенции за лукс и комфорт, дори напротив - Сивик винаги е била спартанска кола. В този акорд имаш "махагонови" апликации, които са нищо друго освен ниско качествено боядисани пластмаси в дървена шарка (има коли които пак са с такава имитация, при които ефекта на "ментето дърво" е по-слаб). Въпреки, че Акорд 6-а е с кожен салон.... аз откровено съм се чудел много пъти, че това е някакъв вид синтерика, не е истинска кожа. Самата кола вози.... твърдо и дървено, смея да кажа дори в някои отношения и вид напречни неравности на асфалта ги поема по-твърдо и същевременно по-нервно спрямо един сивик. Оборудването не предлага нищо кой знае колко повече спрямо един сивик от еквивалентна (и дори по-стара година) или не нещо което да си заслужава кой знае колко. Директно давам пример: има подгрев на седалките, който е ужасно слаб и работи много слабо - зимата в градско каране, човек започва да усеща подгрева под гъза и на гърба си едва след 10-ата минута (общо взето когато човек трябва да слиза от колата) и определено е много слаб като греене през тази кожа, спрямо на други коли в които съм се возил/карал и са били с кожа с подгрев. Климатроник - да, сивик от тези години за европа са само с климатик, но.... всъщност има ли значение ? За мен лично Хондите от последните 15-ина години като цяло имат един голям недостатък с дигиталния климатик (климатроник както се казва по български) говоря за такъв, който е с дисплей, чисто и просто с ергономията си. Нека го кажа така - за да се настрои да ти духа парното/климатика примерно в краката и в лицето едновременно (или поотделно, няма значение) тук нямаш отделни бутони за отделна програма/функция, а само един единствено бутон озаглавен "MODE", бутон който изпълнява според броя на натисканията отделна програма. Това е неергономично, неудобно, глупаво и дори смея да кажа опасно по време на път, защото за да разбереш, че искаш да настройш да ти духа сам в краката, трябва хем да караш и да си гледаш пътя и да държиш волана с лявата ръка, хем с дясната да цъкаш бутона МОДЕ и да гледаш на дисплея, стигнал ли си до желаната иконка. Ще си кажете "какво толкова, настройва се веднъж и не се пипа", аз не съм на това мнение. Ако човек трябва да кара едни 200 - 300 км извънградско, все на краката ли ще искаш да ти духа, ами в градски условия, където човек трябва да е нащрек, тогава какво - да си гледа пътя и да внимава в задръстването и по оживения булевард, пък нека му вее в лицето, по-добре да траеш, от колкото да гледаш в дисплея на климатроника 5 секунди какво искаш да избереш (5 секунди, които могат да костват живота на някой човек). Просто е неудобно, в тази кола (а и във всички хонди след този модел е така), други производители имат директни бутони с желана функция на къде да духа струята - просто и лесно може да се напипа без да гледаш таблото (както ти е в Сивик 6 например). Друго нещо което убива цялата картинка за комфортен и готин автомобил ти е нещо, което го има и на други хонди само с предни врати - преместването на десните седалки, за да може някой да седне отзад. При този модел за пореден път, дясната (пасажерска) седалка е идиотско направена - самото палче е миниатюрно и долу ниско разположено (като на сивика ти) и по същия малоумен начин, не запомня предишната настройка на облегалката след като някой седне отзад..... след това облегалката е настроена вертилано, възможно най-първоначално състояние. Трябва този който стане (за да седне след него някой отзад) и после си седне пак на пасажерската седалка, да я настрои наново. Дивотия. А лявата (електрическата) седалка само облегалката и се движи напред, седалката понеже е ел. не може автоматично да отиде напред, т.е. отляво ако иска някой да мине през шофьорската седалка, трябва на ръка да държи бутона за дърпане напред и след това шофьора да чака още не малко време за да върне седалката назад. При шофьорската (електрическа) седалка която няма въздушна възглавница в нея (т.е. колата е само с предни и няма странични възд. възглавници), при нея това палче което е за бутане напред на облегалката е с различен дизайн и се намира на различна позиция спрямо, при акрод който е с 4 възд. възглавници. Казано накратко: при такъв който е само с 2 възд. възгл. палчето е по средата на облегалката, а при модел с 4 възд, възгл. палчето е горе на облегалката. Е, за какво говоря тия неща - говоря ч че при модела само с 2 въздушни възглавници, това палче което е по средата на облегалката е с идиотски дизайн и на лошо място сложен, той пречи при всяко дърпане на предпазния кола (колана чисто и просто ако се дръпне по-рязко и неглиже, се забива/увива под тази ръчка и дефакто трябва да си по-внимателен като си взимаш предпазния колан. Трудно е да го обясня, но няма човек който да е уставен и да си слага винаги предпазния кола и да е имал/карал такъв акорд с 2 възд. възглавници и това да не го е изкарвало от кожата му (при модела с 4 въздушни възглавници този бъг го няма, там просто ръчката е с друга форма и е възможно най-отгоре на облегалката). За какъв комфорт и лукс говорим въобще до тук: евтини материали (пластмаси) на салона които скърцат по скапан път, не ергономичност на възлови компоненти (парно/климатик), седалки които са правени от идиоти. Ако това не ти стига, ще добавя за пореден път и липсата на неща (разбирай екстри), които ги има конкуренти коли от тези години, неща като настройка на волана в дълбочина (т.е. телескопичен волан), двузонов климатроник, дясната седалка не е ел. като лявата и няма функция за регулиране във височина, липса на борд компютър (глезотия безсмислена за някои, но реално гнусни и кирливи опели от 80-те години имат такива неща). А, забравих да спомена и коланите - любима тема на всеки хондаджия със стара хонда. Коланите (най-вече в студени и влажни дни) не се връщат/прибират при разкопчаване (тук е момента да благодарим на шибания производител "ТАКАТА", който е производителя на коланите и въздушните възглавници на Хондите правени в Сев. Америка и Япония, производител заради който Хонда, точно в момента страда и ще бъде жестоко осъдена и одрусана от глоби в САЩ, но това е друга тема, който има желание да се разрови по американски сайтове да видят какво в момента се случва в Хонда в САЩ и по-точно с SRS системите им), отделно не могат да се регулират по височина коланите - също като при евтин, неангажиращ сивик. А по междудругото, тази кола, въпреки че е дълга почти 4.8 метра, на шофьорската седалка на мен лично ми е по-тясно от колкото в един сивик 5-а или 6-а ген. хечбек или купе. -динамика/спорт/усещане - някои ще кажат, че твърдото возене за което говоря, е, защото модела е спортен, настойките на окачването са такива с цел. Моля ?! Какво спортно има в този 1400 килограмов автомобил, който се предлага за Европа с два двигателя - единия 2.0 витек 147 коня (ръчка 5 скорости или автомат 4 ск) и един 3.0 6 цилиндров, също витек 200 коня който е с една морално остаряла, 4 степенна мудна и супер ненадеждна (но затова после) скоростна кутия. Тази кола специално с 2.0 мотора е толкова тромава, толкова.... бавно ускоряваща както за чисто келешки дръпни със старт от място, така и на дълъг път, че просто още в мога като я купих моята си зададох въпроса "ти идиот ли си, че си даде парите за този мъртвец". Тази кола с F20B5 мотора с 5 скорости има по-лоша динамика (кеф ти със старт от място, кеф ти доускорение по магистралата до 150 - 160 км/ч) от един Сивик 5-а генерация с не някой витек мотор, а с една проста и стандартна Д15Бзле както е наричана от много тук. Има витек този мотор, но той просто не се усеща никак, мотора няма нито ускорение във високите, нито в ниските обороти. И сега ще ми кажете "ама чакай бе глупак такъв, тия сравняваш акорд 1400 кила със сивик 950 кила", ОК, ще го сравня с една от другите си коли които имам - Акорд СС7, т.