Jump to content
Shorty

Още един пред дилемата "нов автомобил"

Recommended Posts

Колега честита нова кола, хиляди безаварийни и щастливи километри ти желая   :) Ти си един от малкото хора които пускат тема във форум да си избират кола и в крайна сметка купуваш, а не само да питаш/мислиш  :punk:

 

Приятелски съвет: ако хидравликата на волана няма проблеми, в смисъл няма луфтове, не тече и се върти нормално волана (а не тежко).... не сменявай течността. Не ми се влиза в полемики и спорове, просто... приказките "щом нещо работи, не се пипа" и "не питай старило, а питай патило" важат  точно при тая система с пълна сила. Случвало ми се е на хонда след смяна на течността на хидравликата (сменена с ОЕМ такава, купена от Бултрако) рейката да се скапа тотално за по-малко от месец след смяната (може и съвпадение да беше, но... факт че след смяната на течността рейката почна да затяга, да се "самонавива" в завой и т.н. магарии, което доведе до нейното рециклиране, което бе около 400лв грубо казано). Просто не пипай по тая система ако нямаш реален проблем (теч или луфт) !!!

 

Течност за спирачки ДОТ3/4 (такава е и за системата за съединителя), аз лично съм ползвал за моя бивш акорд такава на Мотул, но и други да сложиш (от типа на Текстар, Бардал) няма да сгрешиш. Накладки както каза колегата над мен, TRW е идеален избор (много от компонентите на тази кола са производство именно на TRW) стига да са истински такива де, аз лично бях сложиш Кашияма които бяха излезли по около 50 - 60лв комплект и бяха една идея по-евтини от TRW. За пистови ремъци.... просто отиди в някоя голяма верига от типа на Тех-Ко, като им кажеш "Акорд Купе 1998-2002-а шаси CG4 мотор F20B5" им излиза по каталог всички ремъци по тая кола (на марката Гейтс примерно), няма какво да се обърка, споко. Спомена "ангренажен комплект", освен двата ремъка и двете ролки те съветвам да смениш и водната помпа, старата я не знаеш на какъв хал е и като нищо други ден може да ти протече (особено както си намислил да сменяваш и антифриз) и е глупаво да разглобяваш втори път само заради една водна помпа, затова - смени всичко на куп.

 

Относно проблема със скоростите - трудно влиза лоста или въобще не влиза ? Провери ли нивото на спирачна течност в казанчето за съединителя (да не би да няма и да е засмукало въздух) ? Помпите (горна/долна) видял ли си ги да не би да сълзят ? Като тръгваш на полусъединител нормално/плавно ли тръгва/потегля колата или почва да претриса или да приплъзва/боксува (оборотите се качват, но колата реално не се движи) ? Аз лично съм имал проблем с трудно влизане на скоростите (на сивик, не на акорда) при мен бе заминал и аксиален лагер и разбити пружини на феродивия диск, не че искам да те плаша де.... но преди всичко си провери дали имаш спирачна течност в казанчето както вече казах.

Редактирано от ADH-Honda
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за рейката е доста субективно.Аз моята я смених,защото 12 годишна течност колко смазочни качества ще има останали ? Пък и доста влага ще е поела.

Шорти мисля,че имам към 1/2 шише течност,ако ти стигне мога да ти го дам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз имам останала PSF от сивика към 200гр. че скоро я сменях,ако и ти имаш половин литър мисля че може и да стигне,пиши ми номер на лични да ти звънна да се разберем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се похваля колеги.Проблема със скоростите се оказа точно каквото предполагах.Върху скоростния лост е било разлято кафе, кола,вода или някаква друга течност и вътре беше всичко клеясало и ябълката на лоста беше се разполовила.След доста разглобяване си го смених с друг за 30лв. и си реших проблема.Бях се приготвил за най-страшното,а то излезе елементарно и съм много щастлив.Сега остана другия проблем,който до момента пренебрегвах.Свети SRS-то на таблото.Излиза грешка в srs control module.Някой знае ли къде в Пловдив могат да ми отстранят проблема и сблъсквал ли се е някой с подобен проблем.И един въпрос към хората които имат такова купе.Свети ли ви вечер дигиталния километраж,на мойта е тъмно и не се вижда колко км. съм изминал,най-вероятно е изгоряла някоя крушка,дано да е лесна смяната.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, във връзка с проблема на SRS, си мисля, че трябва да го смениш, защото е дал фира някой от чиповете вътре, а такива чипове не се предлагат, а и няма кой да го ремонтира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето я колицата, няколко бързи снимки и нащраках.