нар. 5-а генерация Седан, правен в Англия, който е с мотор F20Z1 - 2.0 131 коня, няма витек. Акорд СС7 върви по всякакъв параграф повече спрямо Акорд CG4 (6-а ген, Купе с 2.0 мотора и ръчни скорости), уж по-новия модел е с витек, уж е с 16 коня повече, но дефакто няма тази динамика. Директно давам пример със сухи данни за място, което съм си правил експеримент всяка една кола която съм карал, колко динамика има всъщност: АМ Хемус, между втория и третия тунел на път за София (дефакто Витиня) има дълъг и сериозен баир който се изкачва. С Акорд СС7 (англичанката седан) на 5-а, без да връщам 4-а изкачвам този баир без проблеми с 160 и ускорява, CG4 купе този баир на 5-а над 140 не иска да мръдне, трябва да се върне 4-а предавка за да не започне да намалява скоростта (както примерно е с един сивик с 1.5 мотор), просто няма сила, няма динамика. Дори ако трябва да направя съпоставка между Акорд CG4 и Акорд СС7, то английския седан вози ужасно по-меко и по-комфортно (каквото се очаква от един Акорд всъщност), и не, твърдото возене не значи стабилност - с по-душманско каране, колата недозавива сериозно, не е като Сивик, който прага на ундърстийр-ването е голям и Сивика може да го караш като пумпал. Просто Акорд не е направен за динамично каране. Друго нещо което мен лично ме дразни, е, че при 5-степенната кутия на този Акорд, предавките са ужасно, ужасно къси. Директно ти давам пример: на 5-а предавка, при 3000 оборота си на 90 - 100км/ч. На едно нормално и дори законно темпо по магистралата с 130 - 140 км/ч оборотомера вече е кажи речи 5000 оборота. Аз лично с този акорд за 7 месеца и 3000км както го имах, вдигах до 160 км/ч с него, повече не съм го натискал, но не виждам откровено казано как тази кола, ще изпълни заводските си данни от 207км/ч (по спомен мисля, че бяха толкова). Нито има сила да ускорява до и над 200, нито чисто и просто като сметнеш "линейното ускорение" ако мога така да се изразя на предаваката ти на какви обороти прави определена скорост. Ако хипотетично с тази кола набереш 200 (което е висока скорост, особено за БГ, но реално не е и кой знае каква висока скорост сравнена с конкуренти коли от тези години, че и по-стари) тоя мотор ще работи при над 6000 оборота, а неговия "redline почва от 6200. Този мотор просто няма нито душа за натискане във високи обороти, нито се развърта при тях (разбирай над 4000 оборота), направен е да се движи в средни. Пак мога да го съпоставя в това отношение спрямо Акорд СС7 - англичанката седан има по-дълги предавки, при 3000 оборота е към 115км/ч (а не малко под 100) и с 5000 оборота се движиш с 180 (а не с около 140 - 150 сравнен с Купето), отделно F20Z1 ускорява по-добре, въпреки по-дългите си предавки, въпреки, че в никакъв случай не е спортна кола (пак казах, за мен акорд е направен за спокойно и уравновесено каране, без да се изпитва кеф от динамика, ускорение или нещо от сорта). -качество, здравина - аз ползвам Хонда от 1995-а година. Никога не съм смятал Хонда за най-красивите, най-удобните, най-бързите коли. Аз съм станал хонда фен главно заради дуракоустойчивостта на продуктите с тази марка, за мен Хонда е главно синоним на здравина, издържливост. Този Акорд който имах аз, бе от първите произведени (1998-а г) на 260000км, не са били реални естествено. Километража е въртян, но не мисля, че е било с повече от 100 000км (може и по-малко да са), защото седалката ми не беше скъсана по обичайния начин в ляво, волана, скорстония лост, гумите на педалите не бяха кой знае колко изтъркани (съпоставката и разстъжденията си ги правя на база опит и наблюдателност, виждал съм чисто нова Хонда с наелоните по седалките, виждал съм на реални 150 000км, виждал съм на 260 и 400 и на 600 хил. км), тази просто да е била на реално около 300 - 350 хил, не повече. Но нещата които смених по тази кола, бяха ужасно много. Накрайници, тампони, биалетки, шарнири - всичко на гъз. Колкото и да е карана, от какъв и хамалин, тази кола просто си личеше, че..... как да ви кажа.... не е оная Хонда която съм виждал някога на 300 000км (чисто и просто на ходова част). А колата бе карана от мераклия, не от свиня, защото си личеше как е поддържал външния вид. Просто качеството и чисто и просто здравината.... това не е онази хонда която обичах и в която се кълнях едва ли не някога. Поръчал съм части за нея които, са идиотски да се чуди човек, как това се е износило и счупило. А колата нямаше точка ръжда и не е удряна никъде. Някога Хонда правеха бетон техника и купе, което гние със скоростта на светлината, с този модел като че ли е точно обратното - купе, което няма да има ръжда още поне 5 години (т.е. докато стане на 20 години), но технически вече е изморена. Как може на тоя акорд (понеже съм педант) да се наложи да сменя 18 (осемнадесет) изгоряло крушки потаблото ? На първата Хонда която имахме в семейството я продадох преди 2 години, беше 26 годишен Сивик 3-а ген. който щеше да се разпадне от гнило, а таблото имаше само една изгоряла крушка и никога не се наложи да му сменявам такива. На този Акорд купе човек трябва да знае, че е рядка кола и по моргите няма части за него, а нови не всичко може да откриеш. Директно давам пример с един тампон на двигателя (който се намира отпред между двигателя и радиаторите) който при 4 цилиндровите купе винаги е скъсан - няма намиране нито като втора ръка, нито като нов тук в България. Варианта ти е или нов, тайвански (разбирай менте) от ибей за около 80 - 90лв и чакане месец и нещо или ОЕМ с поръчка, който излиза на цена от 150лв с транспорта (от общите поръчки) до незнайно колко от Бултрако. Друго което трябва да знаеш за този модел е - кормилната система, разбирай и хидравлична рейка и хидравлична помпа. Много са кекави рейките на този модел, а аз такъв Акорд 6-а ген, досега не съм виждал на който да не му сълзи и хидравличната помпа. Идиотщина голяма е и дизайна на самия заден капак (багажника), погледната колата от зад, формата на капака около стоповете не е,,,, как да кажа.... "верикален" дизайна, а под наклон (един вид конусовидна форума) и този дизайн създава една голяма недомислица, че по време на дъжд ако отвориш капака на багажника, всичката вода се стича директно вътре в багажника отстрани, където има едни пластмасови легенчета (в които се предполага, че държиш ценни принадлежности на колата..... които винаги ще бъдат мокри). Отделно самия багажник пропуска вода - това е масов доказан проблем, че сглобката е евтина и няма достатъчно силикон между отделни метални панели и влиза вода малко или много вътре в багажника (изчел съм американски форуми за този модел). Този модел Акорд в САЩ се води като най-мразения модел ако е с 6 цилиндровия мотор, защото неговата 4 степенна автоматична трансмисия е възможно най-голямата издънка на Хонда. Просто Хонда имат като цяло проблем с автоматиците на големите си V6 мотори, но конкретно при този Акорд, почти няма някой който да не е изревал от проблем (не че няма и такива които са перфектни автоматици, но те по-скоро са изключение). И така мога да ти пиша още дълго за нещата които са идиотски в тази кола. ХУБАВИТЕ НЕЩА: да не кажете че съм супер хейтър, да има и такива неща които ми харесваха в този модел. Багажника в тази кола е ОГРОМЕН ! Както вече споменах, имам и други Акорд 4 врат, той също е с голям багажник, но в този на купето просто може да хвърлиш двама цигани, да ги закараш на балкана за бой и те като слязат от багажника да не се оплакват, че им е било тясно Возил съм 4 броя джанти 15 цола (вентилатори, от Сивик ЕК4) с гуми на тях 195/50/15, е брат че хванаха се не една върху друга, а една до друга и 4-те гуми с джанти ! Много багаж побира, но в крайна сметка..... ако искаш да си возиш щахгите с доматите има и комбита има и SUV-та..... все пак е голям плюс. Друго нещо което ми харесваше в тази кола са седалките - много меки, много удобни, кожата (въпреки, че както споменах, за мен това не е изцяло естествена, а някакъв вид синтетика) е прекрасно нещо да си плъзгаш гъза и лесната поддръжка. Въпреки, че горе съм изброил недостатъци на дясната