Относно SRS-то и аз подозирам,че може да ми липсва air bag-а на шофьорската седалка, защото джамбаза, като я взимах каза, че е претапицирал седалката отстрани и може да е била с гръмнала възглавница, тъй като колата видимо е имала удар отстрани вижда се по шофьорската врата,естествено продавача се кълнеше,че колата не е удряна и не е споменал за липсващ air bag.Так как мога да разбера, точно от къде идва грешката, ако сменя, целия control module ,пак не е гаранция, че ако липсва странична възглавница, няма да светне пак.

 Иначе в четвъртък, предстои обслужване, че до сега съм сменил само маслото на двигателя и и сложих джанти оригиналните за модела(доста надрани) и калобранчета задни ми изпаднаха, та и тях накиприх.

post-7198-0-14895100-1422974315_thumb.jpg

post-7198-0-81139900-1422974325_thumb.jpg

post-7198-0-85737100-1422974350_thumb.jpg

post-7198-0-51738300-1422974365_thumb.jpg

post-7198-0-87163500-1422974376_thumb.jpg

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има процедура за четене на грешки на SRS-a, пак се окъсяваше някаква букса. Правил съм го на моя английски акорд 99г., но не мога да намеря къде бях гледал как става. Предполагам схемата е същата и на твоя акорд.

 

На мен ми светваше лампата след разкачане на седалките. и после не угасва докато не се занули, за което пак имаше процедура.

... но ако наистина е имала удар и е с претапицирана точно тази седалка, според мен ти липсва airbag-a и докато не го възстановиш няма да изгасне, каквито и модули да сменяш ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сто пъти да сменяш SRS модула, ако имаш грешка по трасето, все ще ти свети лампата.

 

SRS системата се диагностицира с устройство и софтуер на Хонда. Поне при по-новите (като сивик 8-ген) си показва всички грешки конкретно, като например дори двата пиропатрона на колана разграничава.

 

Може да се мине без определен (или повече от един) еърбег, ако предварително софтуера ти е локализирал, че грешката е в него със сигурност. Става чрез поставяне на съпротивление, което да лъже SRS модула, че на това място си има еърбег, както има на всички останали. Дори и да не се знае колко ома трябва да е конкретното съпротивление, се купува се набор от най-близките такива по стойност (струват стотинки), пъхат се в буксата на еърбега и се чисти грешката. Ако не си го уцелил, лампата светва отново и пробваш следващото, докато не я откажеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се разберат грешките на SRS системата и без специален нагод (с джъмпериране на дву-пиновата букса която си е дефакто OBD интерфейса на тия коли). Могат да се трият/чистят също с джъмпериране пак на дву пинова, но друга букса (не онази за която говоря в предното изречение), която е специално за SRS системата и се намира на друго място. Ако някой го интересува процедурата за триене на SRS грешки и не я знае - да каже, правил съм я тая гимнастика и имам някакъв опит.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