пасажерска седалка и проблема със непрекъснатото закачване/защипване на колана в ръчката на лявата.... седалките са много добри. Едни от малкото хондови седалки на които може да се регулира подглавника под наклон (имат го още едва няколко хонди, от типа на по-стари акорди от типа на 4-а и 5-а ген, Legend 2-а ген, Legend 4-а ген преди фейслифта и..... май са това) което аз много уважавам, защото съм човек, който мрази да кара (особено на дълъг път) ако не съм облегнал главата си на подглавника. Друго нещо което е много субективно, това е дизайна. Аз лично съм раздвоен, задницата на този автомобил под определен ъгъл (и най-вече ако колата се гледа в профил, отстрани) е много грозна и кретенска, напомня ми на разни идиотски линкълни от 70-те, типично американски дизайн. Но ако колата е черна на цвят, ако е с красиви джанти, ако пък е и с малко по-ниска стойка (окачване) и с ОЕМ спортния боди кит като прагове, заден/преден лип и евентуално крилото (последното е въпрос на вкус) направо колата става много бомбастична на вид, дори и задницата почва да ми харесва. Но на вкус и цвет..... знаете на татък, имам приятел който като я виждаше и се кръстеше, че по-грозна кола от вратата назад не е виждал..... както казах, това е крайно субективно. Друго нещо което е по-добро в този модел Акорд (то по-скоро се отнася като цяло за 6-а генерация, без значение дали е US, евро или японския модел - реално и трите технически са много идентични) е задното окачване, че е мулти линк, сравнено с по-стари акорди които отзад са двойна ключица. Мултилинка има едно голямо предимство, а именно "пасивното завиване" на задния мост. Тази кола е много, мноооооого по-маневрена сравнена с по-стари модели Акорди, които горките просто не могат да завият при градско маневриране. Ако едно излизане от тясна улица където искам да излезна наобратно както съм влезнал (т.е. да обърка колата на 180 градуса) я правя с Акорд 5-а ген. СС7 ми трябват 6 или 7 маневри напред-назад, то с CG4 купето правя 4 или 5 маневри (е със Сивик 5-а се правят 3 маневри, но все пак говорим за различни дължини). Но от друга страна, мултилинка е с много носачи и тампони, които при 14 - 15 годишна кола 100% са се нацепили като на бабичка петите и като сметнеш, цената на която да ги смениш (стига да ги намериш в БГ, че има вероятност да не попаднеш на всички тампони на задницата) ще ти разкатае психиката. Това ако колата е много зле и ако си педант и искаш да я направиш като нова. Предполагам, че мнозина ще ме упрекнат, че говоря за стара кола и то много изморена, щом така я плюя, но за мен Акорда който имах аз чисто обективно беше доста читав, без удари, без ръжди, с реални 2-ма собственика, доста по-запазен и лъскав и читав спрямо други които съм гледал. Просто модела представлява нещо, което явно по моите.... как да кажа..... може би изисквания..... просто не струва цената си. Не може 15 годишна кола с пластмасово табло нямаша телескопичен волан и абсолютно слаба (не бегачка) да струва 5 или 6 или 7 хил. лева след като я обслужиш. Ако ти струва 3000, 3500 тогава може би щях да гледам по различен начин на тази кола. Но всичко опира до пари. За парите за които може да се купи такъв Акорд и да го стегнеш/обслужиш, сумарната сума която се получава е, че можеш да караш по-нов, по-луксозен, по-динамичен, по-малко харчещ гориво и с много по-лесно намиращи се и евтини части автомобил и то не говоря за някой опел или пежо, говоря за БМВ или Мерцедес примерно. Не съм идолопоклонник и не рубувам на немски коли (точно обратното), но истината е, че за парите които човек може да даде за такъв акорд ще вземе много читава БМВ Е39 с 6 цилиндров бензинов мотор, кола която във всяко едно отношение (динамика, лукс, комфорт, усещане за кола, материали използвани за направата на салона, удобството на салона, дори и разход) ще е по-добра от Акорда. Не го казвам защото съм като повечето хора тип "слънчоглед", да си извръщам главата на където свети слънцето или казано просто - докато имам хонда да я хваля ако вече я нямам да я плюя.... не. Аз в момента пак имам Хонда и то пак Акорд (имам въпросния седан от преди 3 години, много преди Купето) и не харесвам и не смятам да си купувам БМВ Е39, но съм карал такава кола (523, 528) и с ръка на сърцето си казвам - бмв-то е по-добра и по-удачна кола за притежаване по лични мои разбирания. Просто не мога да кажа на черното бяло. Пък всеки си преценява. Аз лично винаги съм се натъжавал като продам някоя от Хондите, просто се привързвам към купчина ламарина, все едно е нещо повече от.... купчина ламарина (каквото всъщност и е), но точно при този Акорд за миг не съжалих че се разделих с него, може би заради краткото време за което го имах, може би заради кофтите неща за които обясних, може би заради факта, че се наложи да го продам заради форсмажорни обстоятелства (понеже баналната криза с Корпоративна Търговска Банка ме удари индиректно и е получиха финансови проблеми.... трябваше или да взимам пари на заем от някой или да продам някоя от 3-те коли които имах в онзи момент.... избрах второто), но не съжалявам. А откровено казано, Сивик 5-а ген. хечбек съм имал два, с ръка на сърцето казвам, че ако намеря читава такава отново бих си взел, но ако ме питат, дали ако ми изпадне хубав такъв Акорд купе, дали отново бих взел..... честно казано не мисля. Но всичко е въпрос на вкус и приоритети. За мен това което виждам като недостатъци и чисти инженерни хрумвания, за други може да са фантастични идеи и прекрасен продукт. Просто искаш мнение - давам ти го. Ако търсиш динамична или луксозна или комфортна или практична или икономична кола която просто да караш, без да пипаш по нея - за мен лично ще бъдеш разочарован. Тази кола не е нито риба, нито рак както се казва. Тя е като швейцарско ножче - всичко в едно е, но реално нито едно от ях не е изпипано докрай. Този Акорд не е нито едно от тях, не и с 4 цилиндровия мотор, а дори и да не съм карал, 6 цилиндровия модел също не е бегачка, а за лакомия на бензин да не говорим. И сивика който караш е компромис, но той поне има динамика, има живец, прави ти кеф, не се притесняваш, че ако се счупи нещо не може да го откриеш по магазините/моргите, разхода ти е приемлив и идеален за вървежа който прави. Ти си преценяваш, но ако държиш да е Хонда и до тия пари..... дет се вика по-добре си вземи един Акорд Английски Седан (5-а или 6-а ген), поне за него има части бол по морги и са разпространени, поне това няма да се чудиш и маеш, а повярвай ми, за Акорд Купе-то една дръжка за вратата и един стоп не може да намериш, каму ли нещо по-специфично ако се счупи (а то ще се счупи, гарантирам ти). Или най-добре, остани си със Сивик 6-ата генерация (колкото и идиотски да звучи, но ще му отчетеш достойнствата чак като го продадеш, повярвай ми), ако Сивика ти до този момент ти е вършел работа и ти е доставял кефа, защо искаш да го смениш ? Наистина ли имаш необходимост от по-голяма и по-нова кола (което в никакъв случай не трябва да означава по-приятна за каране и по-здрава/надеждна) или суетата в теб надделява ? Ти за теб си отговори, на мен не е нужно да ми казваш. Успех, каквото и да избереш ! Редактирано 27 Ноември, 2014 от ADH-Honda 31 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hunter 736 #7 Отговорено 27 Ноември, 2014 Нека това мнение бъде извадено и поставено някъде, където да бъде за пример - как трябва да се пише грамотно и смислено. п.п. Евала... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Зион 35 #8 Отговорено 27 Ноември, 2014 Разубедихте човека Евала на колегата и от мен,много полезно четиво. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #9 Отговорено 27 Ноември, 2014 (Редактирано) преди 2 месеца,ми продаваха лексус ис200 с десен волан.уникален отвътре и аз го осетих като моята кола.не го взехме заради десния волан.после поразпитах и добре,4е не го взехме.страшно муден за 6так,уникално висок разход в асеновград-15,много скъпи консумативи,макферсони,дискове с накладки,фарове и т.