свали си autodata http://zamunda.net/details.php?id=331295&hit=1 има описание как се четат грешките на SRS-а както каза колегата горе като се окъси двупиновата букса, списък с кодовете кой какво означава и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях писал вече,че дава грешка в SRS Control Modul това излиза,ме помня точния номер на грешката,това от двупиновата букса под волана.Пак от нея изтрих грешката,както е обяснено в една тема в технически въпроси(и там писах,но явно няма кой да ми одобри мнението). Веднага след като мигна два пъти че е изтрита грешката,лампата отново светна,което ще рече,че отново записва грешка и съм почти сигурен ,че е от някой от еър беците,най-вероятно този на шофьорската седалка.Колега Zlatozator от къде мога да намеря съпротивления за буксите на еър беците,защото това май ще е най-лесния начин,да се игнорира грешката която излиза.Какво точно представляват тези съпротивления(извинявам се ако въпроса ми е глупав просто не мога да си го представя)някаква букса с модул който се слага вместо еърбег ли е или нещо друго.Колега а де хаш,това с джъперирането също не го разбрах и къде е тая друга букса специално за SRS диагностициране за която говориш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буксата за триене на грешки на SRS системата е различна, от тази за диагностиката. Пак е двупинова, но е друга. На SRS системата е една жълта букса с жълт кабел, намира се отново под волана, но за да стигнеш до нея, трябва да махнеш долната пластмаса на таблото..... и след това гледаш в дъното със сноп от кабелите и ще я видиш. Жълт кабел с жълта букса, закачена е сякаш в някакво друго гнездо (в някаква бушониера по спомен бе), но де факто просто е поставена в празен слот, един вид да не се мандахерца във въздуха. С нея се прави процедурата за чистене, което бе от сорта:

 

-сложил си кламер, тел и т.н. (един вид си джъмперирал тази жълта букса), включваш на контакти светва лампата SRS, след няколко секудни тя гасне и в рамките на няколко секунди трябва да извадиш кламера, телта или с каквото там си джъмперирал. След като си извадил, след няколко секунди пак светва лампата и отново в рамките на няколко секунди трябва да направиш джъмпер. И така се повтаря няколко пъти (вадиш светва, слагаш гасне, след това пак вадиш и пак светва и веднага след това пак го слагаш за да угасне), докато накрая не ти премигне два пъти лампата на SRS - това означава, че грешката е изчистена, НО това не е всичко. След това трябва да извадиш извадиш контактния ключ за поне 10 - 15 секунди и след това палиш/гледаш колата, ако повече не светва лампата, всичко е ОК вече, но ако отново я натрупва, значи чистенето на грешката е просто следствие, трябва да търсиш причината.Но като чета поста ти над моя, процедурата я знаеш, споменаваш я, че ти е мигало два пъти, т.е. знаеш за тази жълта букса на СРС системата ?!....

 

Съвет от мен - намери в Пловдив добър, наистина добър човек който пипа по авто електроника. Не се занимавай ти и не мисли неща, от които очевидно нямаш представа. Обясни на един такъв човек подробно за проблема си. Кажи му, че искаш системата да ти работи наред и всичко да е точно, да се оправи, а не просто да залъже лампата на SRS-а да не ти свети и да не те дразни (нещо което се прави с таймерче "реле за време" струващо броени левове и е масово правено от автотърговци, с цел таблото да не свети като коледна елха, а реално проблема си остава).

 

PS: от това което съм чел за модела относно SRS системата, може и да греша, но ако имаш проблем с някой от страничните въздушни възглавници (а ти казваш, че тази на шоф. седалка я няма) би трябвало не само лампата SRS на таблото да свети, а и тази която бе от сорта "SIDE AIR BAG" (или както там се казваше), защото знаеш, на този модел акорд ако е и със странични възд. възглавници, има отделна лампа на таблото за тях. Та, тази лампа на таблото за страничните бегове, тя свети ли ?

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам това си направил https://www.youtube.com/watch?v=2MdTkmk4FiQчовека накрая казва че ако след зануляването остане да свети значи ти е заминал SRS модулаако смяташ че проблема е в седалката измери с мултицет на дясната и на лявата и виж дали са еднакви показателите ако са не е там проблема ако не са там е проблема и вече както каза колегата му бодваш едно съпротивление колата си мисли че и бачка възглавницата а ти си знаеш че не и те така :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Side Airbag светва само като дам на контакт преди да запаля,заедно с другите лампички за Abs,Air Bag, Check Engine и т.н. след това изгасва.Остава да свети само червената Air Bag.Side Air Bag e жълта.Процедурата за чистене я правих,точно както описваш,свтна два пъти накрая изгасна,но след това отново светна за постоянно.Точно за това смятам,че наистина имам проблем с някоя от възглавниците.Ще поразпитам за читав майстор жичкаджия от Пловдив,наистина искам всичко да си ми работи,просто ако липсва еърбега на шофьорската седалка начина е да се залъже,че там има такъв.Другия вариант е да си намеря седалка със здрав еърбег,но това е малко тудно,предвид че такива коли почти няма на части, а и трябва да е с ляв волан и черна кожа,доста трудна задача.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моето обяснение ще звучи общо, но беше отдавна, когато го борих подобния казус.

 

Ето такива са:

 

Публикувано изображение

Всяко си има лентички, по които се чете колко ома е. Не помня с какви стойности бяха тези, които взимах аз, но си спомням, че трябваше да взема всички възможни в някакъв обозрим диапазон, в който се предполага, че и истинския еърбег оказва съпротивлението си. Като отидеш в някой магазин за електроника и кажеш "дайте ми от-до" те си знаят работата.

 

Пъхат се двете крачета в буксата за еърбега, занулява се грешката и стартираш колата, за да разбереш дали си уцелил.

 

Аз имам някакви в гаража в Стара Загора и мога да ти ги снимам, но ще е поне след месец. Другият вариант е да се вдигнеш към СЗ, където хем ще ти диагностицират точно колата, хем ще можеш да направиш процедурата в сервиза, където го направих аз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не давайте такива съвети, при положение, че нито вие имате реален поглед, нито Шорти има техническа представа какво, как и къде трябва да се направи. Да, могат да се каламисат нещата и да се излъже системата, но не става така "топни го - извади го" както го описвате и не става като да го ръгнеш в двупиновата букса, а промяна/пипане по самата инсталация на СРС системата. "Съпротивление" (резистор) и неговата стойност е много общо понятие. Не го вкарвайте във филми човека да си прави опити и то със системата SRS, където човек ако не е наясно какво прави, една грешка може да му коства разбита глава/счупен врат или най-малкото разкъсване/активиране на някой ейрбег струващ торба пари. От подобни експерименти като не знаете къде какво да пипате, само може да си направите сериозна беля.

 

Затова, нека отиде при човек "авто-жичкаджия", който с такива казуси се занимава. Не просто някой самоук майстор, който стига до слагане на касетофон и ксенон, а човек сериозно занимаващ се с авто електроника. В търсенето да се спестят 30 - 50лв може големи бели да си направите. 

 

Просто съвет, пък вие решавате какво да правите с колите си.

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята на форума е да си помагаме с информация за тези, които имат желание да се справят с даден проблем сами :) Иначе всеки може да отиде при майстор. На мен някога ми взеха 300лв за "лъжене" на два еърбега и два пиропатрона с оставяне и взимане без интервенция от моя страна. И не мисля, че са направили нещо по-различно от описаното по-горе. После още 200лв за монтаж на еърбеците. Не е като да са 30-50лв. Когато се потрудих да се информирам как се случват нещата ми излезе в пъти по-евтино.

 

Аз вече съм се справял с подобен проблем почти сам. Сега давам моето "ноу-хау" на колегата (и всички останали, които четат темата) наготово. Те си решават дали да отидат на жичкаджия.

 

И нека, ако има конкретни забележки по процедурата, която съм описал, да бъдат изброени, вместо най-общото "иди при човек, който разбира". Хората, които разбират отдавна не пишат тук... или за да си пазят хляба или за да си спестят подобни благодарности.

 

Но после да не се питаме що бил замирал форума :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам те много добре, че искаш да помогнеш. Което е похвално, защото си напълно прав - хора които имат реални жокери, не влизат да пишат (тяхно право). Но без да ми се обиждаш и (нямам това за цел), ти реално не помагаш с нищо конкретно на Шорти :) Говориш му неща на едро, без конкретика, ето ти цитата:

 

Не помня с какви стойности бяха тези, които взимах аз, но си спомням, че трябваше да взема всички възможни в някакъв обозрим диапазон, в който се предполага, че и истинския еърбег оказва съпротивлението си. Като отидеш в някой магазин за електроника и кажеш "дайте ми от-до" те си знаят работата.

 

Пъхат се двете крачета в буксата за еърбега, занулява се грешката и стартираш колата, за да разбереш дали си уцелил.