н.мом4ето в момента кара един форд на олио и нафта.скоро идва му правих да яде и го питах кво става с лексуса.каза,че се е родил с тая бракма форда.....още не го е продал де Редактирано 27 Ноември, 2014 от dufosvti2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 252 #10 Отговорено 28 Ноември, 2014 Като човек имал такъв автомобил, ще ти дам моето мнение............ Браво колега, разни Топгиъри и Аутобилдове пасти да ядат! Ще се радвам да отвориш една тема или блог, където да се копира това ревю както и да добавиш подобни за всички други модели, върху които имаш наблюдения. И понеже засегна CR-V се надявам да почнеш с неговата първа генерация с надеждата да се въодушевя и изкарам втора любов с нея и накрая се откажа да я сменям за CR-V 2ра, Акорд 7 или Сивик 8 които са следващите набелязани и то в дизеловия вариант, че от месеци наред си блъскам главата и трупам напрежение с въпроса "дали-или?" 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TipoMan 15 #11 Отговорено 29 Ноември, 2014 (Редактирано) Като човек имал такъв автомобил, ще ти дам моето мнение, без да твърдя, че то е меродавно и, че някой трябва да се съгласява с него. Казано накратко - според мен този модел Хонда не си заслужава парите и не оправдава очакванията.. Много подробна... и емоционална изповед от ADH Honda Ще опитам да дам и аз моя принос по темата. Разбирам, че начинът да преодолееш мъката от раздяла с нещо обичано (кола/жена/куче) понякога минава и през пълното му отрицание... затова ще си позволя и директно да се конфронтирам с някои от оценките... Имам Accord Coupe Special Edition 2002 от почти 6 години. Двигателят е 2.3 - F23A1 , ръчни скорости. Колата е произведена за Канада ( таблото поне е в километри, не в мили)... Към недостатъците изброени от колегата, добавям: - Лоша шумоизолация. Липса на подкартерна кора (от там винаги мръсен кош и двигател, бързо изстиване зимата, шум и т.н.). - Малко място на задната седалка, още повече, предвид ненужно огромния багажник. Относно скоростите: Да, неудобни са, но защото са безумно дълги, не къси ! При мен на 5-а, с 3000 оборота колата се движи с 125км/ч (реални 130, защото съм с по-високи гуми). На втора правя 105км/ч при 6200 оборота.. Щом колегата е чел по американските форуми, трябваше да забележи, че масово я хвалят, че дори 4-та предавка е overdrive (предаватело число под 1, сиреч икономична). Ето ги всичките коефициенти: Transmission gear ratio (1st) 3.29 | (2nd) 1.81 | (3rd) 1.19 | (4th) .90 | (5th) .69 Много неудобна е при ускорение в града. Като смениш от първа на втора дори на 6000 оборота, после падаш на 3500 и една-две секунди натискаш газта и псуваш през зъби, защото тоя двигател до 4200 оборота е мъртвец... Ако примерно от 30 искаш да ускориш за да се изперчиш на някоя кака в баничарка, направо забрави - първа не можеш да вкараш, а си на 2000 оборота и до заветните 4000 клатиш гъза напред-назад в опит да си помогнеш... Но затова пък на дълъг път, разхода е около 8(на магистрала при 130 с климатик) и дори около 7 (при около 90-100км/ч). А и да поддържаш 100 при 2500 оборота, освен икономично, е и комфортно... Незнам европейските с какви скорости излизат, но чак пък такава драстична разлика... Пластмасите на мен ми харесват (бежови са). Цялата облицовка (около таблото, над конзолата, жабка, врати) е от е пластмаса с някакъв вид латекс отдолу - потъва милиметър при натиск с нокът, без да се драска. Изобщо не изглеждат евтини, не се захабяват. Сравнявам примерно с тези на чисто нов Авенсис (имам такъв служебен). Единствено конзолата пребоядисах с черен грапав мат - беше надрана от пишман-крадец. Относно ускорението - да, колата не е бегачка. Имал съм десетки гонки на Аспарухов мост (около километър участък лек баир нагоре). Започват от около 60 до към 140-150км/ч... Да - падам с много от Голф 3 150 коня или Мерцедес 200 компресор 190коня. С малко от Астра Бертоне. Но съм наравно с БМВ 318IS(140кс) или 320(150кс). Общо взето съм или наравно или с малко дърпам повечето турбодизели около 130-140коня на коли с подобни килограми. Дърпам с много Голф 2.0 110коня. Мерил съм се и с Мазда Миата 800кила + две гъзета вътре (1.6 110 коня) - Нямаше никакъв шанс Относно возията - категорично не съм съгласен. Моята вози меко, дори прекалено меко, като ладия направо - незнам как колегата твърди, че окачването е твърдо! Да - не става да се правиш на съзтезател в завои, но дупки и неравности се понясят много по-добре от споменатия Авенсис. Позицията на шофьора е на перфектното място, точно посредата между предната и задната ос - там неравностите се усещат най-малко. Да се твърди, че колата е тясна за шофьора, е направо абсурдно. Аз съм 188см 90кила и ми е идеална. Да, Пасат 89-а е малко по-широк... Но примерно 5-а и 7-а генерация Акорди са ми по-тесни - някак си в раменете. Отоплението на седалките е огромен кеф - имам прегорено на плюша на облегалката(тъмно петно, все едно от запалка), защото зимата се натисках като премръзнала мастия в нея, и явно през дебелото яке не усетих навреме, че прекалявам... Та не ми изглежда слабо, по-скоро втората степен на твоята не е работило... А относно задницата, виж моята (от аватара де). Към предимствата: Голям просвет(клиренс) - 15см по каталог. Освен това "кошовете" побират много по-големи гуми и я карам с 205/60/16 - от там още сантиметър височина. Прекрасен комфорт и удобни седалки (моите са дори само механични и са плюшени). Позицията ти е по-излегната, примерно като в прелюд. Подлакътника е на място. Желязно/неразрушимо окачване. Евтино за поддръжка. Направо си развалих стила на каране - не ми пука от дупки или бабуни вече. За 6 години съм сменил един шарнир - 50лв с труда... Наскоро пътувахме семейно с един приятел и дойде моя ред да карам колата им. - Като ревна жена му "Аууу, Хаудито, полека, носачите, няколкостотин скоро пак дадохме.... ауууу" . Кво ми пука бе, да не е ставало кола като не иска да го трошат, няма и това да мисля . Поне си гарантирах да ме возят и да си пия биричка през останалия път. И какво се оказва? Имаш безпроблемно окачване и никаква ръжда. Че това са 80% от разходите за поддръжка на 10+ годишните легени бре? Не съм чул модела да е известен с проблемен двигател или карантии(освен автоматика), дори напротив... Какво да им се счупи друго? Не се сещам за друга кола в този клас, която може да предожи толкова приятна возия с толкова евтина поддръжка! Да я сравяваш с BMW или Lexus е абсурдно - Това са в пъти по-скъпи автомобили! Моята я взех за 8 бона, а нямаше навършени и 7 години - айде намери ми 6 годишно BMW или Mercedes за тези пари... Според мен адекватна цена на модела в момента е около 3к. Това че някой се пробва да си продаде кошницата за два пъти повече е проблем на баламата, който ще я купи. Точно като купих хондата получих и чисто новичък служебен авенсис дизел 150 коня. Е да, много по-безшумен е, повече върви, че и безумно здрав се оказа.... но не ти прави кеф. Пластмасите евтини, седалките миришат на евтино. Даваш газ, залепя те, ама не ти е кеф....А и колко е грозен...грозееееееен ... Ако щеш вярвай, всеки път като се прибера от командировка нямам търпение да си се кача в хондата. Просто това е кола, направена да ти доставя удоволствие от шофирането. Дори примерно година след като я взех.. събуждам се в понеделник, цепи те главата, вън студ, трябва да ходиш на работа, там проблеми ... и единственото хубаво в цялата ситуация - ще се накефя на хондата докато отида до офиса Все пак, въпрос на вкус (казало кучето и си облизало топките). ..... И колега, по clk-та и аз се заглеждам, ама кола, с огромен часовник на таблото просто няма да карам... Редактирано 29 Ноември, 2014 от TipoMan 8 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d0gyyy 77 #12 Отговорено 30 Ноември, 2014 (Редактирано) Сега да взема и аз да кажа нещо като собственик на такъв автомобил от 4 години. ADH-HONDA много хубаво ревю си написал, чак си направих труда да го прочета цялото ама незнам защо си мисля, че всичко това, което си написал се отнася за друг модел Хонда, не за Акорд купе 6-та.Така, да започнем с прословутата пластмаса на таблото, както каза типоман това не е просто някъква си евтина пластмаса, а направена по начин, по който създава впечатление, че цялото тъбло е облечено в кожа. Защото е приятна на допир и мека и лесна за почистване. Другото, което прави впечатление е че това табло за 4 години не съм го чул нито веднъж да скрецне или да издаде някакъв дразнещ звук.Седалките на колата наистина са така както са описани по отношение на подвижноста им и до там. Кожата е мека и приятна и по мое мнение е истинска естествена кожа, а подгрева е много приятен в зимната част на годината. При мен загрява около минута.По отношение на вървежа за жалост е така. Колата няма нищо спортно в нея и все едно този мотор 2.0 147 коня не е за това купе(именно затова аз смених моя мотор с малко по навървяващ ). А това, че скоростите били къси звучи доста странно, защото на мен ми се виждаха адски дълги.Досега не съм видял вода в багажника и думите на колегата ми се виждат малко абсурдни.Колата е с двуботални спирачни апарати и 282мм дискове и спира предостатъчно добре. Сега с новия мотор при по екстремно каране колата се държи прекрасно в завоите.P.S. Shorty аз съм ти казал, че ако имаш път към Варна можеш да заповядаш да направиш един тест драйв на моята и да видиш дали това е твоята кола.P.S. Забравих да кажа, че досега съм сменил едно реле и един шарнир. Редактирано 30 Ноември, 2014 от d0gyyy 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #13 Отговорено 1 Декември, 2014 (Редактирано) Благодаря на всички за изчерпателните мнения и най-вече на "а де хаш" за малко да ме от каже от колата.Но аз не съм толкова претенциозен,днес за малко да купя едно купе в София,но просто сегашният му собственик е абсолютен мърляч и вътре салона беше в окаяно състояние,което ме отказа.Преди да гледам купето гледах едно clk много запазено и поддържано изглеждаше с повече глезотийки от хондата и бая се чудих да го взема него,но някак не го усетих като моята кола,след като след това седнах и покарах купето всички съмнения коя от двете е по-добра изчезнаха,хондата си е хонда.В Лексуса също има този чар на японските автомобили и също много го мисля,харесал съм един,но е малко над бюджета ми, а е и нов внос и има още много допълнителни разходи и всеки ми вика да бягам далеч от лексуси,безбожно скъпа поддръжка и трудно откриваеми части,а още повече,че този който съм харесал е и комби,още по рядко срещани,не дай се боже нещо отзад да изкривиш няма намиране.Та търсенето на читаво купе продължава,още не съм се отказал,това е колата за мен. Редактирано 1 Декември, 2014 от Shorty 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1521 #14 Отговорено 5 Декември, 2014 http://olx.bg/honda-accord-coupe-2-0-es-2000g-i64410226 Тук е писал, че всичко по колата работи перфектно. Цената същата ли беше? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #15 Отговорено 5 Декември, 2014 Цената,беше с 300 лв. надолу, а дали всичко работи не знам,защото като отидох да я гледам колата не палеше,сега може да е оправена,колата е само с един ключ,не знам дали има дистанционно,имала е проблем с имобилайзера по думите на продавача,но за мен този човек е изпечен измамник,10 дена ме лъга,че колата е перфектна,добре че не си продадох моята,а той е знаел,че колата е с проблем и в деня в който тръгвам да я гледам и да я купувам,сутринта ми звъни,да не тръгвам,че колата не палила.Е аз си бях решил че ще се разходя и отидох,колата беше в някакъв сервиз и хората там се чудиха как да я запалят,така и не успяха.Както и да е,ако някой си я хареса да иде да я види,може и да е отстранен проблема и колата да излезе читава,макар,че с толкова ръжда по мотора едва ли ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Coupee 12 #16 Отговорено 5 Декември, 2014 Aкорда е най-добрия вариянт от изброените безспорно.Ако ще е CLK да е 2.7...другото е sh.t 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #17 Отговорено 11 Декември, 2014 Преди 3 години мислех да купувам такъв Акорд Купе, а тогава цените им бяха 9-11000лв. Добре, че не съм се изръсил толкова яко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #18 Отговорено 29 Декември, 2014 Някой има ли представа кой е собственика на купето,което спира пред Вердито на центъра в Пловдив.Няколко пъти съм го засичал на това място,вчера дори оставих бележка на предната чистачка,но дали собсвеника я е видял незнам,защото вечерта валя и духа ужасен вятър.Ако някой има информация за собственика,нека ми пише! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #19 Отговорено 4 Януари, 2015 Снощи до късно рових из разни стари теми във форума и гледам е имало доста такива купета.Къде изчезнаха всички тия хора с тия акорди сякаш в дън земя потънаха.Верно е,че форума съвсем замря,но нека,ако някой от дъртите собственици на такива купета още го следи да ми пише. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #20 Отговорено 4 Януари, 2015 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=36210&do=findComment&comment=329676По тоя случай,някой има ли координати на собственика на зеленото купе от снимките,ако още е у него? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanchevvv 67 #21 Отговорено 4 Януари, 2015 (Редактирано) Нека и аз да се включа в тази тема относно дългото и така добре оценено мнение на ADH. Колега, моите съболезнования ако си попаднал на толкова сдухано купе , но аз не мога да повярвам ,че може да се пише така негативно за този автомобил. Аз съм на абсолютно обратния полюс и съм влюбен в колата си. Да се сравнява Сивик с този автомобил е гавра и унижение, дори неуважение. Имал съм и двата и просто не мога да повярвам какви глупости си написал. Ако искаш се засягай , ако искаш отговаряй , но аз съм съгласен да кача в автомобила си всеки ,който се съмнява в него. Абсолютно висококачествено и луксозно за годините си возило! Автоматичната ми скоростна кутия е в перфектно състояние , въпреки ,че съм запознат със проблема в доста от моделите. До колкото разбрах и там е до поддръжка (редовна смяна на маслото). Няма човек ,който да се е качвал в колата ми да не каже колко е хубава и колко хубаво вози и че върви доста добре. Изведнъж във форума на Хонда , в най-оцененото мнение, същия тоя автомобил е сравнен със Сивик 4-5-6 генерация и направо с някоя Лада , Запорожка и каквото ви дойде на акъла.Акорд 8 генерация не съм карал , но 7 -да. Е , от моя Акорд , по-голямо удоволствие никоя друга кола не ми е доставяла. Благодаря на Господ ,че не попаднах на такъв пост като твоя,преди да закупя моето купе. Редактирано 4 Януари, 2015 от stanchevvv 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanchevvv 67 #22 Отговорено 4 Януари, 2015 И забравих да попитам, колегата ADH - може ли да споделиш какъв автомобил притежаваш? За да се говори така за Акорд купе , трябва да си на нещо от сорта на Ледженд или Акорд 8 Executive , но дори тогава ми се струва прекалено висок критерият ти...освен ако не си притежател на S-class 2008+ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #23 Отговорено 4 Януари, 2015 (Редактирано) Според мен мнението на колегата е толкова високо оценено,не защото всички са съгласни с него,а заради начина по който е написано,изчерпателно и обосновано.Надали всеки от харесалите го е имал или карал въпросното купе и е напълно съгласен с всичко написано от колегата,просто е направил едно задълбочено ревю не автомобила,който е притежавал.Признавам,че донякъде и на мен ми повлия, всичко написано,но ни най-малко не ме е отказал от търсенето на такъв автомобил.Напротив,вече не търся друга кола,а съм твърдо решен,че ще си купя точно такова купе.Гледах и покарах,няколко такива и наистина,място за сравнение със Сивик,няма как да има,защото са различен клас коли.