 

Не знаеш каква стойност трябва да е резистора, съветваш го да отиде в магазин за електронни компоненти и да каже "дайте ми от-до". Не знам до колко сте наясно, но да влезнеш в магазин за електронни части и компоненти и да кажеш  "дайте ми от-до" за резистор означава буквално да ти дадат над пет хиляди позиции или колкото номенклатура на резистори имат заредени в конкретния магазин. Стойностите на такива елементи не е като пастета с три разновидности (гъши, свински и вносен), а са хиляди. И до утре ще има да си огъва човек, да пъха и тества. Вероятността с подобна проба и играчка човек без да знае какво точно прави, да обърка нещо и да се получи  ПОДОБНО НА ТОВА, е голяма !!! Не знам до колко сте наястно с тематиката, но съпротивление един ом и съпротивление 2 кило ома и съпротивление 3 мега ома са не просто едно умножено по две, а едното е част от другото в хилядна.

 

ОК, ако кажеш каква стойност  конкретно ти си сложил и къде, това вече е друга бира. Но с догадки и предположения... риска нещо да се обърка е голям. А при SRS системата, недай Боже нещо да се обърка... много ще боли и в буквалния и преносния смисъл !!! 

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Консултирал съм се с "жичкаджия", който ми каза в какъв диапазон да взема. В момента "артисалите" съпротивления не са в мен и не мога да цитирам, затова вместо да пиша глупост като гадая, пиша общо. Но пък и по-конкретно друго мнение не видях.

 

Започнах монтирането на съпротивленията във възходящ ред, първото не стана, но още с второто поставено съпротивление обаче лампата изгасна и системата сработи. Т.е. човекът, до който съм се допитал си е знаел работата.

 

Това е правено в сервиз т.е. този, който го е правил също си знае работата.

 

Аз когато правих колата наготово, от цялата тази процедура разбрах само "много сложно беше, дай 300лв".

 

Шорти да си кара колата така е не по-малко опасно, защото по всяка вероятност в момента ако (не дай, Боже) претърпи инцитент, нищо няма да му се отвори.

 

Предложил съм на колегата да му кажа какви са били моите съпротивления или да го пратя при хората, които са ми помогнали.

 

Още веднъж призовавам, ако има конкретни съвети какво точно да направи, нека бъдат дадени. След още един упрек на общо основание си трия безсмислените съвети, Шорти отива да даде към 200лв в сервиз и всичко е 6. Остана само колегите "Алекси Бебов" и "Turios" да се включат в дискусията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги за отговорите,само не мога да разбера,защо винаги нещата отиват на спор,всеки си изказва мнение,аз сам имам глава на раменете и ще реша какво да правя и ще се понеса последствията от това което може да се случи.Ясно е,че няма да се занимавам сам да правя нещо което не разбирам,благодаря на Zlatozator за напътствията естествено,че ще отида при човек с повече технически познания.Моля да не става пак кавга и да спазим добрия тон,все пак форумите са за да си помагаме.Така имам още няколко въпроса.След като оправих проблема със скоростите и започнах да карам нормално колата забелязах,че при смяна на предавките колата се замисля за 1-2 секунди стрелката на оборотомера прави няколко бързи трептения ако мога така за се изразя на място и след това почва да наема.На какво може да се дължи това.Първоначално си помислих,че може да е от свещите,но днес обслужих основно колата,ролки,ремъци филтри,масла и т.н. но проблема остана.Мисля сега дали не е от кабелите,защото още като я купувах ми направи впечатление,че са увити в гофрирани тръби,сигнал,че е имало причина да се направи това.Колега ми каза,че и от сивик кабели,ще ми свършат работа да пробвам дали ще има подобрение,верно ли е че са съвместими, да пробвам и ако се окаже,че е от тях тогава да ги сменям. Другият ми въпрос е относно газифицирането,че покарах няколко дена на бензин и въпреки,че е доста поевтинял,не ми е сметка, защото карам доста.Спрял съм се на ГИ Romano Eco, някой има ли наблюдение над тази уредба и общо взето за бюджет до 1200лв. какво бихте препоръчали за този мотор.Разбрах,че специално за F серията е хубаво да се сложи омаслител за клапани,че са им калпави главите в смисъл,не се погаждат много с алтернативните горива,не че са зле попринцип.Общо взето съвет търся от хора с такъв инжекцион или хора които са монтирали друг на този мотор и са доволни от него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Shorty за газово се обърни към колегата AlexeiTC той кара неговата на газ и може да ти помогне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с "мисленето" при смяна на предавки остава и след смяната на кабелите за свещите,някой с идея от къде може да е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само предположение .. ламбда сонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шорти, в какъв смисъл има "мислене" и "трептене" на стрелката на оборотомера ? Обясни по-подробно или най-добре направи един клип да видим.