Просто още не съм попаднал на читаво такова купе и затова,не съм го купил.Даже днес ходих, да гледам отново едно,но беше с черния салон,а аз държа да е светъл,защото просто бежовия салон придава съвсем друга атмосфера в купето,едно такова топло и много по-комфорно и просторно изглежда сякаш всичко вътре.Та търсенето продължава,чакам оферти Редактирано 4 Януари, 2015 от Shorty 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanchevvv 67 #24 Отговорено 4 Януари, 2015 И моят съвет е за бежов салон ,с пъти по-добре е.Иначе - да явно на хората се харесва това някой да бъде уж реалист и да казва минуси,ама малко се е олял колегата. Аз като човек ,който се качва рядко в колата на жена ми (Сивик 6) там се чувствам като в лагерна количка с грубо грозно табло,дълбоко прашасал и вмирисан салон и в пъти по-евтини пластмаси,а за твърдо возене да не говорим...Някой да твърди ,че едва ли не в Сивика е по-уютно направо си го приех за лична обида. Аз този Сивик съм го карал 6 години и го оценявам страшно много като една вярна и изключително здрава кола (много приятна за шофиране). Смея да твърдя ,че съм се возил и съм карал много луксозни коли,но за моето купе в никакъв случай не може да се каже ,че е правено от нещо некачествено ,че седалките са неудобни и куп други глупости. Това за седалките на двувратите Хонди - като се спускат напред и после се върнат...та в Сивик 8 генерация е отново така (не се връща до старите настройки). Говорим за Сивик 8 ген. Той го дава като минус на Акорд 1998-2002г. Не съм сигурен дали на Акорд 7 ген не е по същия начин... Значи не може минуси принадлежащи на повечето модели да се слагат точно на тоя ,като имаме предвид годината на производство...За годината си тази кола е уникална и нека ми я съпоставят с други такива в същия ценови клас да видим за какво става въпрос. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #25 Отговорено 4 Януари, 2015 Колега Станчев,ако си от Пловдив пиши ми да ЛС тел. да се видим и да разгледам акорда ти по-обстойно пък и да ме повозиш на 3.0 литровия мотор,въпреки,че ще взимам 2.0 със сигурност,точно заради всеобщо известният проблем с автомата, а и не само, а и разходите по данъци, застраховки,разход на гориво и поддръжка на 3.0 някак ми идват в повечко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanchevvv 67 #26 Отговорено 5 Януари, 2015 Shorty ако си във Варна някой ден пиши, няма никакви проблеми да я покараш. Сам ще се убедиш за 3.0 литровия мотор и скоростната кутия на едно добре поддържано купе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
longfinmako 14 #27 Отговорено 5 Януари, 2015 Рядкост са в България въпросните автомобили.От любопитство чукнах в аутоскаут24 и се учудих,как при нас се продават на такива цени,като в Европа са по-скъпички.Има и ниски оферти,но не са чак толкова много,а и километрите са около 200К средно,макар че се намират и на доста малко километри между 100-150К. http://www.autoscout24.bg/ListGN.aspx?vis=1&state=A&atype=C&make=31&model=1773&fregfrom=1999&fregto=2001&pricefrom=1000&powerscale=KW&page=1&doorfrom=2&doorto=3&results=20&ustate=N,U&sort=price&mmvco=1&mmvmk0=31&mmvmd0=1773&flzh=1 Преди 2 години аз се влюбих в Акорд Купе 2003 американско изпълнение.Голяма кола с две врати,красива и се превърна в обект на желание от моя страна.Рано или късно ще се сдобия с такова Купе,знаейки,че е трудна с частите,размерите на болтове и гайки са различни и т.н. Следвай мечтите си колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 789 #28 Отговорено 5 Януари, 2015 (Редактирано) Аз никога не съм твърдял, че мнението ми е последна инстанция и, че всеки трябва да се съгласи с мен. Нямам за цел да разколебавам или да убеждавам някого в нещо. Човека иска мнение за конкретен модел автомобил - давам го, пък всеки да решава и преценява. Всеки има вкус и право да харесва или съответно да не харесва дадено нещо, не виждам защо някой едва ли не трябва да се сърди и засяга лично. Напълно ми е ясно, че ние българите сме малко особена порода, от гледна точка на това, че кой каквото има - то е най-хубавото и колата за българина е по-свято едва ли не от майка му. Разбирам, че stanchevvv и другите двама собственика на такъв автомобил се засегнаха... не ми е била това целта. Извинявам се за което, не съм го търсил като ефект. Но, откровено казано, не виждам с какво точно съм се "олял". Всичко което съм го написал като отрицателни неща за модела е възможно най-обективно и е самата истина. Друг е въпроса дали всеки го дразнат такива неща и дали въобше ги забелязва. За да не съм пословичен, този път ще се аргументирам и със снимки, за да бъда по-лесно разбран за какво говоря. Шофьорската седалка на модел само с предни въздушни възглавници и по-конкретно лостчето и за бутане на облегалката .... при 99% от посягането на шофьора за да си вземе предпазния колан, той се завира в това лостче. Казвате "не е кой знае какво" - хайде покарайте колата градско нон стоп всеки Божи ден в продължение на месеци и бъдете уставен и спазващ законите като мен (винаги да слагам предпазен колан, дори и за 200 метра път в града) и после пак ще си говорим за великите инженерни хрумвания. В колата са ползвани масово пластмаси. Няма друг акорд модел, на който цялата горна част на таблото да е направена от възможно най-твърдата пластмаса. За ограденото с зелено говоря, тази цялата горна част на таблото е гадна твърда и евтина пластмаса, не мек и приятен на допир материал: И не само там. Реално само средната част на таблото (частта с жабката) и корите на вратите (но не изцяло, не целите кори) са от мек и приятен на допир материал, всичко друго е твърда пластмаса в тази кола. Долната част на таблото (панелите които се махат отляво за електрониката и отдясно за смяната на поленов филтър), централната конзола, голямата надлъжна конзола с подлакътника, задните странични панели (с изключение на вложките) ограденото в червено на снимката по-долу: ....всичко това изброено е най-евтина твърда пластмаса. Това не прави излъчване на премиум кола, а цената и като на нова и сега, като на 15 годишна втора ръка кола е като за премиум модел. Съжалявам, но гадната и евтина пластмаса, която скърца из скапан път не може да го прикриеш с един кожен салон, един дигитален климатроник и един круиз контрол и да кажеш "хей, това е лускозна кола". И москвичите някога бяха с кожени салони, но това не ги правеше луксозни и шикозни. Багажника и влизането на вода в него - чист архитектурен шедьовър сгрешен на чертожната дъска. Самия дизайн на задния капак прави така, че хем да се събира вода около пластмасата в която са интегрирани светлините за задна скорост и светлините за мъгла и освен че там се събира вода, при отварянето на капака на багажника, понеже дизайна му е скосен под формата на конус, тази вода не се отвежда отстрани, а влиза директно вътре в багажника. Понеже явно звучи сложно, да покажа със снимки: Зеленото е вода, която се събира в голямо количество и се вижда как и къде се излива при отварянето на багажника. А именно: ....представете си, че червеното е точно струята вода, която се излива при всяко отваряне на багажника когато е валяло или просто колата е мита. На тази кола ВИНАГИ багажника ще е мокър и ще смърди на мухал и плесен, защото ако или при валене на дъжд или при автомивка, при отваряне на багажника ВИНАГИ ще влиза вода (освен ако не отваряш с едната ръка, а с другата не държиш парцал горе на на капака....), или варианта е колата да стои в гараж или просто в мокро състояние (дъжд или след автомивка) да не се отваря багажника. Супер, ще се съобразяваш да не си отваряш багажника, защото ще се намокри вътрре.... колата ли е роб на човека или обратното ?! Отделно, самото закрепване на задната броня което за измислили американците е.... идиотско, което също води до влизане на вода в багажника. Задната броня от двете страни се държи по на две щипки. Ето снимка: Тези щипки, се закопчават/влизат директно вътре в купето, в багажника (а не на някаква междинна ламарина която да е сложена като буфер). Получава се това, че при интензивен дъжд, водата която се стича по бронята, се стича и под наклона/чупката на бронята, автоматично минава покрай тези две щипки и малко или много тази вода влиза вутре, директно в багажника (шантава вода няма, знаете приказката). Ако тези две щипки бяха на някаква междинна буферна ламарина, която е заварена/закрепена за купето, нямаше да го има този ефект. Аз моя бивш акорд го разглобявах и видях, че предишния собственик там е мазал със силикон (явно е страдал от влизане на вода), отделно по американските форуми е коментирано това за модела, за влизането на вода в багажника. Има си недомислици в модела и това си е. Ти stanchevvv разбра ли в крайна сметка каква е разликата между АУТО и ФУЛЛ АУТО на климатроника на модела ? Аз лично не. Или съм тъп индианец гледащ пишеща машина или просто управлението за парното/климата на модела си е.... А за друго за което си споменал (което и на мен ми е направило впечатление, но съм забравил да го спомена) - каране по време на дъжд, как колата не е направена така, че водата да се оттича отстрани по колоните около предното стъкло и нагоре по улеите на тавата..... а тя се завихря около огледалата и цапа много гадно страничните стъкла, така че по време на дъжд и каране на магистрала да не може да си видиш страничните огледала. Това си го писал преди години, значи все пак те дразнят разни "дребни кахърчета" за които аз пиша, на които се дразниш. В тоя ред на мисли да те попитам - по време на каране по магистрала с висока скорост (130 - 140....) при твоя (а и при други Акорди Купета) като отворите някой от прозорците на вратите (примерно ако сте пушачи и отваряте някой прозорец докато пушите) и после как ги затваряте и докрай/плътно ли ви се затварят стъклата при висока скорост ? Или трябва да намалите до максимум 70 - 80 км/ч и чак тогава прозорците ви се затварят докрай (иначе остават леко недозатворени с по 2 - 3 милиметра и почват от въздушната струя на високата скорост да се издава гаден шумящ звук на не затворен джам) - това забелязали ли сте го при колите си ? Или пак само аз съм хейтъра с изморения акорд ?! Както и да е, може само моя да го имаше този бъг (при висока скорост над 130кмч да не може да се затворят изцяло плътно стъклата на вратите). За возията и динамиката - колеги, всеки има различно мерило затова какво е приятно и готино. Но возията на този модел, не съответства на дължината и от над 4,70 метра дължина, просто вози.... твърдо и дървено за кола с такива габарити. Повярвайте ми, колата ми е била напълно в ред (след като бях хвърлил близо 2000лв за обслужване и ревизиране, предимно на ходовата част), просто модела има настройка на ходовата част, която напречни неравности на пътя да не ги поема меко (както примерно го правят по-стари 4 врати Акорди), а твърдо и нервно и остро. Няма как при нови шарнири, накрайници, тампони, биалетки (неща които бях сменил по моята кола и то не с най-евтините заместители, ами съм гледал да са възможно най-скъпите и читави части, например използвал съм марката TRW за шарнирите и накрайниците, за незапознатите тази марка произвежда хидравличната рейка на този Акорд, та трябва да е от по-истинските марки за авточасти), здрави (не изпуснали и не омекнали) амортисьори и т.н. колата да е проблема след това, просто толкова си може, така си вози модела (по-дървено и твърдо спрямо други акорди). За динамиката.... модела е куц, тромав с 2.0 мотора и е напълно неадекватен за тази кола. Забелязвате ли, че до този момент трима души собственици на такъв модел Акорд купе се засягат от думите ми и опонират и нито един от тях, не е с такава конфигурация каквато беше моя модел, а именно - F20B5 мотор с ръчни скорости. Единия човек (типомен) е с модел правен за сев. америка, той е с кола която официално не е предлагана за европа, с мотор 2.3 150 коня и скоростна кутия с 5 скорости, но други предавателни чиста (нещата са несравними). Други колега е направил суап с H22 мотор, третия (станчев) е с 6 цилиндровия модел. Колеги, предполагам вие сте доволно от колите си чисто и просто като динамика и кеф от шофиране, но нито един от вас в случая не говори за такава кола, каквато човека създал темата иска (и каквато всъщност аз съм имал). Няма как да сравняваш 6 цилиндров 3 литра (мотор с доста въртящ момент) или високооборотна Н22-ка или дори една Ф23-ка с 2.0 147 коня и нейната скоростна кутия с къси скроости. Аз го казвам с ръка на сърцето - Акорд с 2.0 мотор не е нищо кой знае какво повече като усещане за вървеж спрямо един Сивик с Д15Б2 (Сивик 6-а 1.4 IS каквато има човека създал темата е с подобна динамика на Сивик 5-а с Д15Б2, горе долу са еднакви), един такъв Акорд на дълъг път ще има една идея по-добра динамика, но нищо кой знае какво повече. ОК, не всичко в една кола е от 0 - 100км/ч ускорение или максимална скорост, всичко зависи от типа на човек и какво му прави удоволствие по време на шофирането, но този мотор с тази скоростна кутия.... не правят никакъв кеф (говоря за дълъг път, магистрално каране), а бензина си го похапват здраво. Някак си, за мен е неоправдано кола с разход от минимум 7.8 литра/100км (това е разхода който успях аз да направя минимално на моя бивш) до 13 и половина - 14 градско през пролетта и лятото, което автоматично ти казвам, че зимата в студа и на къси разстояния ще е минимум 15 литра в града. За такъв разход аз лично очаквам повече и като динамика и като мекота/луксозна возия и други марки и модели от тези години, че и по-стари и по-евтини го предоставят. За подгрева на седалките споменах - не е достатъчно силен, спрямо на други марки коли. Дали си му е толкова силата (така от хонда са го направили) или просто кожата е прекалено дебела и не е толкова лесно да се загрее, но е факт, че през зимата топло се усеща чак на 10-тата минута и то е толкова топло, колкото някой преди теб да е седял 5 минути и да е загрял седалката с гъза си. Въобще не може да се говори за нещо силно като греене. Някой от горе предположи, че моята бивша кола е била с проблемни нагреватели - не е пичове, всичко си работеше. Има си начин за познаване на системата за подгрев на седалки дали работи правилно (накратко: на ниска степен се саморегулира и изключва след определени минути, ако е включена на високата степен грее постоянно, не се замоизключва), просто силата си е.... слаба по моите стандартни спрямо на други коли в които съм се качвал и съм видял какво е това "подгрев на седалки". Аз не мога да разбера и друго - двама вече ми споменават, как моята кола била лош екземпляр, затова съм толкова черноглед относно модела. Много ми е комично.... това съм го забелязвал и в други теми и "спорове" в този форум.... когато някой казва нещо.... негативно да го речем (като мен в момента) за някоя хонда се казва, "твоята кола е боклук, затова не ти харесва", а когато някой казва суперлативи за хонда, всички вкупом се съгласяват и казват "ами да, това е хонда все пак". Примерно срещал съм някога една стара тема, как имаше човек похвалил се, че карал с отворена капачка за маслото (от което мотора изгхвърлил почти цялото масло от мотора) от Габрово до София и то на прекъсвач (бил взел разстоянието за някакви.... час и нещо, нереално бързо един вид) и като слезнал от колата само помирисал маслото и разбрал, че карал без масло с отвита капачка..... а мотора бил супер, няма тракане, тропане...... после как всички казват "хонда е неунищожима". Значи, правилото е, че Хонда е дъ бест и нямат нито един гаф и нито една недомислица в продуктите си, а когато има видим проблем и недомислица - то това е по-скоро изключение ?! Това за мен не е обективност, това е фанатизъм. Съжалявам, аз мога да кажа кое ми харесва и кое не, кон с капаци не мога да бъда, от хонда не ми плащат заплата за да ги хваля и откровено казано, те не се интересуват (нито на местно ниво, нито в глобален