 

Ако правилно съм разбрал това:

 

при смяна на предавките колата се замисля за 1-2 секунди стрелката на оборотомера прави няколко бързи трептения ако мога така за се изразя на място и след това почва да наема

 

 

...че един вид стрелката на оборотомера си прави каквото иска (един вид, стрелката се "стрелка" и повдига все едно се вдигат оборотите, а де факто оборотите на мотора не се променят) търсиш причината в това, което подава сигнал на оборотомера, в случая е комутатор (вътре в делкото). Но най-добре обясни по-подробно, да не се получава комуникация тип "разбрахме се като глух и ням".

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Този Акорд купе е един от вариантите ми за предстояща покупка на "нова" кола, съответно попивам всякакво инфо за него и изчетох повечето теми за модела тук (не са много). За съжаление в този форум липсва каквато и да е подредба на темите по модели и години (особено темата "Хонда Акорд - всичко за нея" е олицетворение на безсмислието) и понеже според мен темата на колегата Shorty по стечение на обстоятелствата се оказа най-пълна и богата с полезно инфо, ще си позволя да пусна тук линк към една доста полезна и детайлна тема относно този модел Акорд и най-вече проблемите му, от американските форуми, с идеята да задълбочим инфото за Акорд купе 6-ген. Пък и да вдигна малко хубавата тема. А препирните не са такъв проблем, в спора се ражда истината в крайна сметка, а тя е различна за всеки, както се видя. Също така мисля че тук се получи малко този характерен ефект на авто-форумите, при който поради това че хората се фокусират предимно върху минусите на даден модел, накрая човек като изчете всичко и му идва да се хвърли отнякъде, като преди това е засилил и колата си от там. Хората се обръщат към форумите предимно когато имат проблеми, по-рядко за хвалебствия колко безпроблемни са колите им и оттам човек остава с впечатлението че всичко е леш. Както стана и с мнението на ADH-Honda. Просто според мен той се беше фокусирал прекалено върху негативите, а не че реално колата представлява единствено това което той е описал, съответно след прочитане на мнението му човек се хваща за главата как може да има толкова ужасна кола, а всъщност говорим за един от най-красивите Акорди изобщо (лично мнение) и недоумявам как е възможно да има толкова контрастни мнения за него.Както и да е. Ето линка: http://honda-tech.com/honda-accord-1990-2002-2/faq-6th-gen-1998-2002-a-1502084/ Вътре е споменат и проблем с SRS-а. Пише че е един от няколкото "recall"-a, които Honda of America извършва, безплатно. Ако разбира се става дума за същия проблем. В тази връзка искам да попитам ако някой има представа или опит - българският официален представител на Хонда за България - Бултрако, дали биха се ангажирали с каквото и да е безплатно отстаняване на известен фабричен проблем по кола от тези години 1998-2003, защото в Америка отговорът е ДА, занимават се :) И финално - понеже един от вариантите ми за покупка е 3-литровия шестак, независимо че знам за проблемите с автоматика (между другото също подлежащ на безплатен recall в щатите в зависимост от навъртяните км) - обръщам се към хората, които реално притежават такъв Акорд (3.0) с въпрос доколко този проблем е реален, а не прекалено раздут, на принципа за който споменах по-горе. Ще се радвам да получа реални впечатления от първо лице, а не "абе чувал съм..." и т.н. Благодаря :) 

Редактирано от Preluded

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...