план) дали имаш някакъв проблем с колата си, дали нещо не ти харесва.... казват възпитано и завоалирано "сори, оправяй се". Все едно хонда много ги интересува за милионите коли с дефектни вяъздушни възглавници ? Все едно много ги интересува за проблемни и неудобни седалки с ненормално тъврд дунапрен на нови модели Сивици, Акорди и CRV-та (даже май един човек туква във форума изрева от ново CRV, как не може да търпи да седи на седалката му). Пълно е с грешки, недомислици и проблеми в тези коли, които някои хора изгидат в култ все едно е божество безгрешно. За хонда като компания е важното да продаде продукта и манифактурата да работа, не се интересува какво мислим аз, ти, той или тя. Точно тази компания е известно с най-малкото "обратна връзка" с клиентите си и тяхното "гъделичкане" и "коткане" така че да ги запази и в бъдеще, да си почита клиентите. Не виждам защо някой трябва да се сърди на приказки, понеже той в момента кара такава кола и се обижда, все едно го псувам на майка. Това е.... смешно и детско. Това е просто една кола и то евтина (среден клас) и стара, не виждам защо някой трябва да го приема все едно не му е вещ/предмет който за кратко го има, а все едно обиждам детето му. Все едно дядо му е проектирал и произвел тази кола (все едно дядо ти е Соичиро Хонда) и в момента те обиждам по кръвна връзка. Но всеки луд с номера си, като искате се сърдете че оплювам моята бивша и настоящи ваши коли, пак казвам - извинявайте ако така го разбирате. Към автора - не ми е била целта ти да ти казвам какво да купуваш и какво не, просто си казвам мнението, нещата как аз ги виждам през своя мироглед. Ти ги пречупи през своята призма и сам реши за себе си, кое от това което съм ти написал е важно за теб. Нали затова е форум и затова е тази тема - искаш мнение, давам го. Явно си взел решение, с което освен да ти пожелая да попаднеш на добра кола, друго няма какво да кажа повече. Редактирано 5 Януари, 2015 от ADH-Honda 10 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #29 Отговорено 6 Януари, 2015 Изтрити са над 10 мнения безмислени нападки с което се надявам да се върнем към добрия тон и да продължим в посоката, която автора е поставил. А именно - коя кола да избере измежду Lexus IS200, Mercedes Clk и Accord Coupe. Естествено, тук сме Хонда форум и е нормално хората дори на сляпо да предпочитат Honda-та, но и мнения от сорта "Хонда, защото другите не стават" също едва ли помагат. Сигурен съм, че такива мнения авторът ще може да получи и във форума на Lexus и във всички четири форума на Mercedes. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata 178 #30 Отговорено 8 Януари, 2015 http://cars.bg/c994558 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #31 Отговорено 13 Януари, 2015 Ходих да я гледам точно тази няколко пъти,не е лоша колата,но цената и за мен е доста висока.Няма регистрация,като сложим обслужването плюс това и джанти няма гумите са някакви зимни,ще изкарат до края на сезона,отделно газ задължително и тя стана 6500+ ако не изкочи и някой непредвиден ремонт.Освен това е с черния салон,лятото на слънце като я оставя,след това ще ми изгори задника.Иначе не е лош салона,даже като,че ли по взе да ми харесва от светлия,поне няма да се засече.Общо взето мисля го в момента.Изкочи ми префекната кола която търся,но е в Белгия и ще видя дали ще стане да ми я докарат както съм го намислил.В тоя ред на мисли,някой да докарва коли от Белгия и да е запознат с процедурите,общо взето всяка помощ ще ми е от полза Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1521 #32 Отговорено 23 Януари, 2015 Да се похвалиш нещо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #33 Отговорено 24 Януари, 2015 Ами баш тая от обявата горе взех,дано да е на късмет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1521 #34 Отговорено 24 Януари, 2015 Няма обява вече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #35 Отговорено 24 Януари, 2015 Мда,щото колата е вече пред блока му Като я накипри малко чакаме официални снимки!Да му е честита! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d0gyyy 77 #36 Отговорено 24 Януари, 2015 Shorty айде със здраве брат да си я караш и много безаварийни километри ти пожелавам. Живот и здраве на лято ще дойдем до Пловдив да видим как си я накиприл тази кукла 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #37 Отговорено 26 Януари, 2015 Благодаря d0gyyy, да се обадите непременно като дойдете да си направим една мини акорд купе 6-та среща и без това сме на изчезване вече.Иначе колата е много добра като изключим, че има някакъв проблем със скоростите.Няколко човека я гледаха и не знаем още от какво е.Казаха, че не е съединител, май не е и от кутията, нещо не влизат както трябва скоростите и има някакво скърцане горе в лоста.Някакви жила имало и май ще е нещо от тях, дано да не е нещо сериозно.Ако някой е имал подобен проблем нека сподели, че вече ми минаха какви ли не неща през главата, съединител ,цяла кутия да сменям и какво ли още не.Иначе колата не е бегачка вярно,но в сравнение със Сивика много по-добре набира(все пак Сивика ми е д14а4), много по-комфортно и тихо вози, много по-широка е отпред и има доста повече глезотийки, общо взето точно каквото очаквах. За сега и смених само маслото на двигателя и масления филтър и съм си взел ангренажен комплект, филтри, въздушен, купе и бензинов, свещи Denso, ще взема скоро MTF за скоростите и PSF за хидравликата, както и пистови ремъци, но трябва да им разчета номерата, че много ги бъркат,ако някой ги знае нека ми ги сподели.Освен това мисля да сменя спирачна течност и накладки, тук искам да питам каква марка течност и какви накладки да взема и последно да сменя антифриза, за който също се чудя какъв да сложа.Иначе по окачването всичко за сега е здраво и няма нищо наложително на първо време за смяна, което е добре.Надявам се скоро да се реши проблема със скоростите и спокойно да си хвърча с колицата. пс;Поръчах си и едни джанти 15-ки оригиналните за модела, на първо време, че с тенекиените не нищо не прилича, като ги сложа ще нащракам малко снимки и ще кача да я видите! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bmw killer 24 #38 Отговорено 26 Януари, 2015 Честито колега,със здраве да си караш колицата.Мерака е голяма работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanchevvv 67 #39 Отговорено 26 Януари, 2015 Честито колега. Със здраве да си я караш.Осъзна ли сега парадокса - за човека събрал безброй "плюсчета" плюейки по тази кола и твърдейки ,че твоята бивша е по-добра във всяко отношение. Убедих се колко малко хора тук изобщо са притежавали такъв модел или са се возили. Важно е само да пишеш по много и да се правиш на реалист - едва ли не "абе имах я ама е много зле и много се пре**ах с нея". Тогава събираш безброй одобрения , а това ,че няма нищо общо с действителността няма значение Радвам се ,че поне ти ще се убедиш в качеството на този автомобил и дано имаш само хубави моменти с него. Успех. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d0gyyy 77 #40 Отговорено 26 Януари, 2015 (Редактирано) Aз карам с TRW накладки и съм доволен, меки са и щадят дисковете. А дисковете са ми от Акорд тайп Р на 300мм оригинални и не са мръднали от както съм ги сложил. А за кутия с ръчни скорости не се притеснявай моята си стои след слапа, така че може да се каже, че всички имаме една резервна . Скоро предстои да се появи и още една резервна само че автоматична . Също така от ф20-то стои почти целия мотор. Така че споко, сменяй всички консумативи които можеш и си свиркай.П.С. Що не каза, че ти трябват джанти. Моите оригинални 15ки стоят и събират прах на тавана на село. Аз вече немога да ги сложа на моята кола и щях да ти ги пратя за неква символична сума. Следващият път когато нещо ти трябва питай първо тука дали някой го няма и после го търси другаде . Редактирано 26 Януари, 2015 от d0gyyy 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове